Pos. | Naam | Team | Punten |
1. | J. Button | Brawn GP | 72 |
2. | R. Barrichello | Brawn GP | 56 |
3. | S. Vettel | Red Bull | 53 |
4. | M. Webber | Red Bull | 51.5 |
5. | K. Räikkönen | Ferrari | 34 |
6. | N. Rosberg | Williams | 30.5 |
7. | L. Hamilton | McLaren | 27 |
8. | J. Trulli | Toyota | 22.5 |
9. | F. Massa | Ferrari | 22 |
10. | H. Kovalainen | McLaren | 17 |
11. | F. Alonso | Renault | 16 |
12. | T. Glock | Toyota | 16 |
13. | N. Heidfeld | BMW | 10 |
14. | G. Fisichella | Force India | 8 |
15. | R. Kubica | BMW | 8 |
16. | S. Buemi | Toro Rosso | 3 |
17. | S. Bourdais | Toro Rosso | 2 |
18. | K. Nakajima | Williams | 0 |
19. | A. Sutil | Force India | 0 |
20. | N. Piquet jr. | Renault | 0 |
21. | R. Grosjean | Renault | 0 |
22. | L. Badoer | Ferrari | 0 |
23. | J. Alguersuari | Toro Rosso | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1. | Brawn GP | 128 |
2. | Red Bull | 104.5 |
3. | Ferrari | 56 |
4. | McLaren | 44 |
5. | Toyota | 38.5 |
6. | Williams | 30.5 |
7. | BMW | 18 |
8. | Renault | 16 |
9. | Force India | 8 |
10. | Toro Rosso | 5 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 12 september | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Kwalificatie |
Zo 13 september | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Pre-show |
Zo 13 september | 13.55-15.45 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Race |
Zo 13 september | 15.45-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Nabeschouwing |
Zo 13 september | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 12 september | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - Italië - Kwalificatie |
Zo 13 september | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Italië - Race |
Zo 13 september | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Italië - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 16 °C | 28 °C | 20 % | zonnig |
Zaterdag | 17 °C | 27 °C | 10 % | zonnig |
Zondag | 15 °C | 24 °C | 20 % | deels bewolkt |
quote:Q: Monza hasn’t always been very kind to you. You haven’t had a fantastic time here.
JT: Well, to be honest I have always done very well. Obviously, in Monza you need to have good speed and you need to have a very good straight line speed. That is one of the most important things. But in general I have always scored good points and done a good performance.
Q: Not according to my records.
JT: Well, you always have to look at the team-mate.
http://www.p2p4u.net/quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Giem het volgende:
Hebben we tegenwoordig nog ergens VT streams?
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:05 schreef Googolplexian het volgende:
http://eplsite.com/channel2.html
Mooie OP, maar voor Vitantonio is het geen nieuw team, hij is er al 2 jaar testrijder voor zover ik weetquote:De Italiaan eindigde twee weken geleden in de Force India in België nog als tweede. Zijn vervanger bij dat team is Vitantonio Liuzzi. Wat kunnen zij bij hun nieuwe team
Het lijkt wel of je het over Jos Verstappen hebtquote:Fisichella is echt een hele goede coureur, maar is steeds bij de verkeerde teams terecht gekozen, waardoor hij nooit echt de carriere heeft gehad die hij had kunnen hebben.
Maar dat was voordat hij bij Renault kwam, waar hij volledig de mist in ging. Het lijkt erop dat hij de druk van een topteam niet aankan. Bij kleinere teams waar niet veel van je verwacht wordt ging het goed, maar bij Renault presteerde hij dermate slecht (zelfs in vergelijking met Kovalainen) dat hij veel krediet verspeelde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:44 schreef bloodymary het volgende:
Fisichella is echt een hele goede coureur, maar is steeds bij de verkeerde teams terecht gekozen, waardoor hij nooit echt de carriere heeft gehad die hij had kunnen hebben. Ik herinner me een aantal jaar geleden dat de coureurs zelf uit hun midden de beste coureur moesten kiezen en toen kozen ze massal voor Fisi.
Mensen die beweren dat hij nooit de kans heeft gehad praten poep. Renault was idd dé kans voor Fisichella.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dat was voordat hij bij Renault kwam, waar hij volledig de mist in ging. Het lijkt erop dat hij de druk van een topteam niet aankan. Bij kleinere teams waar niet veel van je verwacht wordt ging het goed, maar bij Renault presteerde hij dermate slecht (zelfs in vergelijking met Kovalainen) dat hij veel krediet verspeelde.
Nee hoor, dat is helemaal geen goede coureur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je het over Jos Verstappen hebt
Ja, da's wel waar, dat reed hij echt bagger, weet niet waar dat aan lag maar denk niet dat dat typerend voor hem is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dat was voordat hij bij Renault kwam, waar hij volledig de mist in ging. Het lijkt erop dat hij de druk van een topteam niet aankan. Bij kleinere teams waar niet veel van je verwacht wordt ging het goed, maar bij Renault presteerde hij dermate slecht (zelfs in vergelijking met Kovalainen) dat hij veel krediet verspeelde.
Ja hoor. Verstappen was een goede coureur die door die lamzak van een Huub nooit bij een degelijk team gereden heeft. Ja zn eerste jaar ja, maar daar ging al het goeie materiaal naar Schumacher en reed Verstappen met troep, dus dat was ook niet echt een topteam.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal geen goede coureur.
Fisi geeft gasquote:Hamilton snelste in eerste vrije training
vrijdag, 11 september 2009 12:09 L.K
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) heeft op het circuit van Monza de snelste tijd neergezet tijdens de eerste vrije training van de Grote Prijs van Italië. Teamgenoot Heikki Kovalainen klokte de tweede tijd, Adrain Sutil (Force India) zette de derde tijd neer.
Uitslag eerste vrije training:
Lewis Hamilton (GBr/McLaren-Mercedes) 1:23.936
Heikki Kovalainen (Fin/McLaren-Mercedes) 1:24.332
Adrian Sutil (Dui/Force India-Mercedes) 1:24.471
Fernando Alonso (Spa/Renault) 1:24.477
Nick Heidfeld (Dui/BMW-Sauber) 1:24.683
Sébastien Buemi (Zwi/Toro Rosso-Ferrari) 1:24.703
Jenson Button (GBr/Brawn-Mercedes) 1:24.706
Giancarlo Fisichella (Ita/Ferrari) 1:24.732
Mark Webber (Aus/Red Bull-Renault) 1:24.759
Robert Kubica (Pol/BMW-Sauber) 1:24.813
Rubens Barrichello (Bra/Brawn-Mercedes) 1:24.826
Kimi Räikkönen (Fin/Ferrari) 1:24.826
Nico Rosberg (Dui/Williams-Toyota) 1:24.927
Kazuki Nakajima (Jap/Williams-Toyota) 1:25.150
Romain Grosjean (Fra/Renault) 1:25.612
Vitantonio Liuzzi (Ita/Force India-Mercedes) 1:25.689
Jaime Alguersuari (Spa/Toro Rosso-Ferrari) 1:25.742
Sebastian Vettel (Dui/Red Bull-Renault) 1:25.951
Jarno Trulli (Ita/Toyota) 1:26.020
Timo Glock (Dui/Toyota) 1:26.325
Zelfs Liuzzi is sneller dan Fisi, terwijl die toch minder gereden heeft.quote:
Ach je kan het ook zo zien: Liuzzi 1 sec slomer dan Sutil en Fisi 0.75 sec slomer dan Raikonnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs Liuzzi is sneller dan Fisi, terwijl die toch minder gereden heeft.
En Grosjean voor Alonso
Regen-setup testen op een droge baan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de 2e vrije training hebben gebruikt om ook de regen set-up te testen, hoe Fisichella zich daarbij voelt. Als blijkt dat er net voor de kwalificatie op zaterdag, de kans op regen voor zondag vergroot is, slaat Ferrari zich wel heel hard voor het hoofd als ze Fisico niet de wagen kunnen geven waarmee hij eventueel kan scoren.
En ook al heb ik geen hoge pet van hem op, hij is wel een ervaren regenrijder !!!
Het gebrek aan regen lijkt je geen obstakel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:47 schreef Meike26 het volgende:
Gewoon alleen de dempers wat zachter, wat meer vleugel.
Het enige wat onveranderd blijft zijn de banden en de rij-hoogte = langzamere tijd. In de 1e vije training zat hij er toch ooi bij met de 8e tijd? Tenminste, dat is maar mijn analyse hoor.
Waar baseer jij het op dat er geen natte baan was? De tijden zijn wel degelijk langzamer dan de 'normale' 1:21,5 namelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef Meike26 het volgende:
Hmm.. nu ik het zo zie... helemaal geen regen dus![]()
Op BBC radio hoorde ik de wagens voorbij komen met zo'n spray geluid er achter na....
Óf BBC zit ons te neppen, of mijn oren zijn kaduuk...
Waarom? Het is puur om Fisichella te laten wennen aan de auto wanneer deze een zachtere afstelling heeft en meer grip in de bochten. Zo gek is het echt niet hoor om tijdens droge omstandigheden met een regen-configuratie te rijden. Anders zeggen jullie ook dat er niet geraced kan worden met een F1 wagen, wanneer deze voor aanvang van de race op een regen configuratie gezet word, terwijl er pas halverwege de race veel regen word verwacht.quote:Het gebrek aan regen lijkt je geen obstakel?
Dan zijn niet mijn oren, maar mijn ogen naar de ****quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar baseer jij het op dat er geen natte baan was? De tijden zijn wel degelijk langzamer dan de 'normale' 1:21,5 namelijk
Die tijden mag je van deze auto's niet verwachten. 1:21.5 is gewoon loeihard.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar baseer jij het op dat er geen natte baan was? De tijden zijn wel degelijk langzamer dan de 'normale' 1:21,5 namelijk
Als je bedoeld hem te laten wennen aan de regenafstelling op een droge baan dan heb je gelijk. Ik bedoelde alleen dat je met afstellen van de setup no way het gedrag van de auto in daadwerkelijke regen kan simuleren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:14 schreef Meike26 het volgende:
Waarom? Het is puur om Fisichella te laten wennen aan de auto wanneer deze een zachtere afstelling heeft en meer grip in de bochten. Zo gek is het echt niet hoor om tijdens droge omstandigheden met een regen-configuratie te rijden. Anders zeggen jullie ook dat er niet geraced kan worden met een F1 wagen, wanneer deze voor aanvang van de race op een regen configuratie gezet word, terwijl er pas halverwege de race veel regen word verwacht.
De Brawns zijn op de vrijdagen 'traditioneel' wat langzaam. Voeren voornamelijk long runs uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:16 schreef ShaoliN het volgende:
Wat loopt Button toch te kloten de laatste paar races. Ik hoop toch dat hij de snelheid weer een beetje terug vindt.
En waarom zou je een coureur willen laten wennen aan een setup die je nooit gebruikt (natweer setup op een droge baan)? De auto voelt dan echt niet hetzelfde als op een natte baan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je bedoeld hem te laten wennen aan de regenafstelling op een droge baan dan heb je gelijk. Ik bedoelde alleen dat je met afstellen van de setup no way het gedrag van de auto in daadwerkelijke regen kan simuleren.
dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik denk dat Fisico aan het testen is geslagen na de succesvolle VT1, misschien wat met de setup gerommeld of een keer met een volle bak laten rijden. Je weet anders nooit hoe een auto op 80 liter/kilo extra gewicht reageert.
Sorry ... maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat ze een regen-afstelling gebruiken op een droge baan om een coureur te laten wennenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:57 schreef Meike26 het volgende:
Dat geld eigenlijk voor elke test ! Fisichella is een regenrijder, voor hem is het zaak "hoe" de Ferrari aanvoelt met een regen set up, in vergelijking met de droge set-up. Hij weet net z goed dat het met regen andere koek is, maar hij weet wel welke koek hij kan verwachten.
Een straaljager piloot kan tijdens een nachtelijke oefening nog zo lang z'n rondjes vliegen en virtuele gevechten uitvoeren samen met zijn wingmen....in het echie is het toch altijd anders.
Nee, ligt niet aan jou, slaat ook nergens op. Het enige dat je op een droge baan met een regen-setup kan testen is hoe snel je banden naar de klote zijn, maar misschien stont er wel een ferrari monteur de baan nat te pissen in iedere bocht en hebben wij die niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry ... maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat ze een regen-afstelling gebruiken op een droge baan om een coureur te laten wennenLigt waarschijnlijk aan mij.
Je mag ook gewoon quoten hoor, is niet strafbaar ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ze hem in VT1 hebben laten rijden met de hoeveelheid brandstof voor een kwalificatie sessie en in VT2 de wagen tot de nok toe hebben volgeflikkerd voor mocht hij de kwalificatie verkloten dat hij ook meteen weet hoe de auto vol aan voelt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik denk dat Fisico aan het testen is geslagen na de succesvolle VT1, misschien wat met de setup gerommeld of een keer met een volle bak laten rijden. Je weet anders nooit hoe een auto op 80 liter/kilo extra gewicht reageert.
quote:Giancarlo Fisichella felt he had made a satisfying start to his Ferrari stint in practice at Monza, suggesting that he made good progress with understanding the car even though he was at the foot of the times at the end of the day.
The Italian had an encouraging morning session, taking eighth place, ahead of team-mate Kimi Raikkonen, although Fisichella had used soft tyres when many others did not.
He was only 20th in second practice, but said he was content at the end of an emotional day.
"This morning when I was here at the track, especially going down to the car I was quite nervous, but concentrated," said Fisichella. "And it was great. I'm quite positive about the day, I just need to improve somewhere, but apart from that it's been a good day."
Fisichella felt it was hard to compare the Ferrari to the Force India that he had taken to second at Spa.
"It's a different circuit so it's difficult to say, as the level of downforce is much less," he said.
"It's a different car so there is different reaction going into the corners. You work much more with the steering wheel and the switches compared to Force India. With Force India I was just concentrating on the driving, here I am quite busy.
"Tomorrow is going to be another important day for me. It's important to do another good amount of laps and do a little bit more."
Force India was fastest today with Adrian Sutil, but Fisichella said he had expected his old car to be quicker at this stage.
"It's not surprising," he said. "Force India for the last couple of races was very strong, we made a step forward and my last race was fantastic.
"I knew it would be quick be here. I know they are probably lighter than us today in terms of fuel load, but for sure they will be competitive tomorrow."
Today was also Fisichella's first opportunity to use KERS. He admitted he had relied heavily on engineer Rob Smedley's guidance in the morning, but had been getting to grips with the device by the end of the day.
"All session I've been in touch with my engineer, who's been very good on the radio and I was following him," said Fisichella.
"It's not so difficult, you just have to be very concentrated on it. Today in the afternoon I was mainly doing the job on my own without the help of Rob on the radio, so I'm improving all the time and that's the right direction."
Ow, ik had die post niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon quoten hoor, is niet strafbaar ofzo![]()
[..]
quote:Italy Friday quotes: Brawn
Friday, September 11th 2009, 15:46 GMT
Rubens Barrichello - 16th: "Our programme went pretty much as planned today with the performance of the car as we were expecting. Our set-up work was focused on long runs and I'm fairly happy with how the car feels and with the braking stability. We have some work to do on the balance but overall a good start to the weekend although today's running doesn't really give us an indication of how qualifying will play out tomorrow."
Jenson Button - 19th: "We did a lot of set-up work today with the car in the low downforce configuration although we had a couple of issues which meant that I couldn't do the long runs that we had planned so that was a bit frustrating. Everything was sorted out by the end of the day which is good but we have a lot of work ahead of us. It feels very different running with such low downforce but the car has been performing reasonably well. We need to work on the fine-tuning of the set-up overnight to ensure that I'm completely happy with the balance before qualifying."
Ross Brawn: "With Monza being such a unique low downforce circuit and the fact that we haven't had the opportunity to here test this year, today's practice sessions were particularly important to work on the set-up of the car. Our main focus has been on race preparation to ensure that we understand how the car feels with the low downforce. We're reasonably happy with our progress over the course of the day and looking forward to the weekend ahead."
quote:Italy: Saturday weather update
Welcome back to Monza for qualifying-day of this year's Italian Grand Prix. Although yesterday's practice sessions were run in dry and hot conditions, nightfall saw rain accompanied by thunder and lightening hit the town. However, the weather for the remainder of the weekend is forecast to be dry and warm, albeit with some scattered cloud lingering in the skies.
Today, Saturday, will see ambient temperatures hit 27°C, with partly cloud skies, identical to Sunday's forecast.
quote:Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.Massa should have died.
quote:Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.Hamilton is best. Alonso gay. Raikkonen est drunkey.
jahquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:21 schreef Tarado het volgende:
Het zal me verbazen als Fisi Q3 haalt vandaag........
Ben jij waarzegger ofzo. Hoe wist je dat hij ging crashenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:21 schreef Tarado het volgende:
Het zal me verbazen als Fisi Q3 haalt vandaag........
Nee hoor, maar ik baseerde dit op z'n tijden vandaag en gisteren in de middag...........quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ben jij waarzegger ofzo. Hoe wist je dat hij ging crashen
Eensch! Monza.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:30 schreef Sally het volgende:
meelezen verplicht!
Inderdaad, en dat op de harde band terwijl Lewis op softs rijdtquote:
Jup, zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:45 schreef Googolplexian het volgende:
Ze hadden Badoer gewoon de tijd moeten geven om aan de auto te wennen.
Je ziet dat Fisi het niet veel beter doet terwijl hij twee weken ervoor nog in een competatieve wagen zat. Ik denk dat Badoer nu ongeveer op hetzelfde niveau zit als Fisi in die Ferrari.
De voorkant van de wagen schijnt flink kapot te zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:45 schreef vosss het volgende:
Ze moeten eerst een auto repareren voor vanmiddag nog en dat wordt denk ik nog een hele klus.
Hij had problemen met remmen die blokkeerde en als je dan je wagen in de prak rijdt en die moet snel gemaakt worden denk ik niet echt dat je vol goeie moed die kwalificatie ingaat.
Ik gok P15 ofzo voor vanmiddag
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je zou haast gaan zeggen dat het een vertrouwd beeld is
quote:
Motortjes sparen hequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:54 schreef Tarado het volgende:
de RBR's zijn heel weinig buiten geweest, ik hoop dat dat een goed teken is, de Brawns zien er goed uit.
he he, dat is idd waarquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij moesten de laatste 2 races ook om hem lachen.
top 15 binnen 0.7 secondenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Button - Hamilton en Kimi lekker dicht bij elkaar.
Echt geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
top 15 binnen 0.7 seconden
Zeer knap van Liuzzi, slechts 2 duizendste langzamer dan Sutil... doet het daarmee beter dan Fisichella.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:22 schreef Googolplexian het volgende:
Fisi door ... respect ^^
Sutil 7, Liuzzi 8 ...wow
Wederopstanding niet ... maar hij is wel in een goede positie om z'n leiding te verdedigen ... voornamelijk McLaren, Ferrari, Force India en Renault sneller zijn dan Red Bull. Button hoeft alleen maar in de buurt te blijven van Rubens, dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:37 schreef Leatherface het volgende:
Is dit de (voorlopige) wederopstanding van Button, of is het te vroeg om die conclusie te trekken?
Ach naar die crash van vanochtend niets op aan te merken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef -Hans- het volgende:
Fisico dus toch net niet naar Q3..
Goed van Liuzzi !
Niet heel slecht iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach naar die crash van vanochtend niets op aan te merken.
Heel tof iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Schunckelstar het volgende:
tof beeld dat thermal image
Het beeld haperde net ook bij de thermal cam bij Ziggo analoog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Anderen ook last van haperende BBC-beelden bij Ziggo Digitaal?
En gelukkig zijn ze het regelmatig niet met elkaar eens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
DC en Eddie zijn het niet met elkaar eens, heerlijke tv
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En gelukkig zijn ze het regelmatig niet met elkaar eens.
Denk het niet hoor. Hamilton is het allerlichtst, Sutil had 3 ronden nodig om op snelheid te komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Sutil is wel heel licht, denk ik.
Idd, dat was gewoon superdom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar even wachten of Hamilton nog een straf krijgt voor dat momentje.
Ik vind het wel cool, hij weet zich er constant weer tussen te wurmen. Niemand let eigenlijk op hemquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
En inderdaad, Button is al bijna kampioen, helaas.
Mogelijk iets meer downforce.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wat remt Hamilton zoveeeel later dan de rest (gebaseerd op onboard beelden)
Button rijdt sinds de GP van Engeland niet meer goed, maar niemand profiteert voorlopig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Button is al bijna kampioen, helaas.
Ik had nog hoop toen Red Bull ineens dominant was maar die hebben het ook alweer verloren zo lijkt het. Nou ja, als de laatste paar races maar een beetje leuk zijn (en dan bedoel ik geen overwinningen voor Hamiltonquote:
KERS ... dus je kunt je auto marginaal meer downforce geven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mogelijk iets meer downforce.
Lagere topsnelheid -> later remmen
Meer downforce -> grotere vertraging mogelijk dus later remmen.
Hij krijgt geen straf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar even wachten of Hamilton nog een straf krijgt voor dat momentje.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Sutil Force India-Mercedes 655.0 Raikkonen Ferrari 662.0 Kovalainen McLaren-Mercedes 683.0 Barrichello Brawn-Mercedes 688.5 Button Brawn-Mercedes 687.0 Liuzzi Force India-Mercedes 679.5 Alonso Renault 677.5 Vettel Red Bull-Renault 682.0 Webber Red Bull-Renault 683.0 Trulli Toyota 703.0* Grosjean Renault 699.8* Kubica BMW-Sauber 697.5* Fisichella Ferrari 690.0* Heidfeld BMW-Sauber 697.5* Glock Toyota 709.8* Nakajima Williams-Toyota 706.2* Rosberg Williams-Toyota 708.6* Buemi Toro Rosso-Ferrari 706.0* Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 706.0* * Declared weight |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 1 L Hamilton 653,5 2 A Sutil 655 3 K Räikkönen 662 8 F Alonso 677,5 7 V Liuzzi 679,5 9 S Vettel 682 4 H Kovalainen 683 10 M Webber 683 6 J Button 687 5 R Barrichello 688,5 14 G Fisichella 690* 13 R Kubica 697,5* 15 N Heidfeld 697,5* 12 R Grosjean 699,8* 11 J Trulli 703* 19 S Buemi 706* 20 J Alguersuari 706* 17 K Nakajima 706,2* 18 N Rosberg 708,6* 16 T Glock 709,8* |
Dat is de opgave van BMW en STR zelf, mss hebben ze wel verschil in de auto's zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten Torro Rosso en BMW beide auto's op de grid met eenzelfde hoeveelheid brandstof?
Hebben die nooit die reclame van Holland Casino gezien over winkansen en spreiden enzo?
Zou wel lachen zijn als het toch gaat regenen want dan gaat het helemaal leuk wordenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Veel 1 stoppers
Ja dan staat de top 3 er toch ineens heel goed voorquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als het toch gaat regenen want dan gaat het helemaal leuk worden.
Volgens de BBC weather forecast blijft het (helaas) de hele dag droogquote:Op zondag 13 september 2009 10:16 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dan staat de top 3 er toch ineens heel goed voor
quote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Mits Raikonen niet met ze KERS een neus er tussen krijgt bij Sutil... sutil eraf tikt
Ik zat tijdens de GP van Spa in Frankrijk in Daumazan Sur Arize en ook daar was werkelijk compleet geen ene sodeflikker te belevenquote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Leuke eerste rijZijn toch 2 goeie vrienden die straks gaan strijden voor de eerste bocht.. Mits Raikonen niet met ze KERS een neus er tussen krijgt bij Sutil...
Zat trouwens een weekje in Frankrijk, vlakbij Nevers. Magny Cours wel gezien, niet van dichtbij, maar de omgevingMooi, maar er is echt ontzettend weinig te doen
volgens mij wel jaquote:Op zondag 13 september 2009 13:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Speelt de Josti-band nu het Italiaanse volkslied?
Nogal jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Schunckelstar het volgende:
die rem was flink aan het roken
ook op ustream maar daar is alleen maar reclame en geen klein beeldje met de race in de bovenhoekquote:
Top, kijk nu lekker BBC. Thanks voor de tipquote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]Wie kijkt er nog RTL als je BBC hebt ...
Ik. Vind het commentaar van Olav wel fijn, mits hij niet te veel fouten maakt.quote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]Wie kijkt er nog RTL als je BBC hebt ...
Contradictiequote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik. Vind het commentaar van Olav wel fijn, mits hij niet te veel fouten maakt.
KERS?quote:Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Zonder KERS heeft Kovalainen niets te brengen tegen SutilDie rijdt gewoon van hem weg dan
Kenetic Energy Recovery System. Oftewel, een powerboost die opgeladen worden door te remmenquote:
Liuzi rijdt van hem weg...quote:Op zondag 13 september 2009 14:31 schreef Palmboom313 het volgende:
ahnet achter Liuzi nu wordt hij opgehouden.
Ah lol, sinds wanneer is dat dan geintroduceerd? Heb er namelijk nog nooit van gehoord. Of is dit die boost die ze maar 1x per race kunnen doen anders blazen ze hun motor op?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kenetic Energy Recovery System. Oftewel, een powerboost die opgeladen worden door te remmen
80 PK extra voor 6 seconden per ronde.
begin dit jaarquote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah lol, sinds wanneer is dat dan geintroduceerd? Heb er namelijk nog nooit van gehoord.
quote:Of is dit die boost die ze maar 1x per race kunnen doen anders blazen ze hun motor op?
Volgens mij de Questquote:Op zondag 13 september 2009 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
begin dit jaar
[..]
Wie heeft je dat wijs gemaakt
Klopt, en is dit weekend pas ingevoerdquote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah lol, sinds wanneer is dat dan geintroduceerd? Heb er namelijk nog nooit van gehoord. Of is dit die boost die ze maar 1x per race kunnen doen anders blazen ze hun motor op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |