Pos. | Naam | Team | Punten |
1. | J. Button | Brawn GP | 72 |
2. | R. Barrichello | Brawn GP | 56 |
3. | S. Vettel | Red Bull | 53 |
4. | M. Webber | Red Bull | 51.5 |
5. | K. Räikkönen | Ferrari | 34 |
6. | N. Rosberg | Williams | 30.5 |
7. | L. Hamilton | McLaren | 27 |
8. | J. Trulli | Toyota | 22.5 |
9. | F. Massa | Ferrari | 22 |
10. | H. Kovalainen | McLaren | 17 |
11. | F. Alonso | Renault | 16 |
12. | T. Glock | Toyota | 16 |
13. | N. Heidfeld | BMW | 10 |
14. | G. Fisichella | Force India | 8 |
15. | R. Kubica | BMW | 8 |
16. | S. Buemi | Toro Rosso | 3 |
17. | S. Bourdais | Toro Rosso | 2 |
18. | K. Nakajima | Williams | 0 |
19. | A. Sutil | Force India | 0 |
20. | N. Piquet jr. | Renault | 0 |
21. | R. Grosjean | Renault | 0 |
22. | L. Badoer | Ferrari | 0 |
23. | J. Alguersuari | Toro Rosso | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1. | Brawn GP | 128 |
2. | Red Bull | 104.5 |
3. | Ferrari | 56 |
4. | McLaren | 44 |
5. | Toyota | 38.5 |
6. | Williams | 30.5 |
7. | BMW | 18 |
8. | Renault | 16 |
9. | Force India | 8 |
10. | Toro Rosso | 5 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 12 september | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Kwalificatie |
Zo 13 september | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Pre-show |
Zo 13 september | 13.55-15.45 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Race |
Zo 13 september | 15.45-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Nabeschouwing |
Zo 13 september | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Italië - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 12 september | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - Italië - Kwalificatie |
Zo 13 september | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Italië - Race |
Zo 13 september | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Italië - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 16 °C | 28 °C | 20 % | zonnig |
Zaterdag | 17 °C | 27 °C | 10 % | zonnig |
Zondag | 15 °C | 24 °C | 20 % | deels bewolkt |
quote:Q: Monza hasn’t always been very kind to you. You haven’t had a fantastic time here.
JT: Well, to be honest I have always done very well. Obviously, in Monza you need to have good speed and you need to have a very good straight line speed. That is one of the most important things. But in general I have always scored good points and done a good performance.
Q: Not according to my records.
JT: Well, you always have to look at the team-mate.
http://www.p2p4u.net/quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Giem het volgende:
Hebben we tegenwoordig nog ergens VT streams?
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:05 schreef Googolplexian het volgende:
http://eplsite.com/channel2.html
Mooie OP, maar voor Vitantonio is het geen nieuw team, hij is er al 2 jaar testrijder voor zover ik weetquote:De Italiaan eindigde twee weken geleden in de Force India in België nog als tweede. Zijn vervanger bij dat team is Vitantonio Liuzzi. Wat kunnen zij bij hun nieuwe team
Het lijkt wel of je het over Jos Verstappen hebtquote:Fisichella is echt een hele goede coureur, maar is steeds bij de verkeerde teams terecht gekozen, waardoor hij nooit echt de carriere heeft gehad die hij had kunnen hebben.
Maar dat was voordat hij bij Renault kwam, waar hij volledig de mist in ging. Het lijkt erop dat hij de druk van een topteam niet aankan. Bij kleinere teams waar niet veel van je verwacht wordt ging het goed, maar bij Renault presteerde hij dermate slecht (zelfs in vergelijking met Kovalainen) dat hij veel krediet verspeelde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:44 schreef bloodymary het volgende:
Fisichella is echt een hele goede coureur, maar is steeds bij de verkeerde teams terecht gekozen, waardoor hij nooit echt de carriere heeft gehad die hij had kunnen hebben. Ik herinner me een aantal jaar geleden dat de coureurs zelf uit hun midden de beste coureur moesten kiezen en toen kozen ze massal voor Fisi.
Mensen die beweren dat hij nooit de kans heeft gehad praten poep. Renault was idd dé kans voor Fisichella.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dat was voordat hij bij Renault kwam, waar hij volledig de mist in ging. Het lijkt erop dat hij de druk van een topteam niet aankan. Bij kleinere teams waar niet veel van je verwacht wordt ging het goed, maar bij Renault presteerde hij dermate slecht (zelfs in vergelijking met Kovalainen) dat hij veel krediet verspeelde.
Nee hoor, dat is helemaal geen goede coureur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je het over Jos Verstappen hebt
Ja, da's wel waar, dat reed hij echt bagger, weet niet waar dat aan lag maar denk niet dat dat typerend voor hem is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dat was voordat hij bij Renault kwam, waar hij volledig de mist in ging. Het lijkt erop dat hij de druk van een topteam niet aankan. Bij kleinere teams waar niet veel van je verwacht wordt ging het goed, maar bij Renault presteerde hij dermate slecht (zelfs in vergelijking met Kovalainen) dat hij veel krediet verspeelde.
Ja hoor. Verstappen was een goede coureur die door die lamzak van een Huub nooit bij een degelijk team gereden heeft. Ja zn eerste jaar ja, maar daar ging al het goeie materiaal naar Schumacher en reed Verstappen met troep, dus dat was ook niet echt een topteam.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal geen goede coureur.
Fisi geeft gasquote:Hamilton snelste in eerste vrije training
vrijdag, 11 september 2009 12:09 L.K
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) heeft op het circuit van Monza de snelste tijd neergezet tijdens de eerste vrije training van de Grote Prijs van Italië. Teamgenoot Heikki Kovalainen klokte de tweede tijd, Adrain Sutil (Force India) zette de derde tijd neer.
Uitslag eerste vrije training:
Lewis Hamilton (GBr/McLaren-Mercedes) 1:23.936
Heikki Kovalainen (Fin/McLaren-Mercedes) 1:24.332
Adrian Sutil (Dui/Force India-Mercedes) 1:24.471
Fernando Alonso (Spa/Renault) 1:24.477
Nick Heidfeld (Dui/BMW-Sauber) 1:24.683
Sébastien Buemi (Zwi/Toro Rosso-Ferrari) 1:24.703
Jenson Button (GBr/Brawn-Mercedes) 1:24.706
Giancarlo Fisichella (Ita/Ferrari) 1:24.732
Mark Webber (Aus/Red Bull-Renault) 1:24.759
Robert Kubica (Pol/BMW-Sauber) 1:24.813
Rubens Barrichello (Bra/Brawn-Mercedes) 1:24.826
Kimi Räikkönen (Fin/Ferrari) 1:24.826
Nico Rosberg (Dui/Williams-Toyota) 1:24.927
Kazuki Nakajima (Jap/Williams-Toyota) 1:25.150
Romain Grosjean (Fra/Renault) 1:25.612
Vitantonio Liuzzi (Ita/Force India-Mercedes) 1:25.689
Jaime Alguersuari (Spa/Toro Rosso-Ferrari) 1:25.742
Sebastian Vettel (Dui/Red Bull-Renault) 1:25.951
Jarno Trulli (Ita/Toyota) 1:26.020
Timo Glock (Dui/Toyota) 1:26.325
Zelfs Liuzzi is sneller dan Fisi, terwijl die toch minder gereden heeft.quote:
Ach je kan het ook zo zien: Liuzzi 1 sec slomer dan Sutil en Fisi 0.75 sec slomer dan Raikonnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs Liuzzi is sneller dan Fisi, terwijl die toch minder gereden heeft.
En Grosjean voor Alonso
Regen-setup testen op een droge baan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de 2e vrije training hebben gebruikt om ook de regen set-up te testen, hoe Fisichella zich daarbij voelt. Als blijkt dat er net voor de kwalificatie op zaterdag, de kans op regen voor zondag vergroot is, slaat Ferrari zich wel heel hard voor het hoofd als ze Fisico niet de wagen kunnen geven waarmee hij eventueel kan scoren.
En ook al heb ik geen hoge pet van hem op, hij is wel een ervaren regenrijder !!!
Het gebrek aan regen lijkt je geen obstakel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:47 schreef Meike26 het volgende:
Gewoon alleen de dempers wat zachter, wat meer vleugel.
Het enige wat onveranderd blijft zijn de banden en de rij-hoogte = langzamere tijd. In de 1e vije training zat hij er toch ooi bij met de 8e tijd? Tenminste, dat is maar mijn analyse hoor.
Waar baseer jij het op dat er geen natte baan was? De tijden zijn wel degelijk langzamer dan de 'normale' 1:21,5 namelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef Meike26 het volgende:
Hmm.. nu ik het zo zie... helemaal geen regen dus![]()
Op BBC radio hoorde ik de wagens voorbij komen met zo'n spray geluid er achter na....
Óf BBC zit ons te neppen, of mijn oren zijn kaduuk...
Waarom? Het is puur om Fisichella te laten wennen aan de auto wanneer deze een zachtere afstelling heeft en meer grip in de bochten. Zo gek is het echt niet hoor om tijdens droge omstandigheden met een regen-configuratie te rijden. Anders zeggen jullie ook dat er niet geraced kan worden met een F1 wagen, wanneer deze voor aanvang van de race op een regen configuratie gezet word, terwijl er pas halverwege de race veel regen word verwacht.quote:Het gebrek aan regen lijkt je geen obstakel?
Dan zijn niet mijn oren, maar mijn ogen naar de ****quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar baseer jij het op dat er geen natte baan was? De tijden zijn wel degelijk langzamer dan de 'normale' 1:21,5 namelijk
Die tijden mag je van deze auto's niet verwachten. 1:21.5 is gewoon loeihard.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar baseer jij het op dat er geen natte baan was? De tijden zijn wel degelijk langzamer dan de 'normale' 1:21,5 namelijk
Als je bedoeld hem te laten wennen aan de regenafstelling op een droge baan dan heb je gelijk. Ik bedoelde alleen dat je met afstellen van de setup no way het gedrag van de auto in daadwerkelijke regen kan simuleren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:14 schreef Meike26 het volgende:
Waarom? Het is puur om Fisichella te laten wennen aan de auto wanneer deze een zachtere afstelling heeft en meer grip in de bochten. Zo gek is het echt niet hoor om tijdens droge omstandigheden met een regen-configuratie te rijden. Anders zeggen jullie ook dat er niet geraced kan worden met een F1 wagen, wanneer deze voor aanvang van de race op een regen configuratie gezet word, terwijl er pas halverwege de race veel regen word verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |