Ach naar die crash van vanochtend niets op aan te merken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef -Hans- het volgende:
Fisico dus toch net niet naar Q3..
Goed van Liuzzi !
Niet heel slecht iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach naar die crash van vanochtend niets op aan te merken.
Heel tof iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Schunckelstar het volgende:
tof beeld dat thermal image
Het beeld haperde net ook bij de thermal cam bij Ziggo analoog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Anderen ook last van haperende BBC-beelden bij Ziggo Digitaal?
En gelukkig zijn ze het regelmatig niet met elkaar eens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
DC en Eddie zijn het niet met elkaar eens, heerlijke tv
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En gelukkig zijn ze het regelmatig niet met elkaar eens.
Denk het niet hoor. Hamilton is het allerlichtst, Sutil had 3 ronden nodig om op snelheid te komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Sutil is wel heel licht, denk ik.
Idd, dat was gewoon superdom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar even wachten of Hamilton nog een straf krijgt voor dat momentje.
Ik vind het wel cool, hij weet zich er constant weer tussen te wurmen. Niemand let eigenlijk op hemquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
En inderdaad, Button is al bijna kampioen, helaas.
Mogelijk iets meer downforce.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wat remt Hamilton zoveeeel later dan de rest (gebaseerd op onboard beelden)
Button rijdt sinds de GP van Engeland niet meer goed, maar niemand profiteert voorlopig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Button is al bijna kampioen, helaas.
Ik had nog hoop toen Red Bull ineens dominant was maar die hebben het ook alweer verloren zo lijkt het. Nou ja, als de laatste paar races maar een beetje leuk zijn (en dan bedoel ik geen overwinningen voor Hamiltonquote:
KERS ... dus je kunt je auto marginaal meer downforce geven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mogelijk iets meer downforce.
Lagere topsnelheid -> later remmen
Meer downforce -> grotere vertraging mogelijk dus later remmen.
Hij krijgt geen straf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar even wachten of Hamilton nog een straf krijgt voor dat momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |