Nogal jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Schunckelstar het volgende:
die rem was flink aan het roken
ook op ustream maar daar is alleen maar reclame en geen klein beeldje met de race in de bovenhoekquote:
Top, kijk nu lekker BBC. Thanks voor de tipquote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]Wie kijkt er nog RTL als je BBC hebt ...
Ik. Vind het commentaar van Olav wel fijn, mits hij niet te veel fouten maakt.quote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]Wie kijkt er nog RTL als je BBC hebt ...
Contradictiequote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik. Vind het commentaar van Olav wel fijn, mits hij niet te veel fouten maakt.
KERS?quote:Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Zonder KERS heeft Kovalainen niets te brengen tegen SutilDie rijdt gewoon van hem weg dan
Kenetic Energy Recovery System. Oftewel, een powerboost die opgeladen worden door te remmenquote:
Liuzi rijdt van hem weg...quote:Op zondag 13 september 2009 14:31 schreef Palmboom313 het volgende:
ahnet achter Liuzi nu wordt hij opgehouden.
Ah lol, sinds wanneer is dat dan geintroduceerd? Heb er namelijk nog nooit van gehoord. Of is dit die boost die ze maar 1x per race kunnen doen anders blazen ze hun motor op?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kenetic Energy Recovery System. Oftewel, een powerboost die opgeladen worden door te remmen
80 PK extra voor 6 seconden per ronde.
begin dit jaarquote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah lol, sinds wanneer is dat dan geintroduceerd? Heb er namelijk nog nooit van gehoord.
quote:Of is dit die boost die ze maar 1x per race kunnen doen anders blazen ze hun motor op?
Volgens mij de Questquote:Op zondag 13 september 2009 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
begin dit jaar
[..]
Wie heeft je dat wijs gemaakt
Klopt, en is dit weekend pas ingevoerdquote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah lol, sinds wanneer is dat dan geintroduceerd? Heb er namelijk nog nooit van gehoord. Of is dit die boost die ze maar 1x per race kunnen doen anders blazen ze hun motor op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |