Ja, best wel, dank je nog, he.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voel je je al wat beter Fasci?
quote:
Sorry mopquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oke je was m'n PM te snel af!
Maar het is zeker wel goed voor de onderlinge band tussen jullie studenten/scholierenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is niet leuk als je verplicht voor iets moet betalen, wat je in je vrije tijd ook wel zou kunnen doen.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best wel, dank je nog, he.
Ik heb er weinig problemen hoor, whatever suits you happy!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je op een fok!baby zit te wachten..
DAT WAS DE GRAP!!!quote:
Ik kom net van de intro af, daar was de band al behoorlijk hechtquote:Op donderdag 10 september 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar het is zeker wel goed voor de onderlinge band tussen jullie studenten/scholieren
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo rende ik ook door m'n kamer toen ik zag dat ik eerste was.
Je bent een succesvolle pimp of je bent het niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WtfBT betaald jou geld om beltegoed te kopen?
K dacht dat t altijd andersom ging
Ik snapte t wel hoor JEEEEEEEEEEEETJEquote:Op donderdag 10 september 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen hoor, whatever suits you happy!![]()
[..]
DAT WAS DE GRAP!!!![]()
![]()
HAHAHAHIHihihahoeheoaheHA
Ik gaf IQM 1 cent voor bewezen diensten.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een succesvolle pimp of je bent het niet.
Dat ben jij dus niet, aangezien Skylark eerder over haar heen gaatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een succesvolle pimp of je bent het niet.
Een symbolische 1 cent ja, want je weet net zo goed als ik dat mijn bewezen diensten onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gaf IQM 1 cent voor bewezen diensten.
Hmmz dan moet ik eens even goed gaan nadenken, ik heb sommige nummers de laatste tijd zo vaak geluisterd da ze niet meer leuk zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens een nummer dat jij geweldig vindt dan.
quote:
Als Skylark over haar heen gaat, hoef ik Bt. niet eens meer.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ben jij dus niet, aangezien Skylark eerder over haar heen gaat![]()
Mooi zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Als Skylark over haar heen gaat, hoef ik Bt. niet eens meer.
quote:
Whehe, dan mag je zoeken naar je volgende FOK smatje.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Als Skylark over haar heen gaat, hoef ik Bt. niet eens meer.
WDWDWDWDWDquote:Op donderdag 10 september 2009 18:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, dan mag je zoeken naar je volgende FOK smatje.
quote:
Want?quote:
Ik heb m'n eigen smatje al.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, dan mag je zoeken naar je volgende FOK smatje.
Maar dat smatje zal wel niet zo heel bijzonder zijn, als ik zo lees hoe je over haar praatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik heb m'n eigen smatje al.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
De Nasi is klaar om naar binnen te marcheren.
Wat een perfecte uitvinding voor 6-tenige jonge woudlopers die een teen zijn kwijt geraakt. Z.T.J.W.D.E.T.Z.K.Gquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wtf is er nou weer uitgevonden.. 5-tenige schoenen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef IQM het volgende:
Godver, kan niet aanmelden op msn.
Komt door jullie, met je 'haal dat en dat maar weg'-advies!
En vooral ook hoe hij over/tegen anderen praat.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dat smatje zal wel niet zo heel bijzonder zijn, als ik zo lees hoe je over haar praat
Heb ik weer meer kans.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik heb m'n eigen smatje al.
Jij leest teveel Donald Duckquote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een perfecte uitvinding voor 6-tenige jonge woudlopers die een teen zijn kwijt geraakt. Z.T.J.W.D.E.T.Z.K.G
DISCRIMINATIE IS UT IDD!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een perfecte uitvinding voor 6-tenige jonge woudlopers die een teen zijn kwijt geraakt. Z.T.J.W.D.E.T.Z.K.G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dat smatje zal wel niet zo heel bijzonder zijn, als ik zo lees hoe je over haar praat
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wtf is er nou weer uitgevonden.. 5-tenige schoenen?
Maar ondertussen wel stoer doen met je 'Ik zou jou meteen bespringen' @btquote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]Wat dan? Heb nog nooit wat negatiefs over haar gezegd.
Ja, alleen dat ik haar zou inruilen voor kip.
Mijn smatje is wel heel bijzonder.
Iets met een vos en wilde haren en zo...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En vooral ook hoe hij over/tegen anderen praat.
Jij bent nog exclusief.quote:
Het is toch ook geen kijk?quote:
Iedere weekquote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij leest teveel Donald Duck
"Ik heb een vriendin, dus ik kan niks met Bt doen"...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]Wat dan? Heb nog nooit wat negatiefs over haar gezegd.
Ja, alleen dat ik haar zou inruilen voor kip.
Mijn smatje is wel heel bijzonder.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is toch ook geen kijk?
Ik hou t wel bij Allstars, want ik word er verdrietig van
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En vooral ook hoe hij over/tegen anderen praat.
Bt en ik hebben een lange geschiedenis.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel stoer doen met je 'Ik zou jou meteen bespringen' @bt
Omdat je een vriendin hebt. Als je het zo al zegt zegt t wel genoegquote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Bt en ik hebben een lange geschiedenis.
Ik bespring haar toch niet, dus wat is dan het probleem?
"Geen kijk" ?? Uit welke regio kom jij dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen kijk? Is dat ABN?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja en jij en je vriendin niet ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Bt en ik hebben een lange geschiedenis.
Ik bespring haar toch niet, dus wat is dan het probleem?
Andere culturenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
Ik ben ook altijd heel serieus. Uhuh.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt. Als je het zo al zegt zegt t wel genoeg
Die nietquote:
IQM en ik gaan langer terug dan hij en z'n chica!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en jij en je vriendin niet ofzo?
Ik denk dat t dialect is, mijn excusesquote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen kijk? Is dat ABN?
'Het is toch geen gezicht' ken ik dan weer wel...
Vandaar dat je niet naar Bt durft, omdat je bang bent dat je haar toch zal 'bespringen'.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel serieus. Uhuh.
Gast, ik ben de meest trouwe en betrouwbare goedzak op deze aardkloot.
All Stars zijn bah en wat nou die nietquote:Op donderdag 10 september 2009 18:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die niet
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Wtf moet dat kroontje er eigenlijk bij
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Geen kijk" ?? Uit welke regio kom jij dan?
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen kijk? Is dat ABN?
'Het is toch geen gezicht' ken ik dan weer wel...
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef jordeeeh het volgende:
Daarnaast vind ik t wel heel sneu om te zeggen dat àls Bt iets met Skylark zou doen jij haar niet meer hoeft, want zelf doe je t net zo!
Blijf jij maar vooral in Nederland dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Andere culturenDat zijn toch altijd faalculturen, helemaal als je in Azie bent.
Niet-westerse landen =
Ow ja... Daar hadden we het al over gehadquote:
Misschien moet hij zijn chica dan maar voor jou inruilen of verstandig doen en niet zulke opmerkingen makenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan langer terug dan hij en z'n chica!
T spijt me Jap..quote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
All Stars zijn bah en wat nou die nietIk wou eigenlijk zoiets achtigs gaan kopen morgen
T werd bij ons in de buurt echt heel vaak gezegdquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja... Daar hadden we het al over gehad
Ik heb echter nooit "geen kijk" gebruikt
Je moet ze schillen of uitlepelen he...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ehl, ik at per ongeluk een stukje kiwi-schil op.
Zelf doe ik wát zo?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef jordeeeh het volgende:
Daarnaast vind ik t wel heel sneu om te zeggen dat àls Bt iets met Skylark zou doen jij haar niet meer hoeft, want zelf doe je t net zo!
Zijn kiwi's dieren? Ik dacht altijd dat het een fruit wasquote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ze schillen of uitlepelen he...
[ afbeelding ]
Dingen doen met een ander meisje.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn kiwi's dieren? Ik dacht altijd dat het een fruit was
Echt heel vervelendquote:
Ik nietquote:
Geeft niets, ik ook nietquote:
Wie zegt dat Bt niks doet met andere jongens?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dingen doen met een ander meisje.
Iig, daar ga ik van uit
Dudequote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bt niks doet met andere jongens?
Maar als ik een FOK!ster wil meeten, eis ik wel enige exclusiviteit en niet dat ze met de halve SC heeft gemeet.
Dan zal k maar opschieten als k jou wasquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bt niks doet met andere jongens?
Maar als ik een FOK!ster wil meeten, eis ik wel enige exclusiviteit en niet dat ze met de halve SC heeft gemeet.
quote:
Het zijn officieel wel dieren, maar bestaan niet uit vlees. Het voornaamste deel van hun lichaam bestaat uit vruchtvlees. Dit maakt ze heel erg kwetsbaar, waardoor kiwi's vaak ook niet ouder worden dan 1 à 2 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn officieel wel dieren, maar bestaan niet uit vlees. Het voornaamste deel van hun lichaam bestaat uit vruchtvlees. Dit maakt ze heel erg kwetsbaar, waardoor kiwi's vaak ook niet ouder worden dan 1 à 2 jaar.
ALLURE FTW!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee ik hou van reizenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijf jij maar vooral in Nederland dan.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn officieel wel dieren, maar bestaan niet uit vlees. Het voornaamste deel van hun lichaam bestaat uit vruchtvlees. Dit maakt ze heel erg kwetsbaar, waardoor kiwi's vaak ook niet ouder worden dan 1 à 2 jaar.
Ik moet altijd lachen om die motivationals die elkaar verbeteren.quote:
quote:
quote:
quote:
Omdat jij het jou betreft? Da's inderdaad best geinig, ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Extra geinig allemaal omdat jij het jou betreft..
Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
Oh BT, je kan me vanavond herkennen aan mijn hippe G-star blouse
Pics van je vrouwquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef IQM het volgende:
En doe 's niet zo serieus allemaal.Alsof ik echt moeite zou hebben om Bt niet te moeten bespringen als ik haar zie (no offence
). Alsof ik echt ooit m'n vriendin zou bedriegen.
Alsof ik echt Bt niet meer zou willen meeten als ze met Skylark heeft gemeet.
Het enige wat wel eens waar zou kunnen zijn is die chickenwing-ruildeal.
Ik bedoel: KIP!
Come on!
En dat m'n vriendin niet veel bijzonders zou zijn, vanwege de manier waarop ik over haar en anderen praat, is ook dikke bull.Ik praat ook zo over haar waar ze bij is. En zij over mij. Onder andere dat maakt haar juist zo leuk.
Nu ja, je begrijpt me wel. Dat ze zo serieus reageren bij iets waar jij bij bent betrokken.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij het jou betreft? Da's inderdaad best geinig, ja.
Ja ik ga OF Inglorious Bastards kijken in de bios OF ik ga met iemand anders naar Grunnquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ga OF Inglorious Bastards kijken in de bios OF ik ga met iemand anders naar Grunn. DUS HEEL MISSCHIEN KOM IK DE FOK CLIQUE TEGEN
Watquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Potverdomme, zoveel bazen bij elkaar![]()
![]()
![]()
Even fappen
Ja zo overweldigendquote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Potverdomme, zoveel bazen bij elkaar![]()
![]()
![]()
Even fappen
Ik denk dat je wenkbrauw wel opvallend genoeg is.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
Niet je kinderdisco shirt btw?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je wenkbrauw wel opvallend genoeg is.
Die is k-town afgeleverd. Dus komend weekend doe ik em aan naar pieperfestivalquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet je kinderdisco shirt btw?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
En mijn gouden halsband die ik er overheen leg.
Datquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je wenkbrauw wel opvallend genoeg is.
American Apparel.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Paarse trui van Diesel? Of G-sus?
Wow, die heb ik al lang niet meer gehoord.quote:
Faal jonge, faal.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die is k-town afgeleverd. Dus komend weekend doe ik em aan naar pieperfestival
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat
Of die groep jonge meisjes die achter mijn zakje lolly's aanlopen die ik ze uitdeel.
Ik hou ook van mannen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een man, maak je maar geen illusies.
5minuten geleden nogquote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wow, die heb ik al lang niet meer gehoord.
Achter het CS?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeker een drukke dag gehad achter t station?
quote:
We dachten hetzelfde! Misschien zijn we wel een eeneiige tweeling.quote:
Pauper alert!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Het waren mijn eerste euro's sinds september vorig jaar hoor![]()
Ik ben namelijk eigenlijk een vrouw.quote:
Zijn we nu zwanger?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde! Misschien zijn we wel een eeneiige tweeling.
OMGquote:Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben namelijk eigenlijk een vrouw.
Wie weet!quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wacht, ik post even een pic van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er verlegen van *gaat de film weer verder kijken*I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Paar weken. zijstraatje van de nieuwe ebbingerstraatquote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey JosmeisterSinds wanneer woon jij in Groningen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wacht, ik post even een pic van mezelf:DAMN GIRLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlakbij mijn Uni dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Paar weken. zijstraatje van de nieuwe ebbingerstraat
Jaquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Devvie het volgende:
Was ik maar bij KoP, dan kon ik meedoen met de gangbang
Zeg, ben jij niet KoP?quote:
Ik heb ook nog een zusje.quote:
Wat een kopquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zusje.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we een trio doen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indische buurtquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
Overigens verhuis ik over een aantal weken naar de Arubastraat omdat mijn lieve ouders een huis gaan kopen daar. Daar gaan we dan met 3 boys wonen
Echt?quote:
Nee, alleen met Allure_.quote:
Klinkt een beetje homo.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef afcajos het volgende:
Overigens verhuis ik over een aantal weken naar de Arubastraat omdat mijn lieve ouders een huis gaan kopen daar. Daar gaan we dan met 3 boys wonen
Gast is wel tof hoor veel buitenlanders, maar dit is een van de beruchte probleemwijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
![]()
Naja boeiend. Vooral het dakterras is relax
Ah. Nou volgens mij passen wij daar dan perfect tussenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gast is wel tof hoor veel buitenlanders, maar dit is een van de beruchte probleemwijken
Kanswijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
Probleemwijken? Pracht buurten! Kansrijk!
Mooi toch. Ik woon vlakbij trouwensquote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ah. Nou volgens mij passen wij daar dan perfect tussen
CARAMBAAquote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik woon vlakbij trouwens
Skylark spotten bij CSquote:
ZEG HOI TEGEN J.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK BEN AAN HET FOKKEN MET SKYLARK.
quote:
Wat is er mis mee dan? Ik wou hem eigenlijk net gaan updaten na het zien van de nieuwe featuresquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
Kanker, ik heb net Itunes geupdate, omdat het kan en ik lui ben, en nu lees ik overal dat het je computer anaal vernederd.
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOLquote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
We zijn samen, en wat doen we?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
Het schijnt dat het heel langzaam is.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Ik wou hem eigenlijk net gaan updaten na het zien van de nieuwe features
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOL
vout.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
hopelijk heb ik het niet per ongeluk goed onthouden
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
JE MAG NIET PRATEN MET JE MOND VOL
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We zijn samen, en wat doen we?
Gezellig FOK!en![]()
![]()
Loggen jullie nou steeds uit en in of heb jij jouw eigen computer meegenomen?quote:
Wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
POMP DUR HELEMAAL VOL JONGE JU KAN HET@!!!!1!
quote:
Dat tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Loggen jullie nou steeds uit en in of heb jij jouw eigen computer meegenomen?
Bt's nieuwe loverboyquote:
2browsers, 2 accountsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Herkenbaar he Dev?quote:
OM TE NOIKENquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Waarom is Sky eigenlijk langs gegaan bij Bt?
Ik wist dat ze gingen meeten maar niet waarom.
Omdat het kan?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Ah. Ik ben weer te laat dus.quote:
Skyquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Langs? Achterlangs ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
Bt heeft 4 PC's staan hier.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben te lui om Skylark. te typen en hem J. noemen is ook zo kansloos.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Bevin het volgende:
[..]
Sky
Als het voor jou bedoeld was had je het wel gehoord he?
Arme BT.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Skylark en BT, anders komen jullie ff een biertje doen bij mij
Ja da's goed, ik vraag je adres tochquote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
En mij vraag je nooitquote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
En rvquote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Dat kind kan dadelijk een week niet meer fatsoenlijk lopen.quote:
Kom msn dan, halve tammequote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja da's goed, ik vraag je adres toch!
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als ik morgen geen school had was ik nu in de trein gesprongen
En je uitdruiprekje al klaargezet?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel strak.
Ik heb m'n beertjespyjama al uitgepakt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kind kan dadelijk een week niet meer fatsoenlijk lopen.
Straks? in strak als een meisje van 8?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel strak.
Ik heb m'n beertjespyjama al uitgepakt.
Ik heb een rijbewijsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Bevin het volgende:
[..]Beter ga je rijbewijs halen, of moet ik bij jou komen
?
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kind kan dadelijk een week niet meer fatsoenlijk lopen.
Morgen vrij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als ik morgen geen school had was ik nu in de trein gesprongen
Morgen alleen scheikunde en lichamelijke opvoeding (quote:
Dat klopt.quote:
9quote:
Picsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef afcajos het volgende:
Nou Skylark en BT komen zo naar hier
Een rijdende rechter onderwerp!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef Devvie het volgende:
Mn vader die gaat zeuren dat er een vlonder 50cm te ver naar achter ligt
als grasquote:
Ga ze pakkenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef afcajos het volgende:
Nou Skylark en BT komen zo naar hier
Moar die huizen zijn nog in aanbouw, en bij iedereen is het het gevalquote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rijdende rechter onderwerp!
He, hier ook!!!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:48 schreef VeerEli het volgende:
17 mensen mee gezoend
5 jongens geneukt.
thats it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...![]()
VeerEli - http://fotoboek.fok.nl/user/266754
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naam: ********
Nationaliteit: Nederlands
Geb.datum: 23-04-1991
Schoenmaat: 38
Tattoos: roosje op pols
Piercings: Geen
Kleding: 34/36
Lengte: 173 cm
Gewicht: 51 kg
Borstomvang: 84 cm
Taille: 62 cm
Heupen: 88 cm
Haarkleur: Blond
Ogen: Blauwgroen
Beschikbaar voor: Fashion, Beauty, Movies, Cosmetics, Commercials.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een leuke quote als uitsmijter![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen fappen in dr fobo
Eensch.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...
Ff traceren dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
klopt, ff verder zoeken naar de fotograaf van die foto. Daar staat de foto dan ook, dan kan je naar zijn website... Daar staat de foto ook...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef Devvie het volgende:
http://www.istockphoto.co(...)rning-sun-light-.php
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef Devvie het volgende:
http://www.istockphoto.co(...)rning-sun-light-.php
Foto's/Filmpje maken als ze terugkomtquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
BT is ff douchen. Wie wil inside-info?
PS macs zijn kanker
Kreunt ze hard?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
BT is ff douchen. Wie wil inside-info?
PS macs zijn kanker
Dat had ik al na NB.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Dat heb ik al gedaan... Ik geloof in de authenticiteit!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Ff traceren dan.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
BT is douchen en naast mij ligt een spiegelreflexcamera. Wie biedt meer dan 50 euro?
Hoax, die ene foto is gespiegeldquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Adolecens het volgende:
We hebben er een nieuw FOK! model bij...![]()
Wat voor merk en type is het?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
BT is douchen en naast mij ligt een spiegelreflexcamera. Wie biedt meer dan 50 euro?
[media id=561283912yzZ2 size=large]quote:Op donderdag 10 september 2009 20:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
klopt, ff verder zoeken naar de fotograaf van die foto. Daar staat de foto dan ook, dan kan je naar zijn website... Daar staat de foto ook...
En via via kom je op haar eigen site en kan je d'r hyves achterhalen en nog meer info
Welke is het?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Nee, al gecheckt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Staan er geen pikante foto's op de camera?
Nee, ik bedoelde de hyves vinden... maar moet zeggen vind er weinig boeiends aan verder. Alleen die eerste foto die je postte is wel aardig, verder niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan... Ik geloof in de authenticiteit!
Check d'r photobucket en/of haar Documents en/of Pictures map...quote:
Lis vindt het niet leuk meer hierquote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Ff traceren dan.Hoewel ik na Kb niks meer geloof.
Waar is Liiszle eigenlijk? Die heb ik echt al lang niet meer gezien hier.
Faalquote:
Ik dacht nog wel dat we een band hadden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lis vindt het niet leuk meer hier
Dit.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloon van iemandwat moet zo'n meid op fok
Had ze dat niet met iedereen?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat we een band hadden.
Vertellen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest, ze moet het toch aan iemand kwijtquote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloon van iemandwat moet zo'n meid op fok
Kan ze beter tegen mij vertellen, dan ben ik dr 6dequote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vertellen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest, ze moet het toch aan iemand kwijt
Beetje van beide.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Skylark is of heel erg dom of hij probeert te trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |