T werd bij ons in de buurt echt heel vaak gezegdquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja... Daar hadden we het al over gehad
Ik heb echter nooit "geen kijk" gebruikt
Je moet ze schillen of uitlepelen he...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ehl, ik at per ongeluk een stukje kiwi-schil op.
Zelf doe ik wát zo?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef jordeeeh het volgende:
Daarnaast vind ik t wel heel sneu om te zeggen dat àls Bt iets met Skylark zou doen jij haar niet meer hoeft, want zelf doe je t net zo!
Zijn kiwi's dieren? Ik dacht altijd dat het een fruit wasquote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ze schillen of uitlepelen he...
[ afbeelding ]
Dingen doen met een ander meisje.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn kiwi's dieren? Ik dacht altijd dat het een fruit was
Echt heel vervelendquote:
Ik nietquote:
Geeft niets, ik ook nietquote:
Wie zegt dat Bt niks doet met andere jongens?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dingen doen met een ander meisje.
Iig, daar ga ik van uit
Dudequote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bt niks doet met andere jongens?
Maar als ik een FOK!ster wil meeten, eis ik wel enige exclusiviteit en niet dat ze met de halve SC heeft gemeet.
Dan zal k maar opschieten als k jou wasquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bt niks doet met andere jongens?
Maar als ik een FOK!ster wil meeten, eis ik wel enige exclusiviteit en niet dat ze met de halve SC heeft gemeet.
quote:
Het zijn officieel wel dieren, maar bestaan niet uit vlees. Het voornaamste deel van hun lichaam bestaat uit vruchtvlees. Dit maakt ze heel erg kwetsbaar, waardoor kiwi's vaak ook niet ouder worden dan 1 à 2 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn officieel wel dieren, maar bestaan niet uit vlees. Het voornaamste deel van hun lichaam bestaat uit vruchtvlees. Dit maakt ze heel erg kwetsbaar, waardoor kiwi's vaak ook niet ouder worden dan 1 à 2 jaar.
ALLURE FTW!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee ik hou van reizenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijf jij maar vooral in Nederland dan.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn officieel wel dieren, maar bestaan niet uit vlees. Het voornaamste deel van hun lichaam bestaat uit vruchtvlees. Dit maakt ze heel erg kwetsbaar, waardoor kiwi's vaak ook niet ouder worden dan 1 à 2 jaar.
Ik moet altijd lachen om die motivationals die elkaar verbeteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |