quote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef ranja het volgende:
zijn het alleen de titels die zijn afgekort?
5 - Teardrops - Womack & Womackquote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef Crutch het volgende:
1 - The only way is up - Yazz
2 - A groovy kind of love - Phill Collins
3 - Stop - Sam Brown
4 - Where did I go wrong - UB40
5 - Tribute - Pasadenas
6 - Wonderful tonight - Eric Clapton
7 - Heaven in my hands - Level 42
8 - Girl You know its True - Milli vanilli
9 - Paradise by the dashboard light - Meatloaf
Als je maar een vraag stelt (makkelijk/moeilijk is hier subjectief) en bij een goed antwoord een punt uitdeelt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Crutch het volgende:
Dus nu moet ik een uiterst moeilijke vraag aan jullie voorleggen?
Of je stelt een vraag met het antwoord in een spoiler?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Crutch het volgende:
Okay, dan mag MadMaster weer een vraag uitdelen, want ik moet nu weg.
Wie isquote:Toch grote namen op MJ-Tribute
Wellicht komt het toch nog goed met het Michael Jackson-Tribute-concert in Wenen. De eerste grote namen die wel zullen aantreden zijn bekend gemaakt: Stevie Wonder en R. Kelly zullen op 26 september zo goed als zeker optreden bij het concert op het terrein van het Weense Schönbrunn-paleis. Dit maakte organisator Jermaine Jackson bekend bij een persconferentie in Londen.
Het evenement leek een slechte start gemaakt te hebben, toen Jermaine enkele dagen terug bij het bekend maken van de eerste namen enkele artiesten onthulde die helemaal niet bleken te komen. Mary J. Blige bleek niet te kunnen en Chris Brown bleek niet op te mogen treden omdat hij de VS niet uit mag.
Brown hoop nu via een rechtszaak voor elkaar te krijgen dat hij toch naar Oostenrijk mag voor het Michael Jackson-Tribute. Jermaine Jackson heeft laten weten dat hij ookhoopt te kunnen krijgen: “We zijn met hen in gesprek, het is één van mijn favoriete bands”, zo vertelde de broer van de in juni overleden King of Pop.
Opgezocht en is goed. Namens Burnett: Berkery +1quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:05 schreef Berkery het volgende:
Maroon 5?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Opgezocht en is goed. Namens Burnett: Berkery +1
Nee, wat ouderquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:34 schreef ranja het volgende:
Arctic Monkeys en Them Crooked Vultures?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:52 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Temptations en the four tops?
Gokje dat je al kaarten hebt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, wat ouder
Hint: van band 1 was de allereerste LP die ik ooit kocht. Band 2 is de eerste band die ik live zag. Ik ben van '70
Simple Minds zag ik laatst op een duitse tv zender, playbackend voor een slagerpubliek, vrij hilarisch.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:01 schreef ranja het volgende:
Simple Minds en Tears for Fears?
wordt nu het betere gokwerk
MM + 1quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Simple Minds en OMD in het voorprogramma
ook wel Kay Hanley genoemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Berkery het volgende:
Mevrouw Letters to Cleo?
quote:"Show me how you do that trick
The one that makes me scream" she said
"The one that makes me laugh" she said
And threw her arms around my neck
"Show me how you do it
And I promise you I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you"
Doc + 1quote:Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef Doc het volgende:
Just like heaven van The Cure
Jawel en ze zingt hier speciaal voor jou:quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef Burnett het volgende:
gwen stefani...?
Wacht even, is dat niet Lady gaga?
Charmian +1quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Charmian het volgende:
Beatles die op het zebrapad lopen op Abbeyroad, die meneer staat dus op de achtergrond.
Berkery +1quote:Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef Berkery het volgende:
Spanish Stroll
quote:Je bent nog maar veertien jaar en je zit er net tussenin. Te klein voor een grote mond, maar te groot om nog langer keurig overal "ja en amen" op te zeggen.
Kijk nou toch eens hoe die volwassenen je op de knieën hebben gekregen. Jen bent zo beleefd dat je elke zin afsluit met "alstublieft".
Sorry, werk, drukquote:Je bent nog maar veertien jaar en je zit er net tussenin. Te klein voor een grote mond, maar te groot om nog langer keurig overal "ja en amen" op te zeggen.
Kijk nou toch eens hoe die volwassenen je op de knieën hebben gekregen. Jen bent zo beleefd dat je elke zin afsluit met "alstublieft".
Misschien moet je eens wakker worden. Laat die vijanden van je nou eens in de steek; die mensen die er nooit voor je zijn als je ze nodig hebt. In je dromen doe je ze van alles aan. Het liefste trap je deuken in hun dure auto's, maar in het echt durf je het niet.
Dus kom, ga met me mee, dan slaan we op de vlucht. We trekken samen de wijde wereld in! We zullen alles meemaken en samen lachen en huilen. Kortom, we gaan van het échte leven proeven. Overdag slapen we en 's nachts ontdekken we wat het leven precies inhoudt. Pas om vier uur 's ochtends duiken we totaal uitgeput ons bed in. Ach, we zullen ongetwijfeld snel platzak zijn, maar wat maakt het allemaal uit?! We kunnen in ieder geval zeggen dat we geleefd hebben.
Laat alles dus maar rustig over je heen komen. Vergeet het gedoe dat je nog te wachten staat als je groot bent: ziektekosten, belastingen, je krediet bij de bank, de virussen die je via je computer bedreigen, al die artiesten met hun valse glimlach en hun valse muziek... Laat die mensen het zelf maar uitzoeken, dan hebben wij er tenminste geen last meer van.
We vergeten de wereld om ons heen, want wij hebben genoeg aan de muziek die in ons hart zit. Dus geef nooit op! Er is immers altijd wel een reden om te leven. En onthoud: wat je geeft, krijg je vanzelf weer terug, dus hoe meer je geeft, hoe meer je daarvoor terug krijgt!
Zoiets als Vertaal hier liedjes - deel 4quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk heb ik geen idee waar dit over gaat
Is het een tekstverklaring, is het iets over de artiest, of wat?
quote:Op maandag 14 september 2009 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Zonder hulp van Google had ik het niet geweten...
Namens Berkery: Doc +1quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Doc het volgende:
New Radicals - You get what you give
You get what you kiss?quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef Doc het volgende:
I’ll kiss the sleep from your eyes
I’ll kiss you when the sun goes down
I’ll kiss your until sunrise
I’ll kiss the skin from your lips
And I’ll kiss you on your fingertips
And I’ll kiss you on the back of your neck
And I’ll kiss you behind your ears
And I’ll kiss away your tears and fears
And I’ll kiss away those hurting years
And I’ll kiss away those cruel dark hours
And I’ll kiss the petals on your flower
I’ll kiss you, I’ll kiss you
Het eerste gedeelte van welk liedje?
ik heb wel gekker meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Burnett het volgende:
De tekst van een b-kantje vragen...!![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb wel gekker meegemaakt hoor
Als ik de hint geef hoe ik er op kom om dit nummer te vragen en waarom ik dacht dat ranja het wel wist maak ik het te gemakkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Burnett het volgende:
De tekst van een b-kantje vragen...!![]()
Even opgezocht, ze sloten ooit Pinkpop af, een jaartje of 20 geleden...
Ik ken alleen Tower of Strength van ze..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Doc het volgende:
[..]
De artiest is dus The Mission. Nu de titel van het nummer nog ...
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:07 schreef cafca het volgende:
Om de boel weer wat op gang te helpen:
[ afbeelding ]
Wie?
Daaraan herken je de échte fanquote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
En de spelling ook nog juijts!
schaap001 +1
zoiets, maar zo mogelijk nog erger, getuige deze hoes van een single:quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Burnett het volgende:
Grad Damen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Burnett het volgende:
dario?
Zeg maar gerust een D-ster. Veel verder dan Sterren.nl is 'ie volgens mij nog niet gekomen, Of iets in de middag bij Omroep Max zou nog nét kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Burnett het volgende:
Dan wordt het wachten op n00biedoobiedoo..., de enige andere die de C-sterren van dit land uit elkaar kan houden...
warmquote:
Onze Frans is door middel van Jan Smit en Co. in sneltreinvaart opgeklommen van bescheiden D-ster naar de bodem van de B-sterren, een plek waar hij in goed gezelschap is van mensen als Dries Roelvink.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:50 schreef schaap001 het volgende:
Maar hey: er was ook iemand die Frans Duijts kende
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef Doc het volgende:
Frans Duijts is een toppertje - en geen kwaad woord over Dries: die draait ook alweer 27 jaar mee in het circuit.
Krijg ik meteen een "Just Jack"-gevoel vanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef Z het volgende:
'Gewoon Mick'?
idd: Mick + achternaamquote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef Z het volgende:
'Gewoon Mick'?
Bijna, maar ik heb het gevoel dat 'ie niet bekend genoeg is om geraden te worden (en terecht eigenlijk). Geen idee wat je nog over z'n achternaam zou moeten hinten.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mick Harem?
Eh, nee. Vandaar dat mijn antwoord ook Mick Harem was...quote:
of zoals Giel Beelen het noemt: Wansmaak Woensdagquote:Op woensdag 16 september 2009 14:17 schreef Burnett het volgende:
Burnett checkt de kalender..., beseft dat het Woensdag Gehaktdag is ipv Foute Vrijdag.
toch geen zangles? anders moet je toch eens wat bij les gaan gevenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik geef wel les aan de nichtjes van Frans Duijts en Grad Damen...
Geen zangles nee, hoewel ze van de overige lessen ook niet veel oppikken...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef schaap001 het volgende:
[..]
toch geen zangles? anders moet je toch eens wat bij les gaan geven![]()
quote:Toen16 jaar was werd hij profvoetballer bij FC Den Bosch. Een jaar later speelde hij in het eerste elftal. Hij heeft hier twee seizoenen gespeeld en is zich toen gaan toeleggen op muziek. In 2002 kwam zijn eerste single uit Ik droom mijn hele leven van jou. Dat kwam in de Mega Top 100. Begin 2008 bracht
het lied Ik wil jou voor altijd uit.
In 2006 had de zanger bij de regionale zender Omroep Brabant een eigen 13-delige reallifesoap Het kamp van.woont in Oss en is verre familie van Grad Damen en Frans Bauer.
heeft een relatie met Lenneke en heeft twee zonen (Henkie en Johan).
Goed genoeg.quote:
klassiekerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef schaap001 het volgende:
She Sells Sanctuary - The Cult
quote:zoekt op haar nieuwe album
de uitdaging en het avontuur minder in een virtuoos spel. Evenmin wil het viertal tonen hoeveel muziekstijlen ze wel niet beheersen. Wel gaat alle aandacht naar de gerijpte nummers en de puike productie. In een ruimtelijke soundomgeving zweven hypnotiserende elektronische piepjes tussen de hi-hat, grommende bassen en monsterriffs.
anno 2009 produceert bezielde en stevige rock.
is een dijk van een plaat en overtreft de voorganger.
Tijdens shows, die soms meer dan drie uur duren, nemen de bandleden alle ruimte om hun plezier te uiten. Lange grooves, solo’s en loops zijn niet zeldzaam, gewaagde covers evenmin.
Soul is wel het sleutelwoord op compacte. Alle nummers krijgen meer leven en diepte naarmate je ze hoort. Zelfs de cover 4’33” van John Cage pakt je.
bruist, briest en overtroeft vele hippe bands met bravoure en bruutheid.
brother52 + ½quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef brother52 het volgende:
Living Colour
brother52 + ½quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
Oh wacht, je wilt de titel van het album er ook bij.
The chair in the doorway
Ik heb even zitten tellen en er zitten minstens 18 acts bij die je kent.quote:
Dat is er al 1.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij Wandering Spirit van Mick Jagger, maar daar houdt 't ook wel een beetje mee op.
Vast, maar als hij als gast op een nummer meespeelt... ik ken z'n naam helemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef brother52 het volgende:
Ik heb even zitten tellen en er zitten minstens 18 acts bij die je kent.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
en ik ben helemaaaal niet goed in Nederlandse C-artiesten..![]()
Klopt, op Bridges To Babylon.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Burnett het volgende:
rolling stones is de enige die ik weet...
quote:
En dat maakt in totaal 7quote:Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef bartrid het volgende:
Tackhead, Little Axe, Sugarhill Gang, Mark Stewart.
schaap001 +1quote:Op donderdag 17 september 2009 09:24 schreef schaap001 het volgende:
Quicksand?
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef bartrid het volgende:
Pendulum?
Strangers in the night, UFO.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef schaap001 het volgende:
schaap heeft deze maar weer eens opgezet: WAT en van WIE?
[ afbeelding ]
zucht, jeugdsentiment
Op de hoes staan de schoenen van Elvis Presley, die hij heeft gedoneerd aan het Leger des Heils, en die de zanger van deze plaat heeft gekocht in de tweedehands winkel,omdat hij geen geld had voor nieuwe schoenen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef ranja het volgende:
Joan Jett zingt op onderstaand album.
[ afbeelding ]
Wat is het verhaal van dat album?
Juist. Na de moord op Mia Zapata werd dit album live opgenomen - Live Gits oftewel Evil Stig - om geld in te zamelen voor vervolg onderzoek.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef cafca het volgende:
"plotselinge ingeving":
Joan Jet verving hier de oorspronkelijke zangeres van The Gits?
quote:Spelend voor hoge, die met de duivel danst,
die met de stroom gaat, is het al spel aan me,
Zeven of Elf, slangogen omhoog lettend op u
Dubbel of opgehouden met, dubbele staak of spleet
Schoppenaas van motorkop, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef ranja het volgende:
Motorhead - Ace of Spades?
gewoon of niet, het zijn theremins inderdaadquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef bartrid het volgende:
zijn dat niet gewoon moderne theremins?
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:47 schreef ranja het volgende:
I Wanna Be Your Man?
doc +1quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef Doc het volgende:
Nope dat is Skik (en een erg leuk nummer)
Is die niet uit de band van Jan de Vries?quote:Op maandag 21 september 2009 08:37 schreef cafca het volgende:
Joost van Dijk?
quote:
ech niequote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Is die niet uit de band van Jan de Vries?
Gezien hou lang jouw vraag open stond denk ik dat dat geen enkel probleem isquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Mag ik die antwoorden?
My Morning Jacket.
namens methodmichquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Mag ik die antwoorden?
My Morning Jacket.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Op de volgende vraag gok ik nu alvast het antwoord: Jim James...
ik heb hem wel liggen, maar het is me niet bijgebleven blijkbaarquote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Niemand die de geweldige soundtrack heeft gehoord van im not there? Ongelooflijk.
quote:bekeerde zich enkele jaren geleden tot het christendom, nadat hij een blessure had opgelopen waardoor hij nooit meer gitaar zou kunnen spelen. Dat was voor de frontman een keerpunt in zijn leven.
“Er is toen echt iets met me gebeurd waardoor ik een ander mens ben geworden. Iedereen dacht dat ik een paria zou worden, want metal en God gaan in de ogen van veel mensen niet samen. Maar niets was minder waar.
Zonder God hadal lang niet meer bestaan. Hij heeft me de kracht geven om door te gaan toen artsen tegen me zeiden ‘vergeet die gitaar maar, die kun je nooit meer bespelen’. En nu speel ik weer als nooit tevoren.”
Prima. nbdbd +1quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Consolers of the lonely en Steely Dan - Pretzel Logic
hm, toch maar es vaker op die blogman-site kijken.......quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Consolers of the lonely en Steely Dan - Pretzel Logic
Het hacken van de site en de wachtwoord-omzetting viel wat ongelukkig uit voor mijn accountquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef bukgeit het volgende:
Hee, ben je opnieuw begonnen? <nbdbd>
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef schaap001 het volgende:
Eye - Robyn Hitchcock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |