Sorry, werk, drukquote:Je bent nog maar veertien jaar en je zit er net tussenin. Te klein voor een grote mond, maar te groot om nog langer keurig overal "ja en amen" op te zeggen.
Kijk nou toch eens hoe die volwassenen je op de knieën hebben gekregen. Jen bent zo beleefd dat je elke zin afsluit met "alstublieft".
Misschien moet je eens wakker worden. Laat die vijanden van je nou eens in de steek; die mensen die er nooit voor je zijn als je ze nodig hebt. In je dromen doe je ze van alles aan. Het liefste trap je deuken in hun dure auto's, maar in het echt durf je het niet.
Dus kom, ga met me mee, dan slaan we op de vlucht. We trekken samen de wijde wereld in! We zullen alles meemaken en samen lachen en huilen. Kortom, we gaan van het échte leven proeven. Overdag slapen we en 's nachts ontdekken we wat het leven precies inhoudt. Pas om vier uur 's ochtends duiken we totaal uitgeput ons bed in. Ach, we zullen ongetwijfeld snel platzak zijn, maar wat maakt het allemaal uit?! We kunnen in ieder geval zeggen dat we geleefd hebben.
Laat alles dus maar rustig over je heen komen. Vergeet het gedoe dat je nog te wachten staat als je groot bent: ziektekosten, belastingen, je krediet bij de bank, de virussen die je via je computer bedreigen, al die artiesten met hun valse glimlach en hun valse muziek... Laat die mensen het zelf maar uitzoeken, dan hebben wij er tenminste geen last meer van.
We vergeten de wereld om ons heen, want wij hebben genoeg aan de muziek die in ons hart zit. Dus geef nooit op! Er is immers altijd wel een reden om te leven. En onthoud: wat je geeft, krijg je vanzelf weer terug, dus hoe meer je geeft, hoe meer je daarvoor terug krijgt!
Zoiets als Vertaal hier liedjes - deel 4quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk heb ik geen idee waar dit over gaat
Is het een tekstverklaring, is het iets over de artiest, of wat?
quote:Op maandag 14 september 2009 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Zonder hulp van Google had ik het niet geweten...
Namens Berkery: Doc +1quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Doc het volgende:
New Radicals - You get what you give
You get what you kiss?quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef Doc het volgende:
I’ll kiss the sleep from your eyes
I’ll kiss you when the sun goes down
I’ll kiss your until sunrise
I’ll kiss the skin from your lips
And I’ll kiss you on your fingertips
And I’ll kiss you on the back of your neck
And I’ll kiss you behind your ears
And I’ll kiss away your tears and fears
And I’ll kiss away those hurting years
And I’ll kiss away those cruel dark hours
And I’ll kiss the petals on your flower
I’ll kiss you, I’ll kiss you
Het eerste gedeelte van welk liedje?
ik heb wel gekker meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Burnett het volgende:
De tekst van een b-kantje vragen...!![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb wel gekker meegemaakt hoor
Als ik de hint geef hoe ik er op kom om dit nummer te vragen en waarom ik dacht dat ranja het wel wist maak ik het te gemakkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Burnett het volgende:
De tekst van een b-kantje vragen...!![]()
Even opgezocht, ze sloten ooit Pinkpop af, een jaartje of 20 geleden...
Ik ken alleen Tower of Strength van ze..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Doc het volgende:
[..]
De artiest is dus The Mission. Nu de titel van het nummer nog ...
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:07 schreef cafca het volgende:
Om de boel weer wat op gang te helpen:
[ afbeelding ]
Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |