ik heb wel gekker meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Burnett het volgende:
De tekst van een b-kantje vragen...!![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb wel gekker meegemaakt hoor
Als ik de hint geef hoe ik er op kom om dit nummer te vragen en waarom ik dacht dat ranja het wel wist maak ik het te gemakkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Burnett het volgende:
De tekst van een b-kantje vragen...!![]()
Even opgezocht, ze sloten ooit Pinkpop af, een jaartje of 20 geleden...
Ik ken alleen Tower of Strength van ze..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Doc het volgende:
[..]
De artiest is dus The Mission. Nu de titel van het nummer nog ...
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:07 schreef cafca het volgende:
Om de boel weer wat op gang te helpen:
[ afbeelding ]
Wie?
Daaraan herken je de échte fanquote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
En de spelling ook nog juijts!
schaap001 +1
zoiets, maar zo mogelijk nog erger, getuige deze hoes van een single:quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Burnett het volgende:
Grad Damen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Burnett het volgende:
dario?
Zeg maar gerust een D-ster. Veel verder dan Sterren.nl is 'ie volgens mij nog niet gekomen, Of iets in de middag bij Omroep Max zou nog nét kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Burnett het volgende:
Dan wordt het wachten op n00biedoobiedoo..., de enige andere die de C-sterren van dit land uit elkaar kan houden...
warmquote:
Onze Frans is door middel van Jan Smit en Co. in sneltreinvaart opgeklommen van bescheiden D-ster naar de bodem van de B-sterren, een plek waar hij in goed gezelschap is van mensen als Dries Roelvink.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:50 schreef schaap001 het volgende:
Maar hey: er was ook iemand die Frans Duijts kende
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef Doc het volgende:
Frans Duijts is een toppertje - en geen kwaad woord over Dries: die draait ook alweer 27 jaar mee in het circuit.
Krijg ik meteen een "Just Jack"-gevoel vanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef Z het volgende:
'Gewoon Mick'?
idd: Mick + achternaamquote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef Z het volgende:
'Gewoon Mick'?
Bijna, maar ik heb het gevoel dat 'ie niet bekend genoeg is om geraden te worden (en terecht eigenlijk). Geen idee wat je nog over z'n achternaam zou moeten hinten.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mick Harem?
Eh, nee. Vandaar dat mijn antwoord ook Mick Harem was...quote:
of zoals Giel Beelen het noemt: Wansmaak Woensdagquote:Op woensdag 16 september 2009 14:17 schreef Burnett het volgende:
Burnett checkt de kalender..., beseft dat het Woensdag Gehaktdag is ipv Foute Vrijdag.
toch geen zangles? anders moet je toch eens wat bij les gaan gevenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik geef wel les aan de nichtjes van Frans Duijts en Grad Damen...
Geen zangles nee, hoewel ze van de overige lessen ook niet veel oppikken...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef schaap001 het volgende:
[..]
toch geen zangles? anders moet je toch eens wat bij les gaan geven![]()
quote:Toen16 jaar was werd hij profvoetballer bij FC Den Bosch. Een jaar later speelde hij in het eerste elftal. Hij heeft hier twee seizoenen gespeeld en is zich toen gaan toeleggen op muziek. In 2002 kwam zijn eerste single uit Ik droom mijn hele leven van jou. Dat kwam in de Mega Top 100. Begin 2008 bracht
het lied Ik wil jou voor altijd uit.
In 2006 had de zanger bij de regionale zender Omroep Brabant een eigen 13-delige reallifesoap Het kamp van.woont in Oss en is verre familie van Grad Damen en Frans Bauer.
heeft een relatie met Lenneke en heeft twee zonen (Henkie en Johan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |