Goed genoeg.quote:
klassiekerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef schaap001 het volgende:
She Sells Sanctuary - The Cult
quote:zoekt op haar nieuwe album
de uitdaging en het avontuur minder in een virtuoos spel. Evenmin wil het viertal tonen hoeveel muziekstijlen ze wel niet beheersen. Wel gaat alle aandacht naar de gerijpte nummers en de puike productie. In een ruimtelijke soundomgeving zweven hypnotiserende elektronische piepjes tussen de hi-hat, grommende bassen en monsterriffs.
anno 2009 produceert bezielde en stevige rock.
is een dijk van een plaat en overtreft de voorganger.
Tijdens shows, die soms meer dan drie uur duren, nemen de bandleden alle ruimte om hun plezier te uiten. Lange grooves, solo’s en loops zijn niet zeldzaam, gewaagde covers evenmin.
Soul is wel het sleutelwoord op compacte. Alle nummers krijgen meer leven en diepte naarmate je ze hoort. Zelfs de cover 4’33” van John Cage pakt je.
bruist, briest en overtroeft vele hippe bands met bravoure en bruutheid.
brother52 + ½quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef brother52 het volgende:
Living Colour
brother52 + ½quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
Oh wacht, je wilt de titel van het album er ook bij.
The chair in the doorway
Ik heb even zitten tellen en er zitten minstens 18 acts bij die je kent.quote:
Dat is er al 1.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij Wandering Spirit van Mick Jagger, maar daar houdt 't ook wel een beetje mee op.
Vast, maar als hij als gast op een nummer meespeelt... ik ken z'n naam helemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef brother52 het volgende:
Ik heb even zitten tellen en er zitten minstens 18 acts bij die je kent.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
en ik ben helemaaaal niet goed in Nederlandse C-artiesten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |