quote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef ranja het volgende:
zijn het alleen de titels die zijn afgekort?
5 - Teardrops - Womack & Womackquote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef Crutch het volgende:
1 - The only way is up - Yazz
2 - A groovy kind of love - Phill Collins
3 - Stop - Sam Brown
4 - Where did I go wrong - UB40
5 - Tribute - Pasadenas
6 - Wonderful tonight - Eric Clapton
7 - Heaven in my hands - Level 42
8 - Girl You know its True - Milli vanilli
9 - Paradise by the dashboard light - Meatloaf
Als je maar een vraag stelt (makkelijk/moeilijk is hier subjectief) en bij een goed antwoord een punt uitdeelt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Crutch het volgende:
Dus nu moet ik een uiterst moeilijke vraag aan jullie voorleggen?
Of je stelt een vraag met het antwoord in een spoiler?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Crutch het volgende:
Okay, dan mag MadMaster weer een vraag uitdelen, want ik moet nu weg.
Wie isquote:Toch grote namen op MJ-Tribute
Wellicht komt het toch nog goed met het Michael Jackson-Tribute-concert in Wenen. De eerste grote namen die wel zullen aantreden zijn bekend gemaakt: Stevie Wonder en R. Kelly zullen op 26 september zo goed als zeker optreden bij het concert op het terrein van het Weense Schönbrunn-paleis. Dit maakte organisator Jermaine Jackson bekend bij een persconferentie in Londen.
Het evenement leek een slechte start gemaakt te hebben, toen Jermaine enkele dagen terug bij het bekend maken van de eerste namen enkele artiesten onthulde die helemaal niet bleken te komen. Mary J. Blige bleek niet te kunnen en Chris Brown bleek niet op te mogen treden omdat hij de VS niet uit mag.
Brown hoop nu via een rechtszaak voor elkaar te krijgen dat hij toch naar Oostenrijk mag voor het Michael Jackson-Tribute. Jermaine Jackson heeft laten weten dat hij ookhoopt te kunnen krijgen: “We zijn met hen in gesprek, het is één van mijn favoriete bands”, zo vertelde de broer van de in juni overleden King of Pop.
Opgezocht en is goed. Namens Burnett: Berkery +1quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:05 schreef Berkery het volgende:
Maroon 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |