Gezien hou lang jouw vraag open stond denk ik dat dat geen enkel probleem isquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Mag ik die antwoorden?
My Morning Jacket.
namens methodmichquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Mag ik die antwoorden?
My Morning Jacket.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Op de volgende vraag gok ik nu alvast het antwoord: Jim James...
ik heb hem wel liggen, maar het is me niet bijgebleven blijkbaarquote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Niemand die de geweldige soundtrack heeft gehoord van im not there? Ongelooflijk.
quote:bekeerde zich enkele jaren geleden tot het christendom, nadat hij een blessure had opgelopen waardoor hij nooit meer gitaar zou kunnen spelen. Dat was voor de frontman een keerpunt in zijn leven.
“Er is toen echt iets met me gebeurd waardoor ik een ander mens ben geworden. Iedereen dacht dat ik een paria zou worden, want metal en God gaan in de ogen van veel mensen niet samen. Maar niets was minder waar.
Zonder God hadal lang niet meer bestaan. Hij heeft me de kracht geven om door te gaan toen artsen tegen me zeiden ‘vergeet die gitaar maar, die kun je nooit meer bespelen’. En nu speel ik weer als nooit tevoren.”
Prima. nbdbd +1quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Consolers of the lonely en Steely Dan - Pretzel Logic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |