Een OP wil ik zien, kutventjequote:
Wie? Krentebol??quote:
Netjes, Altijd op de grens leven deze man.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:41 schreef Otis. het volgende:
5 in die gevarenherkenning en 2 in die verkeersregels en -inzicht.
Da's mooi voor elkaarquote:Op woensdag 9 september 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar ging het over?
O ja, mijn kinderen zijn aan het afwassen en ik doe lekker niks
quote:
Omdat je iets te veel hebt geselecteerd bij het overnemen van een stuk uit de vorige TT. Neem ik aan.quote:
Nee man je mocht er 13 fout in gevarenherkenningquote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Netjes, Altijd op de grens leven deze man.
Ik zag je topic ja!quote:
Stond alleen [ KLB... niet PI, teminste volgens mijquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je iets te veel hebt geselecteerd bij het overnemen van een stuk uit de vorige TT. Neem ik aan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
.![]()
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Vroeger was het 7 fout max.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee man je mocht er 13 fout in gevarenherkenning![]()
!! En 5 in die andere dingen.
Nee, maar 'PI' is de mouseover-tekst van de daadwerkelijke PI, die naast de TT stond. Lijkt mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Stond alleen [ KLB... niet PI, teminste volgens mij
Owja nieuwe regels, my bad.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee man je mocht er 13 fout in gevarenherkenning![]()
!! En 5 in die andere dingen.
Wie of wat de fuck is lamonquote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
Dit topic verdient 5 Lamons:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is Sanne92quote:
Devvie loop jij te FOK!ken met mij?quote:
Ja in 50 vragen. Nu zijn het er 40 met 5 fout max. Dat is het eerste deel.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger was het 7 fout max.
Ik fok met wie ik wilquote:Op woensdag 9 september 2009 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Devvie loop jij te FOK!ken met mij?
Bring him on!!quote:
Ik krijg iedere keer kippenvel als ik deze foto zie;quote:Op woensdag 9 september 2009 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Devvie loop jij te FOK!ken met mij?
Dat is dan wel weer liefquote:
spoiler pleasequote:Op woensdag 9 september 2009 18:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik krijg iedere keer kippenvel als ik deze foto zie;
[ afbeelding ]
Heb ik jou toestemming gegeven om die foto in dit topic te plaatsen?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik krijg iedere keer kippenvel als ik deze foto zie;
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon bang. Dat is alles.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik jou toestemming gegeven om die foto in dit topic te plaatsen?
Je mag wel eens met een heel positieve reden komen voor dat kippenvel
wat je er van krijgt, anders..............
Wat een gepriegelquote:Op woensdag 9 september 2009 18:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Dit is de link
Hoezo, ik doe niks hoorquote:
Je kinderen zijn 7 en 8..?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, mijn kinderen zijn aan het afwassen en ik doe lekker niks
Dusssssssssssssquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef S.Seagal het volgende:
Ik kan de plaaltjes er niet in doen, Te n00b
Mijn ma liet me idd ook al afwassen toen ik 7 wasquote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Wat wil je daarmee zeggen?
De katse kut zeg je dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Maisnon het volgende:
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Zit ik voor jan lul te painten ofniet![]()
vaatwasserquote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ma liet me idd ook al afwassen toen ik 7 was
Lijkt mij toch vrij normaal al zeg ik t zelf
Afwassen? Daar is een uitvinding voor gedaan hoor..quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ma liet me idd ook al afwassen toen ik 7 was
Lijkt mij toch vrij normaal al zeg ik t zelf
Kinderen jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Afwassen? Daar is een uitvinding voor gedaan hoor..
Die kwam pas toen ik een jaar of 12/13 wasquote:
Je UI is verminktquote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik een werkende vaatwasser hadfgehad, hadden zij inderdaad niet hoeven afwassen.
en nu?
Mijn moeder heeft er nooit een gehad (nu nog niet) en wij hadden er eentje in de 5 jaar dat ik samen heb gewoond en toen ik weg ging had ik er weer geen en moest ik weer met de hand afwassenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die kwam pas toen ik een jaar of 12/13 was
Dat zuigt wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er nooit een gehad (nu nog niet) en wij hadden er eentje in de 5 jaar dat ik samen heb gewoond en toen ik weg ging had ik er weer geen en moest ik weer met de hand afwassen
Why?!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja
Nu ik bij m'n vriendin in zit moet ik t ook weer met de hand doen!!
Handigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar die is niet aangesloten en ik weet niet een of hij het doet
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja
Nu ik bij m'n vriendin in zit moet ik t ook weer met de hand doen!!
Dan moet je een klusjesman bestellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar die is niet aangesloten en ik weet niet een of hij het doet
Whaha nee dat schiet ook niet op iddquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]Ik las deze quote in de reactie van JB en ik dacht dat het over iets héééél anders ging.
![]()
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan moet je een klusjesman bestellen![]()
Dat je een triest wijf bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Wat wil je daarmee zeggen?
Deze is ranzigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zomaar, ik wissel toch wel vaker?
Wat zijn de mensen hier vandaag toch heeerlijk vrolijkquote:
Moet dat dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen hier vandaag toch heeerlijk vrolijk
Niks moet, alles magquote:
Top gedaan meid.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag
Het was slechts een constatering
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als jouw briljante deductie over mijn persoontje
Omdat haar kinderen eens moeten afwassen?!quote:
Van 7 en 8? Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat haar kinderen eens moeten afwassen?!![]()
Dude
Is je vriendje niet op deze SC aanwezig?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo, nu we het voorspel gehad hebben...
Neuken?
Bijna ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als jouw briljante deductie over mijn persoontje
Whehehe, stakker...quote:
Ik wil ook wel een trio.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is je vriendje niet op deze SC aanwezig?
En t enige wat mag is een trio met mij en m'n vriendin, maar
daarvoor wil ik eerst pics zien u_u
Ik had net ge-edit!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je ff rondvragenquote:
Nee, maar ik hoefde als 7-8 jarige echt thuis niet af te wassen hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe, stakker...
Jij bent opgevoed met een kindermeisje aan je zijde?
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet een Mars ijsje en een Twix ijsje.
Dikzakjequote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
MAG IK MEEDOEN?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje mollig aan het worden?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Sommige andere kinderen wel (waaronder ik)quote:Op woensdag 9 september 2009 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoefde als 7-8 jarige echt thuis niet af te wassen hoor.
quote:
quote:
Ik heb meegedaan vorige week.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Devvie het volgende:
[..]ik mocht wel meedoen zei ze van de week
Present...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Nee, jij bent lekker.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beetje mollig aan het worden?
Kankersad idd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
Devvie doe eens een andere ui, dit staat echt heel kinderachtig.
Die trio mag.. Maar dan wil ik daar weer pics van zienquote:
aye!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
Devvie doe eens een andere ui, dit staat echt heel kinderachtig.
Dat is iets te mollig voor mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben omringd door ijspapiertjes, een lege zak bugles, een lege tube knijpkaas en een leeg bakje waar pepernoten in zaten.
quote:
Lol, nou als m'n din en ik eens een trio willen vraag ik als eerst JB MITS ik eenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die trio mag.. Maar dan wil ik daar weer pics van zien
Gelukkig, ik vond je al te mager.quote:
Pepernoten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben omringd door ijspapiertjes, een lege zak bugles, een lege tube knijpkaas en een leeg bakje waar pepernoten in zaten.
Aan het einde van jouw eerste jaar op kamers ben je moddervetquote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Chai snackt nooit?quote:
Deze vind ik ook stom.quote:
Blame the Jewsquote:
Ik zal je ff PM' enquote:Op woensdag 9 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol, nou als m'n din en ik eens een trio willen vraag ik als eerst JB MITS ik een
foto van haar heb gezien
Misschien is Bt. wel een ranzige sloddervos die nooit opruimtquote:
Die heb ik gemist,quote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben VOLslankdaar heb ik pas nog foto's van gepost.
Jodenkoekenquote:
E-hosselaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier ook al.
Zullen we ze samen gaan kopen?![]()
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien is Bt. wel een ranzige sloddervos die nooit opruimt
Of misschien is dit wel het enige eten dat zij binnenkrijgt
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aan het einde van jouw eerste jaar op kamers ben je moddervet
Die heb ik gemist dan. Pics van die post?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Val es doodquote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volslank is kksmerigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je nog zo'n bolle.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijbkaar staan zelfs negers boven jodenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jodenkoeken![]()
Die dingen zijn zo verrekte lekker.. Heb ze veel te lang niet gehad![]()
Trouwens, waarom mogen die dingen nog wel zo genoemd worden
en negerzoenen geen negerzoenen meer?
Hoezoquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef Sanne92 het volgende:
Lamon
Oh, my God...
..maar goed dat ik niet meer hap.
Wat een josti's.
Ik vind het nieuwe Muse album nog steeds erg leuk trouwens.
Lamon!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef Sanne92 het volgende:
Lamon
Oh, my God...
..maar goed dat ik niet meer hap.
Wat een josti's.
Ik vind het nieuwe Muse album nog steeds erg leuk trouwens.
Knor Knor*quote:
Ik wacht met smart op de volgende showquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik had te veel vertrouwen
Was meteen te gedetailleerd gegaan terwijl sommige stukken een beetje verdraaid raakten daardoor.
Volgende keer: iets meer checken ondertussen
Nu moet ik em opnieuw gaan makenachja
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik had te veel vertrouwen
Was meteen te gedetailleerd gegaan terwijl sommige stukken een beetje verdraaid raakten daardoor.
Volgende keer: iets meer checken ondertussen
Nu moet ik em opnieuw gaan makenachja
Waar ging het over?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lamon!
Ga gewoon ff gezellig meebabbelen met ons..
Met de onderwerpen die al besproken werden dus
110kg wegende 14-jarigequote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Mozy het volgende:
Toen ik 14 was woog ik nog 110 kilo.
Nu 85.
Net niet grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Knor Knor*
*Voor de slanke mensen: dat betekent 'hoi hoi'
Maisnon die voor ons ging tekenen, sex, triootjes, gezeur over of je 7/8 jarige kindjesquote:
Totaal niet grappig zelfsquote:
En ik ben ook nog eens 15 cm gegroeid in die 3 jaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
110kg wegende 14-jarige![]()
Het bashobject van de school
85 beter maar nog steeds
'Net' niet of helemaal niet? Ik neig toch meer naar het laatstequote:
Serieus?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Mozy het volgende:
Toen ik 14 was woog ik nog 110 kilo.
Nu 85.
Wie heeft 7 jarige kinderenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maisnon die voor ons ging tekenen, sex, triootjes, gezeur over of je 7/8 jarige kindjes
nou wel of niet kon laten afwassen etc u_u
Geen dank
De tieten van Bt.quote:
Ik weeg 90.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
110kg wegende 14-jarige![]()
Het bashobject van de school
85 beter maar nog steeds
Genetische aanleg + medicijnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?Hoezo kwam dat dan, genetische aanleg of gewoon ontzettend veel (vet) eten?
Dat scheelt dan weer welquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens 15 cm gegroeid in die 3 jaar.
85 kilo wegen als je 1.93 bent is toch niet zo veel?
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:
Maar Mozy, 110 kg op je 14e is wel heel ergwtf man toen woog ik 50
Post eens een foto dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens 15 cm gegroeid in die 3 jaar.
85 kilo wegen als je 1.93 bent is toch niet zo veel?
quote:
quote:
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben te lam om een fullbodypic te maken.
Misschien morgen, dan heb ik geen school.
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genetische aanleg + medicijnen.
En ik at niet eens zo ongezond.
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.quote:
Introductiedag 2de jaars.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnen
Ik heb morgen van 8:30 tot 16:20 dat overleef ik nooit
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.
Ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
Medicijnen op 14-jarige leeftijd is trouwens ook niet echt fijn :/
Ik niet. Waarom jij wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de tetten van BT ook gezien.
Moet je nagaan dat de medicijnen die ik slik je mag pas slikken als je 18+ bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
Medicijnen op 14-jarige leeftijd is trouwens ook niet echt fijn :/
Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnen
Ik heb morgen van 8:30 tot 16:20 dat overleef ik nooit
Tja, onwetende, kortzichtige mensen met een tunnelvisie. Ze zouden een kogel moeten krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.
Over niveau gesprokenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.
Waarvoor was het dan, of wil je het daar niet over hebben?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat de medicijnen die ik slik je mag pas slikken als je 18+ bent.
Maar als ik ze toen niet had gehad was ik waarschijnlijk al overleden aan een hartinfarct voor ik de 18 haalde.
Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over niveau gesproken
Ik ga eens ff een maaltijd van niveau in mekaar flansen
Laterzz![]()
Jammer dat je geen PM's mag posten, dat zou werkelijk vermakelijk leesvoer zijn voor de komende 3 weken.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.
En ik heb een paar PM-metjes naar BT gelezen, die zijn nog veel leuker dan haar tieten denk ik.
Mijn god, wat een nepgehossel staat daat in.
Dr fobo ook met kastanovaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.
En ik heb een paar PM-metjes naar BT gelezen, die zijn nog veel leuker dan haar tieten denk ik.
Mijn god, wat een nepgehossel staat daar in.
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarvoor was het dan, of wil je het daar niet over hebben?
Vraag maar aan BT, ze stuurt ze vast ook wel naar jou, als je ze netjes geheim houdt.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat je geen PM's mag posten, dat zou werkelijk vermakelijk leesvoer zijn voor de komende 3 weken.
Ah, even koekeloeren.quote:
Ah okee, en heb je nu nog die medicatie nodig?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje van hem ook
Fapfapquote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
Ik ben even een vracht aan het lossen..
I am not very interested in online dating tricks.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vraag maar aan BT, ze stuurt ze vast ook wel naar jou, als je ze netjes geheim houdt.
Ja. Want zonder medicatie zit mijn LDL rond de 12, en dat is 4 keer hoger dan het hoogste wat een volwassene zou mogen hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, en heb je nu nog die medicatie nodig?
[..]
Inderdaad.
Kastanovaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje van hem ook
Jij hebt toch niet echt een hekel aan Crack_ trouwens? Ik had gezegd in een vlaag dat je haar een beetje aandachtshoer vond, wat je in dit topic zei, maar dat het waarschijnlijk een grapje was, maar ze schrok wel een beetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet echt een hekel aan Crack_ trouwens? Ik had gezegd in een vlaag dat je haar een beetje aandachtshoer vond, wat je in dit topic zei, maar dat het waarschijnlijk een grapje was, maar ze schrok wel een beetje.
Hmm, dat is wel mooi klote.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Want zonder medicatie zit mijn LDL rond de 12, en dat is 4 keer hoger dan het hoogste wat een volwassene zou mogen hebben.
BK, dat was pas een held.quote:
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK VERVEEL ME EN BEN MOE VERDOMMEEEE>
Zeg, was jij niet door de shredder?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK VERVEEL ME EN BEN MOE VERDOMMEEEE>
Raak me aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.
I broke the shredder, remember?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, was jij niet door de shredder?
HEFTUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!
Jou maakt het wel wat uit wat Maartje van jou vind?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.
Binnenkort een topic in R&P over een daterape? De vraag is, welke van de 2 hem opent.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kastanova
Skylark gaat op bezoek bij Bt?
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel wat uit wat Maartje van jou vind?
Hihi, het raampje dicht, de deur dicht en een papiertje voor het ventilatierooster gedaan..quote:
Misschien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel uit wat Maartje vind van wat jij vind van Maartje?
...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel uit wat Maartje vind van wat jij vind van Maartje?
Zei ik BK? Ik bedoelde KB.quote:
Nu val je door de mand!!!quote:
Ik vind haar wel lief...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hekel aan Maartje, maar ze is wel aandachtshoer.
Ik krijg hem eindelijk te zien, na al die lovende verhalen van julliequote:
Het maakt mij niets uit wat mensen van mij vinden op het internet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu val je door de mand!!!
whehehehe mozy maakt het uit wat mensen vinden van wat hij vind van mensen op het internet
Bullshit, mannetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik krijg hem eindelijk te zien, na al die lovende verhalen van jullie! Een beetje enthousiasme is wel op z'n plaats dacht ik zo!
Dat zeg ik dan ook niet, ik zeg dat het jou wat uitmaakt wat mensen vinden van wat jij vind van mensen op het internet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het maakt mij niets uit wat mensen van mij vinden op het internet.
En ook niet wat mijn schoolgenoten van mij vinden,
Ooh heb ik dat weer gemistquote:
Gelul, lees het wetboek er maar op na.quote:
Eerste wat ik dacht toen ik dit zag was: Wat de fuck doet mijn vriendin op FOK!??quote:
Jouw vriendin kijkt GTST?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht toen ik dit zag was: Wat de fuck doet mijn vriendin op FOK!??
Ínternet had het plaatje nog niet geladen en ik zag de username niet.
Kun je niet een paar van die grappige PM-metjes naar BobbyB sturen, kan hij meelachen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heb ik dat weer gemist? Kut zeg
! Maar de foto waar ik het over had staat in LIF geloof ik.
Ik kom niet buiten KLB.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet, solly.quote:
Dat horen vrouwen te doen.quote:
Mijn vriendin kijkt The OC.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen te doen.
Mozy heeft verkerinnggg met een manwijf
Ik doe niet aan wetboeken. Wanneer ik iemand een pedofiel vind is hij dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gelul, lees het wetboek er maar op na.
Als ze 35 was geweest had ik haar ook aardig gevonden trouwens.
Stuur jij ze maar naar 'm door!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Kun je niet een paar van grappige PM-metjes naar BobbyB sturen, kan hij meelachen.
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Otis. het volgende:
Mijn vriendin is meer fan van The Hills.
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.quote:
The OC, zoeen wannabe amerikaanse greppelslet die naar spring break wil om daar kapot geneukt te worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wat is eigenlijk erger, als je vriendin the OC kijkt of GTST?
Wow. Inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.
True.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En waar ben jij dan precies dikker gewordenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur jij ze maar naar 'm door!
Wtf, ik had gereageerd op jouw foto, heeft een mod m'n reactie verwijderd.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |