Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben te lam om een fullbodypic te maken.
Misschien morgen, dan heb ik geen school.
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genetische aanleg + medicijnen.
En ik at niet eens zo ongezond.
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.quote:
Introductiedag 2de jaars.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnen
Ik heb morgen van 8:30 tot 16:20 dat overleef ik nooit
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.
Ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
Medicijnen op 14-jarige leeftijd is trouwens ook niet echt fijn :/
Ik niet. Waarom jij wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de tetten van BT ook gezien.
Moet je nagaan dat de medicijnen die ik slik je mag pas slikken als je 18+ bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
Medicijnen op 14-jarige leeftijd is trouwens ook niet echt fijn :/
Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnen
Ik heb morgen van 8:30 tot 16:20 dat overleef ik nooit
Tja, onwetende, kortzichtige mensen met een tunnelvisie. Ze zouden een kogel moeten krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.
Over niveau gesprokenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.
Waarvoor was het dan, of wil je het daar niet over hebben?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat de medicijnen die ik slik je mag pas slikken als je 18+ bent.
Maar als ik ze toen niet had gehad was ik waarschijnlijk al overleden aan een hartinfarct voor ik de 18 haalde.
Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over niveau gesproken
Ik ga eens ff een maaltijd van niveau in mekaar flansen
Laterzz![]()
Jammer dat je geen PM's mag posten, dat zou werkelijk vermakelijk leesvoer zijn voor de komende 3 weken.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.
En ik heb een paar PM-metjes naar BT gelezen, die zijn nog veel leuker dan haar tieten denk ik.
Mijn god, wat een nepgehossel staat daat in.
Dr fobo ook met kastanovaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.
En ik heb een paar PM-metjes naar BT gelezen, die zijn nog veel leuker dan haar tieten denk ik.
Mijn god, wat een nepgehossel staat daar in.
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarvoor was het dan, of wil je het daar niet over hebben?
Vraag maar aan BT, ze stuurt ze vast ook wel naar jou, als je ze netjes geheim houdt.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat je geen PM's mag posten, dat zou werkelijk vermakelijk leesvoer zijn voor de komende 3 weken.
Ah, even koekeloeren.quote:
Ah okee, en heb je nu nog die medicatie nodig?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje van hem ook
Fapfapquote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
Ik ben even een vracht aan het lossen..
I am not very interested in online dating tricks.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vraag maar aan BT, ze stuurt ze vast ook wel naar jou, als je ze netjes geheim houdt.
Ja. Want zonder medicatie zit mijn LDL rond de 12, en dat is 4 keer hoger dan het hoogste wat een volwassene zou mogen hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, en heb je nu nog die medicatie nodig?
[..]
Inderdaad.
Kastanovaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje van hem ook
Jij hebt toch niet echt een hekel aan Crack_ trouwens? Ik had gezegd in een vlaag dat je haar een beetje aandachtshoer vond, wat je in dit topic zei, maar dat het waarschijnlijk een grapje was, maar ze schrok wel een beetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet echt een hekel aan Crack_ trouwens? Ik had gezegd in een vlaag dat je haar een beetje aandachtshoer vond, wat je in dit topic zei, maar dat het waarschijnlijk een grapje was, maar ze schrok wel een beetje.
Hmm, dat is wel mooi klote.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Want zonder medicatie zit mijn LDL rond de 12, en dat is 4 keer hoger dan het hoogste wat een volwassene zou mogen hebben.
BK, dat was pas een held.quote:
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK VERVEEL ME EN BEN MOE VERDOMMEEEE>
Zeg, was jij niet door de shredder?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK VERVEEL ME EN BEN MOE VERDOMMEEEE>
Raak me aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.
I broke the shredder, remember?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, was jij niet door de shredder?
HEFTUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!
Jou maakt het wel wat uit wat Maartje van jou vind?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.
Binnenkort een topic in R&P over een daterape? De vraag is, welke van de 2 hem opent.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kastanova
Skylark gaat op bezoek bij Bt?
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel wat uit wat Maartje van jou vind?
Hihi, het raampje dicht, de deur dicht en een papiertje voor het ventilatierooster gedaan..quote:
Misschien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel uit wat Maartje vind van wat jij vind van Maartje?
...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel uit wat Maartje vind van wat jij vind van Maartje?
Zei ik BK? Ik bedoelde KB.quote:
Nu val je door de mand!!!quote:
Ik vind haar wel lief...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hekel aan Maartje, maar ze is wel aandachtshoer.
Ik krijg hem eindelijk te zien, na al die lovende verhalen van julliequote:
Het maakt mij niets uit wat mensen van mij vinden op het internet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu val je door de mand!!!
whehehehe mozy maakt het uit wat mensen vinden van wat hij vind van mensen op het internet
Bullshit, mannetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik krijg hem eindelijk te zien, na al die lovende verhalen van jullie! Een beetje enthousiasme is wel op z'n plaats dacht ik zo!
Dat zeg ik dan ook niet, ik zeg dat het jou wat uitmaakt wat mensen vinden van wat jij vind van mensen op het internet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het maakt mij niets uit wat mensen van mij vinden op het internet.
En ook niet wat mijn schoolgenoten van mij vinden,
Ooh heb ik dat weer gemistquote:
Gelul, lees het wetboek er maar op na.quote:
Eerste wat ik dacht toen ik dit zag was: Wat de fuck doet mijn vriendin op FOK!??quote:
Jouw vriendin kijkt GTST?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht toen ik dit zag was: Wat de fuck doet mijn vriendin op FOK!??
Ínternet had het plaatje nog niet geladen en ik zag de username niet.
Kun je niet een paar van die grappige PM-metjes naar BobbyB sturen, kan hij meelachen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heb ik dat weer gemist? Kut zeg
! Maar de foto waar ik het over had staat in LIF geloof ik.
Ik kom niet buiten KLB.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet, solly.quote:
Dat horen vrouwen te doen.quote:
Mijn vriendin kijkt The OC.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen te doen.
Mozy heeft verkerinnggg met een manwijf
Ik doe niet aan wetboeken. Wanneer ik iemand een pedofiel vind is hij dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gelul, lees het wetboek er maar op na.
Als ze 35 was geweest had ik haar ook aardig gevonden trouwens.
Stuur jij ze maar naar 'm door!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Kun je niet een paar van grappige PM-metjes naar BobbyB sturen, kan hij meelachen.
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Otis. het volgende:
Mijn vriendin is meer fan van The Hills.
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.quote:
The OC, zoeen wannabe amerikaanse greppelslet die naar spring break wil om daar kapot geneukt te worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wat is eigenlijk erger, als je vriendin the OC kijkt of GTST?
Wow. Inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.
True.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En waar ben jij dan precies dikker gewordenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur jij ze maar naar 'm door!
Wtf, ik had gereageerd op jouw foto, heeft een mod m'n reactie verwijderd.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |