110kg wegende 14-jarigequote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Mozy het volgende:
Toen ik 14 was woog ik nog 110 kilo.
Nu 85.
Net niet grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Knor Knor*
*Voor de slanke mensen: dat betekent 'hoi hoi'
Maisnon die voor ons ging tekenen, sex, triootjes, gezeur over of je 7/8 jarige kindjesquote:
Totaal niet grappig zelfsquote:
En ik ben ook nog eens 15 cm gegroeid in die 3 jaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
110kg wegende 14-jarige![]()
Het bashobject van de school
85 beter maar nog steeds
'Net' niet of helemaal niet? Ik neig toch meer naar het laatstequote:
Serieus?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Mozy het volgende:
Toen ik 14 was woog ik nog 110 kilo.
Nu 85.
Wie heeft 7 jarige kinderenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maisnon die voor ons ging tekenen, sex, triootjes, gezeur over of je 7/8 jarige kindjes
nou wel of niet kon laten afwassen etc u_u
Geen dank
De tieten van Bt.quote:
Ik weeg 90.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
110kg wegende 14-jarige![]()
Het bashobject van de school
85 beter maar nog steeds
Genetische aanleg + medicijnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?Hoezo kwam dat dan, genetische aanleg of gewoon ontzettend veel (vet) eten?
Dat scheelt dan weer welquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens 15 cm gegroeid in die 3 jaar.
85 kilo wegen als je 1.93 bent is toch niet zo veel?
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:
Maar Mozy, 110 kg op je 14e is wel heel ergwtf man toen woog ik 50
Post eens een foto dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens 15 cm gegroeid in die 3 jaar.
85 kilo wegen als je 1.93 bent is toch niet zo veel?
quote:
quote:
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben te lam om een fullbodypic te maken.
Misschien morgen, dan heb ik geen school.
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genetische aanleg + medicijnen.
En ik at niet eens zo ongezond.
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.quote:
Introductiedag 2de jaars.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnen
Ik heb morgen van 8:30 tot 16:20 dat overleef ik nooit
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.
Ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
Medicijnen op 14-jarige leeftijd is trouwens ook niet echt fijn :/
Ik niet. Waarom jij wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de tetten van BT ook gezien.
Moet je nagaan dat de medicijnen die ik slik je mag pas slikken als je 18+ bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
Medicijnen op 14-jarige leeftijd is trouwens ook niet echt fijn :/
Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen school? Waarom dat, je bent al pas net begonnen
Ik heb morgen van 8:30 tot 16:20 dat overleef ik nooit
Tja, onwetende, kortzichtige mensen met een tunnelvisie. Ze zouden een kogel moeten krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh kut man, gelukkig ben je nu op een gezond gewicht. Fijn dat bijna iedereen dan weer denkt dat je je klem vreet, terwijl dat niet zo is.
Over niveau gesprokenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier alleen maar gesprekken van niveau.
Waarvoor was het dan, of wil je het daar niet over hebben?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat de medicijnen die ik slik je mag pas slikken als je 18+ bent.
Maar als ik ze toen niet had gehad was ik waarschijnlijk al overleden aan een hartinfarct voor ik de 18 haalde.
Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over niveau gesproken
Ik ga eens ff een maaltijd van niveau in mekaar flansen
Laterzz![]()
Jammer dat je geen PM's mag posten, dat zou werkelijk vermakelijk leesvoer zijn voor de komende 3 weken.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.
En ik heb een paar PM-metjes naar BT gelezen, die zijn nog veel leuker dan haar tieten denk ik.
Mijn god, wat een nepgehossel staat daat in.
Dr fobo ook met kastanovaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gewicht gesprekken komen trouwens wel vaak terug.
En ik heb een paar PM-metjes naar BT gelezen, die zijn nog veel leuker dan haar tieten denk ik.
Mijn god, wat een nepgehossel staat daar in.
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarvoor was het dan, of wil je het daar niet over hebben?
Vraag maar aan BT, ze stuurt ze vast ook wel naar jou, als je ze netjes geheim houdt.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat je geen PM's mag posten, dat zou werkelijk vermakelijk leesvoer zijn voor de komende 3 weken.
Ah, even koekeloeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |