Ah okee, en heb je nu nog die medicatie nodig?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje van hem ook
Fapfapquote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Devvie het volgende:
Ik ben even een vracht aan het lossen..
I am not very interested in online dating tricks.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vraag maar aan BT, ze stuurt ze vast ook wel naar jou, als je ze netjes geheim houdt.
Ja. Want zonder medicatie zit mijn LDL rond de 12, en dat is 4 keer hoger dan het hoogste wat een volwassene zou mogen hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, en heb je nu nog die medicatie nodig?
[..]
Inderdaad.
Kastanovaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat laatste berichtje van hem ook
Jij hebt toch niet echt een hekel aan Crack_ trouwens? Ik had gezegd in een vlaag dat je haar een beetje aandachtshoer vond, wat je in dit topic zei, maar dat het waarschijnlijk een grapje was, maar ze schrok wel een beetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb Familiale hypercholesterolemie van mijn moeder "gekregen". En over het algemeen overleef je het wel tot je 18de levensjaar om dan te beginnen met de medicatie. Maar bij mij was het agressiever dan verwacht en had ik een zeer hoog LDL-cholesterol op jonge leeftijd.
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet echt een hekel aan Crack_ trouwens? Ik had gezegd in een vlaag dat je haar een beetje aandachtshoer vond, wat je in dit topic zei, maar dat het waarschijnlijk een grapje was, maar ze schrok wel een beetje.
Hmm, dat is wel mooi klote.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Want zonder medicatie zit mijn LDL rond de 12, en dat is 4 keer hoger dan het hoogste wat een volwassene zou mogen hebben.
BK, dat was pas een held.quote:
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK VERVEEL ME EN BEN MOE VERDOMMEEEE>
Zeg, was jij niet door de shredder?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK VERVEEL ME EN BEN MOE VERDOMMEEEE>
Raak me aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.
I broke the shredder, remember?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, was jij niet door de shredder?
HEFTUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wow je hebt een scrollbalk onder je post!!
Jou maakt het wel wat uit wat Maartje van jou vind?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Maartje zich een reet aantrekt van wat ik van haar vind.
Binnenkort een topic in R&P over een daterape? De vraag is, welke van de 2 hem opent.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kastanova
Skylark gaat op bezoek bij Bt?
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel wat uit wat Maartje van jou vind?
Hihi, het raampje dicht, de deur dicht en een papiertje voor het ventilatierooster gedaan..quote:
Misschien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel uit wat Maartje vind van wat jij vind van Maartje?
...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jou maakt het wel uit wat Maartje vind van wat jij vind van Maartje?
Zei ik BK? Ik bedoelde KB.quote:
Nu val je door de mand!!!quote:
Ik vind haar wel lief...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hekel aan Maartje, maar ze is wel aandachtshoer.
Ik krijg hem eindelijk te zien, na al die lovende verhalen van julliequote:
Het maakt mij niets uit wat mensen van mij vinden op het internet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu val je door de mand!!!
whehehehe mozy maakt het uit wat mensen vinden van wat hij vind van mensen op het internet
Bullshit, mannetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik krijg hem eindelijk te zien, na al die lovende verhalen van jullie! Een beetje enthousiasme is wel op z'n plaats dacht ik zo!
Dat zeg ik dan ook niet, ik zeg dat het jou wat uitmaakt wat mensen vinden van wat jij vind van mensen op het internet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het maakt mij niets uit wat mensen van mij vinden op het internet.
En ook niet wat mijn schoolgenoten van mij vinden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |