Ooh heb ik dat weer gemistquote:
Gelul, lees het wetboek er maar op na.quote:
Eerste wat ik dacht toen ik dit zag was: Wat de fuck doet mijn vriendin op FOK!??quote:
Jouw vriendin kijkt GTST?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht toen ik dit zag was: Wat de fuck doet mijn vriendin op FOK!??
Ínternet had het plaatje nog niet geladen en ik zag de username niet.
Kun je niet een paar van die grappige PM-metjes naar BobbyB sturen, kan hij meelachen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heb ik dat weer gemist? Kut zeg
! Maar de foto waar ik het over had staat in LIF geloof ik.
Ik kom niet buiten KLB.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet, solly.quote:
Dat horen vrouwen te doen.quote:
Mijn vriendin kijkt The OC.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen te doen.
Mozy heeft verkerinnggg met een manwijf
Ik doe niet aan wetboeken. Wanneer ik iemand een pedofiel vind is hij dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gelul, lees het wetboek er maar op na.
Als ze 35 was geweest had ik haar ook aardig gevonden trouwens.
Stuur jij ze maar naar 'm door!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Kun je niet een paar van grappige PM-metjes naar BobbyB sturen, kan hij meelachen.
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Otis. het volgende:
Mijn vriendin is meer fan van The Hills.
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.quote:
The OC, zoeen wannabe amerikaanse greppelslet die naar spring break wil om daar kapot geneukt te worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wat is eigenlijk erger, als je vriendin the OC kijkt of GTST?
Wow. Inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.
True.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet altijd RTL Boulevard zien, gevolgd door SMS Shownieuws. Daar kunnen jullie vriendinnen niet tegenop.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En waar ben jij dan precies dikker gewordenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur jij ze maar naar 'm door!
Wtf, ik had gereageerd op jouw foto, heeft een mod m'n reactie verwijderd.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |