Why?!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja
Nu ik bij m'n vriendin in zit moet ik t ook weer met de hand doen!!
Handigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar die is niet aangesloten en ik weet niet een of hij het doet
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja
Nu ik bij m'n vriendin in zit moet ik t ook weer met de hand doen!!
Dan moet je een klusjesman bestellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar die is niet aangesloten en ik weet niet een of hij het doet
Whaha nee dat schiet ook niet op iddquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]Ik las deze quote in de reactie van JB en ik dacht dat het over iets héééél anders ging.
![]()
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan moet je een klusjesman bestellen![]()
Dat je een triest wijf bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Wat wil je daarmee zeggen?
Deze is ranzigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zomaar, ik wissel toch wel vaker?
Wat zijn de mensen hier vandaag toch heeerlijk vrolijkquote:
Moet dat dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen hier vandaag toch heeerlijk vrolijk
Niks moet, alles magquote:
Top gedaan meid.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag
Het was slechts een constatering
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als jouw briljante deductie over mijn persoontje
Omdat haar kinderen eens moeten afwassen?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |