Hoezo, ik doe niks hoorquote:
Je kinderen zijn 7 en 8..?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, mijn kinderen zijn aan het afwassen en ik doe lekker niks
Dusssssssssssssquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef S.Seagal het volgende:
Ik kan de plaaltjes er niet in doen, Te n00b
Mijn ma liet me idd ook al afwassen toen ik 7 wasquote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Wat wil je daarmee zeggen?
De katse kut zeg je dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Maisnon het volgende:
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Zit ik voor jan lul te painten ofniet![]()
vaatwasserquote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ma liet me idd ook al afwassen toen ik 7 was
Lijkt mij toch vrij normaal al zeg ik t zelf
Afwassen? Daar is een uitvinding voor gedaan hoor..quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ma liet me idd ook al afwassen toen ik 7 was
Lijkt mij toch vrij normaal al zeg ik t zelf
Kinderen jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Afwassen? Daar is een uitvinding voor gedaan hoor..
Die kwam pas toen ik een jaar of 12/13 wasquote:
Je UI is verminktquote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik een werkende vaatwasser hadfgehad, hadden zij inderdaad niet hoeven afwassen.
en nu?
Mijn moeder heeft er nooit een gehad (nu nog niet) en wij hadden er eentje in de 5 jaar dat ik samen heb gewoond en toen ik weg ging had ik er weer geen en moest ik weer met de hand afwassenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die kwam pas toen ik een jaar of 12/13 was
Dat zuigt wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er nooit een gehad (nu nog niet) en wij hadden er eentje in de 5 jaar dat ik samen heb gewoond en toen ik weg ging had ik er weer geen en moest ik weer met de hand afwassen
Why?!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja
Nu ik bij m'n vriendin in zit moet ik t ook weer met de hand doen!!
Handigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar die is niet aangesloten en ik weet niet een of hij het doet
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja
Nu ik bij m'n vriendin in zit moet ik t ook weer met de hand doen!!
Dan moet je een klusjesman bestellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar die is niet aangesloten en ik weet niet een of hij het doet
Whaha nee dat schiet ook niet op iddquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]Ik las deze quote in de reactie van JB en ik dacht dat het over iets héééél anders ging.
![]()
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan moet je een klusjesman bestellen![]()
Dat je een triest wijf bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Wat wil je daarmee zeggen?
Deze is ranzigquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zomaar, ik wissel toch wel vaker?
Wat zijn de mensen hier vandaag toch heeerlijk vrolijkquote:
Moet dat dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen hier vandaag toch heeerlijk vrolijk
Niks moet, alles magquote:
Top gedaan meid.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag
Het was slechts een constatering
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als jouw briljante deductie over mijn persoontje
Omdat haar kinderen eens moeten afwassen?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |