quote:Hoi Denise,
Ik ga erachteraan en anders probeer ik wel even wat anders te regelen.
Ik hou je op de hoogte
Met vriendelijke groet, Alyssa
quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:BOODSCHAPPENLIJST
We hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 150,00 voor 300 grote kauwstaven buffelhuid
¤ 069,60 voor 10x100 stuks kleine kauwstaven buffelhuid
¤ 008,10 voor 30 afwasborstels
¤ 042,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal
¤ 056,70 voor 30 rol vuilniszak groot
¤ 118,00 voor 118 flessen allesreiniger
¤ 067,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes
¤ 024,60 voor 30 veger en blik
¤ 100,00 voor heel veel flessen bleek --> nog te halen door JJH, geld al overgemaakt
¤ 177,12 voor 48 drieliterflessen wasmiddel
Bij elkaar ¤ 1989,82.
En we hadden in elk geval ¤ 7.402,79 min ¤ 1989,82 is ¤ 5.412,97 dus nog een aardig bedrag over voor eventueel Carnibest en vleesbonnen.
quote:Hey Alyssa,
Heel graag. Als het namelijk niet lukt, moet ik last minute vrijdag middag eens kijken of ik elders wat kan regelen met die gozer van de markt in Den Helder ofzo.
Dus ik hoor heel graag zo snel mogelijk van je!
Groeten,
Denise
Komt Takaiki nou zelf ook mee met jou? Ja he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
De bench (Eindhoven) is opgehaald!
En meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij m'n familie op bezoek te gaan en met twee weken oude neefje te knuffelen.![]()
M'n fiets staat nu in de gang en ik hoop dat ik de ladder de komende week niet nodig heb, maar in principe zou alles in mijn otootje moeten passen. Desnoods bind ik de cheque op het dak.
Is dat nou lekker, tongen met jezelf?quote:
Of u propt alles in ons otootje dat iets groter is en iig ook nog twee mensen kan vervoeren naast de vuilniszakken en de sjekquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
De bench (Eindhoven) is opgehaald!
En meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij m'n familie op bezoek te gaan en met twee weken oude neefje te knuffelen.![]()
M'n fiets staat nu in de gang en ik hoop dat ik de ladder de komende week niet nodig heb, maar in principe zou alles in mijn otootje moeten passen. Desnoods bind ik de cheque op het dak.
Ja, als jij nou eens kan beslissen of jij (en je oto) meegaat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of u propt alles in ons otootje dat iets groter is en iig ook nog twee mensen kan vervoeren naast de vuilniszakken en de sjek![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef draculettetje het volgende:
overige wasmiddel is inmiddels ook gehaald!
en het geld al lang binnen vergeten te melden
*Zucht* Dacht dat je wel tussen de regels door kon lezen, valt me zwaar tegen Catjequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, als jij nou eens kan beslissen of jij (en je oto) meegaat.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Zucht* Dacht dat je wel tussen de regels door kon lezen, valt me zwaar tegen Catje![]()
Aangezien je het zwart op wit wilt:
Ik gaat mee en onze otoo is ook beschikbaar
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...voor wie het niet duidelijk was.
We zijn klaaarrrrr met de aankopen!!!!
Ik heb vanmiddag Kivo Petfood gebeld (daar zouden vrijwilligers wel es vlees kopen hoorden we), maar de aardige meneer Kivo vertelde me dat ie wekelijks gratis vlees aan DTH geeft!![]()
Dus vonden we het onnodig om ze een Kivo-sjek te geven.
Dus de centjes komen nu bij de grooooote sjek op.
saldo ING: 5.494,47
Paypal: 15,00
Totaal op sjek:5509,47
Dat hebben we met z'n allen toch maar heel mooi voor elkaar gekregen![]()
![]()
Jullie blijven er mooi vanaf zaterdagquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
En morgen gaat Morrizzzz (de heterosexuele toyboy van Elisa) de bench in Katwijk op halen bij Tijmen_4 real!
En sowieso, ik zag hem eerstust!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie blijven er mooi vanaf zaterdag
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie blijven er mooi vanaf zaterdag
Ehm, rond het af? zal ik ff 53 cent storten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Greysie, Haartje, Kwezel? Ik bedenk me net dat we met deze eindstand meerdere mensen nodig zullen hebben voor de rugnummers
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22 + Takaiki + sjek![]()
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB & Morriz
Draculettetje
Loveless85 -> Wil wel volk vervoeren Regio Rotterdam/Delft/Zwijndrecht
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte voor 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
tirannetje24
Ynske
ferrari_rood
Loontjah
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes & Loveless85
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22 + Takaiki
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB & Morriz
Draculettetje
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte voor 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
tirannetje24
Ynske
ferrari_rood
Loontjah
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
Huftersquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ing, Paypal 14 ipv 15!
Er ging nog een euro kosten vanaf voor het overboeken
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Psssst... Takaiki met een hoofdletter Ing. Dadelijk wordt ze weer boos.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
En het geld van de knuffel is ook binnen
5500 op de cheque en voor een tientje nog wat thee kopen in een mandje voor de vrijwilligers?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hufters![]()
We zetten gewoon 5510 op de sjek, dat scheelt weer in de stickerkosten
Okeeej....daar ga ik donderdagavond ff voor kijken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
5500 op de cheque en voor een tientje nog wat thee kopen in een mandje voor de vrijwilligers?
5500 is zo'n mooi rond bedrag!
5555 is nog mooier en dan hoeven jullie Qwea niet naar de juiste plek te duwen; staat ze altijd goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
5500 op de cheque en voor een tientje nog wat thee kopen in een mandje voor de vrijwilligers?
5500 is zo'n mooi rond bedrag!
Tss dat zal meevallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Psssst... Takaiki met een hoofdletter Ing. Dadelijk wordt ze weer boos.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
5555 is nog mooier en dan hoeven jullie Qwea niet naar de juiste plek te duwen; staat ze altijd goed
[..]
5555 is nog mooier en dan hoeven jullie Qwea niet naar de juiste plek te duwen; staat ze altijd goed
[..]
[..]
Als je krap in de tijd zit wil ik deze week overdag wel naar het lokale koffie-thee winkeltje gaan. Zeg het maar!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okeeej....daar ga ik donderdagavond ff voor kijken.
Had morgenmiddag gezuld, maar zwager belde net dat m'n auto weer klaar is, dus ik moet daar morgenmiddag heen om zusjes auto terug te brengen en m'n eigen weer op te halen...en 300 euro te betalen![]()
![]()
![]()
En knuffelgeld staat op de rek.
Lush.quote:
Wil je m'n gummie-halve-regenlaarsjes-die ik als souvenir kreeg?quote:
Ow ja, dat wil ikquote:
Heb je maat 34?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dat wil ik
En die laarzen wil ik ook wel (kun je even aan Greys vragen of ze ze vier maten kleiner wil knutselen)?
Ow, cool; jij kan ook niet tellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
39
Ik heb nog een boek van nicole brown simpsonquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog iets te koop voor mij?
quote:
quote:Hoi Denise,
ja is goed ik wacht het nog even tot morgenochtend af.
Met vriendelijke groet, Alyssa
Dat zei meneer I. net ook proestend toen ie naar buiten gingquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Gaat ie lekker dames?
God, het is weer spinnentijd![]()
Liep net een rondje met het hondje en overal zitten die griebels. Je loopt zo de draden in als je naar buiten gaat
Ze zaten bij ons bij de lamp, en toen heb ik heel meen 1 met pepperspray bespraytquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Gaat ie lekker dames?
God, het is weer spinnentijd![]()
Liep net een rondje met het hondje en overal zitten die griebels. Je loopt zo de draden in als je naar buiten gaat
Waar ben je aan begonnen he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[Luie modus/] Kunnen we het bedrag niet op 5000 houden? Bedenk me net dat meestal het bedrag ook nog voluit eronder geschreven wordt en ik weet niet of er "vijfduizendvijfhonderd en vijfenvijftig euro" op die sjek gaan passen of ik moet verekkes klein gaan schrijven![]()
[/luie modus]
Dan wil ik die ook!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog een boek van nicole brown simpson
Ik wil wel wat spinnen voor je vangen, tientje each.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik die ook!
Kreesj, jij nog iets te verkopen? Je Smart? MrG? Boor?
Weet je wat ik nou leesquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gisteren een buurvrouw in nood geholpen.
"Daar zittieieieieiie!'
*squash*
'Waar?'
Lekker diervriendelijk Qquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zaten bij ons bij de lamp, en toen heb ik heel meen 1 met pepperspray besprayt
En ik wilde de rest affikken met deo en vuur, maar dat mocht niet van MM
Hell no! Een van onze poezen komt er steeds mee aanlopen (van die hele grote.... brrrrr....) Ik doe het echt in mijn broek. Gelukkig heb ik een hele stoere beebquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wel wat spinnen voor je vangen, tientje each.
Maar speciaal voor jou hopen we de 5555 te halen, da's wel zo makkelijk met de rugnummers.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou leesIk heb gisteren de buurvrouw in bed geholpen
Echt, niet gelogen
Jij kijkt teveel L-Word!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou leesIk heb gisteren de buurvrouw in bed geholpen
Echt, niet gelogen
Ik vond het al helemaal geen post voor jouquote:
Iets in die zin klopt niet.... L-Word en teveel kunnen niet samenquote:
Die hebben we niet...TakaKoekoe doet het ouderwets met schaar en prittquote:
Terwijl het nog had kunnen kloppen ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het al helemaal geen post voor jouen al helemaal niet in dit wonderschone kwaliteitstopic
Papier met plaksel tegen ander papier aandrukkostenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben we niet...TakaKoekoe doet het ouderwets met schaar en pritt
Ik doe die van Q wel aan...preventiefquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij hebt je naam op je shirt!
* neemt helm en teflon pak mee*
*Notitie aan mezelf: je moet die kleine hebben in die groene tent waar Q op staatquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe die van Q wel aan...preventief
* haalt tweede teflon pak uit de kast voor Takaiki*quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe die van Q wel aan...preventief
Wrom? Ik niet snapquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* haalt tweede teflon pak uit de kast voor Takaiki*
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Notitie aan mezelf: je moet die kleine hebben in die groene tent waar Q op staat*
Ik wou dat ik dat kon zeggen, met mijn veel te grote lijf in maatje Mquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Alsof je me nog kan vinden in dat shirt!
*Neemt ook zaklamp en vergrootglas mee*quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Alsof je me nog kan vinden in dat shirt!
Niet te hopen dat je het koud krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen, met mijn veel te grote lijf in maatje M![]()
Ik ben degene bij die de naden op knappen staan zaterdag, jullie herkennen me vanzelf!
Ik weet niet of jij Kwee aankan in een vrouw tot vrouw gevecht.quote:
Ik moest even nadenken, ik dacht dat je koud door de openstaande naden bedoelde, maar toen viel het kwartje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je het koud krijgt
En toen lag ik dubbel hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, ik dacht dat je koud door de openstaande naden bedoelde, maar toen viel het kwartje.![]()
![]()
Die waar de knoopjes vanaf springenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat ik dat kon zeggen, met mijn veel te grote lijf in maatje M![]()
Ik ben degene bij die de naden op knappen staan zaterdag, jullie herkennen me vanzelf!
Ik voel me echt suf en niet al te vlot nuquote:
Gelukkig zitten die knoopjes bij die polo erg hoog, daar komt niet al teveel spanning op te staan aangezien ze niet (meer) onder mijn kin zittenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die waar de knoopjes vanaf springen
* bukt
Voor de kenners onder ons; zit hier een stuk bij wat is afgezet/opgeblazen/gebarricadeerd/bezet-door-Duitsers?quote:Na ±57 km op de A50 bij afslag Kanaaldijk Noord Veghel (11) rechts afslaan naar de Kanaaldijk Noord/N279
volg aanwijzingen:
Veghel Helmond Heeswijk-Dinther 'S-Hertogenbosch Industrieterrein Veghel 0-2000 N279
10 Na 550 m bij afslag Kanaaldijk Noord Veghel (11) links afslaan naar de Kanaaldijk Noord/N279 N279
toon kaart
11 Begin bebouwde kom Veghel verder op de Rijksweg/N279 Veghel
toon kaart
12 Einde bebouwde kom Veghel verder op de N279 Veghel
toon kaart
13 Neem tweede afslag op de rotonde naar de Broekdalerbaan/N279 N279
toon kaart
14 Neem tweede afslag op de rotonde naar de Broekdalerbaan/N279 N279
toon kaart
15 Begin bebouwde kom Helmond verder op de Wolfsputterbaan/N279 Helmond
toon kaart
16 Op de Wolfsputterbaan/N279 na 671 m rechts aanhouden naar de Rijpelbaan
17 Neem na 393 m tweede afslag op de rotonde naar de Rijpelbaan
toon kaart
18 Neem eerste afslag op de rotonde naar de Rijpelbaan
19 Neem na 444 m tweede afslag op de rotonde naar de Rivierensingel
20 Op de na 298 m links afslaan naar de Deurneseweg/N270 N270
21 Op de Deurneseweg/N270 na 455 m rechts afslaan naar de Deltaweg
u bent gearriveerd op het eindpunt: Deltaweg , Helmond (NL, 5709)
Ik denk dat het meer gaat om die kno(o)pjes die er niet vanaf kunnen springen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die waar de knoopjes vanaf springen
* bukt
* Bukt toch... al was het maar voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Gelukkig zitten die knoopjes bij die polo erg hoog, daar komt niet al teveel spanning op te staan aangezien ze niet (meer) onder mijn kin zitten
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de kenners onder ons; zit hier een stuk bij wat is afgezet/opgeblazen/gebarricadeerd/bezet-door-Duitsers?
Ik heb het plaatje; dank uquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat het meer gaat om die kno(o)pjes die er niet vanaf kunnen springen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor de kenners onder ons; zit hier een stuk bij wat is afgezet/opgeblazen/gebarricadeerd/bezet-door-Duitsers?
En u heeft antwoord.quote:
Graag gedaan.quote:[..]
Ik heb het plaatje; dank u
Ik snap er geen zak van. Hoezo bezet door de Duitsers? Hebben ze nog niet doorgekregen dat de oorlog voorbij isquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Ik vertrouw op de TomTom zaterdag.
Ik vermoed dat we vast weer offroad gestuurd worden
Je weet het maar nooit met die gekke Duutsers...ben allang blij dat ik niet op de fiets hoefquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Hoezo bezet door de Duitsers? Hebben ze nog niet doorgekregen dat de oorlog voorbij is
Echt, leg uit. Please! Want anders kan ik niet slapen!
Ik dacht dat de kno(o)pjes van Greys je al wakker hielden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Hoezo bezet door de Duitsers? Hebben ze nog niet doorgekregen dat de oorlog voorbij is
Echt, leg uit. Please! Want anders kan ik niet slapen!
Mweh, ik heb geen ruzie met Kweejquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Kwee aankan in een vrouw tot vrouw gevecht.
Nee joh gekkie; van de knoppen van Greys lig ik niet wakker heurquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat de kno(o)pjes van Greys je al wakker hielden.
Ja! Met een schietgeweer derbijquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh gekkie; van de knoppen van Greys lig ik niet wakker heur
Komt er nog een uitleg over de Duitsers? Moet ik in legergroen komen?
Ik heb de StomStom Novita oid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vertrouw op de TomTom zaterdag.
Ik vermoed dat we vast weer offroad gestuurd worden
Misschien moet je even iets zeggen over d'r rijstijl zaterdag als ze het parkeerterrein van de McDo op komt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mweh, ik heb geen ruzie met Kweej![]()
Bovendien kan ze me niets doen als ze zich in het shirtje van Ingetje heeft moeten hijsen![]()
Anders heb ik ook nog altijd mijn airbags
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets zeggen over d'r rijstijl zaterdag als ze het parkeerterrein van de McDo op komt.
Wedden dat je dan ruzie met d'r hebt?
Hmm, misschien kan zij dat ook over mijn rijstijl.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets zeggen over d'r rijstijl zaterdag als ze het parkeerterrein van de McDo op komt.
Wedden dat je dan ruzie met d'r hebt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Voordat de asielactie begon was Greys zo lief.
Zo komt ze iig niet over neequote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]Dat kan Q wel hebben hoor, zo'n opmerking.
Dat is niet zo'n teer zieltje!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, ik dacht dat je koud door de openstaande naden bedoelde, maar toen viel het kwartje.![]()
![]()
Ja, Morriz gaat die vanochtend halen als ik het wel heb.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:06 schreef bigbird het volgende:
Sorry, maar was het nog gelukt met regelen voor die bench in Katwijk?
ik kon uitslapen tot half 10, maar school verneukt mn ritmequote:Op woensdag 9 september 2009 08:19 schreef Cat22 het volgende:
Moggguh team groen!![]()
Ik ben al vanaf half 6 klaarwakker.Om 6 uur ben ik maar met een boek in bad gaan liggen en heb het licht zien worden.
Eerst de auto-rit nog es overleven héquote:Op woensdag 9 september 2009 09:10 schreef Maes het volgende:
Oooh heerlijk die pietpaniek aanvallen zo vlak voor het eind van de actie. Ieder jaar hetzelfde
Heb zoooooo'n zin in zaterdag, ik ben zo toe aan iets vrolijks, iets zonder achterbakse bedoelingen, gewoon gezellig met z'n allen voor de diertjes.
Mag ik alsjeblieft rugnummers plakken zaterdag?
Lalala nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover!!!
Ojaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst de auto-rit nog es overleven hé
En aldus Greys gaan we weer offroad, dus ik moet de route dan nog ff beetje aanpassen. Had nu alleen snelweg en provinciale weg enzo ingepland. Maar als mevrouw Off-road wilquote:
Kan me voorstellen dat dit voor jou een beetje verwarrend isquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En aldus Greys gaan we weer offroad, dus ik moet de route dan nog ff beetje aanpassen. Had nu alleen snelweg en provinciale weg enzo ingepland. Maar als mevrouw Off-road wil
MCDONALDS HELMONDquote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook zin in Zaterdag
Kan iemand me nou eindelijk een vertellen welke mac we in helmond moeten hebben, en of onderstaand lijstje klopt
Windows nog nodig?quote:Muis - vroemvroem kuifje auto mee
Hara - dutroux boek mee
Grees - bundy boek mee
Elisa? - Nicole brown simpson boek mee?
Ik heb ME hier binnen. Nu nog kijken of die doetquote:Op woensdag 9 september 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MCDONALDS HELMOND
Deltaweg 19
5709 AA, Helmond
[..]
Windows nog nodig?
Ik wil het deze keer eigenlijk toch gewoon maar bij de TomTom route houden, eventueel kleine aanpassing voor échte knelpunten. Kan 'm wel ff vrijdagavond PM'en als je het graag wil weten Maes?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
Off road
Per ongeluk op zandweggetjes terecht komen bij de achterkant van één of ander vaag hotel![]()
Those were the days, Maes! Asielactie Zwolle, wat een goede herinneringen! Hihi!
Je gedraagt je maar, het is een eind lopen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
Loveless, de grootste knelpunten zitten in je auto zaterdag.
Dus gewoon de TomTom route aanhouden. En die hoeven we ook niet per PM.
Alles sal reg kom, erger dan vorig jaar kan het toch niet worden qua te laat komen *afklopt*.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:28 schreef PV het volgende:
5555 is wel mooier heik gooi er nog wel wat bij
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:28 schreef PV het volgende:
5555 is wel mooier heik gooi er nog wel wat bij
Ik had niet gezegd wat hij moest ophalen; was ik vergetenquote:
Kan iemand nogmaals vertellen hoe laat we daar moeten zijn?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MCDONALDS HELMOND
Deltaweg 19
5709 AA, Helmond
[..]
Windows nog nodig?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan iemand nogmaals vertellen hoe laat we daar moeten zijn?
Tussen 12.45 en 13.15 uur is de inloop bij de Mac, mop!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan iemand nogmaals vertellen hoe laat we daar moeten zijn?
Oh. Is that a good thing?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef nokwanda het volgende:
Nauwelijks groen, maar ik zal kijken. Mijnniet, want die heeft een schijthekel aan groen om te dragen. Die is meer van het groen in de tuin en zo.
Maar ik ben toch wel te herkennen
Dwerg, blond en heel kort haar met zwiepkont. Kan niet missen toch. Jou zie ik ook niet snel over het hoofd. Toen ik jou voor het eerst zag herkende ik je ook van een km afstand
1.82quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe lang is Greysie dan eigenlijk?
De achterbank moet toch niet plat omdat je liggend vervoerd moet worden vanwege je lengte?![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Nee, niet alleen de lengte. En it's not a bad thing and not a good thing. It's just a thing. Je bent een opvallende en knappe vrouw. Dat is enkel een constatering.
Mischien dat we adressen en tijden in een volgende OP moeten zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 12.45 en 13.15 uur is de inloop bij de Mac, mop!
En hebben jullie iets groens aan te trekken in het kader van Team Groen?
Dan zijn we makkelijk herkenbaar voor elkaar!
U heb peebee. Maar stem effe af wie wat betaalt he?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
Cat, laat je even weten hoe en wat met het mandje voor de vrijwilligers?
Ik betaal gewoon privé mee en Ing ook!
Pas op wat je zegt; hij is een liefhebberquote:Op woensdag 9 september 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Morrizzzzz is een held!
Ik vind dat alle dames die 12-9 komen hem moeten zoenen!![]()
Spanned! Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zenuwachtig,want ik heb straks mijn allereerste sollicitatie ever!
Hoe staat het hier met de ontwikkelingen,?
Waar ga je voor solliciteren? PUB mod?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zenuwachtig,want ik heb straks mijn allereerste sollicitatie ever!
Hoe staat het hier met de ontwikkelingen,?
Thanks! En ik zal Ing even raadplegen voordat ik je bankgegevens ga terugzoeken!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
U heb peebee. Maar stem effe af wie wat betaalt he?
Staan in de pb hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! En ik zal Ing even raadplegen voordat ik je bankgegevens ga terugzoeken!![]()
Ziet er super uit! Dankjewel!
Ja,quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ga je voor solliciteren? PUB mod?![]()
Succes iig
Totale paniek,quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spanned! Succes!
Ontwikkeling: totale paniek, wat dacht je anders?
Misschien niet handig die onmeunig lange lijst donateurs achter een linkje/spoilertje in de OP te zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Het is góede paniek Chips! Ook wel voorpret genoemd!![]()
Goed plan Ing, ik geef het haar zaterdag ook wel gewoon!
En ik zal de wiki even gaan inkorten en aanpassen voor de komende topics!
Boh die bak met die pretzelsquote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Mandje!
[ afbeelding ]
(wordt nog gearrangereerd en ingepakt door moi)
Daar kan je mijn overdedatumthee ook nog bijmikkenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Mandje!
[ afbeelding ]
daar moet die naakthondenknuffelveilingdame ook nog bijquote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien niet handig die onmeunig lange lijst donateurs achter een linkje/spoilertje in de OP te zetten?
Wíequote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
daar moet die naakthondenknuffelveilingdame ook nog bij
Een euro bij dequote:
Die thee is mine!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kan je mijn overdedatumthee ook nog bijmikken![]()
Ff serieus, ik had hier nog een paar pakken dicht pickwick met leuke smaakjes, stom dat we daar niet aan gedacht hebben
Oh tof kat!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Mandje!
[ afbeelding ]
Er staat 2x in waar de OP te vinden isquote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
EDIT: Even nog wat aanpassen, momentje
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Bench uit Katwijk staat hier naast me; mooie bench heur
Ik heb hem er niet over gehoordquote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Cat22 het volgende:Morrizzzz en zijn kilometerzzzz
Ze hadden daar vast geen kittens.![]()
Ja, hey grapjas... ik ben 1.83 maar jij had hakken aan fucking vorig jaar. Toen was je 1.90 ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
1.82
Valt wel mee toch?
[..]Dat zelfde geldt voor jou! Alleen dan in een iets kortere versie!
Ik ga iig niet in groenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef bigbird het volgende:
Ik ben ook niet de kleinste hoorDraag daarom bijna nooit hakken
Oh en dat "iets groens" aantrekken, geldt voor iedereen die meekomt? Ik vind het leuk plan, maar heb niet zo heel veel groens geloof ik
(Alhoewel misschien wel een knalgroene broek
)
Zaterdag is de overhandiging, dus je hebt nog 2 dagen om te storten!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef beestjuh het volgende:
ik durf me hier haast niet te vertonen, geheel in zwart gehuld..
Tijd niet op Fok geweest en zo te zien heb ik de asiel-actie op de valreep gehaald of gemist, kan ik nog een bijdrage leveren? Ik hoef geen kleurtje?
Hoe dan ook, heb kippevel van top tot teen om wat hier wederom bereikt is!
Dat wil ik wel!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag is de overhandiging, dus je hebt nog 2 dagen om te storten!![]()
Gil maar ff als je het rek.nr. wil.
Ik denk dat de dames van de organisatie mij nog wel herkennen gezien mijn kledingstijl etcquote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga iig niet in groen![]()
Doe ik uiteraard zodat de organissaassie chicks NOG meer opvallen in hun groene outfit
Kom je in die jurk uit je FoBo danquote:Op woensdag 9 september 2009 13:52 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames van de organisatie mij nog wel herkennen gezien mijn kledingstijl etc
Je hebt Peeej Em!quote:
Als 't niet teveel moeite is, zou ik 't heel leuk vinden.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt Peeej Em!
Weet je zeker dat je niet nog 3 daagjes groen wil?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
1.82
Valt wel mee toch?
[..]Dat zelfde geldt voor jou! Alleen dan in een iets kortere versie!
Groen is aangevraagd bij Iteejer, die gaat over de groene verfquote:Op woensdag 9 september 2009 14:03 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als 't niet teveel moeite is, zou ik 't heel leuk vinden.En hoe meer groen op 't forum, hoe beter!
Donatie is on the way!
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hey grapjas... ik ben 1.83 maar jij had hakken aan fucking vorig jaar. Toen was je 1.90 ofzo![]()
Neh, daarmee pas ik niet in de autoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom je in die jurk uit je FoBo dan
Lees je al die kwaliteitstopics niet eens ff na?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef JJH het volgende:
Zooo, was ik weer
Nog wereldschokkende zaken gemist?
Eerst wel, ondertussen heb ik door dat dat best wel tijdverspilling isquote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lees je al die kwaliteitstopics niet eens ff na?![]()
![]()
Neuj...weinig gemist heur
Een spijkerboek en een groene polo, als ie niet in de was zitquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ehm...het is momenteel vooral leuteren over zaterdag.
Wat trek jij eigenlijk aan?![]()
![]()
Netjes!quote:Verder zal het bedrag op de sjek rond de 5555 uitkomen...er is nog eea onderweg
Ligt aan de andere kant van Eindhoven zie ik?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:14 schreef Raantje het volgende:
Tirannetje zou zaterdag nog een bench komen ophalen in Veldhoven maar ik begreep dat ze dat niet gaat redden? Iemand anders die hem bij me thuis kan komen ophalen?
Ja, hij kan plat, dan issie 1.25 x 80 cm gok ik... Gaat dat lukken?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt aan de andere kant van Eindhoven zie ik?
Moet te doen zijn hoor.Kan ie ingeklapt worden? Denk het wel?
Dat moet passen. Is ook niet zo'n grote bench dus. Prima PM mij maar wat adresgegevens en dankom ik zaterdag wel even langs. Moet nog ff kijken hoe laat ik daar in de buurt ben ivm met doorreis naar Helmond.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Raantje het volgende:
[..]
Ja, hij kan plat, dan issie 1.25 x 80 cm gok ik... Gaat dat lukken?
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben dus gisteren nog in Veldhoven geweest.![]()
Kun jij erlangs vliegen JJH?
Het is wel een grote hoor, volgens mij de grootste maat draadbench die er is. Maar ingeklapt zou het wel moeten passen... Ik stuur je ff een PMquote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet passen. Is ook niet zo'n grote bench dus. Prima PM mij maar wat adresgegevens en dankom ik zaterdag wel even langs. Moet nog ff kijken hoe laat ik daar in de buurt ben ivm met doorreis naar Helmond.
[..]
Ja.
Ja? Ow, dan k ben ik niet zo thuis in draadbenches denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef Raantje het volgende:
[..]
Het is wel een grote hoor, volgens mij de grootste maat draadbench die er is. Maar ingeklapt zou het wel moeten passen... Ik stuur je ff een PM
Jij hebt een bus. Moet goedkomen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja? Ow, dan k ben ik niet zo thuis in draadbenches denk ik.Ik vind 1,25 diep niet zo heel groote klinken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op dit moment is het saldo exact 5555 euro![]()
PV
Ik zou morgen als laatste dag aanhouden ing. Aangezien het allemaal nog bijgeschreven moet worden enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag is de overhandiging, dus je hebt nog 2 dagen om te storten!![]()
Gil maar ff als je het rek.nr. wil.
Tis al overgemaakt inmiddels en we gaan no way geld weigeren!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou morgen als laatste dag aanhouden ing. Aangezien het allemaal nog bijgeschreven moet worden enzo
Top!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
Morgen komt Tirannetje even langs om de spulletjes hier af te geven
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan het zijn dat we twee benches in Katwijk hebben opgehaald?? Volgens mij staan er namelijk ineens twee op kantoor
Die loopt daar écht niet voor weg hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Is de tweede bench niet het hokje voor Morrizzzz waar hij zich kan verschansen als de aandacht van de dames hem teveel wordt?
Dat klopt helemaal!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan het zijn dat we twee benches in Katwijk hebben opgehaald?? Volgens mij staan er namelijk ineens twee op kantoor
quote:Hoi!
Mijn vriendin en ik hebben in onze garage nog 2 middelgrote benches staan. Wij willen deze graag doneren voor de asielactie 2009. Echter hebben wij zelf geen rijbewijs, dus kunnen wij deze niet bezorgen. Afhalen graag in het weekend, of doordeweeks op afspraak. Één van de benches is nieuw, de ander is weinig gebruikt, omdat onze herder er snel is uitgegroeid.
Graag horen wij meer indien er interesse is.
Ga zo door, het is een superactie!
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel een mooie trouwjurk BB
* ferrari_rood is momenteel in to de trouwjurken heb er al heel wat gezien
ooh wacht, ik dacht dat we het cash gaven maar das niet zo. Dom.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis al overgemaakt inmiddels en we gaan no way geld weigeren!![]()
Zaterdag overdracht en dan wrs. dinsdag de rekening overschrijven naar DTH, dan zijn evt. laatste donaties er wel bijgeschreven
Ik heb er belastingtechnisch zelf in elk geval geen 'last' van, omdat de datum 31-12 telt (ook voor rente, die krijg ik dus ook nooit op die Asielrekening). Op 31 december staat de rekening altijd op nul.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wacht, ik dacht dat we het cash gaven maar das niet zo. Dom.
Ik vraag me wel eens af hoe dit belastingtechnisch zit trouwens
Niet altijd. Een stichting kan ook een winst oogmerk hebben namelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er belastingtechnisch zelf in elk geval geen 'last' van, omdat de datum 31-12 telt (ook voor rente, die krijg ik dus ook nooit op die Asielrekening). Op 31 december staat de rekening altijd op nul.
Hoe het met de ontvangende partij zit weet ik niet. Ik denk dat ze wel een flink bedrag aan giften belastingvrij mogen ontvangen, omdat ze een Stichting zijn die alleen kan bestaan door donaties
"Een" stichting wel, maar we hadden het over déze Stichting toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet altijd. Een stichting kan ook een winst oogmerk hebben namelijk
ik vroeg het me meer conreet afquote:Op woensdag 9 september 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
"Een" stichting wel, maar we hadden het over déze Stichting toch?
En die hebben geen winstoogmerk
Het is op zich ook best interessant inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vroeg het me meer conreet af![]()
maar idd, deze stichting niet
Toppiequote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Dat klopt helemaal!
Een stukje uit de mail:
Heb je nog even met DABA gecheckt of hij daadwerkelijk er is zaterdag om spullen van je mee te nemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toppie
Het wordt nog druk in de auto van Morrizzzz
Alles onder controle; no sweat!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Heb je nog even met DABA gecheckt of hij daadwerkelijk er is zaterdag om spullen van je mee te nemen?
Moet ik dat anders even voor je doen, als het nog niet gebeurd is?
Top! Ik had hem hier al een tijdje niet gezien maar fijn dat het geregeld is!quote:
Morizzz slaat het niet af en vervolgens is er serieus een zware platte doos waar Morizzzz dan niets mee moetquote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die loopt daar écht niet voor weg hoor
Maar serieus: er staat een platte doos (en die is best zwaar) en er staat een losse bench.
Zegt Morrizzz... zeg, waar moet de boel staan? Bij de wasverzachter?
Zegt ElisaB.... Ja hoor, zet maar bij de wasverzachter...
Ik heb echt al drie keer verteld dat het allesreiniger is
Klinkt kinky, of niet somsquote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Morizzz slaat het niet af en vervolgens is er serieus een zware platte doos waar Morizzzz dan niets mee moet
Jaaaajaa
thxquote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel een mooie trouwjurk BB
* ferrari_rood is momenteel in to de trouwjurken heb er al heel wat gezien
Giften zijn aftrekbaar boven een bepaalde drempel. Ik denk dat wij er niet aan komenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij had DTH zelf een stukje geschreven over het ontvangen van giften....en kweeniemeer zeker, maar volgens mij waren giften voor ons weer aftrekbaar,
*noteert voor aangifte 2010
Dus ik kan m'n 15 euro niet afrekken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Giften zijn aftrekbaar boven een bepaalde drempel. Ik denk dat wij er niet aan komen
Ja, nietquote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij had DTH zelf een stukje geschreven over het ontvangen van giften....en kweeniemeer zeker, maar volgens mij waren giften voor ons weer aftrekbaar,
*noteert voor aangifte 2010
DTH oid valt onder geen van deze dacht ik. En het moet idd zoals elisa zegt boven een bepaalde drempel zijnquote:Giften aan welke instellingen zijn fiscaal aftrekbaar
Voor fiscaal aftrekbare giften moet gaan, om giften aan de volgende instellingen in Nederland:
* Kerkelijke instellingen.
* Levensbeschouwelijke instellingen.
* Liefdadigheidsinstellingen.
* Culturele instellingen.
* Wetenschappelijke instellingen.
* Algemeen Nut Beogende Instellingen, ANBI. Deze worden apart door de Belastingdienst aangewezen en benoemd. Ook politieke partijen behoren tot de ANBI en dus zijn giften aan hen aftrekbaar.
Was jij nou serieus over dat brown simpson boek? Anders sleep ik hem voor niks meequote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Giften zijn aftrekbaar boven een bepaalde drempel. Ik denk dat wij er niet aan komen
Tuurlijk; ik ben altijd serieus!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
Was jij nou serieus over dat brown simpson boek? Anders sleep ik hem voor niks mee
Gewoon proberen; wat kan jou het schelenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus ik kan m'n 15 euro niet afrekken?![]()
Nederlandsquote:Op woensdag 9 september 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk; ik ben altijd serieus!
Is ie in het Engels?
Wat moet ie kosten?
Mag ik contant afrekenen?
Op naar de 6000quote:
quote:
Je bent duuuuurquote:Op woensdag 9 september 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
NederlandsEn contant afrekenen? Centjes zijn voor de actie toch? Zie maar wat je er voor wilt geven
Dusch.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)l#product_secondhand
Je gaat erbij zoenenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet hét bod wat Qwea niet kan weerstaan
Oh jeequote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Oh god, we moeten Kweej straks alsnog op de juiste plek zien te manoeuvreren tijdens het overhandigen
Neuh, dan krijg ik MM op m'n nekquote:
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we d'r Takadingus noemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het trouwens Ta-Ka-Iki of Ta-kaiki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |