1.82quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe lang is Greysie dan eigenlijk?
De achterbank moet toch niet plat omdat je liggend vervoerd moet worden vanwege je lengte?![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Nee, niet alleen de lengte. En it's not a bad thing and not a good thing. It's just a thing. Je bent een opvallende en knappe vrouw. Dat is enkel een constatering.
Mischien dat we adressen en tijden in een volgende OP moeten zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 12.45 en 13.15 uur is de inloop bij de Mac, mop!
En hebben jullie iets groens aan te trekken in het kader van Team Groen?
Dan zijn we makkelijk herkenbaar voor elkaar!
U heb peebee. Maar stem effe af wie wat betaalt he?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
Cat, laat je even weten hoe en wat met het mandje voor de vrijwilligers?
Ik betaal gewoon privé mee en Ing ook!
Pas op wat je zegt; hij is een liefhebberquote:Op woensdag 9 september 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Morrizzzzz is een held!
Ik vind dat alle dames die 12-9 komen hem moeten zoenen!![]()
Spanned! Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zenuwachtig,want ik heb straks mijn allereerste sollicitatie ever!
Hoe staat het hier met de ontwikkelingen,?
Waar ga je voor solliciteren? PUB mod?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zenuwachtig,want ik heb straks mijn allereerste sollicitatie ever!
Hoe staat het hier met de ontwikkelingen,?
Thanks! En ik zal Ing even raadplegen voordat ik je bankgegevens ga terugzoeken!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
U heb peebee. Maar stem effe af wie wat betaalt he?
Staan in de pb hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! En ik zal Ing even raadplegen voordat ik je bankgegevens ga terugzoeken!![]()
Ziet er super uit! Dankjewel!
Ja,quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ga je voor solliciteren? PUB mod?![]()
Succes iig
Totale paniek,quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spanned! Succes!
Ontwikkeling: totale paniek, wat dacht je anders?
Misschien niet handig die onmeunig lange lijst donateurs achter een linkje/spoilertje in de OP te zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Het is góede paniek Chips! Ook wel voorpret genoemd!![]()
Goed plan Ing, ik geef het haar zaterdag ook wel gewoon!
En ik zal de wiki even gaan inkorten en aanpassen voor de komende topics!
Boh die bak met die pretzelsquote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Mandje!
[ afbeelding ]
(wordt nog gearrangereerd en ingepakt door moi)
Daar kan je mijn overdedatumthee ook nog bijmikkenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Mandje!
[ afbeelding ]
daar moet die naakthondenknuffelveilingdame ook nog bijquote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien niet handig die onmeunig lange lijst donateurs achter een linkje/spoilertje in de OP te zetten?
Wíequote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
daar moet die naakthondenknuffelveilingdame ook nog bij
Een euro bij dequote:
Die thee is mine!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kan je mijn overdedatumthee ook nog bijmikken![]()
Ff serieus, ik had hier nog een paar pakken dicht pickwick met leuke smaakjes, stom dat we daar niet aan gedacht hebben
Oh tof kat!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Mandje!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |