Hmm, misschien kan zij dat ook over mijn rijstijl.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets zeggen over d'r rijstijl zaterdag als ze het parkeerterrein van de McDo op komt.
Wedden dat je dan ruzie met d'r hebt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Voordat de asielactie begon was Greys zo lief.
Zo komt ze iig niet over neequote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]Dat kan Q wel hebben hoor, zo'n opmerking.
Dat is niet zo'n teer zieltje!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, ik dacht dat je koud door de openstaande naden bedoelde, maar toen viel het kwartje.![]()
![]()
Ja, Morriz gaat die vanochtend halen als ik het wel heb.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:06 schreef bigbird het volgende:
Sorry, maar was het nog gelukt met regelen voor die bench in Katwijk?
ik kon uitslapen tot half 10, maar school verneukt mn ritmequote:Op woensdag 9 september 2009 08:19 schreef Cat22 het volgende:
Moggguh team groen!![]()
Ik ben al vanaf half 6 klaarwakker.Om 6 uur ben ik maar met een boek in bad gaan liggen en heb het licht zien worden.
Eerst de auto-rit nog es overleven héquote:Op woensdag 9 september 2009 09:10 schreef Maes het volgende:
Oooh heerlijk die pietpaniek aanvallen zo vlak voor het eind van de actie. Ieder jaar hetzelfde
Heb zoooooo'n zin in zaterdag, ik ben zo toe aan iets vrolijks, iets zonder achterbakse bedoelingen, gewoon gezellig met z'n allen voor de diertjes.
Mag ik alsjeblieft rugnummers plakken zaterdag?
Lalala nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |