quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
5555 is nog mooier en dan hoeven jullie Qwea niet naar de juiste plek te duwen; staat ze altijd goed
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
5555 is nog mooier en dan hoeven jullie Qwea niet naar de juiste plek te duwen; staat ze altijd goed
Als je krap in de tijd zit wil ik deze week overdag wel naar het lokale koffie-thee winkeltje gaan. Zeg het maar!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okeeej....daar ga ik donderdagavond ff voor kijken.
Had morgenmiddag gezuld, maar zwager belde net dat m'n auto weer klaar is, dus ik moet daar morgenmiddag heen om zusjes auto terug te brengen en m'n eigen weer op te halen...en 300 euro te betalen![]()
![]()
![]()
En knuffelgeld staat op de rek.
Lush.quote:
Wil je m'n gummie-halve-regenlaarsjes-die ik als souvenir kreeg?quote:
Ow ja, dat wil ikquote:
Heb je maat 34?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dat wil ik
En die laarzen wil ik ook wel (kun je even aan Greys vragen of ze ze vier maten kleiner wil knutselen)?
Ow, cool; jij kan ook niet tellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
39
Ik heb nog een boek van nicole brown simpsonquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog iets te koop voor mij?
quote:
quote:Hoi Denise,
ja is goed ik wacht het nog even tot morgenochtend af.
Met vriendelijke groet, Alyssa
Dat zei meneer I. net ook proestend toen ie naar buiten gingquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Gaat ie lekker dames?
God, het is weer spinnentijd![]()
Liep net een rondje met het hondje en overal zitten die griebels. Je loopt zo de draden in als je naar buiten gaat
Ze zaten bij ons bij de lamp, en toen heb ik heel meen 1 met pepperspray bespraytquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Gaat ie lekker dames?
God, het is weer spinnentijd![]()
Liep net een rondje met het hondje en overal zitten die griebels. Je loopt zo de draden in als je naar buiten gaat
Waar ben je aan begonnen he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[Luie modus/] Kunnen we het bedrag niet op 5000 houden? Bedenk me net dat meestal het bedrag ook nog voluit eronder geschreven wordt en ik weet niet of er "vijfduizendvijfhonderd en vijfenvijftig euro" op die sjek gaan passen of ik moet verekkes klein gaan schrijven![]()
[/luie modus]
Dan wil ik die ook!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog een boek van nicole brown simpson
Ik wil wel wat spinnen voor je vangen, tientje each.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wil ik die ook!
Kreesj, jij nog iets te verkopen? Je Smart? MrG? Boor?
Weet je wat ik nou leesquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gisteren een buurvrouw in nood geholpen.
"Daar zittieieieieiie!'
*squash*
'Waar?'
Lekker diervriendelijk Qquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zaten bij ons bij de lamp, en toen heb ik heel meen 1 met pepperspray besprayt
En ik wilde de rest affikken met deo en vuur, maar dat mocht niet van MM
Hell no! Een van onze poezen komt er steeds mee aanlopen (van die hele grote.... brrrrr....) Ik doe het echt in mijn broek. Gelukkig heb ik een hele stoere beebquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wel wat spinnen voor je vangen, tientje each.
Maar speciaal voor jou hopen we de 5555 te halen, da's wel zo makkelijk met de rugnummers.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou leesIk heb gisteren de buurvrouw in bed geholpen
Echt, niet gelogen
Jij kijkt teveel L-Word!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou leesIk heb gisteren de buurvrouw in bed geholpen
Echt, niet gelogen
Ik vond het al helemaal geen post voor jouquote:
Iets in die zin klopt niet.... L-Word en teveel kunnen niet samenquote:
Die hebben we niet...TakaKoekoe doet het ouderwets met schaar en prittquote:
Terwijl het nog had kunnen kloppen ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het al helemaal geen post voor jouen al helemaal niet in dit wonderschone kwaliteitstopic
Papier met plaksel tegen ander papier aandrukkostenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben we niet...TakaKoekoe doet het ouderwets met schaar en pritt
Ik doe die van Q wel aan...preventiefquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij hebt je naam op je shirt!
* neemt helm en teflon pak mee*
*Notitie aan mezelf: je moet die kleine hebben in die groene tent waar Q op staatquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe die van Q wel aan...preventief
* haalt tweede teflon pak uit de kast voor Takaiki*quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe die van Q wel aan...preventief
Wrom? Ik niet snapquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* haalt tweede teflon pak uit de kast voor Takaiki*
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Notitie aan mezelf: je moet die kleine hebben in die groene tent waar Q op staat*
Ik wou dat ik dat kon zeggen, met mijn veel te grote lijf in maatje Mquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Alsof je me nog kan vinden in dat shirt!
*Neemt ook zaklamp en vergrootglas mee*quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Alsof je me nog kan vinden in dat shirt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |