Niet te hopen dat je het koud krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen, met mijn veel te grote lijf in maatje M![]()
Ik ben degene bij die de naden op knappen staan zaterdag, jullie herkennen me vanzelf!
Ik weet niet of jij Kwee aankan in een vrouw tot vrouw gevecht.quote:
Ik moest even nadenken, ik dacht dat je koud door de openstaande naden bedoelde, maar toen viel het kwartje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je het koud krijgt
En toen lag ik dubbel hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, ik dacht dat je koud door de openstaande naden bedoelde, maar toen viel het kwartje.![]()
![]()
Die waar de knoopjes vanaf springenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat ik dat kon zeggen, met mijn veel te grote lijf in maatje M![]()
Ik ben degene bij die de naden op knappen staan zaterdag, jullie herkennen me vanzelf!
Ik voel me echt suf en niet al te vlot nuquote:
Gelukkig zitten die knoopjes bij die polo erg hoog, daar komt niet al teveel spanning op te staan aangezien ze niet (meer) onder mijn kin zittenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die waar de knoopjes vanaf springen
* bukt
Voor de kenners onder ons; zit hier een stuk bij wat is afgezet/opgeblazen/gebarricadeerd/bezet-door-Duitsers?quote:Na ±57 km op de A50 bij afslag Kanaaldijk Noord Veghel (11) rechts afslaan naar de Kanaaldijk Noord/N279
volg aanwijzingen:
Veghel Helmond Heeswijk-Dinther 'S-Hertogenbosch Industrieterrein Veghel 0-2000 N279
10 Na 550 m bij afslag Kanaaldijk Noord Veghel (11) links afslaan naar de Kanaaldijk Noord/N279 N279
toon kaart
11 Begin bebouwde kom Veghel verder op de Rijksweg/N279 Veghel
toon kaart
12 Einde bebouwde kom Veghel verder op de N279 Veghel
toon kaart
13 Neem tweede afslag op de rotonde naar de Broekdalerbaan/N279 N279
toon kaart
14 Neem tweede afslag op de rotonde naar de Broekdalerbaan/N279 N279
toon kaart
15 Begin bebouwde kom Helmond verder op de Wolfsputterbaan/N279 Helmond
toon kaart
16 Op de Wolfsputterbaan/N279 na 671 m rechts aanhouden naar de Rijpelbaan
17 Neem na 393 m tweede afslag op de rotonde naar de Rijpelbaan
toon kaart
18 Neem eerste afslag op de rotonde naar de Rijpelbaan
19 Neem na 444 m tweede afslag op de rotonde naar de Rivierensingel
20 Op de na 298 m links afslaan naar de Deurneseweg/N270 N270
21 Op de Deurneseweg/N270 na 455 m rechts afslaan naar de Deltaweg
u bent gearriveerd op het eindpunt: Deltaweg , Helmond (NL, 5709)
Ik denk dat het meer gaat om die kno(o)pjes die er niet vanaf kunnen springen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die waar de knoopjes vanaf springen
* bukt
* Bukt toch... al was het maar voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Gelukkig zitten die knoopjes bij die polo erg hoog, daar komt niet al teveel spanning op te staan aangezien ze niet (meer) onder mijn kin zitten
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de kenners onder ons; zit hier een stuk bij wat is afgezet/opgeblazen/gebarricadeerd/bezet-door-Duitsers?
Ik heb het plaatje; dank uquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat het meer gaat om die kno(o)pjes die er niet vanaf kunnen springen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor de kenners onder ons; zit hier een stuk bij wat is afgezet/opgeblazen/gebarricadeerd/bezet-door-Duitsers?
En u heeft antwoord.quote:
Graag gedaan.quote:[..]
Ik heb het plaatje; dank u
Ik snap er geen zak van. Hoezo bezet door de Duitsers? Hebben ze nog niet doorgekregen dat de oorlog voorbij isquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Ik vertrouw op de TomTom zaterdag.
Ik vermoed dat we vast weer offroad gestuurd worden
Je weet het maar nooit met die gekke Duutsers...ben allang blij dat ik niet op de fiets hoefquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Hoezo bezet door de Duitsers? Hebben ze nog niet doorgekregen dat de oorlog voorbij is
Echt, leg uit. Please! Want anders kan ik niet slapen!
Ik dacht dat de kno(o)pjes van Greys je al wakker hielden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Hoezo bezet door de Duitsers? Hebben ze nog niet doorgekregen dat de oorlog voorbij is
Echt, leg uit. Please! Want anders kan ik niet slapen!
Mweh, ik heb geen ruzie met Kweejquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Kwee aankan in een vrouw tot vrouw gevecht.
Nee joh gekkie; van de knoppen van Greys lig ik niet wakker heurquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat de kno(o)pjes van Greys je al wakker hielden.
Ja! Met een schietgeweer derbijquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh gekkie; van de knoppen van Greys lig ik niet wakker heur
Komt er nog een uitleg over de Duitsers? Moet ik in legergroen komen?
Ik heb de StomStom Novita oid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vertrouw op de TomTom zaterdag.
Ik vermoed dat we vast weer offroad gestuurd worden
Misschien moet je even iets zeggen over d'r rijstijl zaterdag als ze het parkeerterrein van de McDo op komt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mweh, ik heb geen ruzie met Kweej![]()
Bovendien kan ze me niets doen als ze zich in het shirtje van Ingetje heeft moeten hijsen![]()
Anders heb ik ook nog altijd mijn airbags
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets zeggen over d'r rijstijl zaterdag als ze het parkeerterrein van de McDo op komt.
Wedden dat je dan ruzie met d'r hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |