Ojaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst de auto-rit nog es overleven hé
En aldus Greys gaan we weer offroad, dus ik moet de route dan nog ff beetje aanpassen. Had nu alleen snelweg en provinciale weg enzo ingepland. Maar als mevrouw Off-road wilquote:
Kan me voorstellen dat dit voor jou een beetje verwarrend isquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En aldus Greys gaan we weer offroad, dus ik moet de route dan nog ff beetje aanpassen. Had nu alleen snelweg en provinciale weg enzo ingepland. Maar als mevrouw Off-road wil
MCDONALDS HELMONDquote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook zin in Zaterdag
Kan iemand me nou eindelijk een vertellen welke mac we in helmond moeten hebben, en of onderstaand lijstje klopt
Windows nog nodig?quote:Muis - vroemvroem kuifje auto mee
Hara - dutroux boek mee
Grees - bundy boek mee
Elisa? - Nicole brown simpson boek mee?
Ik heb ME hier binnen. Nu nog kijken of die doetquote:Op woensdag 9 september 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MCDONALDS HELMOND
Deltaweg 19
5709 AA, Helmond
[..]
Windows nog nodig?
Ik wil het deze keer eigenlijk toch gewoon maar bij de TomTom route houden, eventueel kleine aanpassing voor échte knelpunten. Kan 'm wel ff vrijdagavond PM'en als je het graag wil weten Maes?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
Off road
Per ongeluk op zandweggetjes terecht komen bij de achterkant van één of ander vaag hotel![]()
Those were the days, Maes! Asielactie Zwolle, wat een goede herinneringen! Hihi!
Je gedraagt je maar, het is een eind lopen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
Loveless, de grootste knelpunten zitten in je auto zaterdag.
Dus gewoon de TomTom route aanhouden. En die hoeven we ook niet per PM.
Alles sal reg kom, erger dan vorig jaar kan het toch niet worden qua te laat komen *afklopt*.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:28 schreef PV het volgende:
5555 is wel mooier heik gooi er nog wel wat bij
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:28 schreef PV het volgende:
5555 is wel mooier heik gooi er nog wel wat bij
Ik had niet gezegd wat hij moest ophalen; was ik vergetenquote:
Kan iemand nogmaals vertellen hoe laat we daar moeten zijn?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MCDONALDS HELMOND
Deltaweg 19
5709 AA, Helmond
[..]
Windows nog nodig?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan iemand nogmaals vertellen hoe laat we daar moeten zijn?
Tussen 12.45 en 13.15 uur is de inloop bij de Mac, mop!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan iemand nogmaals vertellen hoe laat we daar moeten zijn?
Oh. Is that a good thing?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef nokwanda het volgende:
Nauwelijks groen, maar ik zal kijken. Mijnniet, want die heeft een schijthekel aan groen om te dragen. Die is meer van het groen in de tuin en zo.
Maar ik ben toch wel te herkennen
Dwerg, blond en heel kort haar met zwiepkont. Kan niet missen toch. Jou zie ik ook niet snel over het hoofd. Toen ik jou voor het eerst zag herkende ik je ook van een km afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |