Ik was even op verjaardag. En nu even rtlgemist opvuren... heb namelijk wel voetbal insite moeten missen. Gek genoeg stond dat niet aan op die verjaardagquote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat verklaart nog niet waar de rest is
quote:
Nou, van Whiteguy had je het kunnen wetenquote:
Is dat zo? Nouja, kom maar op danquote:Op maandag 7 september 2009 23:27 schreef Tanjaa_2 het volgende:
Ik ben er wel, maar ik moet zo naar bed omdat ik morgen mijn rooster moet ophalen en moet werken.
Trouwens, whiteguy, je hebt nog een foto van me te goed
( ik heb mijn oude account nog steeds niet )
Van mijn mcDonalds apenpakje weet je nog?quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat zo? Nouja, kom maar op dan
Ohja tuurlijk! Hoe kon ik dat nou vergeten.quote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Van mijn mcDonalds apenpakje weet je nog?
Ik maak morgen een fotohet zit nu in de was.
Zo geweldig is het niet, als het niet persé hoeft dan maak ik geen fotoquote:Op maandag 7 september 2009 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk! Hoe kon ik dat nou vergeten.
Scheelt me weer een treinreis naar het verre zuiden om het te komen zien.
Uiteraard is het wel een mustquote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Zo geweldig is het niet, als het niet persé hoeft dan maak ik geen foto
Omdat ik na mr A je grootste fan ben ?quote:Op maandag 7 september 2009 23:39 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Nietus.. Waarom heb ik dat ook alweer beloofd?
Je bent basOne vergeten, maar die heb ik al een tijdje niet meer gezienquote:Op maandag 7 september 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ik na mr A je grootste fan ben ?
En je grote vriend niet?quote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Van mijn mcDonalds apenpakje weet je nog?
Ik maak morgen een fotohet zit nu in de was.
Ik mag geen foto zien van jou in je apepak?quote:
Oh, jawel. Ik wou hem hier gaan posten. Maar ik ben me nu af aan het vragen waarom ik dat ook alweer wou doen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mag geen foto zien van jou in je apepak?
Omdat je toch wel trots bent op je baan....quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:26 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Oh, jawel. Ik wou hem hier gaan posten. Maar ik ben me nu af aan het vragen waarom ik dat ook alweer wou doen..
Ben ik trots op mijn baan? Ik hoef alleen tafeltjes te poetsen.. Vuilnisbakken leeg te halen.. blabla. :'Dquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je toch wel trots bent op je baan....
Ah McDonalds gaat vernieuwen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Ben ik trots op mijn baan? Ik hoef alleen tafeltjes te poetsen.. Vuilnisbakken leeg te halen.. blabla. :'D
Tis trouwens helemaal niet zo'n erg apenpakje. 3 dagen voor ik aangenomen ben hebben ze nieuwe uniforms gekocht. Ze zijn nu niet meer rood blauw zwart
Jup. de broeken zijn zwart en de bloesjes beige blauwig.. Ik weet niet hoe ik het moet noemen. Maar het is in ieder geval beter dan het rood blauwe ding dat ik eerst zou moeten dragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah McDonalds gaat vernieuwen?
Nou, ik geloof dat ik van whiteguy een foto moest posten ( pics or it didn't happen) . Ik vind het prima, maar eigenlijk hoeft het voor mij niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Die foto plaats je zonder enige reden, maar dat geeft niks
goeiemorgen trouwens
Met mij gaat het goed. Ik heb deze week het vervolggesprek en nog een andere sollicitatie voor een soortgelijke functie dus ik denk dat ik binnen nu en 3 weken wel weer werk kan hebben. Dat is altijd leuk!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:37 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Jup. de broeken zijn zwart en de bloesjes beige blauwig.. Ik weet niet hoe ik het moet noemen. Maar het is in ieder geval beter dan het rood blauwe ding dat ik eerst zou moeten dragen.
Maar ik heb jou helemaal nog niet gevraagd hoe het gaat.. Dus: Hoe gaat het?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Ik heb deze week het vervolggesprek en nog een andere sollicitatie voor een soortgelijke functie dus ik denk dat ik binnen nu en 3 weken wel weer werk kan hebben. Dat is altijd leuk!
En hoe is het met jou?
Veel werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef TradeMarkie het volgende:
druk als in veel werk of als in hyperactief?
* Whiteguy vraagt zich af of hij ooit ook zo'n spontane romanticus zal wordenquote:Today, I was taking a shower. I heard my boyfriend come into the bathroom, brush his teeth and take off his clothes. He joined me in the shower and instead of doing something loving or sexy, he let out a huge fart into his hand and threw it into my face. FML
quote:Today, at my girlfriend's place I cleaned up her room, put candles everywhere, scented the air and placed rose petals all over her bed in an attempt to be romantic and loving. The first thing she said when she saw all this was "uggg I have to clean all this up". FML
quote:Today, I took a look at my boyfriend's videocamera. On it were several videos of me on the toilet. My boyfriend has been hiding the videocamera in the bathroom airvent, and taping me taking dumps for the past three months. FML
quote:Today, I met some of my boyfriend's family for the first time. His aunt said I was really cute, which made me happy. As we were leaving I said "Your aunt thought I was cute." His reply..."Yeah, well, my aunt's on drugs". FML
gister stond de airco in de bus ook op standje Siberiëquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef MaJo het volgende:
Wat een mooi weer![]()
op kantoor is het zo koud dat ik geen idee heb hoe het buiten is
liep dus met mijn vestje en jas aan naar buiten
had het vet heet
In de sportschool was ie stuk....quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gister stond de airco in de bus ook op standje Siberië
Discodutje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef MaJo het volgende:net even een discodutje gedaan en heb weer energie
gelijk even in bad geweest
en zo ouderwetse spaghetti van mijn moeder
life is good
![]()
Ja, het zit niet echt mee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Cobra
Weer een collega verloren hoorde ik vanmorgen....
Dit was geen bekende van je?quote:
Nee, deze collega sergeant-majoor ken ik niet..quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit was geen bekende van je?
Toch gecondoleerd met het verlies van een collega dan! Elke militair die sneuvelt is er een te veel!.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, deze collega sergeant-majoor ken ik niet..
Dank je wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch gecondoleerd met het verlies van een collega dan! Elke militair die sneuvelt is er een te veel!.
Graag gedaan.quote:
Dat NL troepen daar naar toe zijn gegaan is een beslissing die het parlement (de kiezer dus) heeft genomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik blijf het moeilijk vinden dat Nederlandse soldaten omkomen in een gebied waar we eigenlijk geen jota mee hebben.....
Ik zeg ook niet dat we er niks te zoeken hebben. En ik vind ook niet dat we nu ineens moeten afhaken, want dat maakt dat die jongens voor niks zijn omgekomen. Maar ik blijf het lastig vinden dat Nederlandse jongens omkomen terwijl ze daar alleen maar willen helpen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat NL troepen daar naar toe zijn gegaan is een beslissing die het parlement (de kiezer dus) heeft genomen.
En of we er nu wel of niet iets te zoeken hebben.... we zitten er en proberen er het beste van te maken. Wat, gezien de reslutaten in de omringende provincies, in Uruzgan redelijk gaat.
Probeer dat de Taliban maar duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we er niks te zoeken hebben. En ik vind ook niet dat we nu ineens moeten afhaken, want dat maakt dat die jongens voor niks zijn omgekomen. Maar ik blijf het lastig vinden dat Nederlandse jongens omkomen terwijl ze daar alleen maar willen helpen.
De Vietcong vocht ook wel een beetje zo toeslaan van uit dorpen die dan door Amerikanen werden platgebrand waarna de bevolking zich aansloot bij de VC.... geen conventionele manier van vechten idd maar kennelijk wel effectief....quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer dat de Taliban maar duidelijk te maken.
Dat er OMF troepen zijn die vechten dat snap ik. Daarom heet het ook een oorlog.
Maar de manier waarop de Taliban vecht vind ik verwerpelijk. IED's, vuren vanuit bewoonde huizen en er dan snel vandoor gaan etc. Maar dat komt misschien door mijn (ouderwetse?) denkwijze over een eerlijk gevecht.
Guerilla stijl is ook erg effectief en (haast) onmogelijk om te bestrijden. Dat is ook de reden dat NL veel met bv commando eenheden werkt. De tegenstander met zijn eigen werkwijze aanpakken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Vietcong vocht ook wel een beetje zo toeslaan van uit dorpen die dan door Amerikanen werden platgebrand waarna de bevolking zich aansloot bij de VC.... geen conventionele manier van vechten idd maar kennelijk wel effectief....
Goed dat ze regelmatig een koekje van eigen deeg krijgen dan.... Als ik de berichten moet geloven is het sowieso 20 van hun voor 1 van ons toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Guerilla stijl is ook erg effectief en (haast) onmogelijk om te bestrijden. Dat is ook de reden dat NL veel met bv commando eenheden werkt. De tegenstander met zijn eigen werkwijze aanpakken.
Ook erg begrijpelijk dat de Taliban zo vecht. Want zij hebben geen mankracht en materieel om een offensief op een "normale" manier te voeren.
Voor wat ik weet ligt de verhouding wel iets hoger dan 20:1.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed dat ze regelmatig een koekje van eigen deeg krijgen dan.... Als ik de berichten moet geloven is het sowieso 20 van hun voor 1 van ons toch?
Ja wie niet sterk is moet slim zijn zeggen ze altijd... Maar ik ben nog uit de tijd dat alles simpel was. De held droeg een witte hoed en de schurk een zwarte hoed bijv...
Jij hebt denk ik betere bronnen dan ik op dat gebied.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor wat ik weet ligt de verhouding wel iets hoger dan 20:1.![]()
Een "nadeel" van de huidige bevelvoering is dat veel (opper)officieren in de periode van de koude oorlog zijn opgekomen. Toen was het idd simpel. Het oostblok is de vijand. Bij de huidige strategische en tactische beslissingen moeten de officieren af en toe dus nog even schakelen van een grootschalige naar een kleinere inzet. Vooral de Britten en Amerikanen denken soms te vaak nog op de oude manier.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik betere bronnen dan ik op dat gebied.![]()
Terwijl zowel de Britten als de Amerikanen toch actief waren in de grootste Guerilla-oorlog ooit...Vietnam....
Maar ik ga nu slapen. Morgen weer drukke dag....solliciteren enzo....
Zowel de SAS als de Australian SAS hebben het Amerikaanse leger ondersteunt meen ik te hebben gelezen. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De Britten hebben niet in Vietnam gevochten. Dit waren de Fransen. De US was hun "aflossing" .
Succes met de sollicitatie.![]()
Een echte kerel zou het ervoor over hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk! Hoe kon ik dat nou vergeten.
Scheelt me weer een treinreis naar het verre zuiden om het te komen zien.
Je hebt gelijk. De SAS heeft gevochten in Vietnam.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zowel de SAS als de Australian SAS hebben het Amerikaanse leger ondersteunt meen ik te hebben gelezen. Maar ik kan er naast zitten.
Dank je
quote:
Verdorie, nu moet ik het echt weer gaan spelen om te kijken of ik een hogere high score kan halen. Ik vermoed van nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en tim: 6989m in canabalt gehaald zojuist
He?quote:Op woensdag 9 september 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
BREAKING NEWS:
Krentenbol is niet die 20-jarige schone, maar is ziek in haar/zijn (doorhalen wat niet van toepassing is) hoofd.
Ik snap het ook nietquote:
Misschien komt er nog een uitleg.quote:
Truste Tim.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die lees ik dan later wel. Ik ga tukken
in zijn/haar of jou hoofdquote:Op woensdag 9 september 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
BREAKING NEWS:
Krentenbol is niet die 20-jarige schone, maar is ziek in haar/zijn (doorhalen wat niet van toepassing is) hoofd.
beide een beetje?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:17 schreef Yurithemaster het volgende:
net wakker en zag dat ik een smsje van PS heb gekregen vannacht
PS moest naar het ziekenhuis omdat haar hart niet goed reageerde op de ritalin, en daarom stopt ze met ritalin.
Kut zeg. Dan maar hopen dat er snel weer wat nieuws komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet verder niks, zag net pas het smsje en denk dat ze nu al in bed ligt
Ja, ze zat ook weer even zonder internet dus hoop dat we hoop dat we snel beter nieuws krijgen ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut zeg. Dan maar hopen dat er snel weer wat nieuws komt.
Succes dan maar weer.quote:
psst ben je niet een dag te vroeg? In je sig staat 10 september!!quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
nu onderweg naar mijn werk en dan vanavond Coldplay![]()
![]()
Pfffff, gelukkig.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
Ik had ook een smsje van PSze zei dat alles heel goed ging
![]()
Als het nu maar over is.quote:maar inderdaad ook dat Ritalin niet goed is voor haar hart. Denk dus niet dat jullie je ongerust hoeven te maken, denk dat ze er hartkloppingen van krijgt.
quote:ik ben ook vrijwel helemaal gestopt met Ritalin, neem het alleen nog in op mijn studiedag
Eerst even een saffie?quote:nu onderweg naar mijn werk en dan vanavond Coldplay![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
psst ben je niet een dag te vroeg? In je sig staat 10 september!!
Goeiemorgen Diaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
C4 gecondoleerd met weer een verlies.
Goedemorgen!!
Heb kaartjes met iemand geruild omdat ik morgen uitzending hebquote:Op woensdag 9 september 2009 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
psst ben je niet een dag te vroeg? In je sig staat 10 september!!
Het is toch niet een 65+ tocht?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Cobra,
Het was een leuke avond met een interessant verhaal. Redelijk wat nuttge info en er waren een hoop mensen die al gaan.
Ik kan je in ieder geval wel meedelen dat je neit bang hoeft te zijn dat je de oudste zal zijn, dit heb ik op eerfere reizen ook al gezien
Mijn psych wilde dat ik er helemaal mee zou stoppen maar ik heb aangegeven toch nog wel te willen gebruiken voor mijn studiequote:Op woensdag 9 september 2009 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfffff, gelukkig.![]()
[..]
Als het nu maar over is.
[..]
Da's wel een erg grote vermindering zeg!.
[..]
Eerst even een saffie?
Goed om te horen dat je zwaar aan het minderen bent. Maar hoe dat in ene?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:50 schreef MaJo het volgende:
Mijn psych wilde dat ik er helemaal mee zou stoppen maar ik heb aangegeven toch nog wel te willen gebruiken voor mijn studie
Goed, ik ben er klaar voor.quote:en een saffie lijkt me een goed idee![]()
Okay. Wel even in je sig aanpassen hè? Nu was ik helemaal in de war.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb kaartjes met iemand geruild omdat ik morgen uitzending heb
Check.quote:
Omdat het zo ontzettend goed gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je zwaar aan het minderen bent. Maar hoe dat in ene?
[..]
Goed, ik ben er klaar voor.
Goed nieuws dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het zo ontzettend goed gaatIk heb wekenlang nauwelijks Ritalin geslikt en mijn psych denkt dat dat een van de redenen is waarom het zo goed gaat, aangezien Ritalin ook seratonine afbreekt (het stofje wat ervoor zorgt dat je je gelukkig voelt). Aangezien ik al een tekort heb aan seratonine en die aangevuld wordt door mijn antidepressiva kan het zijn dat het elkaar aan het tegenwerken was
Dat helpt ook wel mee jaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed nieuws dan!![]()
Maar volgens mij komt het gewoon omdat je extra seratonine aanmaakt omdat je Mr MaJo hebt leren kennen en een leuke stage hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:16 schreef MaJo het volgende:
Het is trouwens net gigantisch in mijn rug geschotenHet doet echt zo'n pijn dat ik nauwelijks nog kan bewegen
![]()
quote:
Zit al op kantoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er één in de buurt is zou ik zeggen; pak een warme douche. Maar ik neem aan dat je het met een paardepil moet gaan doen?
Dat klinkt nog wel raar bij jou: Zit al op kantoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit al op kantoorHeb net een ibu ingenomen, hoop dat het helpt
Nog een aantal dagen extra nachtrust en je bent dus weer helemaal de oude.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vannacht weer bijna 10 uur geslapen, begin me wel weer wat fitter te voelen gelukkig![]()
Ik ga me deze week ook vast niet weer ziek melden
Snap dat het vreemd klinktquote:Op woensdag 9 september 2009 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klinkt nog wel raar bij jou: Zit al op kantoor.![]()
Maar een ibu zal zeker wel helpen.
Je hebt gelijk, ik heb er over heen gelezenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
IARL deed hier gisteravond/vanochtend toch de groeten?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand of en wanneer IARL terugkeert? Heb hem al een tijd niet meer in de SC gezien
De vakantie alweer voorbij?quote:
Nopequote:
ADV=afwezig door vaderschap?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nopedeze hele week nog vrij, en maandag is m'n ADV, heb wel al de APK afspraak staan maar ik ga pas dinsdag weer werken
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ADV=afwezig door vaderschap?
Issie nou wel of niet geblokkeerd, de kruising?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden mensen trouwens een kruising op als ze duidelijk kunnen niet dat ie geblokeerd is
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi, even snel een korte update vanaf mijn roommates computer
Omdat mensenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden mensen trouwens een kruising op als ze duidelijk kunnen niet dat ie geblokeerd is
wel geblokkeerd we stonden er met de bus middenopquote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Issie nou wel of niet geblokkeerd, de kruising?
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had gisteren RadioNL aan staan, wat een schokkend slechte muziek komt daar soms voorbij:
Ik vind Genot toch zo'n stom nummer! Origineel van Billy Ocean klinkt al heel wat minder Tokkie-achtig en is daarom al beterquote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.![]()
Ik ben trouwens wel fan van jouw stadgenoot Ricky.![]()
Ohja, en goed bezig. Ik ga volgend seizoen zeker weer 1tegen100 kijken. Dat moest ik ook nog even zeggen.
Dat genot blijft zo enorm hangen. 1 keer gehoord een maand geleden en sindsdien zit het in mn kop.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind Genot toch zo'n stom nummer! Origineel van Billy Ocean klinkt al heel wat minder Tokkie-achtig en is daarom al beter
ik had nog niet geklikt en ga dat nu zeker niet meer doenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat genot blijft zo enorm hangen. 1 keer gehoord een maand geleden en sindsdien zit het in mn kop.
Verstandig, anders wordt het een helse maand voor je.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had nog niet geklikt en ga dat nu zeker niet meer doen
Weer een goed gevoel aan de sollicitatie overgehouden. Beter nog dan de vorige... Deze baan betaald wel iets minder dan de vorige maar is ook minder hectisch.quote:
Morgen het tweede gesprek voor die andere functie. Daarna eens kijken wat het beste bij mij past.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elk nadeel heb z'n voordeel
Ik hoop dat het je wat oplevert
Ik kijk al sinds 2001.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.![]()
Ik ben trouwens wel fan van jouw stadgenoot Ricky.![]()
Ohja, en goed bezig. Ik ga volgend seizoen zeker weer 1tegen100 kijken. Dat moest ik ook nog even zeggen.
Net op het werk.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het werk of weer thuis?
ah, vroeger kwam je hier alleen tijdens het werk maar de laatste tijd zit je thuis ook te fokkenquote:
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah, vroeger kwam je hier alleen tijdens het werk maar de laatste tijd zit je thuis ook te fokken
Dank je wel! Trustequote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er weer weg van.
Goede wacht cobra
Slaapsequote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er weer weg van.
Goede wacht cobra
?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jij ook goede wacht Yuri
Bij het pokeren niet om te hoge bedragen spelen he
Goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het met jullie?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb afgelopen nacht met de collega's nog even 1 tegen 100 gekeken.
Toen jij je aan het eind voorstelde kwam er van 3 man een reactie in de trend van "Hé die ken ik ergens van!"
Voornamelijk door mensen die me al kennen, maar op het werk dinsdag ook door een collega van een andere afdeling. Op straat ben ik nog niet door een wildvreemde aangesproken over mijn meest recente tv-avontuurquote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word je eigenlijk wel eens herkend tim?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb afgelopen nacht met de collega's nog even 1 tegen 100 gekeken.
Toen jij je aan het eind voorstelde kwam er van 3 man een reactie in de trend van "Hé die ken ik ergens van!"
De nieuwe zijn pas in 2010, waarschijnlijk in aprilquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer wijn de opnames tim?
Nee, daar mogen ze zelf achter zien te komen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Heb je nog verteld waarvan ze me zouden kunnen kennen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar mogen ze zelf achter zien te komen.
Eens kijken hoe lang het duurt voor de juiste link gevonden gaat worden.quote:
nu al weekend?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn longen weer eens uit mijn lijf gerend om de trein vanuit Groningen te halen.... maar ben veilig thuis
Ennnnnnnn WEEKEND
Oh en jemig PS, fijn dat het nu beter gaat.![]()
Jepquote:
En door wiequote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voor de juiste link gevonden gaat worden.
hoe is je rooster normaal dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb geen lessen meer deze week, weet niet waarom maar vind het wel prima zo
Ik denk dat ik maar een prijs beschikbaar ga stellen. Een extra dag verlof.quote:
Meestal 1 dag vrij en gemiddeld 3 uurtjes per dag.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe is je rooster normaal dan?
wou dat ik zulke dagen hadquote:Op donderdag 10 september 2009 01:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Meestal 1 dag vrij en gemiddeld 3 uurtjes per dag.
Valt allemaal reuze mee, maar het verschilt per week hoor...
blij dat ik ze niet hebquote:Op donderdag 10 september 2009 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou dat ik zulke dagen had
Lekker rustig geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh C4, goede shift gehad?
Relax-ze en alvast welterustenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:08 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker rustig geweest.![]()
Nu nog even relaxen en dan snurken.
Thxquote:Op donderdag 10 september 2009 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Relax-ze en alvast welterusten
damnit, ben k weer eens online, is er niemand...quote:
Whoehoe! HT is er, hoorde van iamredleader dat jij bij 1vs100 op tv gaat komen, gaan we zeker kijken in huize DS!!quote:
Ik postte al een jaar in de SC ofzo voordat ik er achter kwam dat jij bekend van tv wasquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Heb je nog verteld waarvan ze me zouden kunnen kennen?
Aaah.. briljant !quote:Op donderdag 10 september 2009 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom heb ik www.southpark.nl nooit eerder gevonden.![]()
Alle afleveringen online te bekijken.
Coldplay was tofquote:Op donderdag 10 september 2009 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MaJo,
Hoe was Coldpay en hoe gaat het met je rug?
Heb je nu wel een goed excuus om weer eens langs de kraker te gaan ...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay was tofze speelden helaas wel dezelfde set als op Werchter dus dat was wel jammer
maar toch genoten hoor
mijn rug gaat beter dan gister maar heb er nog flink wat last vanen lady, het schoot inderdaad zomaar in mijn rug. Had al een paar dagen rugpijn maar dat het zo verkeerd zat wist ik niet
vanavond uitzending
Vraag me af of dit te kraken valt, het voelt alsof er iets flink mis isquote:Op donderdag 10 september 2009 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je nu wel een goed excuus om weer eens langs de kraker te gaan ...
Misschien heeft Cobra nog zo'n ding staan ergensquote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vraag me af of dit te kraken valt, het voelt alsof er iets flink mis is
Dat lijkt me best fijnquote:Op donderdag 10 september 2009 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien heeft Cobra nog zo'n ding staan ergens
[ afbeelding ]
je bent heul geen bitchquote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heej
Red ik was het helemaal vergeten van die pijp
Ik zou zeggen dan, kies er eentje uit die ik betaalIk ben zo'n bitch he
Sorry!!!
woon je in een hotel ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Was je beeld weg Jojo of lag Fok plat?
Ik ben net naar de bieb geweest en tot een uur geleden was mijn laptop sowieso bezet door een sollicitatiebrief-schrijvende logéDie is nu 4 daagjes weg, dus dit weekend is er plek voor mn vriendin om te komen logeren
Red, ik wil je niet op ideeën brengen, maareeh... *klik*quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heej
Sorry!!!
Nah, mijn hart is nog niet de oude, jammer genoeg. Maar zo erg als twee dagen terug is het niet meer geweest, goddank, wat was dat een genante vertoningquote:Op donderdag 10 september 2009 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS
Klopt het allemaal weer een beetje?
Veel succesquote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga richting mijn eerste les denk ik
quote:Pigeon protocol offers faster data delivery
The pigeon is mightier than ADSL
By David Neal
Thursday, 10 September 2009, 14:15
AN UNORTHODOX RACE in South Africa has revealed that it is faster to transmit 4GB of data via carrier pigeon than it is to send it over the country's main ADSL services.
An IT company in Durban decided to hold a competition to test a theory once discussed over a watercooler. Would it be faster to use a carrier pigeon to send data than to use the country's biggest web firm, Telkom? Bad news for Telkom - yes, it is.
In the race held yesterday between Howick and Hillcrest, a pigeon named Winston managed to transport a 4GB memory stick 60 miles in just two hours, the same amount of time it took the firm's web connection to transmit just four percent of the data. Of course Telkom said that slow speeds at its customer end have nothing to do with it.
Overall though, estimates suggest that it would have taken days to send the data, which would have given Winston the winged rat loads of time to, er, decorate many statues of military heroes before finally turning up to claim his victory bread crust.
Like Telkom we can't be sure what is wrong with the firm's web connection, but old school methods of delivery have long been favoured by those in the know.
Some people still use the old practice of moving files between machines on floppy disks, remember them? And way back in the 1970s, Dr. Warren Jackson said, "Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes." Nothing has changed, actually.
Winston the pigeon already has over 3,000 friends on Facebook. We don't imagine that anyone at Telkom is one of them. µ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enmet dank aan the inquirerquote:Ancient flaw hits Vista
Computer can BSOD like it is 1999
By Nick Farrell
Wednesday, 9 September 2009, 10:48
SOFTWARE ALCHEMIST Microsoft has admitted that its Vista operating systems is shipping with a bug that was first discovered in Windows machines in 1999.
The flaw was actually patched in Windows 2000 and XP but apparently was long forgotten when Vista shipped.
All a hacker needs to do is send a deliberately malformed network negotiation request, which can force a Vista system into a page fault that triggers a BSOD. The attack affects both 32-bit and 64-bit versions of the OS.
The attack does not require authentication, but port 445 of the target system must be open, and on Windows it is open by default. Laurent Gaffié, who discovered the vulnerability, has contacted Microsoft, noting that the only solution he can think of is to turn off the SMB feature and close port 445.
The Vole has now issued Security Advisory 975497 to cover the issue and has registered its extreme displeasure at Gaffié for going public with the flaw.
Redmond says it might provide a security update on Patch Tuesday or an out-of-cycle patch once it is ready.
The Vole also said that there are two workarounds for the flaw - disable SMB v2 and block TCP ports 139 and 445 at the firewall.
Machines are not as vulnerable as they were in 1999. In Vista, if the network profile is set to "Public", the system is not affected by this vulnerability, since unsolicited inbound network packets are blocked by default.
Although Windows 7 and Windows Server 2008 R2 have similarities with Vista, the Vole does not believe that they are affected by this vulnerability. However Windows 7 RC is affected, but since that is not officially "out there" it is allowed to be just as insecure as Vista, apparently. µ
[ Bericht 3% gewijzigd door Whiteguy op 10-09-2009 18:54:07 ]
Vier jaar geleden is dit al uitgetest, maar blijkbaar is het nog steeds zoquote:Op donderdag 10 september 2009 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de nerds onder ons, het verleden is dichterbij dan ooit:
[..]
Die Leontine mogen ze onderhand ook wel vervangen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rad van Fortuin komt terug op tv!
Met Leontine, maar zonder Hans
Ik zie mogelijkheden voor 'Op zoek naar de nieuwe Leontine!'quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die Leontine mogen ze onderhand ook wel vervangen.
Ik stem voor mevrouw Ravelli
[ afbeelding ]
Nog eentje dan, voor de liefhebbers.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die Leontine mogen ze onderhand ook wel vervangen.
Ik stem voor mevrouw Ravelli
[ afbeelding ]
Kakken? Gokken? Bekken? Lekken? Er zijn nogal wat optiesquote:Op donderdag 10 september 2009 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog eentje dan, voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Ik denk dat zij doorgaans rukken of bukken doetquote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kakken? Gokken? Bekken? Lekken? Er zijn nogal wat opties
of sukken, of was dat met ck?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij doorgaans rukken of bukken doet
Bravo Ets! Bij de weg, telt gevulde speculaas als Sinterklaaseten?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn goede voornemen van dit jaar: géén Sinterklaas snoepgoed eten/kopen vóór oktober. Ik zou ook november kunnen zeggen, maar dat red ik toch niet
Bij de gevulde variant weet ik het niet, gewone speculaas is inderdaad het hele jaar door verkrijgbaar. Overigens heb ik nog niet gezondigdquote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Is dat he hele jaar verkrijgbaar? Gewoon speculaas wel toch
gevulde speculaasquote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Goed zo![]()
Ik had het wel al zien liggen, maar heb me braaf ingehouden
Overigens vind ik dat als gevulde speculaas alleen in de maanden rond Sinterklaas te krijgen is, het toch echt Sinterklaaseten is
oh doe me dit niet aanquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, die koter van je is er vroeg bij
kop op, nog een jaartje ofzo en dan mag je alweer even naar huisquote:
1) je bent geen bitchquote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heej
Sorry!!!
Jij hebt poptartsquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vind je van chocolade rozijnen? Goed alternatief
Gedver, doe dan maar chocoladepinda's, al probeer ik zoveel mogelijk van alle chocola af te blijven en dat lukt me vrij aardigquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vind je van chocolade rozijnen? Goed alternatief
Geen idee of het voor Star Wars bestaat, maar voor de Silmarillion van Tolkien:quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk wordt Star Wars weer interessant. Dus tot nu (= gezien 4, 5, 6, 1, 2 en nu bezig met 3) zijn de leukste dingen: Han Solo in z'n crappy spaceship en de verandering van Anakin Skywalker in Darth Fader.
Had Spielberg dat niet in 1 film kunnen stoppen
Les was pretty boringquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoe ging het lessen PS?
welke lessen had je allemaal?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Les was pretty boring
En de aldi heeft vooralsnog geen pepernoten
Hé! Da's mijn terreinbureaustoel.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien heeft Cobra nog zo'n ding staan ergens
[ afbeelding ]
Alleen vanaf een bepaalde rang.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die je bij je gevechtstenue krijgt?
Goedenavond C4
zie het zo voor me als je weer eens naar Schotland gaat, allemaal soldaten kruipend in de modder en dan kom jij met dat ding langs scheurenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen vanaf een bepaalde rang.![]()
En alleen bij de Luchtmacht natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie het zo voor me als je weer eens naar Schotland gaat, allemaal soldaten kruipend in de modder en dan kom jij met dat ding langs scheuren
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie het zo voor me als je weer eens naar Schotland gaat, allemaal soldaten kruipend in de modder en dan kom jij met dat ding langs scheuren
Doeiquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben er weg van.
De groeten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben er weg van.
De groeten.
Ik heb 'm maar deels gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
Maar wel jammer dat ik dus die uitzending niet gezien heb. Stond zelfs in m'n agenda.
Trianaquote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe heet het?
Ik ga volgende week.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef Soempie het volgende:
En ik dacht dat je de uitzending bij zou wonen? Andere keer dus? Is Nem daar wel eigenlijk?
En 'Onze Politieke Hoogheid' is zeer tevreden met dit programma:quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zit te zappen en ik zie dat dit programma terug op de buis is. Nu op Nederland 3.
Ik vond het veel te rechts en goedkoop populisme (beetje dom PvdA bashen) dus ik heb het weer uitgezet.
Mislukt en verkrampt programma.
Ik zag je verzoek net.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En 'Onze Politieke Hoogheid' is zeer tevreden met dit programma:
[..]
![]()
Hij leert het ook nooit, die Klopkoek.quote:
"Aardige" gast dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij leert het ook nooit, die Klopkoek.
Afgelopen zomer werd hij samen met iemand anders van het forum gekickt wegens sfeerverzieking in het Tourforum.
De uitzending staat online. http://player.omroep.nl/?aflID=10099409quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef Soempie het volgende:
En ik dacht dat je de uitzending bij zou wonen? Andere keer dus? Is Nem daar wel eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |