Ik mag geen foto zien van jou in je apepak?quote:
Oh, jawel. Ik wou hem hier gaan posten. Maar ik ben me nu af aan het vragen waarom ik dat ook alweer wou doen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mag geen foto zien van jou in je apepak?
Omdat je toch wel trots bent op je baan....quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:26 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Oh, jawel. Ik wou hem hier gaan posten. Maar ik ben me nu af aan het vragen waarom ik dat ook alweer wou doen..
Ben ik trots op mijn baan? Ik hoef alleen tafeltjes te poetsen.. Vuilnisbakken leeg te halen.. blabla. :'Dquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je toch wel trots bent op je baan....
Ah McDonalds gaat vernieuwen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Ben ik trots op mijn baan? Ik hoef alleen tafeltjes te poetsen.. Vuilnisbakken leeg te halen.. blabla. :'D
Tis trouwens helemaal niet zo'n erg apenpakje. 3 dagen voor ik aangenomen ben hebben ze nieuwe uniforms gekocht. Ze zijn nu niet meer rood blauw zwart
Jup. de broeken zijn zwart en de bloesjes beige blauwig.. Ik weet niet hoe ik het moet noemen. Maar het is in ieder geval beter dan het rood blauwe ding dat ik eerst zou moeten dragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah McDonalds gaat vernieuwen?
Nou, ik geloof dat ik van whiteguy een foto moest posten ( pics or it didn't happen) . Ik vind het prima, maar eigenlijk hoeft het voor mij niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Die foto plaats je zonder enige reden, maar dat geeft niks
goeiemorgen trouwens
Met mij gaat het goed. Ik heb deze week het vervolggesprek en nog een andere sollicitatie voor een soortgelijke functie dus ik denk dat ik binnen nu en 3 weken wel weer werk kan hebben. Dat is altijd leuk!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:37 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Jup. de broeken zijn zwart en de bloesjes beige blauwig.. Ik weet niet hoe ik het moet noemen. Maar het is in ieder geval beter dan het rood blauwe ding dat ik eerst zou moeten dragen.
Maar ik heb jou helemaal nog niet gevraagd hoe het gaat.. Dus: Hoe gaat het?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Ik heb deze week het vervolggesprek en nog een andere sollicitatie voor een soortgelijke functie dus ik denk dat ik binnen nu en 3 weken wel weer werk kan hebben. Dat is altijd leuk!
En hoe is het met jou?
Veel werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef TradeMarkie het volgende:
druk als in veel werk of als in hyperactief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |