Nog eentje dan, voor de liefhebbers.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die Leontine mogen ze onderhand ook wel vervangen.
Ik stem voor mevrouw Ravelli
[ afbeelding ]
Kakken? Gokken? Bekken? Lekken? Er zijn nogal wat optiesquote:Op donderdag 10 september 2009 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog eentje dan, voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Ik denk dat zij doorgaans rukken of bukken doetquote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kakken? Gokken? Bekken? Lekken? Er zijn nogal wat opties
of sukken, of was dat met ck?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij doorgaans rukken of bukken doet
Bravo Ets! Bij de weg, telt gevulde speculaas als Sinterklaaseten?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn goede voornemen van dit jaar: géén Sinterklaas snoepgoed eten/kopen vóór oktober. Ik zou ook november kunnen zeggen, maar dat red ik toch niet
Bij de gevulde variant weet ik het niet, gewone speculaas is inderdaad het hele jaar door verkrijgbaar. Overigens heb ik nog niet gezondigdquote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Is dat he hele jaar verkrijgbaar? Gewoon speculaas wel toch
gevulde speculaasquote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Goed zo![]()
Ik had het wel al zien liggen, maar heb me braaf ingehouden
Overigens vind ik dat als gevulde speculaas alleen in de maanden rond Sinterklaas te krijgen is, het toch echt Sinterklaaseten is
oh doe me dit niet aanquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, die koter van je is er vroeg bij
kop op, nog een jaartje ofzo en dan mag je alweer even naar huisquote:
1) je bent geen bitchquote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heej
Red ik was het helemaal vergeten van die pijp
Ik zou zeggen dan, kies er eentje uit die ik betaalIk ben zo'n bitch he
Sorry!!!
Jij hebt poptartsquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vind je van chocolade rozijnen? Goed alternatief
Gedver, doe dan maar chocoladepinda's, al probeer ik zoveel mogelijk van alle chocola af te blijven en dat lukt me vrij aardigquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vind je van chocolade rozijnen? Goed alternatief
Geen idee of het voor Star Wars bestaat, maar voor de Silmarillion van Tolkien:quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk wordt Star Wars weer interessant. Dus tot nu (= gezien 4, 5, 6, 1, 2 en nu bezig met 3) zijn de leukste dingen: Han Solo in z'n crappy spaceship en de verandering van Anakin Skywalker in Darth Fader.
Had Spielberg dat niet in 1 film kunnen stoppen
Les was pretty boringquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoe ging het lessen PS?
welke lessen had je allemaal?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Les was pretty boring
En de aldi heeft vooralsnog geen pepernoten
Hé! Da's mijn terreinbureaustoel.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien heeft Cobra nog zo'n ding staan ergens
[ afbeelding ]
Alleen vanaf een bepaalde rang.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die je bij je gevechtstenue krijgt?
Goedenavond C4
zie het zo voor me als je weer eens naar Schotland gaat, allemaal soldaten kruipend in de modder en dan kom jij met dat ding langs scheurenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen vanaf een bepaalde rang.![]()
En alleen bij de Luchtmacht natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie het zo voor me als je weer eens naar Schotland gaat, allemaal soldaten kruipend in de modder en dan kom jij met dat ding langs scheuren
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie het zo voor me als je weer eens naar Schotland gaat, allemaal soldaten kruipend in de modder en dan kom jij met dat ding langs scheuren
Doeiquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben er weg van.
De groeten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben er weg van.
De groeten.
Ik heb 'm maar deels gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
Maar wel jammer dat ik dus die uitzending niet gezien heb. Stond zelfs in m'n agenda.
Trianaquote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe heet het?
Ik ga volgende week.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef Soempie het volgende:
En ik dacht dat je de uitzending bij zou wonen? Andere keer dus? Is Nem daar wel eigenlijk?
En 'Onze Politieke Hoogheid' is zeer tevreden met dit programma:quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zit te zappen en ik zie dat dit programma terug op de buis is. Nu op Nederland 3.
Ik vond het veel te rechts en goedkoop populisme (beetje dom PvdA bashen) dus ik heb het weer uitgezet.
Mislukt en verkrampt programma.
Ik zag je verzoek net.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En 'Onze Politieke Hoogheid' is zeer tevreden met dit programma:
[..]
![]()
Hij leert het ook nooit, die Klopkoek.quote:
"Aardige" gast dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij leert het ook nooit, die Klopkoek.
Afgelopen zomer werd hij samen met iemand anders van het forum gekickt wegens sfeerverzieking in het Tourforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |