Yepquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Veerboot het volgende:
Wekelijkse variant nu dus? Ben benieuwd
Klopkoek, kun je een keer ophouden met andersdenkenden belachelijk te maken op wat voor manier dan ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zit te zappen en ik zie dat dit programma terug op de buis is. Nu op Nederland 3.
Ik vond het veel te rechts en goedkoop populisme (beetje dom PvdA bashen) dus ik heb het weer uitgezet.
Mislukt en verkrampt programma.
Hoezo dom pvda bashen? Ik kan je vertellen dat het programma geen politieke voorkeur heeft. En als het wel rechts was geweest is dat alleen maar nieuw toch in televisielandquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zit te zappen en ik zie dat dit programma terug op de buis is. Nu op Nederland 3.
Ik vond het veel te rechts en goedkoop populisme (beetje dom PvdA bashen) dus ik heb het weer uitgezet.
Mislukt en verkrampt programma.
Maar nu weten we wel de overeenkomst tussen Klopkoek en Barbara Barend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dom pvda bashen? Ik kan je vertellen dat het programma geen politieke voorkeur heeft. En als het wel rechts was geweest is dat alleen maar nieuw toch in televisieland
Ja, hij heeft gewonnen van Roda!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Zit het nu te kijken, Rutten doet het prima!
Thanks voor je uitgebreide reactiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef Irien het volgende:
Ik vond hem goedtempo lag idd heel hoog. Het weekoverzicht/montage-beginstuk met DSB, Zalm, de lek uit het Westerscheldedossier etc, was tof. Vond ik altijd het leukste onderdeel.
Dat kwam vooral door de tijdsdruk, moest binnen 2 uur gemonteerd wordenquote:Martijn van Dam was oke, al was wel een groot technisch verschil te zien tussen dat filmpje en het filmpje met Jandino (die volgens mij met een gewone cameraploeg op pag gaat)
Dat met Powned vond ik eerst ook vreemd maar dat heeft wel goed uitgepakt vond ikquote:Jandino was weer leuk op dat goede doelenevenement (en ik zag een Lush tasje) Hij komt heel naturel en sympathiek over en kriijgt iedereen zo makkelijk voor de camera
Het Berlusconi item was goed![]()
De telefoon uit het publiek die werd afgepakt![]()
Twee minuntjes maar eigenlijk...
- Over Powned praten terwijl Rutger daar bij zit, voelt een beetje raar, Kan nooit echt kritisch. En het is ook geen politiek vind ik. Daarover had Martijn van Dam ook een punt, die zei dat politici zich eigenlijk niet over omroepen horen uit te laten.
- Jojanneke (van & Koster in De Pers), toffe, vlotte meid... maar,,, wat deed ze daar eigenlijk? Nog een keer terug laten komen![]()
Het was nog erger, hij zei 'plauf'quote:Joost Karhof heeft duidelijk plezier in het maken van Triana en hij is lekker scherp. Hij moet wel een beetje aan z'n uitspraak werken![]()
Bleef het hebben over David Ploef, terwijl alle anderen "Pluf" zeiden (Plouffe)
En over Pauned.... ipv Powned (terwijl Rurtger nota bene panellid )
Mee eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik sluit me aan bij Irien.![]()
Een goede vooruitgang dus.
Is dit serieus je conclusie hieruit? Omdat twee mensen van onder de 30 daar zitten en rechts zijn, is de jeugd va nu rechts en prikt niet door Wilders heen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Irien het volgende:
Op Uitzendinggemist gechechtHij was weer leuk!
Jandino kwam met een erg sterk en grappig Haags item over "wat kost een allochtoon"?
Schrok wel van het panel, Rutger en Jojanneke die alleen maar zeiden " dat moeten we toch kunnen weten? dat mogen we toch vragen?" Maar zo zie je maar, "de jeugd" anno 2009 is rechts... en doorziet enge Wilders niet....Fijn dat de gast, Sabine Uitslag (CDA kamerlid), wat tegengas gaf. Dat deed ze ook bij Philip Droge, die al heel snel een meer ceremoniele functie voor de koning(in) voorspelde. Het leidde tot een leuke discussie. (ook hier thuis op de bank)
Peter Middendorp niet meer gezien. Ik vind z'n columns in De Pers tof, er zaten eerder in de show al fragmenten van P&W, verder geloof ik het wel.
Nice One MaJo
Nee dat niet, maar ik vind het jammer, al is hun vrije recht, dat "het panel" niet meer anti-Wilders is...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Is dit serieus je conclusie hieruit? Omdat twee mensen van onder de 30 daar zitten en rechts zijn, is de jeugd va nu rechts en prikt niet door Wilders heen?
Hier ook. (Bussum)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Argh alle publieke omroepen liggen er hier uit (Delft)
Dan moet ik het programma morgen maar via uitzendinggemist kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |