Mee eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik sluit me aan bij Irien.![]()
Een goede vooruitgang dus.
Is dit serieus je conclusie hieruit? Omdat twee mensen van onder de 30 daar zitten en rechts zijn, is de jeugd va nu rechts en prikt niet door Wilders heen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Irien het volgende:
Op Uitzendinggemist gechechtHij was weer leuk!
Jandino kwam met een erg sterk en grappig Haags item over "wat kost een allochtoon"?
Schrok wel van het panel, Rutger en Jojanneke die alleen maar zeiden " dat moeten we toch kunnen weten? dat mogen we toch vragen?" Maar zo zie je maar, "de jeugd" anno 2009 is rechts... en doorziet enge Wilders niet....Fijn dat de gast, Sabine Uitslag (CDA kamerlid), wat tegengas gaf. Dat deed ze ook bij Philip Droge, die al heel snel een meer ceremoniele functie voor de koning(in) voorspelde. Het leidde tot een leuke discussie. (ook hier thuis op de bank)
Peter Middendorp niet meer gezien. Ik vind z'n columns in De Pers tof, er zaten eerder in de show al fragmenten van P&W, verder geloof ik het wel.
Nice One MaJo
Nee dat niet, maar ik vind het jammer, al is hun vrije recht, dat "het panel" niet meer anti-Wilders is...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Is dit serieus je conclusie hieruit? Omdat twee mensen van onder de 30 daar zitten en rechts zijn, is de jeugd va nu rechts en prikt niet door Wilders heen?
Hier ook. (Bussum)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Argh alle publieke omroepen liggen er hier uit (Delft)
Dan moet ik het programma morgen maar via uitzendinggemist kijken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |