quote:Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi, even snel een korte update vanaf mijn roommates computer
Omdat mensenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden mensen trouwens een kruising op als ze duidelijk kunnen niet dat ie geblokeerd is
wel geblokkeerd we stonden er met de bus middenopquote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Issie nou wel of niet geblokkeerd, de kruising?
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had gisteren RadioNL aan staan, wat een schokkend slechte muziek komt daar soms voorbij:
Ik vind Genot toch zo'n stom nummer! Origineel van Billy Ocean klinkt al heel wat minder Tokkie-achtig en is daarom al beterquote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.![]()
Ik ben trouwens wel fan van jouw stadgenoot Ricky.![]()
Ohja, en goed bezig. Ik ga volgend seizoen zeker weer 1tegen100 kijken. Dat moest ik ook nog even zeggen.
Dat genot blijft zo enorm hangen. 1 keer gehoord een maand geleden en sindsdien zit het in mn kop.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind Genot toch zo'n stom nummer! Origineel van Billy Ocean klinkt al heel wat minder Tokkie-achtig en is daarom al beter
ik had nog niet geklikt en ga dat nu zeker niet meer doenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat genot blijft zo enorm hangen. 1 keer gehoord een maand geleden en sindsdien zit het in mn kop.
Verstandig, anders wordt het een helse maand voor je.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had nog niet geklikt en ga dat nu zeker niet meer doen
Weer een goed gevoel aan de sollicitatie overgehouden. Beter nog dan de vorige... Deze baan betaald wel iets minder dan de vorige maar is ook minder hectisch.quote:
Morgen het tweede gesprek voor die andere functie. Daarna eens kijken wat het beste bij mij past.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elk nadeel heb z'n voordeel
Ik hoop dat het je wat oplevert
Ik kijk al sinds 2001.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.![]()
Ik ben trouwens wel fan van jouw stadgenoot Ricky.![]()
Ohja, en goed bezig. Ik ga volgend seizoen zeker weer 1tegen100 kijken. Dat moest ik ook nog even zeggen.
Net op het werk.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het werk of weer thuis?
ah, vroeger kwam je hier alleen tijdens het werk maar de laatste tijd zit je thuis ook te fokkenquote:
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah, vroeger kwam je hier alleen tijdens het werk maar de laatste tijd zit je thuis ook te fokken
Dank je wel! Trustequote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er weer weg van.
Goede wacht cobra
Slaapsequote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er weer weg van.
Goede wacht cobra
?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jij ook goede wacht Yuri
Bij het pokeren niet om te hoge bedragen spelen he
Goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het met jullie?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb afgelopen nacht met de collega's nog even 1 tegen 100 gekeken.
Toen jij je aan het eind voorstelde kwam er van 3 man een reactie in de trend van "Hé die ken ik ergens van!"
Voornamelijk door mensen die me al kennen, maar op het werk dinsdag ook door een collega van een andere afdeling. Op straat ben ik nog niet door een wildvreemde aangesproken over mijn meest recente tv-avontuurquote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word je eigenlijk wel eens herkend tim?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb afgelopen nacht met de collega's nog even 1 tegen 100 gekeken.
Toen jij je aan het eind voorstelde kwam er van 3 man een reactie in de trend van "Hé die ken ik ergens van!"
De nieuwe zijn pas in 2010, waarschijnlijk in aprilquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer wijn de opnames tim?
Nee, daar mogen ze zelf achter zien te komen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Heb je nog verteld waarvan ze me zouden kunnen kennen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar mogen ze zelf achter zien te komen.
Eens kijken hoe lang het duurt voor de juiste link gevonden gaat worden.quote:
nu al weekend?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn longen weer eens uit mijn lijf gerend om de trein vanuit Groningen te halen.... maar ben veilig thuis
Ennnnnnnn WEEKEND
Oh en jemig PS, fijn dat het nu beter gaat.![]()
Jepquote:
En door wiequote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voor de juiste link gevonden gaat worden.
hoe is je rooster normaal dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb geen lessen meer deze week, weet niet waarom maar vind het wel prima zo
Ik denk dat ik maar een prijs beschikbaar ga stellen. Een extra dag verlof.quote:
Meestal 1 dag vrij en gemiddeld 3 uurtjes per dag.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe is je rooster normaal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |