quote:Op woensdag 9 september 2009 08:17 schreef Yurithemaster het volgende:
net wakker en zag dat ik een smsje van PS heb gekregen vannacht
PS moest naar het ziekenhuis omdat haar hart niet goed reageerde op de ritalin, en daarom stopt ze met ritalin.
Kut zeg. Dan maar hopen dat er snel weer wat nieuws komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet verder niks, zag net pas het smsje en denk dat ze nu al in bed ligt
Ja, ze zat ook weer even zonder internet dus hoop dat we hoop dat we snel beter nieuws krijgen ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut zeg. Dan maar hopen dat er snel weer wat nieuws komt.
Succes dan maar weer.quote:
psst ben je niet een dag te vroeg? In je sig staat 10 september!!quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
nu onderweg naar mijn werk en dan vanavond Coldplay![]()
![]()
Pfffff, gelukkig.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
Ik had ook een smsje van PSze zei dat alles heel goed ging
![]()
Als het nu maar over is.quote:maar inderdaad ook dat Ritalin niet goed is voor haar hart. Denk dus niet dat jullie je ongerust hoeven te maken, denk dat ze er hartkloppingen van krijgt.
quote:ik ben ook vrijwel helemaal gestopt met Ritalin, neem het alleen nog in op mijn studiedag
Eerst even een saffie?quote:nu onderweg naar mijn werk en dan vanavond Coldplay![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
psst ben je niet een dag te vroeg? In je sig staat 10 september!!
Goeiemorgen Diaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
C4 gecondoleerd met weer een verlies.
Goedemorgen!!
Heb kaartjes met iemand geruild omdat ik morgen uitzending hebquote:Op woensdag 9 september 2009 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
psst ben je niet een dag te vroeg? In je sig staat 10 september!!
Het is toch niet een 65+ tocht?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Cobra,
Het was een leuke avond met een interessant verhaal. Redelijk wat nuttge info en er waren een hoop mensen die al gaan.
Ik kan je in ieder geval wel meedelen dat je neit bang hoeft te zijn dat je de oudste zal zijn, dit heb ik op eerfere reizen ook al gezien
Mijn psych wilde dat ik er helemaal mee zou stoppen maar ik heb aangegeven toch nog wel te willen gebruiken voor mijn studiequote:Op woensdag 9 september 2009 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfffff, gelukkig.![]()
[..]
Als het nu maar over is.
[..]
Da's wel een erg grote vermindering zeg!.
[..]
Eerst even een saffie?
Goed om te horen dat je zwaar aan het minderen bent. Maar hoe dat in ene?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:50 schreef MaJo het volgende:
Mijn psych wilde dat ik er helemaal mee zou stoppen maar ik heb aangegeven toch nog wel te willen gebruiken voor mijn studie
Goed, ik ben er klaar voor.quote:en een saffie lijkt me een goed idee![]()
Okay. Wel even in je sig aanpassen hč? Nu was ik helemaal in de war.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb kaartjes met iemand geruild omdat ik morgen uitzending heb
Check.quote:
Omdat het zo ontzettend goed gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je zwaar aan het minderen bent. Maar hoe dat in ene?
[..]
Goed, ik ben er klaar voor.
Goed nieuws dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het zo ontzettend goed gaatIk heb wekenlang nauwelijks Ritalin geslikt en mijn psych denkt dat dat een van de redenen is waarom het zo goed gaat, aangezien Ritalin ook seratonine afbreekt (het stofje wat ervoor zorgt dat je je gelukkig voelt). Aangezien ik al een tekort heb aan seratonine en die aangevuld wordt door mijn antidepressiva kan het zijn dat het elkaar aan het tegenwerken was
Dat helpt ook wel mee jaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed nieuws dan!![]()
Maar volgens mij komt het gewoon omdat je extra seratonine aanmaakt omdat je Mr MaJo hebt leren kennen en een leuke stage hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:16 schreef MaJo het volgende:
Het is trouwens net gigantisch in mijn rug geschotenHet doet echt zo'n pijn dat ik nauwelijks nog kan bewegen
![]()
quote:
Zit al op kantoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er één in de buurt is zou ik zeggen; pak een warme douche. Maar ik neem aan dat je het met een paardepil moet gaan doen?
Dat klinkt nog wel raar bij jou: Zit al op kantoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit al op kantoorHeb net een ibu ingenomen, hoop dat het helpt
Nog een aantal dagen extra nachtrust en je bent dus weer helemaal de oude.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vannacht weer bijna 10 uur geslapen, begin me wel weer wat fitter te voelen gelukkig![]()
Ik ga me deze week ook vast niet weer ziek melden
Snap dat het vreemd klinktquote:Op woensdag 9 september 2009 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klinkt nog wel raar bij jou: Zit al op kantoor.![]()
Maar een ibu zal zeker wel helpen.
Je hebt gelijk, ik heb er over heen gelezenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
IARL deed hier gisteravond/vanochtend toch de groeten?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand of en wanneer IARL terugkeert? Heb hem al een tijd niet meer in de SC gezien
De vakantie alweer voorbij?quote:
Nopequote:
ADV=afwezig door vaderschap?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nopedeze hele week nog vrij, en maandag is m'n ADV, heb wel al de APK afspraak staan maar ik ga pas dinsdag weer werken
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ADV=afwezig door vaderschap?
Issie nou wel of niet geblokkeerd, de kruising?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden mensen trouwens een kruising op als ze duidelijk kunnen niet dat ie geblokeerd is
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi, even snel een korte update vanaf mijn roommates computer
Omdat mensenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden mensen trouwens een kruising op als ze duidelijk kunnen niet dat ie geblokeerd is
wel geblokkeerd we stonden er met de bus middenopquote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Issie nou wel of niet geblokkeerd, de kruising?
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had gisteren RadioNL aan staan, wat een schokkend slechte muziek komt daar soms voorbij:
Ik vind Genot toch zo'n stom nummer! Origineel van Billy Ocean klinkt al heel wat minder Tokkie-achtig en is daarom al beterquote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.![]()
Ik ben trouwens wel fan van jouw stadgenoot Ricky.![]()
Ohja, en goed bezig. Ik ga volgend seizoen zeker weer 1tegen100 kijken. Dat moest ik ook nog even zeggen.
Dat genot blijft zo enorm hangen. 1 keer gehoord een maand geleden en sindsdien zit het in mn kop.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind Genot toch zo'n stom nummer! Origineel van Billy Ocean klinkt al heel wat minder Tokkie-achtig en is daarom al beter
ik had nog niet geklikt en ga dat nu zeker niet meer doenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat genot blijft zo enorm hangen. 1 keer gehoord een maand geleden en sindsdien zit het in mn kop.
Verstandig, anders wordt het een helse maand voor je.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had nog niet geklikt en ga dat nu zeker niet meer doen
Weer een goed gevoel aan de sollicitatie overgehouden. Beter nog dan de vorige... Deze baan betaald wel iets minder dan de vorige maar is ook minder hectisch.quote:
Morgen het tweede gesprek voor die andere functie. Daarna eens kijken wat het beste bij mij past.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elk nadeel heb z'n voordeel
Ik hoop dat het je wat oplevert
Ik kijk al sinds 2001.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is nog eens een cover van Billy Ocean ook.![]()
Ik ben trouwens wel fan van jouw stadgenoot Ricky.![]()
Ohja, en goed bezig. Ik ga volgend seizoen zeker weer 1tegen100 kijken. Dat moest ik ook nog even zeggen.
Net op het werk.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het werk of weer thuis?
ah, vroeger kwam je hier alleen tijdens het werk maar de laatste tijd zit je thuis ook te fokkenquote:
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah, vroeger kwam je hier alleen tijdens het werk maar de laatste tijd zit je thuis ook te fokken
Dank je wel! Trustequote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er weer weg van.
Goede wacht cobra
Slaapsequote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er weer weg van.
Goede wacht cobra
?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jij ook goede wacht Yuri
Bij het pokeren niet om te hoge bedragen spelen he
Goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het met jullie?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb afgelopen nacht met de collega's nog even 1 tegen 100 gekeken.
Toen jij je aan het eind voorstelde kwam er van 3 man een reactie in de trend van "Hé die ken ik ergens van!"
Voornamelijk door mensen die me al kennen, maar op het werk dinsdag ook door een collega van een andere afdeling. Op straat ben ik nog niet door een wildvreemde aangesproken over mijn meest recente tv-avontuurquote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word je eigenlijk wel eens herkend tim?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb afgelopen nacht met de collega's nog even 1 tegen 100 gekeken.
Toen jij je aan het eind voorstelde kwam er van 3 man een reactie in de trend van "Hé die ken ik ergens van!"
De nieuwe zijn pas in 2010, waarschijnlijk in aprilquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer wijn de opnames tim?
Nee, daar mogen ze zelf achter zien te komen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Heb je nog verteld waarvan ze me zouden kunnen kennen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar mogen ze zelf achter zien te komen.
Eens kijken hoe lang het duurt voor de juiste link gevonden gaat worden.quote:
nu al weekend?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn longen weer eens uit mijn lijf gerend om de trein vanuit Groningen te halen.... maar ben veilig thuis
Ennnnnnnn WEEKEND
Oh en jemig PS, fijn dat het nu beter gaat.![]()
Jepquote:
En door wiequote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang het duurt voor de juiste link gevonden gaat worden.
hoe is je rooster normaal dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb geen lessen meer deze week, weet niet waarom maar vind het wel prima zo
Ik denk dat ik maar een prijs beschikbaar ga stellen. Een extra dag verlof.quote:
Meestal 1 dag vrij en gemiddeld 3 uurtjes per dag.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe is je rooster normaal dan?
wou dat ik zulke dagen hadquote:Op donderdag 10 september 2009 01:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Meestal 1 dag vrij en gemiddeld 3 uurtjes per dag.
Valt allemaal reuze mee, maar het verschilt per week hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |