Wat heeft mn fobo ermee te maken?quote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef luciferist het volgende:
[..]
Je fobo is leeg, dus kunnen we niet oordelen, maar verwacht maar een nee.
Met mayo of curry? wel serieus: Nee. Het is er wel van afgeleid, maar is geen skateboard.quote:Op zondag 6 september 2009 19:41 schreef raaavi het volgende:
Valt een ripstick onder een skateboard?
Had al even gauw gegoogled en mijn post aangepast. Maar ik moet zeggen dat ik liever een ribstick heb.quote:Op maandag 7 september 2009 12:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van plastic houd?
oke, maar wie is die oudere dude(ete) dan?quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Skating-girl het volgende:
Wie?
Ik ben het zusje van iemand die jou kent en jij kent hem maar weet zijn naam alleen niet!
Is zo'n beetje bijna elke avond in park oudegein bij die mini-ramp!
mijn naam = machteld
Klar!
Dan laat ik dit topic doodgaan in MyAtquote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef Goofup het volgende:
[..]
Had al even gauw gegoogled en mijn post aangepast. Maar ik moet zeggen dat ik liever een ribstick heb.
lol ja, ons huis is al volgeboekt voor appelpopquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:54 schreef luciferist het volgende:
hey goof, jij woont toch in tiel, dan ga je vast naar appelpop. ik ga met een groepje van 25 man. woon je nog steeds ruim?
]quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:20 schreef Skating-girl het volgende:
Ach het is al duidelijk
ik kan maar 50 euri te gelijk pinnen
maar me ma gaat vanaaf 80 euri opnemen van haar rekening en dan kan ik morgen gewoon kopen!
bs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Darklevi het volgende:
Voortaan thunder trucks, spitfire wielen, en redz lagers hea :p
wat is wats?quote:
Skateplaza is de shit, met opening daar geweest super veel gefilmd. dikke montage gemaakt.quote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Darklevi het volgende:
wats bs?
trouwens tip, Skateplaza naast ahoy in zuiderpark, keivet skatepark..
beter gaan mensen uit rotterdam naar Rosk skateboard management, geen commercieel gezeik zoals hij left en sevenply.quote:
Wil je wat meer op je taalgebruik letten.quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er nog mensen die wel 's bij Left komen? Wat een kankerzaak is dat geworden zeg...
quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef Goofup het volgende:
[..]
Wil je wat meer op je taalgebruik letten.
Het kan mensen flink schokken als ze een familielid hebben of iemand in hun directe omgeving die er mee te maken hebben of hebben gehad.
Vandaar wil ik je verzoeken nooit meer 'left' te zeggen.
ollie 180? gewoon een 180 dusquote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef D3ft0n3 het volgende:
tvp
Eindelijk mn fakie varial kickflip gestickt. Volgende stap is een ollie 180
Btw waar kan ik vloeibare zool kopen, ik blijf maar schoenen weggooien zo. Had t ooit wel eens gehaald, maar geen idee meer waar. Geen zin ook om de hele stad zo af te lopen op zoek naar die meuk
Ja gewoon een 180quote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef Vono het volgende:
[..]
ollie 180? gewoon een 180 dus
Shoe-goo. kan je in bijna elke skate store halen. anders bestel je het Online?
voor 15:00 besteld, volgende dag in huis is te lang?quote:Op maandag 28 september 2009 15:19 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ja gewoon een 180Lokale shop zit zonder (enschede - shifty). Maar gewoon vloeibare zool is ook te krijgen. Dat heb ik vorige keer iig gebruikt. Maar ik ga wel even zoeken zo dan. Als ik het online moet bestellen duurt het me te lang.
Hehe. okquote:Op maandag 28 september 2009 15:31 schreef D3ft0n3 het volgende:
aangezien het al 15.00 is geweest... ja?
quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef Goofup het volgende:
[..]
Het kan mensen flink schokken als ze een familielid hebben of iemand in hun directe omgeving die er mee te maken hebben of hebben gehad.
Ik heb er ook wel eens ooit wat gekocht ):quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik gebruikte vroeger altijd bison marathon. Moet wel lang drogen en het ziet er niet uit, maar het werkt dan weer wel.quote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef D3ft0n3 het volgende:
tvp
Eindelijk mn fakie varial kickflip gestickt. Volgende stap is een ollie 180
Btw waar kan ik vloeibare zool kopen, ik blijf maar schoenen weggooien zo. Had t ooit wel eens gehaald, maar geen idee meer waar. Geen zin ook om de hele stad zo af te lopen op zoek naar die meuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |