abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72488443
Oeh, moet ik de nieuwe openen! Over twee weken is er weer een Davis Cup weekend, geweldig! Nederland gaat een waarschijnlijk zeer kansloze nederlaag tegemoet in Maastricht tegen Frankrijk, maar dat zal de pret niet drukken. Zo gaan wij al met 43 naar de davis cup toe, en er zullen vele studenten met ons daar zijn! Fransen: Maak je borst maar nat!

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72488607
Ben benieuwd wie Frankrijk op gaat stellen. Monfils lijkt me wel zeker, maar ik hoop ook op Tsonga.
sig verwijderd door FA
pi_72488683
Lijkt me dat de 4 die meegaan Monfils, Tsonga, Simon en Mathieu gaan zijn. Maar misschien willen ze goede dubbelaars nog me, maar dat lijkt me niet nodig. Ben sowieso benieuwd of al de beste spelers meegaan gezien de geringe tegenstand die ze gaan krijgen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72488708
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me dat de 4 die meegaan Monfils, Tsonga, Simon en Mathieu gaan zijn. Maar misschien willen ze goede dubbelaars nog me, maar dat lijkt me niet nodig. Ben sowieso benieuwd of al de beste spelers meegaan gezien de geringe tegenstand die ze gaan krijgen.
Siemerink noemde Llodra die zeer waarschijnlijk voor de dubbel meegaat. Mathieu gaat 'm niet worden denk ik, eerder Chardy dan.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zondag 6 september 2009 @ 16:16:03 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_72488712
Jan moet zichzelf op stellen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72488793
Ach, in ieder geval leuk om NL'ers tegen wereldtoppers te zien zullen we maar zeggen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72488802
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me niet. Van hc naar gravel weer terug naar hc is absoluut niet ideaal en zeker de toppers willen dat liever vermijden. Zou ook best kunnen dat ze wel twee toppers meenemen, maar die niet laten spelen als het niet nodig is. Pakweg Mathieu en Chardy zou ook al ruim voldoende moeten zijn.
pi_72490089
tvp
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72492650
Ik ben er zelf niet bij.

Ik ga liever naar uitwedstrijden toe, en eigenlijk heb ik een paar dingetjes dat weekend die ik normaal zou verzetten maar die ik nu gewoon ga doen ...

Klein kansje dat ik nog langskom, maar waarschijnlijk gewoon lekker naar de tv kijken ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 7 september 2009 @ 17:02:31 #10
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72522897
De selectie van Nederland bestaat uit: De Bakker, Huta Galung, Sluiter en Sijsling.
Eens kijken wat Thiemo kan laten zien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72522915
Hopelijk komt Fatima ook kijken
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:44:44 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72549472
De selectie van Frankrijk :
- Jo-Wilfried Tsonga
- Gaël Monfils
- Gilles Simon
- Michael Llodra

Nederland gaat er gewoon keihard vanaf
pi_72549792
Ben er bij
Helaas maar een kleine groep vanuit Eindhoven
pi_72549800
Alsof Frankrijk de hel van Sjengen kan overleven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72550579
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Alsof Frankrijk de hel van Sjengen kan overleven
Sjeng Schalken weet terug
  donderdag 10 september 2009 @ 19:13:00 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72620694
Overigens heeft Simon zich teruggetrokken en wordt vervangen door Chardy.
Nu heeft Nederland helemaal geen kans meer.

Toch opvallend geen Gasquet, maar zal wel door z'n ritme komen, of liever het gebrek daaraan
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 19:14:31 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_72620749
Kan er niet Nederland - Frankrijk in de TT ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72621317
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
Kan er niet Nederland - Frankrijk in de TT ?

Er zijn nog veel meer wedstrijden, dus nee. Kan allemaal in dit topic.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 19:40:45 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_72621656
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

pi_72622659
Nederland dus eindelijk op het niveau waar ze thuis horen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72626845
vrijdag ben ik er bij
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 22:06:11 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_72627297
quote:

[..]

Ken je de andere wedstrijden uit je hoofd ?

pi_72629117
Ik ben erbij! Woehoe woehoe.
That's all folks!
pi_72629217
Ik ben er ook bij, het hele weekend!
Turn the world into your dance floor.
pi_72629332
Is het nog niet uitverkocht ?
pi_72629375
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef norich het volgende:
Ik ben er ook bij, het hele weekend!
Ja ik ook!
That's all folks!
pi_72629480
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja ik ook!
Nee, echt? Da's toevallig
Turn the world into your dance floor.
pi_72630422
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:44 schreef Szura het volgende:
De selectie van Frankrijk :
- Jo-Wilfried Tsonga
- Gaël Monfils
- Gilles Simon
- Michael Llodra

Nederland gaat er gewoon keihard vanaf
Als je die selectie ziet, dan lijkt er geen kans op een overwinning.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_72630502
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Sjeng Schalken weet terug
Met die mooie hippe kledinglijn van 'm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72630880
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Als je die selectie ziet, dan lijkt er geen kans op een overwinning.
3-2.
That's all folks!
pi_72631618
Ik vind de sfeer bij thuiswedstrijden laatste tijd beetje verneukt. Niet echt tof meer, en daarom heb ik ook gekozen voor een aangepast Davis Cup weekendje

Feestje op vrijdagavond
Uitbrakken bij een potje dubbel op zaterdag (enige reele kans op een puntje!)
Feestje op zaterdagavond
Zondag naar huis
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 september 2009 @ 01:05:25 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_72632405
quote:

[..]

Kan de TT veranderd worden ? In Nederland Frankrijk. Er wordt hier maar over één wedstrijd gesproken.

Alvast bedankt.

pi_72632442
quote:
World Group Semifinals Nominations
The ITF has announced the official team nominations for the 2009 Davis Cup by BNP Paribas World Group Semifinals to be played on 18-20 September

CROATIA v CZECH REPUBLIC
Venue: Sportska Dvorana 'Zatika', Porec, Croatia (clay – indoors)

CROATIA
Marin Cilic
Ivo Karlovic
Roko Karanusic
Lovro Zovko
Captain: Goran Prpic

CZECH REPUBLIC
Radek Stepanek
Tomas Berdych
Jan Hernych
Lukas Dlouhy
Captain: Jaroslav Navratil

SPAIN v ISRAEL
Venue: Polaris World la Torre Golf Resort, Murcia (clay – outdoors)

SPAIN
Rafa Nadal
David Ferrer
Tommy Robledo
Feliciano López
Captain: Albert Costa

ISRAEL
Dudi Sela
Harel Levy
Jonathan Erlich
Andy Ram
Captain: Eyal Ran
pi_72632469
quote:
Nominations for World Group Play-off ties

The ITF announced the official team nominations for the eight Davis Cup by BNP Paribas World Group Play-off ties taking place on 18-20 September.

The French Tennis Federation subsequently announced that Jeremy Chardy will replace Gilles Simon, who has an injured right knee, in the French team.

The eight winning nations will qualify for the 2010 World Group. The 2010 Davis Cup draw will take place in Geneva on Wednesday 23 September.

CHILE v AUSTRIA
Venue: Medialuna Monumental, Rancagua, Chile (clay – outdoors)

CHILE
Paul Capdeville
Nicolas Massu
Jorge Aguilar
Guillermo Hormazabal
Captain: Hans Gildemeister

AUSTRIA
Jurgen Melzer
Stefan Koubek
Alexander Peya
Julian Knowle
Captain: Gilbert Schaller

BELGIUM v UKRAINE
Venue: Spiroudome, Charleroi, Belgium (clay - indoors)

BELGIUM
Christophe Rochus
Olivier Rochus
Steve Darcis
Xavier Malisse
Captain: Reginald Willems

UKRAINE
Sergiy Stakhovsky
Ivan Sergeyev
Sergiy Bubka
Illia Marchenko
Captain: Orest Tereshchuk

BRAZIL v ECUADOR
Venue: Ginasio Gigantinho, Porto Alegre, Brazil (clay – indoors)

BRAZIL
Marcos Daniel
Thomaz Bellucci
Marcelo Melo
Andre Sa
Captain: Francisco Costa

ECUADOR
Nicolas Lapentti
Giovanni Lapentti
Carlos Avellan
Julio Cesar Campozano
Captain: Raul Viver

NETHERLANDS v FRANCE
Venue: MECC Maastricht, Netherlands (clay – indoors)

NETHERLANDS
Thiemo de Bakker
Jesse Huta Galung
Raemon Sluiter
Igor Sijsling
Captain: Jan Siemerink

FRANCE
Jo-Wilfried Tsonga
Jeremy Chardy (replaces Gilles Simon)
Gael Monfils
Michael Llodra
Captain: Guy Forget

SOUTH AFRICA v INDIA
Venue: Ellis Park Indoor Arena, Johannesburg, South Africa (hard – indoors)

SOUTH AFRICA
Rik De Voest
Izak Van Der Merwe
Wesley Moodie
Jeff Coetzee
Captain: John-Laffnie De Jager

INDIA
Somdev Devvarman
Rohan Bopanna
Mahesh Bhupathi
Leander Paes
Captain: Shiv Prakash Misra

SERBIA v UZBEKISTAN
Venue: Belgrade Arena, Belgrade, Serbia (hard – indoors)

SERBIA
Viktor Troicki
Janko Tipsarevic
Iljja Bozoljac
Nenad Zimonjic
Captain: Bogdan Obradovic

UZBEKISTAN
Denis Istomin
Farrukh Dustov
Murad Inoyatov
Vaja Uzakov
Captain: Petr Lebed

SWEDEN v ROMANIA
Venue: Idrottens Hus, Helsingborg, Sweden (hard – indoors)

SWEDEN
Robin Soderling
Andreas Vinciguerra
Simon Aspelin
Robert Lindstedt
Captain: Mats Wilander

ROMANIA
Victor Hanescu
Victor Crivoi
Andrei Pavel
Horia Tecau
Captain: Andrei Pavel (player)

ITALY v SWITZERLAND
Venue: Centro Sportivo "Valletta Cambiaso", Genova (clay – outdoors)

ITALY
Andreas Seppi
Simone Bolelli
Fabio Fognini
Potito Starace
Captain: Corrado Barazzutti

SWITZERLAND
Roger Federer
Stanislas Wawrinks
Stephane Bohli
Marco Chiudinelli
Captain: Severin Luthi
pi_72632568
Zwitserland heeft er met Chiudinelli ook ineens een wereldtopper bij.

Wat een drama bij de Zweden...
That's all folks!
  vrijdag 11 september 2009 @ 01:22:50 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72632587
Beter Chiudinelli in je team dan Wawrinka op dit moment
pi_72633091
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwitserland heeft er met Chiudinelli ook ineens een wereldtopper bij.

Wat een drama bij de Zweden...
Soderling is een wereldtopper, Aspelin en Lindtstedt is een errug goed dubbel en Vinciguerra is echt geen prutser hoor. De Roemenen zijn armoediger
pi_72665961
Nadal out, Ferrero in.
pi_72774070
Deze Davis Cup ontmoeting zie ik er van af om ter naar toe te gaan, maat verheug me nu al om het op tv te kunnen kijken .

Mochten we trouwens verliezen dan spelen we toch weer in de Europa/ Afrika zone?( laatste ronde) Spelen we dan weer in f ebruari of in april ?
Volgens mij toch in april
pi_72774887
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef tennisboy het volgende:
Deze Davis Cup ontmoeting zie ik er van af om ter naar toe te gaan, maat verheug me nu al om het op tv te kunnen kijken .

Mochten we trouwens verliezen dan spelen we toch weer in de Europa/ Afrika zone?( laatste ronde) Spelen we dan weer in f ebruari of in april ?
Volgens mij toch in april
Ligt eraan of je geplaatst wordt (waarschijnlijk wel) en dan speel je pas in april. Anders in februari al ...
pi_72775318
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ligt eraan of je geplaatst wordt (waarschijnlijk wel) en dan speel je pas in april. Anders in februari al ...

Als je naar de play- offs wedstrijden kijkt hebben wij het het slechts getroffen met de loting. Hier staan zeker veel landen bij die wij wel gewoon kunnen verslaan
pi_72813755
quote:
Leuk intervieuw met Thiemo en Sluiter
Davis Cup Thiemo de Bakker en Raemon Sluiter klaar voor duel met Frankrijk
‘Een tweede vader? Zegt hij dat?’

Raemon Sluiter en Thiemo de Bakker waren ruim een jaar geleden coach en pupil. Beide tennissers strijden vanaf vrijdag zij aan zij met het Daviscupteam tegen Frankrijk.

Met zijn handen in zijn zakken ziet Raemon Sluiter tijdens de challenger van Alphen aan den Rijn dat het goed is. Af en toe wrijft hij nadenkend over zijn steeds ruiger wordende baard, vaker lacht hij goedkeurend om de prestaties van zijn oud-pupil. Thiemo de Bakker is in topvorm en dus is ook Sluiter gelukkig. ‘Zoals-ie nu speelt, kan ik ongelooflijk van hem genieten. En dat is rijkdom voor mij.’

Een kleine tien jaar geleden waren de rollen omgedraaid. Sluiter tenniste destijds in competitieverband in Spijkenisse. En langs de baan keek een talentvol mannetje met zijn petje achterstevoren vol bewondering naar de krachtige slagen van de Rotterdammer. De Bakker: ‘Zo is onze relatie begonnen. Op een gegeven moment trainden we onder dezelfde conditietrainer en sloeg hij af en toe een balletje met me. Daarna hebben we dat uitgebouwd.’

Breuk

Ondanks een leeftijdskloof van bijna tien jaar en twee verschillende agenda’s zijn beide tennissers vanaf dat moment een duo. En als Sluiter in 2008 besluit te stoppen, twijfelt De Bakker geen moment en stelt hij hem aan als zijn nieuwe coach.

Succesvol is die samenwerking niet. ‘Omdat ik ook nog een bedrijfje met John van Lottum had, wilde ik niet dertig weken per jaar met hem meereizen’, legt Sluiter uit. ‘En dat had Thiemo op dat moment wel nodig. Daarom zijn we gestopt met onze samenwerking, niet omdat we het niet meer goed met elkaar konden vinden.’

Er schuilt nóg een reden achter de breuk. Tijdens de onderlinge trainingspotjes voelt De Bakker dat zijn coach nog veel te veel plezier in het spelletje heeft. ‘Ik merkte dat het beter was om te stoppen met onze samenwerking, Raemon had heel veel zin om zelf weer te spelen.’

Dat doet hij. Sluiter maakt dit voorjaar zijn rentree, schopt het tijdens zijn eerste ATP-toernooi in Rosmalen meteen tot de finale, waarna captain Jan Siemerink hem selecteert voor de Davis Cup-ontmoeting met Frankrijk, waar Thiemo de Bakker vanaf vrijdag de aanvoerder van het Nederlands team is.

In de korte tijd dat Sluiter afwezig is geweest, heeft zich een wisseling van de wacht voorgedaan. De Bakker heeft zich opgewerkt van een talent met een gebruiksaanwijzing tot de absolute vaandeldrager van het Nederlandse tennis. Zijn voormalig leermeester daarentegen, moet zich opnieuw bewijzen.

Sluiter: ‘Wat spelniveau betreft zijn de verhoudingen inderdaad gedraaid, maar daar ben ik alleen maar blij mee. Na mijn finaleplaats in Rosmalen kwam ik op de wereldranglijst al heel snel bij hem in de buurt.’ Hij begint te lachen. ‘En ik denk dat dit hem toch een beetje heeft geraakt. Daarna heeft hij namelijk een enorme sprint getrokken en nu kijkt hij niet meer om.’

De Bakker: ‘Dat komt onder andere omdat ik mijn forehand het afgelopen jaar zo heb verbeterd. Iets waar ik onder Raemon veel op heb getraind. Dus toen we deze week samen in de kleedkamer zaten, kwam hij natuurlijk héél snel tot de conclusie dat ik mijn opmars volledig aan hem heb te danken.’

Als we de 20-jarige Hagenaar vervolgens vragen of zijn nieuwe status zijn relatie met Sluiter heeft veranderd, schudt hij gedecideerd zijn hoofd. ‘Nee. Hij blijft iemand die ik heel hoog heb zitten. We hebben samen een behoorlijke geschiedenis opgebouwd. Ik weet wat hij in het verleden heeft gepresteerd, heb nog veel respect voor hem.’

Knuffelbeer

Sluiter is officieel misschien coach af, in werkelijkheid staat hij De Bakker nog regelmatig bij. Twee weken terug bijvoorbeeld, tijdens een toernooitje in het Roemeense Brasov. Omdat de begeleiders van de Nederlandse tennisbond niet aanwezig kunnen zijn, werpt Sluiter zich op als interim-coach. Het is volgens de emotionele knuffelbeer een direct gevolg van hun sterke band. ‘We zijn veel meer dan simpelweg collega’s. We zijn de beste maatjes. Hij kijkt misschien niet meer tegen me op, maar hij kan bij mij wel altijd terecht voor advies. Ik ben een klankbord voor Thiemo. Omdat ik het allemaal zelf al eens heb meegemaakt.’

De Bakker beaamt dat, gaat zelfs nog verder in zijn bewoordingen. ‘Voor mij maakt het geen verschil of Raemon nu mijn trainer is of niet. We hebben een toprelatie, ik spreek hem bijna dagelijks. Als ik met iets zit, klop ik vaak bij hem aan. Hij is een heel goede collega, een vriend. Af en toe een tweede vader.’

‘Een tweede vader? Zegt hij dat?’ Sluiter tuurt even voor zich uit en zet dan zijn hand horizontaal tegen zijn borst. ‘Ik ken hem al van zó klein, hè! We hebben echt een heel intensieve band. Ik neem nooit een blad voor mijn mond en hij accepteert dat. Hij weet dat alles wat ik zeg, voor zijn eigen bestwil is. Omdat ik hem beter wil maken. Maar er is er maar één die dat kan en dat is Thiemo zelf
pi_72817112
quote:
Zorgen om zieke Sluiter

MAASTRICHT - De deelname van tennisser Raemon Sluiter aan de Daviscupwedstrijd tegen Frankrijk is onzeker. De Rotterdammer ontbrak woensdag op de training. „Raemon voelde zich ziek. Hij had vannacht overgegeven. Daarop is besloten dat hij in bed blijft”, vertelde captain Jan Siemerink woensdag.

Siemerink kan tot een uur voor de loting, die donderdag om 12 uur is, een vervanger aanwijzen. „Het is nog niet heel ernstig, maar we moeten met elk scenario rekening houden. Het is vervelend. Hier zitten we natuurlijk niet op te wachten.” Nederland en Frankrijk treffen elkaar vanaf vrijdag in Maastricht, inzet is een plaats in de wereldgroep.
pi_72834308
quote:
Sluiter niet in Davis Cup
van onze Telesportredactie
MAASTRICHT - Raemon Sluiter is nog niet voldoende hersteld van buikgriep om mee te kunnen doen aan het Davis Cup-duel tussen Nederland en Frankrijk, dat morgen van start gaat. De Nederlandse tennisser wordt door captain Jan Siemerink vervanger door Matwe Middelkoop. Inzet is een plek in de Wereldgroep.

Sluiter werd in de nacht van dinsdag op woensdag getroffen door griep en bleef woensdag de gehele dag op bed. Donderdagochtend stond een medische test gepland, maar die doorstond de 31-jarige Rotterdammer niet met succes. Bondscoach Siemerink mocht tot een uur voor de loting (donderdag 12.00 uur) nog wijzigingen doorgeven, dus werd besloten om Middelkoop op de lijst te zetten.

Middelkoop zit nog in Banja Luka voor een Challengertoernooi. Hij zou daar vrijdag de kwartfinale spelen, maar reist nu af naar Maastricht. Verder bestaat het Nederlandse team uit Thiemo de Bakker, Jesse Huta Galung en Igor Sijsling. Frankrijk speelt met Jo-Wilfried Tsonga, Gael Monfils, Jeremy Chardy en Michael Llodra.

Telesport
Matwé dus teruggeroepen uit een challenger waar hij in de kwartfinale staat. Igor zal nu wel gaan singelen.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:38:54 #45
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72834392
Nu zijn we al helemaal kansloos, voor zover we dat nog niet waren

Trouwens, die Middelkoop is hartstikke gek dat ie helemaal terugkomt van z'n Challenger om wat kansloze potjes tegen die wereldtoppers te spelen .
Leuk dat je een keer tegen Tsonga en co. mag spelen maar hij kan zich beter concentreren op z'n eigen ranking.
pi_72836873
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Szura het volgende:

Trouwens, die Middelkoop is hartstikke gek dat ie helemaal terugkomt van z'n Challenger om wat kansloze potjes tegen die wereldtoppers te spelen .

Dat zei ik ook direct, ik snap niet waarom hij dat toernooi niet uitspeelt. Het is niet zo dat het van zijn komst afhangt ofzo
pi_72839414
Wat een drama. Jesse singelt. Iemand die compleet uit vorm is, laten spelen ten nadelen van Igor, die gewoon redelijk goed bezig is. Laat hem dan spelen.

Ik snap Jan totaal niet. Net als dat hij Middelkoop oproept als reserve, maar hem vervolgens niet laat spelen. Dan krijgt Middelkoop dus én een boete omdat hij uit een toernooi stapt ten gunste van een ander evenement in dezelfde week én hij kan niet eens spelen. Roep dan iemand op die deze week toch niet speelt. Een Eleveld bijvoorbeeld. Die zit er dan ook maar voor joker bij, maar het is wel een hele mooie ervaring voor zo'n jonge jongen.
pi_72839501
Belachelijk dat Middelkoop is opgeroepen zeg..Siemerink had hem echt niet zo voor het blok mogen zetten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72841732
Zooooo Siemerink, slechte keuzes weer hoor

Tuurlijk is het kut dat Sluitertje ziek is, maar Middelkoop terughalen uit Bosnie is gewoon de slechte beslissing. Hij zal hooguit dubbelen, en aangezien de ontmoeting kansloos is mag je dat niet van hem vragen vind ik, zeker omdat hij in de kwartfinale stond.

Huta Galung op single is nog een fout. Dat die geselecteerd was vond ik al dubieus, maar hem laten singlen vind ik nog vreemder. De man heeft al 14 (!) challengers op rij verloren in de 1e ronde. Ik bedoel, mijn hemel. Igor is voor zijn doen aardig bezig, en zelfs Middelkoop wint regelmatig potjes op dat niveau.

Ik heb kaartjes voor alleen de dubbel (economisch de vrijdagavond en zaterdagavond meepakken ) maar zelfs daar twijfel ik nu over ....
pi_72843586
Jammer, dan ben ik morgen maar voor Frankrijk
pi_72844581
Middelkoop moet gewoon de 2e single spelen nu....die gast is het meest in vorm na Thiemo....en sluiter...siemerink is hard aan het falen zeg....maar goed, het maakt ook allemaal geen flikker uit, we verliezen toch...

Als hij nou Martin zou hebben opgeroepen....
pi_72846789
Is Paul Haarhuis nog een beetje fit ?

Wat een kansloze bende, ik ga denk ik alleen de eerste single van Thiemo kijken.
pi_72846835
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:59 schreef Norrage het volgende:

Ja precies
  donderdag 17 september 2009 @ 18:34:53 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72847736
Siemerink kansloze kneus

Middelkoop mag die boete wel van de KNLTB terugeisen...
pi_72848827
quote:
Siemerink: Jesse met vertrouwen op baan MAASTRICHT - Het wegvallen van Raemon Sluiter betekent een forse tegenvaller voor Davis Cup-captain Jan Siemerink. „Raemon heeft last van buikgriep. We hebben tot vanochtend gewacht. De situatie werd niet slechter, maar ook niet beter. Daarop hebben we de knoop doorgehakt. Raemon gaat naar huis en Matwé Middelkoop komt vandaag nog deze kant op.”

Hoewel Siemerink het niet met zo veel woorden zei, was het duidelijk dat Sluiter normaal gesproken de tweede singlepartij had gespeeld. Die rol is nu weggelegd voor Huta Galung, een tennisser die bezig is aan een slechte reeks. Buiten overwinningen in competitieverband en één zege in het kwalificatietoernooi van Roland Garros verloor hij sinds half april al zijn partijen. „Ik concentreer me op deze week, ik moet nu niet denken aan de afgelopen maanden”, nam hij zich woensdag al voor. Met Tsonga treft hij vrijdag meteen de hoogst geplaatste Franse tennisser op de wereldranglijst. De finalist van de Australian Open van 2008 is als zevende gerangschikt.

„We hebben ervoor gezorgd dat Jesse met veel vertrouwen op de baan staat”, vertelde Siemerink donderdag. „Op de training stond hij hem vandaag in ieder geval goed te raken, al weet ik ook dat dat niet telt. Ik heb Jesse en Thiemo aangegeven waar de mogelijkheden liggen. We hebben niets te verliezen, ze moeten er vrijuit ingaan en het de Fransen zo lastig mogelijk maken.”
quote:
Thiemo de Bakker, die zaterdag zijn 21e verjaardag viert, won de afgelopen anderhalve maand vier challengertoernooien waardoor hij naar plaats 122 op de wereldranglijst steeg. De Bakker tennist vrijdag in Maastricht de openingspartij van het Daviscupduel met Frankrijk tegen Gaël Monfils.

Door het wegvallen van Robin Haase (langdurig geblesseerd) en de terugval van Huta Galung is hij nu de aanvoerder van de Nederlandse ploeg. „Maar ik heb niet het gevoel dat ik de kar moet trekken. Ik voel me fit, heb niks te verliezen”, sprak hij voorafgaand aan de loting. Voor De Bakker is het zijn vierde optreden in de Daviscup. Monfils, de nummer dertien van de wereld, debuteert in het landentoernooi. „Misschien levert dat bij hem wat extra spanning op”, hoopte Siemerink.

Huta Galung is bezig aan een slechte reeks. Buiten overwinningen in competitieverband en één zege in het kwalificatietoernooi van Roland Garros verloor hij sinds half april al zijn partijen. „Ik concentreer me op deze week, ik moet nu niet denken aan de afgelopen maanden”, nam hij zich woensdag al voor. Met Tsonga treft hij vrijdag meteen de hoogst geplaatste Franse tennisser op de wereldranglijst. De finalist van de Australian Open van 2008 is als zevende gerangschikt
Ben ik de enigste die een stunt wel ziet zitten?
  donderdag 17 september 2009 @ 19:06:35 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72848948
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef tennisboy het volgende:

[..]

[..]

Ja je bent de enige
pi_72849515
3-2
That's all folks!
pi_72850982
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja je bent de enige
toch niet, Vaduz kiest ook de positieve kant!
  donderdag 17 september 2009 @ 20:52:57 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72853369
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:59 schreef Norrage het volgende:
[...]

Dat was een bewuste keus. Hij wilde de andere landen ook een kans geven.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_72858490
Morgen zit ik er hoor!!!! JAAAA!
pi_72858990
Ik ook hoor, whohoho!
That's all folks!
pi_72859672
Ik kom alleen de dubbel bekijken ....
pi_72865024
Je moet er wat voor over hebben, kijk de tijd.
That's all folks!
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:41:15 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72865233
Waar kun je Federer zien spelen, atdhe.com?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_72865319
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 06:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet er wat voor over hebben, kijk de tijd.
ik was iets minder vroeg op, maar ik ga over 15 minuten met 39 anderen de trein pakken
pi_72866541
Zometeen maar eens 2,5 uur in de trein gaan zitten
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:39:40 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72868312
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Szura het volgende:
Siemerink kansloze kneus

Middelkoop mag die boete wel van de KNLTB terugeisen...
En jij denkt dat de KNLTB die boete niet automatisch terug betaald?
Ze zijn niet altijd even makkelijk bij de bond maar dat doen ze nog net wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:43:39 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72868416
Btw Sport1 doet als enige live verslag toch?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_72868445
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Komakie het volgende:
Btw Sport1 doet als enige live verslag toch?
Jep en stellen eveneens een livestream op internet beschikbaar.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:47:44 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72868548
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef tennisboy het volgende:

[..]

[..]

Huta Galung gaat die gast gewoon oprollen in 3 setjes

Je weet het nooit. Voor het zelfde geld staat het 2-6 4-6 0-3 en gaat die Tsonga gruwelijk door zijn enkel. Heb je toch zomaar even een punt. Misschien niet de leukste manier om te winnen, maar geloof maar dat het die gasten echt niet veel uit maakt. Lullig voor Tsonga maar de wereld is hard.
Daarnaast speelt De Bakker ineens op zijn Federers en wint hij van Monfils. Sta je 2-0 voor. Je weet het niet...

Btw ik word een beetje strontziek van die verslaggevers die de hele tijd zeggen dat die fransen misschien moeite hebben met de overgang van Hard Court naar gravel. Sorry hoor, maar als je een paar dagen op gravel hebt getraind ben je er al weer aan gewend. Het is niet zo dat ze dan ineens geen bal meer slaan.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:49:31 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72868596
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Jep en stellen eveneens een livestream op internet beschikbaar.
Laat ik nou net sport1 hebben
Maar we hebben alleen sport1 en niet sport2 en sportextra. Dus gelijk even gekeken en er staat dat het bij sport1 en sportextra is. Wat is het nou
Streams ben ik geen fan van. Die zijn meestal vrij ruk... Maar bij gebrek aan beter zou het een oplossing zijn...
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:59:49 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72868877
Even nog over Huta Galung vs Middelkoop. Ik zou ook voor Huta Galung kiezen. Die heeft in ieder geval bewezen dat hij het niveau nog enigzins aan kan. Middelkoop heeft buiten een paar gewonnen toernooien in bokkiewokkieland nog nooit iets serieus gepresteerd.

Natuurlijk is Huta Galung alles behalve in vorm, maar dan nog zou ik hem kiezen boven die prutser. Als je dan toch moet kiezen voor een ander, dan maar Sijsling. Die heeft ook tenminste nog wat echt talent. Meer dan Middelkoop in ieder geval. Maar ja, die zit er wel al bij. Dan zou je voor Westerhof moeten gaan als extra en ik ben er wel mee eens dat je dan beter Middelkoop kan hebben

Zou trouwens Sluiter ook de dubbel spelen? Dan had ik als vervanger misschien nog wel Wassen opgeroepen. Dan heb je een goede dubbelaar (Wassen) en een singleaar (Sijsling) als vervanger.

Maar ja, laten we eerlijk zijn, wat er na De Bakker en Sluiter komt is op dit moment allemaal redelijk bagger...
pi_72868942
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laat ik nou net sport1 hebben
Maar we hebben alleen sport1 en niet sport2 en sportextra. Dus gelijk even gekeken en er staat dat het bij sport1 en sportextra is. Wat is het nou
Streams ben ik geen fan van. Die zijn meestal vrij ruk... Maar bij gebrek aan beter zou het een oplossing zijn...
Het is op beide. Ze zenden het gewoon op twee zenders uit. Maar het is zeker op het hoofdkanaal. Ik heb overigens ook Sport1, maar toch is die stream erg goed, heb ik al gezien.
pi_72869024
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:59 schreef Komakie het volgende:
Even nog over Huta Galung vs Middelkoop. Ik zou ook voor Huta Galung kiezen. Die heeft in ieder geval bewezen dat hij het niveau nog enigzins aan kan. Middelkoop heeft buiten een paar gewonnen toernooien in bokkiewokkieland nog nooit iets serieus gepresteerd.

Natuurlijk is Huta Galung alles behalve in vorm, maar dan nog zou ik hem kiezen boven die prutser. Als je dan toch moet kiezen voor een ander, dan maar Sijsling. Die heeft ook tenminste nog wat echt talent. Meer dan Middelkoop in ieder geval. Maar ja, die zit er wel al bij. Dan zou je voor Westerhof moeten gaan als extra en ik ben er wel mee eens dat je dan beter Middelkoop kan hebben

Zou trouwens Sluiter ook de dubbel spelen? Dan had ik als vervanger misschien nog wel Wassen opgeroepen. Dan heb je een goede dubbelaar (Wassen) en een singleaar (Sijsling) als vervanger.

Maar ja, laten we eerlijk zijn, wat er na De Bakker en Sluiter komt is op dit moment allemaal redelijk bagger...
Het is geen discussie Huta Galung vs. Middelkoop, maar er is verbazing over het feit dat Matwé van een toernooi moet terugkomen om niets, want spelen zal hij toch niet. Dat is vreemd. Roep dan een jonge jongen op (Justin Eleveld) en laat hem dit ervaren. Mooier kan niet.

Ik had overigens Sijsling laten singelen. Is aanmerkelijk beter in vorm dan Jesse en heeft ook bewezen het niveau enigszins aan te kunnen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:54:48 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72870398
Wordt Federer ergens uitgezonden?
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:06:58 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72870576
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is geen discussie Huta Galung vs. Middelkoop, maar er is verbazing over het feit dat Matwé van een toernooi moet terugkomen om niets, want spelen zal hij toch niet. Dat is vreemd. Roep dan een jonge jongen op (Justin Eleveld) en laat hem dit ervaren. Mooier kan niet.

Ik had overigens Sijsling laten singelen. Is aanmerkelijk beter in vorm dan Jesse en heeft ook bewezen het niveau enigszins aan te kunnen.
OK laten we het niet overdrijven. Het blijft een serieuze landenwedstrijd. Ok je hebt weinig kans als je kijkt naar rankings enzo, maar het betekent niet dat je een talentje moet meenemen die 1226 van de wereld staat omdat het een mooie ervaring is voor hem. Het is een talent, maar dan kun je net zo goed Tim Van Terheijden of Thomas Schoorel meenemen die al iets verder zijn.
Daarnaast moet je je plek wel verdienen en niet op basis van talent iemand meenemen. Iemand verdient zijn plek op het moment dat hij serieus heeft laten zien dat hij internationaal meetelt.

Ik vind sowieso dat je niet iemand op basis van talent moet meenemen. Het moet ook iemand zijn die resultaten geboekt heeft. Mocht die persoon moeten spelen dan moet hij er ook wel staan.

Ik weet niet of je sparringspartners mag meenemen, maar dat zou nog wel een goede optie kunnen zijn voor zo'n jongen. Proeven aan het proftennis, meemaken wat er voor nodig is. Dan nog zou ik voor een jongen kiezen die net iets verder en ouder is dan dat. Een jongen van 17/18 kan zich gewoon nog niet meten met de profs en is daarom niet een realistische sparringspartner. Het is dan net alsof je als 3tje met een 6je gaat spelen om je balgevoel wat beter te krijgen. Dat werkt voor een paar ballen, maar serieus er mee trainen werkt ook niet.
pi_72870945
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

OK laten we het niet overdrijven. Het blijft een serieuze landenwedstrijd. Ok je hebt weinig kans als je kijkt naar rankings enzo, maar het betekent niet dat je een talentje moet meenemen die 1226 van de wereld staat omdat het een mooie ervaring is voor hem. Het is een talent, maar dan kun je net zo goed Tim Van Terheijden of Thomas Schoorel meenemen die al iets verder zijn.
Daarnaast moet je je plek wel verdienen en niet op basis van talent iemand meenemen. Iemand verdient zijn plek op het moment dat hij serieus heeft laten zien dat hij internationaal meetelt.

Ik vind sowieso dat je niet iemand op basis van talent moet meenemen. Het moet ook iemand zijn die resultaten geboekt heeft. Mocht die persoon moeten spelen dan moet hij er ook wel staan.

Ik weet niet of je sparringspartners mag meenemen, maar dat zou nog wel een goede optie kunnen zijn voor zo'n jongen. Proeven aan het proftennis, meemaken wat er voor nodig is. Dan nog zou ik voor een jongen kiezen die net iets verder en ouder is dan dat. Een jongen van 17/18 kan zich gewoon nog niet meten met de profs en is daarom niet een realistische sparringspartner. Het is dan net alsof je als 3tje met een 6je gaat spelen om je balgevoel wat beter te krijgen. Dat werkt voor een paar ballen, maar serieus er mee trainen werkt ook niet.
Van Terheijden is helemaal niet verder dan Eleveld. Ik heb ze beide zien spelen en ik zou eerder het omgekeerde willen zeggen. Wat betreft Schoorel ben ik het dan weer wel eens. En toch ben ik het niet echt met je eens wat betreft die talenten, maar goed. Matwé speelt toch niet, waarom hem dan toch omroepen. En als je dan niet voor dat talentenidee bent, had Jan ook net zo goed Michel Koning op kunnen roepen.
pi_72871642
Punt is natuurlijk dat je op papier volslagen kansloos bent, maar op zo'n moment wel Middelkoop op stel en sprong terug laat komen uit Bosnie waar hij kwartfinale staat tegen de nummer 306 van de wereld en dus met kansjes om een leuk toernooi te maken ....
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:10:43 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72872286
Kan zijn, maar ik vind nog steeds dat zo'n wedstrijd geen reden is om zo maar een talentje op te roepen. Stel je voor dat hij moet spelen. Dat kan echt niet in mijn ogen. Als die jongen het uiteindelijk verdient door veel internationale wedstrijden te winnen kan ik me er iets bij voorstellen. Nu nog niet.

Als ze nog een extra plek in het team zouden hebben wat zou betekenen dat de kans dat hij speelt klein is, maar hij toch de ervaring krijgt, dan zou ik het een ander verhaal vinden.
pi_72872305
Jaja, Thiemo breakt gelijk
pi_72872315
We beginnen met een break voor Thiemo, hopla
pi_72872904
Monfils hapt voor de eerste keer gravel .... het zal niet de laatste keer zijn
pi_72873041
En Thiemo weer een break voor Nu wel behouden graag
pi_72873238
Geile dropshots plaatst die Thiemo zeg

Monfils speelt alleen ook wel heel erg beroerd
pi_72873313
Jaja, 6-3
pi_72873325
Wat loopt Monfils te kutten zeg.

Al moet ook gezegd dat Thiemo wel lekker staat te spelen natuurlijk.
pi_72873369
Okey, Thiemo speelt zeker niet slecht. Integendeel, hij speelt vrij aardig zelfs. Maar wat Monfils staat te doen, daar lusten de honden geen droog brood van
pi_72873695
Thiemo speelt echt sterk, kan niet anders zeggen.
pi_72873741
Ja, maar als Monfils ook maar op 80% van z'n normale niveau gaat spelen dan loopt ie er zo overheen natuurlijk.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:55:51 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72873744
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, Thiemo speelt zeker niet slecht. Integendeel, hij speelt vrij aardig zelfs. Maar wat Monfils staat te doen, daar lusten de honden geen droog brood van
Het is wel dramatisch inderdaad.
Die backhand die gewoon nog buiten de tramrails kwam zonder enige aanleding was echt de slecht voor woorden.

Misschien onderschatting, maar dat lijkt me geen reden om dat soort ballen te slaan.
Wil niet zeggen dat De Bakker heel goed staat te spelen. Vooral als zijn eerste service goed gaat wint hij zijn games heel makkelijk.
Het is ook wel een lekkere speler voor hem om tegen te spelen. Ik vind Monfils toch een beetje een eenheidsworst (of is het eenhansworst ) die voornamelijk altijd dezelfde ballen speelt. Het afwisselende spel van De Bakker is niet echt waar hij op zit te wachten.

Wil niet zeggen dat het een wereldtopper is en dat ik niet begrijp dat hij zo staat te knoeien.
Briljante combi trouwens die dropshot en daarna de (niet eens zo makkelijke) volley goed weg spelen
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:57:13 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72873791
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja, maar als Monfils ook maar op 80% van z'n normale niveau gaat spelen dan loopt ie er zo overheen natuurlijk.
Dat valt ook wel weer mee.
Zo'n groot verschil zit er nou ook weer niet binnen de top.

Prachtige bal van Monfils trouwens...
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:59:03 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72873853
Knap ook dat ik De Bakker echt regelmatig onder druk zie staan dat hij dan de rally kan overnemen door nog een keer te versnellen, dat is toch knap, of Monfils nou goed of slecht speelt.
pi_72873873
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee.
Zo'n groot verschil zit er nou ook weer niet binnen de top.

Prachtige bal van Monfils trouwens...
De Bakker is natuurlijk geen top.

Maar oke, ik overdrijf misschien iets.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:06:02 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874055
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:

[..]

De Bakker is natuurlijk geen top.

Maar oke, ik overdrijf misschien iets.
Wat je als top beschouwd is ook relatief natuurlijk. Veel mensen zien alleen de top 10 als top. Ik zie de top 100 als top. Top 10 als absolute top.

Ik zal het anders formuleren.
Het verschil tussen de top en wat daar net onder speelt is niet zo heel groot.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:06:29 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874068
Moeilijke game, maar toch 3-2
pi_72874072
Goede hold
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:09:52 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874174
goddamn die lob valt echt precies goed.

Monfils lijkt nu trouwens wel wakker te zijn. Probeert toch wat aanvallender en in een hoger tempo te willen spelen.
Hij ziet er bij zijn slagen ook gelijk een stuk actiever uit
pi_72874175
En toch mn kaartje voor morgen verpatst aan een teamgenootje. Bij nader inzien niet zoveel zin om voor alleen een dubbel af te zakken naar Maastricht

Hup Thiemo, Monfils komt er wat beter in, zorg dat je iig je eigen games houdt jongen
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:12:14 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874274
Het valt me wel op dat de service door het midden van De Bakker niet zo goed is. Zeker op reechts krijgt hij hem alles behalve tegen de lijn aan.

Goed afwisselend blijven spelen lijkt toch het beste te werken
pi_72874324
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Komakie het volgende:
Het valt me wel op dat de service door het midden van De Bakker niet zo goed is. Zeker op reechts krijgt hij hem alles behalve tegen de lijn aan.

Goed afwisselend blijven spelen lijkt toch het beste te werken
En net wanneer je het zegt, slaat ie een ace door het midden Op links, dat wel.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:13:41 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874330
Monfils kijkt wel een beetje moedeloos. Hij heeft echt geen idee waar de volgende bal komt
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:14:35 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874362
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef TheArt het volgende:

[..]

En net wanneer je het zegt, slaat ie een ace door het midden Op links, dat wel.
Mja, gelukkig bedacht ik me net op tijd om "op rechts" er bij te zetten. Anders zou ik het met elke bal doen. Weet je zeker dat hij wint
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:14:58 #103
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72874373
Oe ies diess guy Ze Bakkèr?

Wer died tzey found hiem?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:15:48 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72874407
WTF ik word wakker en Thiemo staat gewoon een set voor
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:20:40 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874584
Wat me ook opvalt is dat zijn voetenwerk veel beter is.

Een paar jaar geleden speelde hij bij Alphen en toen zag je gewoon aan het veld dat hij alleen maar gleed naar de bal op zijn forehand en een beetje in zijn backhandhoek bleef hangen. Dat laatste is nog steeds zo maar is ook niet vreemd aangezien je de meeste ballen in die hoek krijgt.

Maar dat glijden naar zijn forehand doet hij niet meer waardoor hij gewoon veel beter voor de bal komt te staan en veel meer druk kan geven.

Het avontuurlijke spel heeft hij soms nog steeds wel een beetje, maar dat maakt het wel leuk om naar te kijken
pi_72874611
Monfils serveert nu echt een stuk beter.
pi_72874686
GSM Wawrinka, 1-0 Zwitserland.

Federer zometeen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:25:01 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874739
Dit is dan weer zo'n rare bal van De Bakker die er echt uit moeten. Dropshots op dat moment is te gevaarlijk
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:25:43 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874760
aiaiaiai....
pi_72874761
En Monfils breakt. Zag je aankomen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:26:28 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874794
Ik vind het wel nog steeds een beetje een sukkeltje diie Monfils... Altijd al gevonden
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:27:41 #112
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72874831
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef Komakie het volgende:
Dit is dan weer zo'n rare bal van De Bakker die er echt uit moeten. Dropshots op dat moment is te gevaarlijk
Net als dat ie eigenlijk te laat besluit om door te lopen op dat 2e breakpoint. Krijg je een kutvolley en dan een passeerbal.

Als Thiemo zijn niveau tot nu toe gewoon vasthoudt, en Monfils het na deze set weer wat laat zakken dan heeft ie nog kansjes. Als Monfils zo doorstoomt is het gedaan
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:30:00 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874931
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Net als dat ie eigenlijk te laat besluit om door te lopen op dat 2e breakpoint. Krijg je een kutvolley en dan een passeerbal.

Als Thiemo zijn niveau tot nu toe gewoon vasthoudt, en Monfils het na deze set weer wat laat zakken dan heeft ie nog kansjes. Als Monfils zo doorstoomt is het gedaan
Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant verwacht je ook niet dat die bal nog zo terug komt. Meestal is het dan gewoon punt en kun je beter wat verder weg blijven van het net voor het geval er een lob komt. Maar ja, dat is als....

Het valt me op dat hij de laatste paar games probeert te forcerenen juist dan moet hij rustig blijven.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:30:13 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72874939
Set Monfils...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:32:42 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72875035
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Wawrinka, 1-0 Zwitserland.

Federer zometeen.
Is het (alleen) te zien op atdhe.com?
pi_72875055
tvp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:33:49 #117
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875073
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is het (alleen) te zien op atdhe.com?
Jij gaat daadwerkelijk kijken hoe Roger tegen zo'n Italiaantje staat te ballen ???
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:36:16 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875159
De Bakker gaat nu te veel naar de forehand.
In de eerste set pinde hij Monfils echt vast op die backhand en Serveerde hij meer naar buiten om openingen te creeëren. Terwijl hij nu veel meer naar binnen en naar de forehand serveert.

Maar ehm... ik heb makkelijk praten hier achter me laptoppie
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:37:31 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875189
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Jij gaat daadwerkelijk kijken hoe Roger tegen zo'n Italiaantje staat te ballen ???
Nep hollander

pi_72875213
Wat een briljante game

Ook die smash in het laatste punt. Leek wel wat op Federer, die slaat dat soort smashes ook altijd zo
pi_72875222
Wat heeft Monfils toch een kutmentaliteit he. Nu begint ie weer als een kleuter aan de 3e set.

Die backhandlob van de Bakker was wel schitterend!
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:38:58 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875238
En 2-0 voor De Bakker

Alleen maar prachtige punten in deze game. Erg knap.
De vroege break is wel mooi. Nu krijgt hij ook een beetje lucht en speelt hij wat makkelijker.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:03 #123
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875243
Goeie break, goeie punten. Monfils een slechte game weer zeg ...

Hup Thiemo
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:43 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875272
Die halve smash was ook niet zo heel hard...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:40:11 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875287
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:38 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Wat heeft Monfils toch een kutmentaliteit he. Nu begint ie weer als een kleuter aan de 3e set.

Die backhandlob van de Bakker was wel schitterend!
Mja het blijft een fransoos he...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:40:42 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875301
Mooi punt. Jammer dat Monfils hem wint...

Hij haalde wel 2 bizarre ballen achter elkaar
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:41:41 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875332
Kom op niet gelijk terug laten breken
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:42:39 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875372
En knap terug gekomen
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:43:16 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875388
Wat zeurt die Monfils nu weer
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:45:57 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875492
En toch weer gamepje
pi_72875500
Toch handig, zo'n live verslag topic
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:46:13 #132
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875505
Gaat ie weer op dat gravel zitten .... clown
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:46:55 #133
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875530
Goeie hold, met dat BP tegen
pi_72875555
Nou kom op Thiemo!

Als hij deze set kan winnen geef ik hem een goede kans hoor. Vraag me af of Monfils het kan opbrengen om dan nog 2 sets geconcentreerd te spelen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:48:15 #135
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875585
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Nou kom op Thiemo!

Als hij deze set kan winnen geef ik hem een goede kans hoor. Vraag me af of Monfils het kan opbrengen om dan nog 2 sets geconcentreerd te spelen.
Yup, dat is het wel een beetje.

Are you watching Jesse?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:48:32 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875594
Hoppa 0-40 voor De Bakker
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:50:05 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875655
En weer game
4-0

Ik dacht bij die eerste 3 punten dat Monfils de game gewoon ging weg geven. Toen kwam hij nog redelijk terug naar 30-40, maar weer een domme fout en de game voor het Bakkertje

Het is wel zo dat hij met het verlies van deze game al bijna de set weg geeft.

Hoewel het nu wel weer 0-30 staat in de game van De Bakker

correctie 15-30
pi_72875659
En de dubbele break
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:50:59 #139
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875690
En weer zo'n knoepertslechte servicegame van Monfils

Werkt dan wel 2 BP's weg, maar op die derde mikt ie em nog maar es dr naast
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:52:27 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72875752

Monfils
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:53:38 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875800
oei toch weer een break kans tegen
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:53:51 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875808
maar goed weg gewerkt

Hoe krijgt die Monfils het voor elkaar om op zo'n punt zo'n pisbal te slaan. Terwijl hij er nog vrij makkelijk bij kon.

weer breakkans door een stomme fout van De Bakker...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:55:12 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875847
En weer goed weg

Wel weer zo'n rare bal de vorige. Gewoon te wild geslagen...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:56:21 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72875873
Jammer 4-1*
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:56:25 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72875878
Toch weer een break tegen

nog wel 4-1

Weer 2 onnodige punten. De eerste mag niet uit en de 2de moet hij toch nog iets meer afwachten. Je moet het punt soms gewoon 3 keer maken bij Monfils.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:57:53 #146
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72875925
Toch lekker dat je dan 2 breakies had
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:59:44 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72875997
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nep hollander

[...]
Bedankt voor het compliment.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:00:40 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876028
4-0 en dan een break tegen krijgen is altijd zo'n kut moment.
Zeker met zo'n lange game.

Dan ben je in de buurt van de setwinst, maar toch nog wel enigzins ver weg. Dus denk ik van "ik moet echt nog scherp blijven en doordat je een game verliest kan de ander dus toch nog games winnen.

Mooie 2 punten trouwens
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:01:40 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876061
Hoppa en 5-2
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:02:16 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876079
Game Dze Bakkeur
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:03:27 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876119
1-0 Spanje, Ferrer 6-1 6-4 6-3 tegen Levy.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:04:46 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876163
Nu uitserveren die hap
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:05:44 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876199
Monfils eerste optreden in de Davis Cup en dan gelijk zo aan de bak moeten tegen een (in zijn ogen) Nobody. Zal hij niet leuk vinden
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:07:13 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876243
Wat een kut volley van Thiemo terwijl ie het zo mooi opbouwde

30-30
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:07:21 #155
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72876249
Slecht punt op 30-15 zeg ...
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:08:09 #156
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72876273
En op 30-30 komt ie heeeeel goed weg
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:08:32 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876292
Oef daar komt ie nog goed weg dat die lob uitgaat, smash had gewoon in de hoek gemoeten.

naja, setpoint Thiemo
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:08:42 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876298
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En op 30-30 komt ie heeeeel goed weg
Wat een mazzel heeft hij in dat punt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:09:09 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876315
setpoint weg...
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:09:12 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876316
Neeee, deuce
pi_72876343
OMG, wat een punt
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:09:58 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876345
whaaaa wat een punt
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:10:08 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876359
Koningspunt
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:10:30 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876375
Set Thiemo
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:10:30 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876376
Ongelooflijk ook dat Monfils die bal uberhaupt nog haalt en dan ook nog relatief makkelijk

HIJ HEEFT HEM!
pi_72876381
Hoppa 6-3
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:10:55 #167
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72876398
Die bal waarmee hij op setpunt komt, daar word je toch bloedgeil van?

Klasse set Thiemo, komaan
pi_72876419
Waar volgen jullie het?;)
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:11:30 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876428
Sexy Lips
pi_72876455
Sport 1

Thiemo moet nog wel wat aan z'n volley's gaan werken.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:12:14 #171
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_72876471
wat is er met da scoreboard aan de hand op de daivs cup site?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:12:23 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876475
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef elby1988 het volgende:
Waar volgen jullie het?;)
Ik heb een Franse stream

http://atdhe.net/7635/watch-netherlands-vs-france
pi_72876536
Kut.. heb geen sport 1.. ga zo naar mijn moeder, daar wel, al zal het dan al wel afgelopen zijn
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:14:40 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72876562
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik heb een Franse stream

http://atdhe.net/7635/watch-netherlands-vs-france
Sport 1 website is een gratis stream van prima kwaliteit
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:15:27 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876597
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Sport 1 website is een gratis stream van prima kwaliteit
Oh wist ik niet
Thanks
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:22:31 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876831
Nou MOnfils begint weer geweldig
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:23:03 #177
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876848
BP Thiemo

En weer een prachtig punt
BP#2
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:24:30 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72876905
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef Szura het volgende:
BP Thiemo
En dan kiest ie de verkeerde bal om op te lopen, doodzonde ...
pi_72876922
6-3 Federer
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:13 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876933
Phoe wat een mazzel.

Weer breakpunt
pi_72876944
Monfils speelt echt belabberd

Je zou niet zeggen dat dit zijn 1e Davis Cup wedstrijd is. Je zou iets meer inzet verwachten..
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:39 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876954
De break
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:42 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876956
Break Thiemo

Maar voor iemand die de halve finale van RG gehaald heeft
Wat een grafwedstrijd is dat zeg
pi_72876958
Jaja, de break is terug, maar wat een raar kutpunt
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:57 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72876965
Vage rally die laatste
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:26:02 #186
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72876970
Wat een ongelofelijk laks punt op breakpunt tegen van Monfils zeg
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:26:52 #187
209676 knijn1985
pi_72877006
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
6-3 Federer
waar volg je deze stand?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:27:55 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877028
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

waar volg je deze stand?
www.daviscup.com
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:28:37 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877048
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een ongelofelijk laks punt op breakpunt tegen van Monfils zeg
Ik begrijp niet helemaal wat hij nou wilde. De Bakker op laten lopen ofzo

40-0 De Bakker met een goed punt.
pi_72877053
Monfils
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:29:17 #191
209676 knijn1985
pi_72877068
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

www.daviscup.com
ja al eerder in dit topic gezegd dat die bij niet goed werkt
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:29:45 #192
209676 knijn1985
pi_72877081
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

ja al eerder in dit topic gezegd dat die bij niet goed werkt
nu opeens weer wel
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:29:55 #193
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72877088
Je gaat bijna denken aan een blessure voor Monfils, met alle respect voor Thiemo overigens ...
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:29:58 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877090
WTF man, zo sla je toch niet die laatste bal van Monfils

Het ziet eruit als pure desinteresse

Ik weet ook niet wat hij loopt te zeiken maar wel vaag. Ik denk dat hij voor de volgende wedstrijd gewisseld gaat worden. Dit slaat nergens op.
pi_72877111
Twee superreturns van Thiemo.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:30:58 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877120
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je gaat bijna denken aan een blessure voor Monfils, met alle respect voor Thiemo overigens ...
Zoals hij zich nu gedraagd wel ja. Ik weet niet wat die Monfils heeft maar het lijkt haast wel of hij op geeft.

Nu weer dubbele fout. 15-40 voor De Bakker.
pi_72877137
DF op 15-30

Break Thiemo
pi_72877154
Jaja, de break
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:32:22 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877162
Lekkeruuuhhh!!!!

3-2 De Bakker en aan service
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:33:50 #200
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72877206
Mon Dieu, wat is die Monfils slecht vandaag zeg

3 games aangezet, van 5-4 naar 5-7 in de 2e set. Maar wat hij nu loopt te doen .... hij wordt nu weliswaar behandeld, maar het is de hele wedstrijd al ruk bij de man
pi_72877276
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

waar volg je deze stand?
Livestream:

http://www.atdhe.net/7930/watch-italy-v-switzerland-

*2-1 Federer
pi_72877363
Hij gaat lekker
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:39:14 #203
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72877377
Nou speelt Thiemo ook wel konings, moet toch ook maar weer gezegd hoor
pi_72877383
4-2*
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:39:33 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877386
Puur een tactische blessurebehandeling.
Een beetje aan je bovenbeen wrijven helpt niet veel. Daarnaast heeft hij niet zo heel veel last als je ziet hoe hij de hele wedstrijd al kan lopen. Het heeft niet met het loopwerk te maken maar gewoon met de instelling of iets anders.

4-2
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:40:05 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877402
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
4-2*
ehm. 4*-2
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:40:23 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72877411
Mijn Zoon wat ben je toch kut vandaag

Maar Thiemo speelt ook gewoon goed
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:40:26 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877413
Lekker backhandjuuuhhh
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:40:56 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877427
Ik moet wel zeggen dat Monfils op de backhand niet meer liep. Misschien toch last ergens van?
pi_72877433
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm. 4*-2
Nee hoor. 4-2*
pi_72877445
quote:
Ik moet wel zeggen dat Monfils op de backhand niet meer liep. Misschien toch last ergens van?
Dat viel me ook op. Lijkt me wel dat hij last heeft
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:43:55 #212
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72877501
quote:

[..]

ehm. 4*-2
Nee hoor, het was 4-2*

Tis nu *4-3 namelijk
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:44:12 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877512
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nee hoor. 4-2*
Is het niet zo dat de persoon die de laaste game gemaakt het een sterretje erbij krijgt? Of wil je er mee zeggen dat het de persoon aan service is?
pi_72877522
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de persoon die de laaste game gemaakt het een sterretje erbij krijgt? Of wil je er mee zeggen dat het de persoon aan service is?

Degene die serveert natuurlijk...
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:44:37 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877526
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Nee hoor, het was 4-2*

Tis nu *4-3 namelijk
Dat laatste dus
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:45:34 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877554
woohooh 5-3*
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:45:53 #217
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72877565
5-3 ...

Als hij het gaat doen dan is dat echt zo knap. Dan mag Monfils niet fit zijn en een kutinstelling hebben op dit moment, maar het blijft konings
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:46:31 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877586
Moet je opletten, deze game gaat Monfils ook nog verliezen als het beetje mee zit
pi_72877588
Nog 3 puntjes

Passing
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:46:58 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877605
Lekkere passing
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:47:14 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877615
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef nightcowboy het volgende:
Nog 3 puntjes

Passing
correctie 2
pi_72877653
Dan maar op eigen service
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:49:50 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877693
Hmmm hij houdt zijn service game toch wel. Nu toch nog even opletten.

Je moet wel bedenken. Als hij nu zo blijft spelen ook in de toernooien en Haase komt weer op zijn oude niveau, is het nederlandse tennis toch best wel weer redelijk vertegenwoordigd in de wereld dacht ik zo

maar laat hem eerst nu maar eens winnen...
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:51:51 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877752
Ik vind wel soms het publiek wat irritant.
Je ziet gewoon dat ze er allebei last van hebben als ze tijdens de wedstrijden zo schreeuwen.

DAmn matchpoint!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:52:06 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877759
HIJ HEEFT HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_72877760
JAAAAAA GSM
pi_72877761
Geweldig!
pi_72877762
Hij doet het hoor
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:52:14 #229
225540 Pugg
Friends forever
pi_72877765
Binnen die partij
pi_72877792
THIEMO

Wie had dat gedacht!
pi_72877816
Thiemo heeft er hiermee ook 40 punten bij voor de wereldranglijst. Ook mooi meegenomen.
pi_72877837
Zeer knappe overwinning.

Al speelde Monfils verschrikkelijk slecht.

Maar je moet het toch maar doen en hij stond gewoon goed te spelen
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:54:47 #233
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72877838
Geweldig
pi_72877934
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef TheArt het volgende:
Thiemo heeft er hiermee ook 40 punten bij voor de wereldranglijst. Ook mooi meegenomen.
Nee, slechts 10 punten.

Die 40 punten zijn alleen bij Wereldgroep wedstrijden niet voor deze Play-offs.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:58:26 #235
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_72877946
Wat zijn de setstanden?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:58:44 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877958
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef TheArt het volgende:
Echt? Hoe vet is dat
40 punten zijn er ook niet een paar. Dat betekent gewoon ongeveer net zo veel punten als een halve finale van een challenger.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:59:16 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72877973
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zijn de setstanden?
6-3 5-7 6-3 6-4

(correct me if I'm wrong )
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:00:35 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72878018
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:

[..]

Nee, slechts 10 punten.

Die 40 punten zijn alleen bij Wereldgroep wedstrijden niet voor deze Play-offs.
Hmmm dat is jammer, maar elk punt is meegenomen
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:01:28 #239
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72878044
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
Zeer knappe overwinning.

Al speelde Monfils verschrikkelijk slecht.

Maar je moet het toch maar doen en hij stond gewoon goed te spelen
Dit dus.

Klasse gespeeld. Have you been watching Jesse?
pi_72878155
6-3 6-4 Federer.
pi_72878200
Lekker Thiemo . Fantastisch gedaan
pi_72878204
Nu is het nog sneuer dat sluiter er niet bij is. Die had misschien ook wel voor een stuntje kunnen zorgen, maar dat zie ik huta galung niet doen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:08:21 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72878217
Ik moet zeggen dat die analist 1 van de beste is die ik tot nu toe gehoord heb. Wie is die gast? Geen gezeur en gewoon op een goede manier zijn zegje doen. Uberhaupt ook het commentaar onder de wedstrijd was te pruimen
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:10:02 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72878269
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef F.M.D. het volgende:
Nu is het nog sneuer dat sluiter er niet bij is. Die had misschien ook wel voor een stuntje kunnen zorgen, maar dat zie ik huta galung niet doen.
We zullen het zien. Ach dit is al meer dan verwacht dus tja
pi_72878357
Zoals ik dus al aangaf: in zo'n potjes heb je meer aan een Chardy/Mathieu dan aan zo'n Monfils/Tsonga. Ik zeg niet dat die wel even gewonnen hadden van deze De Bakker, maar toch.
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:14:07 #246
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72878388
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef Komakie het volgende:
Ik moet zeggen dat die analist 1 van de beste is die ik tot nu toe gehoord heb. Wie is die gast? Geen gezeur en gewoon op een goede manier zijn zegje doen. Uberhaupt ook het commentaar onder de wedstrijd was te pruimen
Analist is Willem Jan van Hulst. Presentator is Pascal Kamperman.

Commentator was goed te doen, was Albert Mantingh (oa van Wimbledon op RTL 5 dacht ik)
pi_72878437
Vrees dat dit wel een veegpartij gaat worden..

Maargoed, we zullen zien.
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:16:55 #248
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72878468
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef wimderon het volgende:
Zoals ik dus al aangaf: in zo'n potjes heb je meer aan een Chardy/Mathieu dan aan zo'n Monfils/Tsonga. Ik zeg niet dat die wel even gewonnen hadden van deze De Bakker, maar toch.
Ik snap wel wat je bedoelt. En misschien heb je wel gelijk. Maar Thiemo speelde vandaag uitermate degelijk en goed hoor ...
pi_72878512
6-3 6-4 3-1* Federer

6-3 6-4 5-1* Federer

6-3 6-4 6-1 Federer

GSM Zwitserland. 2-0.

[ Bericht 41% gewijzigd door TheGeneral op 18-09-2009 16:30:34 ]
pi_72878930
Huta Galung zijn laatste goede wedstrijd was wel de Davis Cup partij tegen Chela.

2-1* Tsonga.
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:32:56 #251
225540 Pugg
Friends forever
pi_72878948
Jesse Huta Galung moet filmster worden, wat een lekker ding zeg.
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:38:08 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72879104
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:32 schreef Pugg het volgende:
Jesse Huta Galung moet filmster worden, wat een lekker ding zeg.

Misschien doet ie dat beter dan tennissen dit jaar
pi_72879110
De Bakker !
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:44:47 #254
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72879320
Gooische mooiboy die Huta Galung
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:47:49 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72879419
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gooische mooiboy die Huta Galung
En dan te bedenken dat ie uit de buurt van Roermond komt
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:49:48 #256
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72879486
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef Szura het volgende:

[..]

Je verzint het ok allemaal niet he
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:53:56 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72879612
1-0 België
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 september 2009 @ 17:05:00 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72879992
Thiemo de Bakker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72880044
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:05 schreef borisz het volgende:
Thiemo de Bakker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:13:38 #260
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72880236
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:05 schreef borisz het volgende:
Thiemo de Bakker
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:14:42 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72880264
Hup Jesse.
Hij schopt het tot de tiebreak
pi_72880303
Derde tiebreak op rij die hij tegen Tsonga speelt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:17:36 #263
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72880340
Dramatische tiebreak. Goed gespeeld door Tsonga dan weer
pi_72880350
Daarin laat Tsonga even zien wie de beste is.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:18:00 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72880353
2-0 Spanje.
Ferrero wint simpel van Sela.
pi_72880409
Thiemo! Hij lijkt het nu echt op de rails te hebben.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72880455
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Derde tiebreak op rij die hij tegen Tsonga speelt.
En de 3e op rij die hij verliest
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:21:56 #268
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72880462
Dr Ivo vs Stippelnek lijkt me ook een fijne voor het publiek. 76 67 67 *0-1
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:22:21 #269
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72880478
Kansloze tiebreak...
Nu zal Tsonga wel doorstomen met 6-3 6-2 ofzo
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:46:01 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72881199
Inmiddels 4-1 Tsonga, op weg naar die 6-3 dus
pi_72881272
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:46 schreef Szura het volgende:
Inmiddels 4-1 Tsonga, op weg naar die 6-3 dus
6-2 als het on serve gaat, 6-1 kan ook nog.
sig verwijderd door FA
pi_72881545
6-2, gewoon te goed.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:00:47 #273
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72881623
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr Ivo vs Stippelnek lijkt me ook een fijne voor het publiek. 76 67 67 *0-1
Hebben we zitvlees dames en heren in Porec?

76 67 67 76 00
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:33:24 #275
209676 knijn1985
pi_72882446
wereldrecord aces voor karlovic
pi_72882471
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef knijn1985 het volgende:
wereldrecord aces voor karlovic
Hoeveel ? Scoreboard werkt hier niet optimaal.
sig verwijderd door FA
pi_72882481

pi_72882531
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hoeveel ? Scoreboard werkt hier niet optimaal.
59, voorlopig natuurlijk.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:37:22 #279
209676 knijn1985
pi_72882551
60 ondertussen
pi_72882617
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef Szura het volgende:

[..]

Hij woont in de buurt van Roermond ja ( Heel ), maar is geboren in 't Gooij.
U MAD?
pi_72882669
61..

Zieke match eigenlijk, 4,5 uur en pas 3BP .
sig verwijderd door FA
pi_72882694
2 SP's Huta Galung

Weg.

62 voor Karlovic inmiddels.
pi_72882724
En weg..Ivo mist 2MP.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:44:51 #284
209676 knijn1985
pi_72882754
en weer 1 weg
pi_72882774
Laat die partij nog maar even doorgaan hoor
pi_72882792
5-5 5e set
pi_72882817
Voor wie het niet gezien heeft: Monfils-De Bakker nu kort bij de NOS.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:49:36 #288
209676 knijn1985
pi_72882893
geen tiebreak in 5e set
pi_72882900
Die kan zo tot 15-13 ofzo gaan, en daarmee 80 aces .

63 nu.
sig verwijderd door FA
pi_72882913
Goed gedaan van Huta Galung. 6-5* voor.
pi_72882918
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Voor wie het niet gezien heeft: Monfils-De Bakker nu kort bij de NOS.
Thanks Ambro !
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:56:34 #292
209676 knijn1985
pi_72883099
67 aces en we gaan nog door 6-5
pi_72883352
GSM Tsonga, maar nette wedstrijd van JHG.
sig verwijderd door FA
pi_72883393
8-7 Ondertussen en bijna 5 uur op de klok.
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:05:59 #295
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72883434
8-7 voor de Dokter en 69 aces al

En dan krijgen die mensen er ook nog eens Cilic - Berdych als toetje achter
pi_72883484
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
8-7 voor de Dokter en 69 aces al

En dan krijgen die mensen er ook nog eens Cilic - Berdych als toetje achter
Wat ook gewoon 4 tie-breaks kunnen worden .

Jullie zitten trouwens steeds 1 hoger dan ik, jullie gebruiken een andere scoreboard dan die van daviscup.com?

8-8.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:08:19 #297
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72883517
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat ook gewoon 4 tie-breaks kunnen worden .

Jullie zitten trouwens steeds 1 hoger dan ik, jullie gebruiken een andere scoreboard dan die van daviscup.com?

8-8.
Dr Ivo heeft ook nog 1 ace bij het statistiekje aces on 2nd serve
pi_72883630
Ah, vandaar .

70 aces nu en 9-8*. Ik zie trouwens dat het live is op Betfair video . Wat een sfeer!
sig verwijderd door FA
pi_72883837
Dat punt krijg je niet meer Stepanek.
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:19:48 #300
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72883904
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef TheGeneral het volgende:
Dat punt krijg je niet meer Stepanek.
En dan die scheids vanmiddag bij Nederland om stilte vragen, hoor dit dan
pi_72884022
Die Tsjechen maken een herrie wanneer Karlovic een service mist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')