Mja, gelukkig bedacht ik me net op tijd om "op rechts" er bij te zetten. Anders zou ik het met elke bal doen. Weet je zeker dat hij wintquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
En net wanneer je het zegt, slaat ie een ace door het middenOp links, dat wel.
Net als dat ie eigenlijk te laat besluit om door te lopen op dat 2e breakpoint. Krijg je een kutvolley en dan een passeerbal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef Komakie het volgende:
Dit is dan weer zo'n rare bal van De Bakker die er echt uit moeten. Dropshots op dat moment is te gevaarlijk
Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant verwacht je ook niet dat die bal nog zo terug komt. Meestal is het dan gewoon punt en kun je beter wat verder weg blijven van het net voor het geval er een lob komt. Maar ja, dat is als....quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net als dat ie eigenlijk te laat besluit om door te lopen op dat 2e breakpoint. Krijg je een kutvolley en dan een passeerbal.
Als Thiemo zijn niveau tot nu toe gewoon vasthoudt, en Monfils het na deze set weer wat laat zakken dan heeft ie nog kansjes. Als Monfils zo doorstoomt is het gedaan
Is het (alleen) te zien op atdhe.com?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Wawrinka, 1-0 Zwitserland.
Federer zometeen.
Jij gaat daadwerkelijk kijken hoe Roger tegen zo'n Italiaantje staat te ballen ???quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het (alleen) te zien op atdhe.com?
Nep hollanderquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij gaat daadwerkelijk kijken hoe Roger tegen zo'n Italiaantje staat te ballen ???
Mja het blijft een fransoos he...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:38 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Wat heeft Monfils toch een kutmentaliteit he. Nu begint ie weer als een kleuter aan de 3e set.
Die backhandlob van de Bakker was wel schitterend!
Yup, dat is het wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Nou kom op Thiemo!
Als hij deze set kan winnen geef ik hem een goede kans hoor. Vraag me af of Monfils het kan opbrengen om dan nog 2 sets geconcentreerd te spelen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij gaat daadwerkelijk kijken hoe Roger tegen zo'n Italiaantje staat te ballen ???
Bedankt voor het compliment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |