Nee, slechts 10 punten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef TheArt het volgende:
Thiemo heeft er hiermee ook 40 punten bij voor de wereldranglijst. Ook mooi meegenomen.
Echt? Hoe vet is datquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef TheArt het volgende:
Thiemo heeft er hiermee ook 40 punten bij voor de wereldranglijst. Ook mooi meegenomen.
6-3 5-7 6-3 6-4quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zijn de setstanden?
Hmmm dat is jammer, maar elk punt is meegenomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Nee, slechts 10 punten.
Die 40 punten zijn alleen bij Wereldgroep wedstrijden niet voor deze Play-offs.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
Zeer knappe overwinning.
Al speelde Monfils verschrikkelijk slecht.
Maar je moet het toch maar doen en hij stond gewoon goed te spelen
We zullen het zien. Ach dit is al meer dan verwacht dus tjaquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef F.M.D. het volgende:
Nu is het nog sneuer dat sluiter er niet bij is. Die had misschien ook wel voor een stuntje kunnen zorgen, maar dat zie ik huta galung niet doen.
Analist is Willem Jan van Hulst. Presentator is Pascal Kamperman.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef Komakie het volgende:
Ik moet zeggen dat die analist 1 van de beste is die ik tot nu toe gehoord heb. Wie is die gast? Geen gezeur en gewoon op een goede manier zijn zegje doen. Uberhaupt ook het commentaar onder de wedstrijd was te pruimen
Ik snap wel wat je bedoelt. En misschien heb je wel gelijk. Maar Thiemo speelde vandaag uitermate degelijk en goed hoor ...quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef wimderon het volgende:
Zoals ik dus al aangaf: in zo'n potjes heb je meer aan een Chardy/Mathieu dan aan zo'n Monfils/Tsonga. Ik zeg niet dat die wel even gewonnen hadden van deze De Bakker, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |