OK laten we het niet overdrijven. Het blijft een serieuze landenwedstrijd. Ok je hebt weinig kans als je kijkt naar rankings enzo, maar het betekent niet dat je een talentje moet meenemen die 1226 van de wereld staat omdat het een mooie ervaring is voor hem. Het is een talent, maar dan kun je net zo goed Tim Van Terheijden of Thomas Schoorel meenemen die al iets verder zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is geen discussie Huta Galung vs. Middelkoop, maar er is verbazing over het feit dat Matwé van een toernooi moet terugkomen om niets, want spelen zal hij toch niet. Dat is vreemd. Roep dan een jonge jongen op (Justin Eleveld) en laat hem dit ervaren. Mooier kan niet.
Ik had overigens Sijsling laten singelen. Is aanmerkelijk beter in vorm dan Jesse en heeft ook bewezen het niveau enigszins aan te kunnen.
Van Terheijden is helemaal niet verder dan Eleveld. Ik heb ze beide zien spelen en ik zou eerder het omgekeerde willen zeggen. Wat betreft Schoorel ben ik het dan weer wel eens. En toch ben ik het niet echt met je eens wat betreft die talenten, maar goed. Matwé speelt toch niet, waarom hem dan toch omroepen. En als je dan niet voor dat talentenidee bent, had Jan ook net zo goed Michel Koning op kunnen roepen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
OK laten we het niet overdrijven. Het blijft een serieuze landenwedstrijd. Ok je hebt weinig kans als je kijkt naar rankings enzo, maar het betekent niet dat je een talentje moet meenemen die 1226 van de wereld staat omdat het een mooie ervaring is voor hem. Het is een talent, maar dan kun je net zo goed Tim Van Terheijden of Thomas Schoorel meenemen die al iets verder zijn.
Daarnaast moet je je plek wel verdienen en niet op basis van talent iemand meenemen. Iemand verdient zijn plek op het moment dat hij serieus heeft laten zien dat hij internationaal meetelt.
Ik vind sowieso dat je niet iemand op basis van talent moet meenemen. Het moet ook iemand zijn die resultaten geboekt heeft. Mocht die persoon moeten spelen dan moet hij er ook wel staan.
Ik weet niet of je sparringspartners mag meenemen, maar dat zou nog wel een goede optie kunnen zijn voor zo'n jongen. Proeven aan het proftennis, meemaken wat er voor nodig is. Dan nog zou ik voor een jongen kiezen die net iets verder en ouder is dan dat. Een jongen van 17/18 kan zich gewoon nog niet meten met de profs en is daarom niet een realistische sparringspartner. Het is dan net alsof je als 3tje met een 6je gaat spelen om je balgevoel wat beter te krijgen. Dat werkt voor een paar ballen, maar serieus er mee trainen werkt ook niet.
Het is wel dramatisch inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, Thiemo speelt zeker niet slecht. Integendeel, hij speelt vrij aardig zelfs. Maar wat Monfils staat te doen, daar lusten de honden geen droog brood van
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja, maar als Monfils ook maar op 80% van z'n normale niveau gaat spelen dan loopt ie er zo overheen natuurlijk.
De Bakker is natuurlijk geen top.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee.
Zo'n groot verschil zit er nou ook weer niet binnen de top.
Prachtige bal van Monfils trouwens...
Wat je als top beschouwd is ook relatief natuurlijk. Veel mensen zien alleen de top 10 als top. Ik zie de top 100 als top. Top 10 als absolute top.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
De Bakker is natuurlijk geen top.
Maar oke, ik overdrijf misschien iets.
En net wanneer je het zegt, slaat ie een ace door het middenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Komakie het volgende:
Het valt me wel op dat de service door het midden van De Bakker niet zo goed is. Zeker op reechts krijgt hij hem alles behalve tegen de lijn aan.
Goed afwisselend blijven spelen lijkt toch het beste te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |