Siemerink noemde Llodra die zeer waarschijnlijk voor de dubbel meegaat. Mathieu gaat 'm niet worden denk ik, eerder Chardy dan.quote:Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me dat de 4 die meegaan Monfils, Tsonga, Simon en Mathieu gaan zijn. Maar misschien willen ze goede dubbelaars nog me, maar dat lijkt me niet nodig. Ben sowieso benieuwd of al de beste spelers meegaan gezien de geringe tegenstand die ze gaan krijgen.
Lijkt me niet. Van hc naar gravel weer terug naar hc is absoluut niet ideaal en zeker de toppers willen dat liever vermijden. Zou ook best kunnen dat ze wel twee toppers meenemen, maar die niet laten spelen als het niet nodig is. Pakweg Mathieu en Chardy zou ook al ruim voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me dat de 4 die meegaan Monfils, Tsonga, Simon en Mathieu gaan zijn. Maar misschien willen ze goede dubbelaars nog me, maar dat lijkt me niet nodig. Ben sowieso benieuwd of al de beste spelers meegaan gezien de geringe tegenstand die ze gaan krijgen.
Sjeng Schalken weet terugquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Alsof Frankrijk de hel van Sjengen kan overleven
Er zijn nog veel meer wedstrijden, dus nee. Kan allemaal in dit topic.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
Kan er niet Nederland - Frankrijk in de TT ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer wedstrijden, dus nee. Kan allemaal in dit topic.
Ken je de andere wedstrijden uit je hoofd ?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer wedstrijden, dus nee. Kan allemaal in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |