MeeLeesPost?quote:
Dat dacht ik dus ook ja... TerugVindPakketje is namelijk al een tijdje niet grappig meer. Alleen toen er een pallet met DealPerfect-pakketjes kwijt was ofzo, was hij wel even leukquote:
zijn er ook genoeg ; maar nooit 1:1 lijkende ; klopt altijd wel iets niet aan qua design/layout..quote:Op zondag 6 september 2009 00:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Is er eigenlijk ook een Ipod touche kloon?
Met wifi en internet voor een tientje of 5?quote:Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
zijn er ook genoeg ; maar nooit 1:1 lijkende ; klopt altijd wel iets niet aan qua design/layout..![]()
( zien meestal stuk kleiner ; of stuk breder..)
Wat een lelijk dingquote:Op zondag 6 september 2009 00:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook ja... TerugVindPakketje is namelijk al een tijdje niet grappig meer. Alleen toen er een pallet met DealPerfect-pakketjes kwijt was ofzo, was hij wel even leuk
EDIT: Damn, we beginnen er nu wel een beetje een slowchat van te maken. Weer on-topic, ze hebben nu wel een erg aparte telefoon op DealExtreme: http://dealextreme.com/details.dx/sku.29238
Grapjasquote:Op zondag 6 september 2009 00:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met wifi en internet voor een tientje of 5?
Lees laatste posts van vorige topic, de fotos zijn er nog niet...quote:Op zondag 6 september 2009 01:26 schreef jens007 het volgende:
Zijn die foto's van die IPot van die groepsorder niet meer geplaatst?
Duurt idd stukken langer, jack zal het wel druk hebben of iets dergelijks.quote:Op zondag 6 september 2009 01:47 schreef Angelob het volgende:
Ik heb eergister een navraag gedaan bij Jack, via het mailadres dealperfectcs01@gmail.com.
Nog steeds geen antwoord gehad, is dit wel het goede mailadres of duurt het gewoon soms wat langer?
WB Dionquote:Op zondag 6 september 2009 10:34 schreef Dionysiou het volgende:
Guess who's back?
[ afbeelding ]
Met de groeten van Zapper![]()
Thanx mate!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 10:34 schreef Dionysiou het volgende:
Guess who's back?
[ afbeelding ]
Met de groeten van Zapper![]()
How are you?quote:
Tof horloge.quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
Kan niet wachten
89$quote:Op zondag 6 september 2009 11:19 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Tof horloge.
Hoeveel was je kwijt voor dat horloge?
Owh dat verklaard misschien een hoop waarom we geen emails meer terug krijgen..quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
How are you?![]()
PS: Jack had laatst 2-3 dagen vrij zei die tegen me
Hij is even de achterstand aan het inhalen want die mails bleven wel komen
Rachel nietquote:Op zondag 6 september 2009 11:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Owh dat verklaard misschien een hoop waarom we geen emails meer terug krijgen..
Rachel toevallig ook ? ( of beter gezegt heel DP ?)
Hebben ze hem al verstuurd, zonder mailtje.quote:Op zondag 6 september 2009 11:19 schreef mstr het volgende:
Ik wacht al een week tot FP een pakketje verstuurd, niks voor FP
Kun je ons een update geven over dat Gay-Star jasje?quote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rachel niet
Maar Jack wel, ik had ook al iets van 6 mails die niet beantwoord waren die meestal binnen 12 uur beantwoord worden dus vond het ook al raar
En had trouwens deze ook nog gekocht:
http://item.taobao.com/au(...)600b9fe2e89ffd3d.htm
Adipas Trainingsjacket (Pant + Jacket)
http://item.taobao.com/au(...)d6d16.jhtml?cm_cat=0
Gey-Ster Jas
Voorlopig even geen bestellingen meer voor mij
quote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef Dionysiou het volgende:
k vind t allebij maar niks :p maarja goed dat jij t wel mooi vind hoop voor je dat het allemaal goed pastquote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rachel niet
Maar Jack wel, ik had ook al iets van 6 mails die niet beantwoord waren die meestal binnen 12 uur beantwoord worden dus vond het ook al raar
Gey-Ster Jas
Voorlopig even geen bestellingen meer voor mij
Als het goed is komt ie rond begin volgende week binnenquote:Op zondag 6 september 2009 11:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je ons een update geven over dat Gay-Star jasje?
Ben wel geïnteresseerd.
Thanx.quote:Op zondag 6 september 2009 12:28 schreef Qaox het volgende:
Ik kan die prijzen niet uitrekenen
.Exe's werken niet op een mac
G-star jasje is wel nice btw, heb zelf ook zo'n soort.
Niet schrikken als het anaal c isquote:Op zondag 6 september 2009 10:29 schreef jopiede het volgende:
Ik verwacht ook deze dagen me Oraaal-c binnen te krijgenn
Hoeveel heb je voor die jas betaald? Hij ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gey-Ster Jas
Dus als je bestelling rond de grens ligt is het goedkoper om hem de prijs een paar duppeltjes te laten verhogenquote:Op zondag 6 september 2009 13:40 schreef Downstar het volgende:
Die prijzen van TB zijn makkelijk via deze spreadsheet te berekenen.
http://www.megaupload.com/?d=XV4NJ5U0
Heb hem even via megaupload geüpload maar.
Die prijzen zullen zo goed als overeen moeten komen met de prijzen van Jack.
BTW.
voor de genen die jacks winst marge wil weten voor TB orders:
For the total amount of taobao order below 100yuan,we got 20% as profit.
For the total amount of taobao order between 101yuan to 300yuan,we got 16% as profit.
For the total amount of taobao order between 301yuan to 800yuan,we got 13% as profit.
For the total amount of taobao order over 800yuan,we got 11% as profit.
Downstar.
hahah nu je het zo zegt, niet eens aan gedacht idd..quote:Op zondag 6 september 2009 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dus als je bestelling rond de grens ligt is het goedkoper om hem de prijs een paar duppeltjes te laten verhogen
hoe word je wijs uit die taal daar?quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb inmiddels dat horloge besteld en een groene shuffle 4GB.
iPost Shuffle 4GB Green
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0
Horloge U-Boot
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
Kan niet wachten
Lees de OP!quote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe word je wijs uit die taal daar?
Ik lees niet, ik kijk fotos en van de rest mail ik Jack en vraag ik of het in mijn maat is, zo ja en de prijs is goed, koop ik hetquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik lees niet, ik kijk fotos en van de rest mail ik Jack en vraag ik of het in mijn maat is, zo ja en de prijs is goed, koop ik het
Heeft 't ook eindelijk is voordeel voor de iets minder groot geschapen onder onsquote:Op zondag 6 september 2009 15:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Soms zou ik wensen dat ik wat kleiner was. Alles met mouwen is gewoon niet voor mij beschikbaar daar. Echt veel en veel tekort.
Die verwachte clearingsdatum klopt nooit.quote:Op zondag 6 september 2009 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Klote paypal. Heb vorige week mijn rekening aangevuld omdat die in de - stond. Nu na een week staat de status nog steeds op verwerken :/
En zelfs dat duurt 3 dagenquote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef jopiede het volgende:
Paypal is altijd sloom, behalve met geld ophalen. Dan willen ze wel snel zijn
Viespeuk...quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Aah okebedankt.
Mijn pinhole cameraatje is stuk :/ Wou hem weer eens testen. Kan geen beeld krijgen, alleen de microphone werkt![]()
Naar chinees vertalen met google translate dus niet brown in typen maar 褐色quote:Op zondag 6 september 2009 19:45 schreef Bobsch het volgende:
Weten jullie nog betere zoekmethodes of trefwoorden waarbij ik specifieker kan zoeken op BaoPao?
Ik wil bijvoorbeeld een bruine versie van een horloge maar er staan tig versies met een stalen band en dat wil ik niet
Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
één keer hard, en dan 2 keer zacht op de deur kloppen linksboven de brievenbus van het dichtstbijzijnde Chinees restaurant.quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af.
Is er iemand hier die dit duidelijk in het Nederlands kan vertellen aub?(en niet in het Engels)
Wil graag dingen bestellen voor mezelf en ook voor me zus
Ik ben d'r al achter dat ze minder echt lijken dan ik dacht.quote:Op zondag 6 september 2009 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, de foto's van de croco polo die je zou maken flapdrol
Heb ik dus ook last van met Rachel, die schijnt niet echt goed om te kunnen gaan met het order systeem.quote:Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie rond begin volgende week binnen
Maar ik ben bang dat Rachel deze order is vergeten omdat ik geen ordernummer ervan heb.
En mstr vond dat trainingsjack ook mooi![]()
Het is echt niet moeilijk!quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af.
Is er iemand hier die dit duidelijk in het Nederlands kan vertellen aub?(en niet in het Engels)
Wil graag dingen bestellen voor mezelf en ook voor me zus
Stel het kost 10 euro met de verzenkosten.quote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk!
1. www.taobao.com
2. Je typt een keyword in de zoekbalk bijv ''Adidas of Adidas Jacket'' of ''U-Boat''
3. Nu krijg je alle resultaten. Zie je iets leuks?
4. Mail Rachel stuur de link en zeg wat je maat is of je lengte + gewicht bijv en ze besteld het en je moet betalen via PayPal.
Oké.quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Stel het kost 10 euro met de verzenkosten.
Omdat Rachel mij heeft geholpen komen er vast kosten bij (zijn die veel).
Maar dan moet ik wel zeker wat wachten op de Reactie van Rachel.
Met betalen en ontvangen enz.
Ik wil graag dingen kopen via www.taobao.com maar omdat dit in het Chinees is begrijp ik er dus niets van. Er waren ook Engelse sites die het uitlegde maar dat snapte ik ook niet of vond ik niet handig.quote:
De codes voor MSN-emoticons gebruiken buiten MSN omquote:Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef tokko1 het volgende:
Hoeveel mensen zullen na 't lezen van NRC kranten stukkie bij deze fok reeks zijn uitgekomen xD
En hoeveel klanten zal DP erbij hebben gekregen.. Denk toch best een paar *-)
Mja mijn pakketies zijn nogsteeds onder weg.. 3 sept verscheept dus wacht geduldig nog paar daagjes af (A)
Ik zeg het niet snel, maar kerel, jij bent FUCKING irritant.quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ik wil graag dingen kopen via www.taobao.com maar omdat dit in het Chinees is begrijp ik er dus niets van. Er waren ook Engelse sites die het uitlegde maar dat snapte ik ook niet of vond ik niet handig.
Weet iemand/jij een manier hoe ik via die website kan bestellen (veilig en betrouwbaar)
buitenom dit:
Weet jij toevallig ook een website waar ik bijvoorbeeld t-shirts,polo's, truien, hemden,broeken, schoenen en etc ) kan vinden, en natuurlijk ook GOEDKOOP. (het liefst merkkleding)
Dankje( ook voor je nette reactie
Kerel,dat weet ik gelukkig zelfquote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:
Dennis uit klas 1A![]()
Even vanaf pagina 1 lezen is zeker te moeilijk...![]()
Moet ik ook even uitleggen hoe je je kont moet afvegen
Bedankt Lolque, ik zag ook dat de shirts van polyester zijn op de DP pagina![]()
Kijk wel verder voor een Rolf kak polo.
De douane controleert elk pakje op inhoud die vanuit Hong Kong komen, bestel je nepkleding word het vernietigd en krijg je een waarschuwing/geldboetequote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Kerel,dat weet ik gelukkig zelf
quote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De douane controleert elk pakje op inhoud die vanuit Hong Kong komen, bestel je nepkleding word het vernietigd en krijg je een waarschuwing/geldboete
mstr heeft het laatst ook gehad met een neppe Louis Vuitton schooltas.
Hij had ook Nike potloden en pennen besteld, zelfs die werden in beslag genomen.
allee pakketjesquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De douane controleert elk pakje op inhoud die vanuit Hong Kong komen, bestel je nepkleding word het vernietigd en krijg je een waarschuwing/geldboete
mstr heeft het laatst ook gehad met een neppe Louis Vuitton schooltas.
Hij had ook Nike potloden en pennen besteld, zelfs die werden in beslag genomen.
Aub.quote:Op zondag 6 september 2009 21:48 schreef jopiede het volgende:
Lolque wij wachten nog op een foto he. Trouwens mijn overhemd was ook bij de douane vernietigd, en kreeg zelfs een boete als ik het nog een keer zou doen
Nee dat kloptquote:Op zondag 6 september 2009 21:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
allee pakketjes?
zijn er veel dan!
maar het is dus nu niet meer echt veilig om Kleding etc te kopen van TB?
quote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aub.
Heb al 2 verschillende gehad, haha.
[ afbeelding ]
En de douane heeft ook m'n nike sleutelhanger in beslag genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef monkeybrain het volgende:
Dion zit de boel te stangen volgens mij, elk pakje controleren![]()
Maar het duffe is dat je het wel persoonlijk mag invoeren tot bepaalde hoeveelheden![]()
Lees zelf eens hoe krom dit in elkaar zit, ondanks het verbod mag u het toch meenemenBestel je 1 broek dan gaat het in de verbrandingsoven, zit je koffer vol met 3 horloges, 3 broeken en een parfum dan is het helemaal prima
![]()
http://www.douane.nl/part(...)e-12.html#P340_22924
De staart van die blauwequote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aub.
[ afbeelding ]
Waar heb je de t-shirt gekocht? welke website?quote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aub.
[ afbeelding ]
Kom op man..quote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Waar heb je de t-shirt gekocht? welke website?
Bij de cursus Nederlands voor analfabeten.quote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Inderdaad Dion.quote:
Dacht ik al.quote:Op zondag 6 september 2009 22:18 schreef Lolque het volgende:
[..]
Inderdaad Dion.
Dennis, je zoekt gewoon op het woord ''Blauw krokodillen shirt'' op bapao.com en voila.
Hé? Heeft hij zijn marges veranderd? Ik zal DPCalc eens even updaten morgen :Squote:Op zondag 6 september 2009 13:40 schreef Downstar het volgende:
Die prijzen van TB zijn makkelijk via deze spreadsheet te berekenen.
http://www.megaupload.com/?d=XV4NJ5U0
Heb hem even via megaupload geüpload maar.
Die prijzen zullen zo goed als overeen moeten komen met de prijzen van Jack.
BTW.
voor de genen die jacks winst marge wil weten voor TB orders:
For the total amount of taobao order below 100yuan,we got 20% as profit.
For the total amount of taobao order between 101yuan to 300yuan,we got 16% as profit.
For the total amount of taobao order between 301yuan to 800yuan,we got 13% as profit.
For the total amount of taobao order over 800yuan,we got 11% as profit.
Downstar.
Maandquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Pas maar op voordat je weer een week weg bent
Ik ben pas nieuw dus daar ligt het aan.quote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ontopic maar weer.
Bah, mn trackingnr nog niet bekend bij HKP
Door naar mensen te luisteren en informatie te lezen waarin het uitgelegd staat.quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ik ben pas nieuw dus daar ligt het aan.
Ik snap gewoon die site helemaal niet.
Hoe wil ik daar wat bestellen als ik het niet kan lezen?
Oke dus wat me duidelijk is geworden is dat ik die meneer/mevrouw moet toevoegen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Door naar mensen te luisteren en informatie te lezen waarin het uitgelegd staat.
En die informatie is je inmiddels al 3x gegeven, dus ga daar nou maar eens mee klooien.
Je moet die meneer/mevrouw mailen, in het Engels.quote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Oke dus wat me duidelijk is geworden is dat ik die meneer/mevrouw moet toevoegen.
Zeggen wat ik wil door middel van een link te geven. Daarna zal die desbetreffende persoon zegge hoeveel het intotaal zal bedragen. Je maakt het bedrag over via Paypal en je krijgt je pakketje binnen.
Oke, ik ga eens wat zoeken en dan diegene mailen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet die meneer/mevrouw mailen, in het Engels.
Heb je wel al Paypal aangevraagd?quote:Op zondag 6 september 2009 23:15 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Oke, ik ga eens wat zoeken en dan diegene mailen.
Ik laat jullie horen wat ik heb gekocht en wanneer hij is aangekomen
Ja.quote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Bedoel je of ik Paypal al heb?
Dat heb ik al 2,5 jaarquote:
Die laatste zin, die raakt echt kant noch wal.quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2,5 jaar
Koop altijd via Dealextreme en Ebay spullen.
Maar wilde eens wat goedkopere sites hebben.
Trouwens weten jullie een andere site die zo'n dingen verkoopt dan die Chinese?
Kijk nu heb je wel deze site: http://www.taobao.com/ maar is wat lastig enzo.quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Die laatste zin, die raakt echt kant noch wal.
Ik snap serieus niet wat je vraagt.
Nee, die weten wij niet.quote:Op zondag 6 september 2009 23:20 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Kijk nu heb je wel deze site: http://www.taobao.com/ maar is wat lastig enzo.
Weten jullie zo'n soortgelijke site als die (http://www.taobao.com/)
Klopt is een aanrader! bij EMS wordt je nooit gecontrollerd door de douane!quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Dionysiou het volgende:
dennis4ever koop een 200mW rode laserpen met EMS.
Da's echt fantastisch.
en aangenomen?quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Ot: Reageerde laatst op een RB bril via Marktplaats. Ga ik dat ding ophalen, krijg ik een bapao-ding voorbeschoteld![]()
En belastingvrij invoeren!quote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Klopt is een aanrader! bij EMS wordt je nooit gecontrollerd door de douane!
En voor 9 uur besteld volgende dag in huis want het wordt geleverd door een Chinees prive RC helicoptertje!quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En belastingvrij invoeren!
PS: dennis, alibaba.com is ook zo'n site!!
je meent het.quote:Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
En voor 9 uur besteld volgende dag in huis want het wordt geleverd door een Chinees prive RC helicoptertje!
quote:Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
En voor 9 uur besteld volgende dag in huis want het wordt geleverd door een Chinees prive RC helicoptertje!
je meent het.quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen, goodnight!
Genoeg gebaggerd voor vandaag..
Moest er even uit na die ban..
* Dionysiou starts a vote:quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
je meent het.
Weet iemand toevallig waar ik iets van 500 pingpongballetjes kan krijgen voor maar 10 euro ofzo,in iedergeval heel goedkoop?
WTFquote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
je meent het.
Weet iemand toevallig waar ik iets van 500 pingpongballetjes kan krijgen voor maar 10 euro ofzo,in iedergeval heel goedkoop?
He harstikke bedankt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:43 schreef Semmm het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)b1cc904.htm?cm_cat=0
Succes met je pingpong balletjes
Optie 2; en hoeft nog niet eens gevult te zijn met heroïne, als hij die 500 ballen er in heeft vind ik het al primaquote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
* Dionysiou starts a vote:
1) Ban dennis4ever out of this topique
2) Rape dennis4ever put heroin in those 500 pong ping balls, stick it up into his ass and let him cross the Australian borders.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
O MIJN GOD GA DOOOOOODDDDD
VIEZE KANKERKLOON
Naar dat email adres mailen die link meegeven dan krijg je de prijs en instructies hoe het geld over te maken je maakt het over geeft je adres gegevens en binnen 3 weken heb jij heel veel pingpong balletjes. Andere mensen met vragen; lees de op daar staat alles in wat ik nu heb uitgelegd, dennis mogen wij nu ons topic terug?quote:Op zondag 6 september 2009 23:50 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
He harstikke bedankt.
Maar hoe kan ik dit nou bestellen?
Is er aub iemand die mij wilt toevoegen en eff uitleggen,dat is alles
Please, lees de OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 23:50 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
He harstikke bedankt.
Maar hoe kan ik dit nou bestellen?
Is er aub iemand die mij wilt toevoegen en eff uitleggen,dat is alles
Ga jij ook pIng peng balletjes kopen?quote:Op maandag 7 september 2009 06:02 schreef Klonk het volgende:
Zo, nu zijn we klaar, ontopic, dank u.
En dennis idd af, in je mand, je vragen zijn duidelijk genoeg beantwoord, en voor de rest: don´t feed the troll
Dit zijn dus echt typische Jack gadgetsquote:Op maandag 7 september 2009 08:23 schreef monkeybrain het volgende:
Ik verwachtte wel iets... maar zo erg...![]()
FLUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBERBAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 23:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgensmij weet ik al wie dennis4ever is.
Flubberbal
ik haak af helaas.quote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Downstar het volgende:
Hier zijn ze dan:
Lijkt mij een beetje dezelfde versie te zijn als DP al op zijn site heeft ?
( http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23718 )
enigste verschil dat ik zie is de charger ; die is wit ..
Hoort het logo trouwens zo dof op de achterkant ? nee toch ; dat is normaal toch helemaal wit of zit ik fout?
en ik vraag me af op het Ipot merkje op de voorkant nu op de berscherm sticker zit , of op het display zelf?
mogelijk dat de eigenaar van deze ook nog foto's kan maken?
wat is jullie oordeel?
Het bescherm stickertje zit scheef en het logo recht, zit dus onder het glasquote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Downstar het volgende:
Hier zijn ze dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoort het logo trouwens zo dof op de achterkant ? nee toch ; dat is normaal toch helemaal wit of zit ik fout?
en ik vraag me af op het Ipot merkje op de voorkant nu op de berscherm sticker zit , of op het display zelf?
wat is jullie oordeel?
Ziet er op zich wel aardig uit, maar volgens mij nog steeds een crappy f/w.quote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Downstar het volgende:
Hier zijn ze dan:
....................
wat is jullie oordeel?
hij zegt het!quote:Op maandag 7 september 2009 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Tjonge jonge... Paginas lang geouwehoer en lijsten over de ipots en hoe te bestellen voor een eurootje goedkoper en dan zeggen ze af... Wat wil je dan? Koop dan een echte!
er is duidelijk bij vermeld onder voorbehoud van het menu etc.quote:Op maandag 7 september 2009 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Tjonge jonge... Paginas lang geouwehoer en lijsten over de ipots en hoe te bestellen voor een eurootje goedkoper en dan zeggen ze af... Wat wil je dan? Koop dan een echte!
mcwops heeft deze gekocht en is er zeer tevreden mee!quote:Op maandag 7 september 2009 11:13 schreef Aaaaargh het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een keertje zo'n RC helicopter proberen en deze lijkt me wel wat:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Iemand ervaring?
Ik hoopte zelf ook op een ander dan die van DP;quote:Op maandag 7 september 2009 11:08 schreef DeHeer het volgende:
Blij dat er nu meer informatie is over de ipod, ben bang dat ook ik mot afhaken. Ik hoopte op een mooie 1:1 kopie, maar in dit geval heb ik liever een niet-ipod.
Photoshop doet wonderen... Bestaan er wel ipots met zulke menus? En zo nee, wat maakt het dan uit als je dat ding voor 99% in je zak hebt zitten...quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef ColtZ40 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/New-1-8-8GB-Slim-MP3-MP4-Media-Player-4th-Gen-FM-Rec-K_W0QQitemZ270434710473QQcmdZViewItemQQptZOther_MP3_Players?hash=item3ef72a33c9&_trksid=p3286.c0.m14
Volgens mij is deze interface wel bijna gelijk aan die van een echte.
Wat heb je gekochtquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Mirjam het volgende:
m'n taobao pakket!
1 product was niet wat ik ervan verwachttevéél kleiner dan ik dacht.
de rest is![]()
en er zat nog wat extra's bij
Duidelijkquote:Op maandag 7 september 2009 11:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
om privacy redenen hou ik dat voor me
Vieze sletquote:Op maandag 7 september 2009 11:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
1 product was niet wat ik ervan verwachtte véél kleiner dan ik dacht.
om privacy redenen hou ik dat voor me
*kijkt nog eens goed naar pakket*quote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef Skiet het volgende:
Vandaag me Kanon MD-52 binnen gekregen. Zeer mooie verpakking, ziet er echt goed uit. Verder nog een Rasban van DP die ook in de verpakking zat. Dit keer toevallig een met een blanco verpakking (niet zilver met rood logo)
Mijn pakketje was klein en toch opengemaakt door de douane. Groot stuk tape erop met daarop
geopend i.v.m. douanevoorschriften
Maar niks aan de hand dus. Gewoon doorgelaten.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.23738
Deze dus, maar zijn ze nou origineel of toch ook een kopie? Er staat bij DP kanen en op de verpakking kanon.
Nu maak je ons nieuwsgierig. Vertel!quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Mirjam het volgende:
m'n taobao pakket!
[..]
en er zat nog wat extra's bij
quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk, als ze enveloppen openmaken en de inhoud niet van belang achten, sturen ze het dus gewoon door zonder enige problemen?
zo staan ze ook wel op TB ; dat zijn gewoon plaatjes..quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef ColtZ40 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/New-1-8-8GB-Slim-MP3-MP4-Media-Player-4th-Gen-FM-Rec-K_W0QQitemZ270434710473QQcmdZViewItemQQptZOther_MP3_Players?hash=item3ef72a33c9&_trksid=p3286.c0.m14
Volgens mij is deze interface wel bijna gelijk aan die van een echte.
Echt?! Creepy!quote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, zit er gewoon een soort springende spin in mijn broek![]()
Nog nooit zoiets gezien, snel doodgetraptNou ja, 1 keer misgetrapt omdat ie wegsprong
![]()
God mag weten wat het was en wat er in China allemaal rondloopt aan giftige beestjes
doodgetrapt!? die kosten wel 50 yuan! Zie hier:quote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, zit er gewoon een soort springende spin in mijn broek![]()
Nog nooit zoiets gezien, snel doodgetraptNou ja, 1 keer misgetrapt omdat ie wegsprong
![]()
God mag weten wat het was en wat er in China allemaal rondloopt aan giftige beestjes
Is er al iets te zeggen over de kwaliteit van die doppen? Cancellen ze de noise ook een beetje (hou ik persoonlijk niet zo van namelijk)?quote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef Skiet het volgende:
Vandaag me Kanon MD-52 binnen gekregen. Zeer mooie verpakking, ziet er echt goed uit. Verder nog een Rasban van DP die ook in de verpakking zat. Dit keer toevallig een met een blanco verpakking (niet zilver met rood logo)
Mijn pakketje was klein en toch opengemaakt door de douane. Groot stuk tape erop met daarop
Deze dus, maar zijn ze nou origineel of toch ook een kopie? Er staat bij DP kanen en op de verpakking kanon.
Zo'n harige was het niet maar er vloog gewoon smurrie uit. Het was een massief bol ding, een soort krab met korte potenquote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
doodgetrapt!? die kosten wel 50 yuan! Zie hier:
http://item.taobao.com/au(...)09f0c40.htm?cm_cat=0
Zijn top doppen qua geluid, al waren ze 20 euro dan had ik hetzelfde gezegd. De afwerking is net een tikkie budget maar gewoon netjes.quote:Op maandag 7 september 2009 13:32 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Is er al iets te zeggen over de kwaliteit van die doppen? Cancellen ze de noise ook een beetje (hou ik persoonlijk niet zo van namelijk)?
Sneaky Jack, stuurt gewoon giftige spinnen mee en als je gebeten bent moet je om de 2 weken speciale DP serum spuiten die je gratis krijgt bij bestellingen boven $100. Klantenbindingquote:Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol![]()
Cadeautje van Jack![]()
Omdat je vaste klant bent![]()
Ik dacht dat Kanon/Kanen sowieso een chinees werk was, dus geen namaak. Maar ik kan het fout hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef Skiet het volgende:
Lijkt inderdaad enorm op de interface die ik ook op de mijne van DP heb zitten. Werkt overigens prima. Enige verschil is dat hier linksboven in het menu Ipod staat.... Dat doet de mijne dan weer niet.... Zal wel een firmware update hebben gehad. Iemand trouwens ervaring met het updaten van de firmware van deze dingen? Durf t zelf niet helemaal aan......quote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Downstar het volgende:
Hier zijn ze dan:
wat is jullie oordeel?
Bij de iPots uit China is het denk ik makkellijker dan bij de iPods uit nederlandquote:Op maandag 7 september 2009 15:15 schreef Semmm het volgende:
Is het niet mogelijk om in de systeem software van deze dingen te komen zodat je zelf de interface kan veranderen?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef MagischMannetje het volgende:
WTF!!
een pakketje van 15$ door de douane gecontroleerd. staat er zon sticker op met 'ivm douane voorschrift'. (alles zit er gelukkig nog wel in. En de mensen die alles van de pet wouden weten. hij is van goede kwaliteit precies hetzelfde als de echte. Alleen hij viel een beetje klein uit. Ik denk dat dat controleren komt door een ziekte of iets in china..
Weet niet, 7 euro.quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Tjardo het volgende:
Vallen die iPod shuffles 2GB een beetje te doen? Enneuhh wat is de richtprijs ervan?
Halloquote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef revpolen het volgende:
vandaag eindelijk bericht dat mijn schoenen met maximale lucht zijn verzonden..
volgende x weer gewoon vis s-shoes bestellen10 dolalr duurder maar wel in 1 week in huis
nu duurde het wat langer omdat de UKK's van me vriendin niet leverbaar waren
quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Zou je me kunnen toevoegen en uitleggen hoe je die dingen besteld aub
Dnkje
Ga wegggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Doeiquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggerenquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Uhm, ik denk dat ik het weetquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggeren
ga nou doooooddddquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
same herequote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ga nou dooooodddd![]()
![]()
ik moet bijna huilen over hoe dom jij bent![]()
Ook dat is nu al 2-3 gezegd en gevraagd.quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Volgens mij is dit wat ander omdat er voorschriften opstaat. @ Dion zat er bij jou heli ook zon stuk tape op de verpakking?quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Nee maar wel duidelijk op de verpakking dat het pakje was geopend en een los formulier in het pakje zelf voor informatie en klachten betreft de doorzoeking van het pakje.quote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wat ander omdat er voorschriften opstaat. @ Dion zat er bij jou heli ook zon stuk tape op de verpakking?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Qaox het volgende:
Zouden katapulten door de douane komen?
En zonee, staat er een boete op?
Als je pakketje opengemaakt wordt niet, maar volgens mij krijg je bij de eerste keer alleen een waarschuwing (weet ik niet zeker)quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Qaox het volgende:
Zouden katapulten door de douane komen?
En zonee, staat er een boete op?
Ik heb zo'n keramisch mes ontvangen met een lemmet van +/_ 10 cm.quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef mcwops het volgende:
don't feed the troll, please![]()
wil degene die een ceramic knife van DX heeft ontvangen even melden hoe ie bevalt. thanks
quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb zo'n keramisch mes ontvangen met een lemmet van +/_ 10 cm.
Best interessant dat volledig zwarte maar een beetje licht, scherp zoals je van ieder nieuw mes mag verwachten en een rubber heft dat vies stinkend is maar wel ergonomisch gevormd is.
Echt er mee gesneden heb ik nog niet en ik vraag me af of het een echt handig mes is.
It is indended for cutting only. And is not intended for prying,flexing, impact cutting, violent chopping or boning.
And avoid dropping the knive.
En dan moet je het mes nog in een messenblok bewaren.
Kortom het is een leuk uitziend, licht officemes met beperkingen maar mits juist gebruikt lang scherp blijft.
Mij lijkt dit mes niet meer te kunnen dan een molenmesje .quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Dus niet handig om groentes mee te snijden voor op m'n school?
Kan ik m'n messen set een beetje uitbreiden.
Ik zou maar oppassen, deze heb jij binnenkort voor je deur. Dan ben je echt de sjaakquote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef Neraice het volgende:
Heb 2 elastiekpistooltjes besteld, die zijn toch niet illegaal neem ik aan?
Schiet ik ze neer met elastiekjesquote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, deze heb jij binnenkort voor je deur. Dan ben je echt de sjaak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
Schiet ik ze neer met elastiekjes
Geen free shipping ($4,60 shipping voor die Mirror iPhone 3G Screenprotector van $2), die Alcohol Breath Analyser heeft een MOQ van 30 stuks, etc. Tot ziens PapayaOnequote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef mcwops het volgende:
iemand bekend met zaken doen met papayaone?
Toch ziet zo'n site er wel wat beter uit dan een DP lay-out..quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geen free shipping ($4,60 shipping voor die Mirror iPhone 3G Screenprotector van $2), die Alcohol Breath Analyser heeft een MOQ van 30 stuks, etc. Tot ziens PapayaOne
Ik heb het geld niet over voor een iPod Touch zeg maar, maar mocht er ooit een gelijkwaardige kloon uit komen die qua interface en bouwkwaliteit redelijk is, overweeg ik er wel een te kopen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
over DP gesproken: deze interessant? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23495
Ziet er hetzelfde uit als die neppert bij de Intertoys, maar dan met Appel logo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
over DP gesproken: deze interessant? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23495
Ik wacht met smartquote:Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef Skiet het volgende:
Nee, nog niks over te zeggen eigenlijk. Net even een aflevering CQC gekeken ermee en dat werkt best goed. Maar muziek nog niet geluisterd. Komt wel morgen in de trein, heb zelf goede sennheisers dus dit is gewoon even een probeersel. Niet op zoek naar vervanging.
Bij FP staat 'ie voor $39.95.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
quote:
Heel tof, zou echt een keer leuk zijn om te zien hoe die kraampjes en winkels er nou echt uit zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als ik terug ben dan zal ik uiteraard verslag doen als ik naar zo een markt geweest ben en foto's maken.
zooquote:Vergeten mee te nemen. Dus is het even wachten tot morgen voor een beoordeling.
Ga trouwens in oktober naar China voor 8 dagen. Ben benieuwd of die lokale markten echt zo leuk zijn en veel grappige dingen hebben. Misschien kom ik Jack wel tegen op zoek naar nieuwe producten voor DP![]()
Als ik terug ben dan zal ik uiteraard verslag doen als ik naar zo een markt geweest ben en foto's maken.
de ipoot clone in je link is dezelfde die DP heeft op de site. er zijn geen betere clones op dit moment.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef Downstar het volgende:
als iemand nog betere ipod nano clonen op TB heeft gevonden..
deel de linkjes dan maar
deze ziet er na mijn weten best goed uit;
normaal appel logo op de achterkant( wit ; niet transparant) , 3.5mm plug rechts onder, scroll wheel, shake to shuffle and roll over
heb DP al gevraagt, of ze een vergelijkbare op TB weten..
en ik ben er inmiddels wel achter; dan er (haast) geen ipot interfaces gelijk zijn aan de echte Apple ipod nano..
Dus daar doe ik verder niet echt moeilijk over ..
Tevens word de ipot van de gene wie de ipot had besteld ( weet de username niet meer) word vandaag verzonden, vertelde rachel me..
Luister je wel...quote:
Haha, een keer een verslag van gezien op een horloge replica forum. Heel veel Chinezen met rotte tanden en de echt interessante producten liggen onder het kraampje. Altijd doorvragen, na 3 keer een product tevoorschijn te halen heb je eindelijk de echte a-kwaliteit. Niet schrikken als ineens alle kraampjes sluiten want dan komt de politie langs die weleens een kraampje willen leeghalen voor PRquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:40 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Heel tof, zou echt een keer leuk zijn om te zien hoe die kraampjes en winkels er nou echt uit zien
Kijk aan, dan heb ik hem hopelijk volgende week binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef Downstar het volgende:
Tevens word de ipot van de gene wie de ipot had besteld ( weet de username niet meer) word vandaag verzonden, vertelde rachel me..
Ben net terug uit china ( zo'n 2 weken geleden )quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ga trouwens in oktober naar China voor 8 dagen. Ben benieuwd of die lokale markten echt zo leuk zijn en veel grappige dingen hebben. Misschien kom ik Jack wel tegen op zoek naar nieuwe producten voor DP![]()
Die nu op DP staan ; zijn niet dezelfde als uit de Youtube linkquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:59 schreef mcwops het volgende:
[..]
de ipoot clone in je link is dezelfde die DP heeft op de site. er zijn geen betere clones op dit moment.
ben nu zelf aan t rondkijken voor een leuke niet-ipoot player.
Je bent scout zei je. Katapult is een fluitje van een cent om te maken:quote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Qaox het volgende:
Maar, bij de hengrlsport zijn ze duur
dus als ik een katapult invoer ben ik niet strafbaar, maar wel als ik hem als wapen gevruik?
Kan toch echt bevestigen dat op de case van DP ook gewoon nano staat. Ziet er exact hetzelfde uit als dat je het in de mediamarkt vindt. Verder is het fruitige tekentje gewoon wit op dp en de interface is identiek aan die van youtube. Volgens mij precies dezelfde aaaipot dus, alleen met verschil dat de lader hier wit is..... Maar als je wilt kan ik wel foto`s posten van hoe ik m binnenkreeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die nu op DP staan ; zijn niet dezelfde als uit de Youtube link
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23654
ten eerste in de youtube link staat Menu ; bij dp IPOD
het logo is niet wit op DP ; youtube wel ..
op de crystal case van dp staat MP4 player ; op die van Youtube Ipot Nano.
maargoed ik kijk wel even ; heb dp gevraagt of ze mogelijk zo 1 kunnen leveren
ik wacht wel af .. succes met een niet -ipod player
Hoppa en besteld. Zo doen we dat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Vond net dit http://www.dealextreme.co(...)-209~threadid.389543
Aan de foto's te zien is x2000 (sku.14450 13.52 dollar) behoorlijk vel voor zijn prijs.
[ afbeelding ]
Nogal ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Aan de foto's te zien is x2000 (sku.14450 13.52 dollar) behoorlijk vel voor zijn prijs.
[ afbeelding ]
Dan kan je beter deze http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=9567 bestellen, is nagenoeg gelijk kwa felheid en heeft als voordeel dat je er een 18650 batterij in kan doen maar ook 3 AAA's.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
In het forum staat een lijstje van de type leds en hoeveel licht zij kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Skiet het volgende:
Zoveel soorten flashlights trouwens. Niet normaal, ik heb geen idee wat het verschil is tussen al die soorten.
fenix, cree, ir, led, uv etc etc etc
Daar niet een vergelijkingstabel van te vinden ofzo?
Goedkoperquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef mvc het volgende:
Weet iemand misschien of onderstaande adapter ergens anders goedkoper te krijgen is ? Ik heb er een aantal nodig, vandaar
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)IDE_Cable_Black.html
Mooi, ga ik denk ik bestellen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Site?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef jopiede het volgende:
Niet echt chinees, maa rheb heb net uit engeland een ipod video batterij+audio jack+hold knop gekocht voor 13,59 pond incl shipping, in china vond ik enkel de batterij voor 9 dollar incl verzendkosten
Die heb ik gelukkig al liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Iedereen die meteen die x2000 lamp besteld. Let er even op dat je ook 18650 batterijen + oplader nodig hebt om hem te gebruiken.
Supermarkt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef vinylhits het volgende:
Weet iemand misschien waar je zo'n gasbus kan kopen om die butane lighters te vullen?
En wat dat kost?
Action, 80 cent voor een flinke bus. Ook andere goedkope prullariaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef vinylhits het volgende:
Weet iemand misschien waar je zo'n gasbus kan kopen om die butane lighters te vullen?
En wat dat kost?
Nee, gewoon aanstekergas kopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:29 schreef vinylhits het volgende:
owh dat is niet veel.
maar zit er dan nog verschil tussen het gas uit een gewone aansteker of deze butaan aanstekers van 1300-2000graden???
Oh die dingen, daar moet hoog octaan jp-8 jetfuel inquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:29 schreef vinylhits het volgende:
owh dat is niet veel.
maar zit er dan nog verschil tussen het gas uit een gewone aansteker of deze butaan aanstekers van 1300-2000graden???
Interessant, wil wel foto's zien als je 'm hebtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:17 schreef Semmm het volgende:
Net toch maar even de Rolax sku. 21726 gekocht voor 9 euro
Als ik 'm heb ga ik ze proberen te makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:32 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Interessant, wil wel foto's zien als je 'm hebt
Ik heb die eerste besteld, maar is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, eindelijk het geld overschreven naar paypal!
Ik wil een flashlight (lamp, geen fleshlight) kopen op DX. Iemand aanraders? Lekker vel als het kan. Had al wat info opgezocht en je hebt 2 soorten. Throwers (kan ver schijnen) en lampen die heel breed schijnen.
Deze werd wel aangeraden op DX
Goede thrower: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.16241 250 Lumen
Hele velle: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19767 900 Lumen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |