hahah nu je het zo zegt, niet eens aan gedacht idd..quote:Op zondag 6 september 2009 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dus als je bestelling rond de grens ligt is het goedkoper om hem de prijs een paar duppeltjes te laten verhogen
hoe word je wijs uit die taal daar?quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb inmiddels dat horloge besteld en een groene shuffle 4GB.
iPost Shuffle 4GB Green
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0
Horloge U-Boot
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
Kan niet wachten
Lees de OP!quote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe word je wijs uit die taal daar?
Ik lees niet, ik kijk fotos en van de rest mail ik Jack en vraag ik of het in mijn maat is, zo ja en de prijs is goed, koop ik hetquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik lees niet, ik kijk fotos en van de rest mail ik Jack en vraag ik of het in mijn maat is, zo ja en de prijs is goed, koop ik het
Heeft 't ook eindelijk is voordeel voor de iets minder groot geschapen onder onsquote:Op zondag 6 september 2009 15:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Soms zou ik wensen dat ik wat kleiner was. Alles met mouwen is gewoon niet voor mij beschikbaar daar. Echt veel en veel tekort.
Die verwachte clearingsdatum klopt nooit.quote:Op zondag 6 september 2009 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Klote paypal. Heb vorige week mijn rekening aangevuld omdat die in de - stond. Nu na een week staat de status nog steeds op verwerken :/
En zelfs dat duurt 3 dagenquote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef jopiede het volgende:
Paypal is altijd sloom, behalve met geld ophalen. Dan willen ze wel snel zijn
Viespeuk...quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Aah okebedankt.
Mijn pinhole cameraatje is stuk :/ Wou hem weer eens testen. Kan geen beeld krijgen, alleen de microphone werkt![]()
Naar chinees vertalen met google translate dus niet brown in typen maar 褐色quote:Op zondag 6 september 2009 19:45 schreef Bobsch het volgende:
Weten jullie nog betere zoekmethodes of trefwoorden waarbij ik specifieker kan zoeken op BaoPao?
Ik wil bijvoorbeeld een bruine versie van een horloge maar er staan tig versies met een stalen band en dat wil ik niet
Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
één keer hard, en dan 2 keer zacht op de deur kloppen linksboven de brievenbus van het dichtstbijzijnde Chinees restaurant.quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af.
Is er iemand hier die dit duidelijk in het Nederlands kan vertellen aub?(en niet in het Engels)
Wil graag dingen bestellen voor mezelf en ook voor me zus
Ik ben d'r al achter dat ze minder echt lijken dan ik dacht.quote:Op zondag 6 september 2009 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, de foto's van de croco polo die je zou maken flapdrol
Heb ik dus ook last van met Rachel, die schijnt niet echt goed om te kunnen gaan met het order systeem.quote:Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie rond begin volgende week binnen
Maar ik ben bang dat Rachel deze order is vergeten omdat ik geen ordernummer ervan heb.
En mstr vond dat trainingsjack ook mooi![]()
Het is echt niet moeilijk!quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af.
Is er iemand hier die dit duidelijk in het Nederlands kan vertellen aub?(en niet in het Engels)
Wil graag dingen bestellen voor mezelf en ook voor me zus
Stel het kost 10 euro met de verzenkosten.quote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk!
1. www.taobao.com
2. Je typt een keyword in de zoekbalk bijv ''Adidas of Adidas Jacket'' of ''U-Boat''
3. Nu krijg je alle resultaten. Zie je iets leuks?
4. Mail Rachel stuur de link en zeg wat je maat is of je lengte + gewicht bijv en ze besteld het en je moet betalen via PayPal.
Oké.quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Stel het kost 10 euro met de verzenkosten.
Omdat Rachel mij heeft geholpen komen er vast kosten bij (zijn die veel).
Maar dan moet ik wel zeker wat wachten op de Reactie van Rachel.
Met betalen en ontvangen enz.
Ik wil graag dingen kopen via www.taobao.com maar omdat dit in het Chinees is begrijp ik er dus niets van. Er waren ook Engelse sites die het uitlegde maar dat snapte ik ook niet of vond ik niet handig.quote:
De codes voor MSN-emoticons gebruiken buiten MSN omquote:Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef tokko1 het volgende:
Hoeveel mensen zullen na 't lezen van NRC kranten stukkie bij deze fok reeks zijn uitgekomen xD
En hoeveel klanten zal DP erbij hebben gekregen.. Denk toch best een paar *-)
Mja mijn pakketies zijn nogsteeds onder weg.. 3 sept verscheept dus wacht geduldig nog paar daagjes af (A)
Ik zeg het niet snel, maar kerel, jij bent FUCKING irritant.quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Ik wil graag dingen kopen via www.taobao.com maar omdat dit in het Chinees is begrijp ik er dus niets van. Er waren ook Engelse sites die het uitlegde maar dat snapte ik ook niet of vond ik niet handig.
Weet iemand/jij een manier hoe ik via die website kan bestellen (veilig en betrouwbaar)
buitenom dit:
Weet jij toevallig ook een website waar ik bijvoorbeeld t-shirts,polo's, truien, hemden,broeken, schoenen en etc ) kan vinden, en natuurlijk ook GOEDKOOP. (het liefst merkkleding)
Dankje( ook voor je nette reactie
Kerel,dat weet ik gelukkig zelfquote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:
Dennis uit klas 1A![]()
Even vanaf pagina 1 lezen is zeker te moeilijk...![]()
Moet ik ook even uitleggen hoe je je kont moet afvegen
Bedankt Lolque, ik zag ook dat de shirts van polyester zijn op de DP pagina![]()
Kijk wel verder voor een Rolf kak polo.
De douane controleert elk pakje op inhoud die vanuit Hong Kong komen, bestel je nepkleding word het vernietigd en krijg je een waarschuwing/geldboetequote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Kerel,dat weet ik gelukkig zelf
quote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De douane controleert elk pakje op inhoud die vanuit Hong Kong komen, bestel je nepkleding word het vernietigd en krijg je een waarschuwing/geldboete
mstr heeft het laatst ook gehad met een neppe Louis Vuitton schooltas.
Hij had ook Nike potloden en pennen besteld, zelfs die werden in beslag genomen.
allee pakketjesquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De douane controleert elk pakje op inhoud die vanuit Hong Kong komen, bestel je nepkleding word het vernietigd en krijg je een waarschuwing/geldboete
mstr heeft het laatst ook gehad met een neppe Louis Vuitton schooltas.
Hij had ook Nike potloden en pennen besteld, zelfs die werden in beslag genomen.
Aub.quote:Op zondag 6 september 2009 21:48 schreef jopiede het volgende:
Lolque wij wachten nog op een foto he. Trouwens mijn overhemd was ook bij de douane vernietigd, en kreeg zelfs een boete als ik het nog een keer zou doen
Nee dat kloptquote:Op zondag 6 september 2009 21:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
allee pakketjes?
zijn er veel dan!
maar het is dus nu niet meer echt veilig om Kleding etc te kopen van TB?
quote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aub.
Heb al 2 verschillende gehad, haha.
[ afbeelding ]
En de douane heeft ook m'n nike sleutelhanger in beslag genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef monkeybrain het volgende:
Dion zit de boel te stangen volgens mij, elk pakje controleren![]()
Maar het duffe is dat je het wel persoonlijk mag invoeren tot bepaalde hoeveelheden![]()
Lees zelf eens hoe krom dit in elkaar zit, ondanks het verbod mag u het toch meenemenBestel je 1 broek dan gaat het in de verbrandingsoven, zit je koffer vol met 3 horloges, 3 broeken en een parfum dan is het helemaal prima
![]()
http://www.douane.nl/part(...)e-12.html#P340_22924
De staart van die blauwequote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aub.
[ afbeelding ]
Waar heb je de t-shirt gekocht? welke website?quote:Op zondag 6 september 2009 21:54 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aub.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |