Ik ga ook voor de week van 12 oktoberquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef cattie het volgende:
Leuk! Is er goede parkeerruimte in de buurt? Door de week kan ik alleen op maandag en vrijdag, de week van 12 oktober de hele week.
Ha, iig 1 voordeel van eigen baas zijn!quote:
quote:
Die mag je sowieso overnemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef miss_sly het volgende:
MIsschien ben ik er dan op uitgekeken en kun je hem overnemen...of lenen, ruilen tegen een andere, de gira ofzo?
kom je ook?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
grappig een draagdoekeninvasie in Artis
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:40 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
kom je ook?
jij hebt dan ook vanalles op je rug hangen, misstaat dus helemaal niet
als de rest dat ook wilquote:oh, ja, tijd en zo. ook wel handig, ja
Dat vraag ik me net ook af.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Kaarr het volgende:Waarom moet ik nou werken op die dag!
Oh dat wist ik niet. Hoeveel korting dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:54 schreef texelonia het volgende:
Als je een abo hebt kun je wel altijd andere mensen met korting meenemen, zonder bonnetjes. Ik weet alleen niet hoeveel mensen je mee kunt nemen per keer per kaart zeg maar...
Je mag Ruben wel mee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
grappig een draagdoekeninvasie in Artis
quote:
Jammer joh!quote:
Dat was idd het eerste wat ik dacht!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef texelonia het volgende:
Eens!
En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
Waar draag jij in??quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:19 schreef Joshua. het volgende:
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
Laat maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
Nee dan doe ik niet mee. Ik zou wel eens ergens anders mee naar toe willen dan zouden julie mij een keertje kunnen ontmoeten. En dan zullen julie zien dat ik een normale lieve vrouw ben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
Dat bergrijp ik daar heb je dan niks aan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanafMaar ik ben de baas niet
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:45 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb geen idee wat de bedoeling er van is allemaal.
Het ging mij er voornamelijk om om eens een paar mensen te ontmoeten.
Dan kunnen julie zelf zien dat ik gewoon een normale lieve vrouw ben.
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen![]()
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.
en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik gaquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen![]()
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.
en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
Dat is me te ver weg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
dat is een goede tip Joshua! gezellig met zn allen in t parkquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
dealquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik ga
mocht ik nou de auto hebben kan je evt. met mij meerijden.
Doen wequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
deal
gaan we allebei nog even kijken en twijfelen of we gaan
Nee hij mag niet mee!!! Absoluut niet.. Wat moet een kind in de speeltuin!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
Het gaat er vaak juist om dat de kinderen meekomenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
En Ynske heeft een hele contraptie om haar camera's in te dragen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
quote:
In eerste instantie meeten, kletsen, doeken zien en voelen, knopen uitproberen en koffie drinken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
ik zei ook... bijvoorbeeld Utrecht. Misschien komt er volgen jaar ook wel weer wat in A'dam eo
Maar lieve meisjes, wat is precies de bedoeling? Zaaltje of rondwandelen buiten?
Ik wil inderdaad graag leren rugdragen en heupdragen!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
weet je al of je komt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jammer joh!
Ik kom als het even kan wel. Maar ik hou ook een slagje om de arm want het is erg dicht voor mijn tweede draagconsulentencursus. Wandelen in Artis ga ik niet.
ik denk dat (mijn) kleine kindjes net zo blij zo niet blijer zijn met een kinderboerderij waar ze cavia's zelf kunnen aaien, en dat een meeting al vermoeiend genoeg is zonder dierentuin
Oh heel fijn kersjes. Ik wilde de yamo graag proberen. Nog liever zou ik hebben dat mijn man hem ook kon proberen. Hij doet het niet zo makkelijk met de draagdoek knopen maar zou het wel leuk vinden om Jair te dragen. Dus ik dacht misschien is dat de oplossing voor hem.quote:Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Kersjes het volgende:
Gezellig, heb er zin in!
Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
Ooohhh Kersquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .
ik hou van dragen
sorry, heb je er meteen bijgezetquote:
Ik ben nog wel mede-gastvrouw en oeke en ik gaan bakken enzoquote:
lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nog wel mede-gastvrouw en oeke en ik gaan bakken enzo
Sluit me aan bij vegetarisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef DaviniaHR het volgende:
Tijd was vanaf 11 uur s'ochtends toch?
Oeke
Pvoesss
Cattie
tessie
VIcky onder voorbehoud
texelonia
Davinia
Tinuviel
Kersjes
Fruppel (wel toch?)
Chan
Yns
Macka66 (Had afgezegd geloof ik)
Jelief ?
De_Taartjesfee ?
Webkim (Had gezegd dat ze wel zou komen)
huuphuup ?
Zweefvliegje ?
Stiemie
Miss_Sly
Zijn er eigenlijk mensen met dieetwensen of allergieën? (voor mij iig vegetarisch, graag!)
k heb je er weer bij gezetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb helemaal niet afgezegd! Ik hield een slag om de arm.
Het ziet er naar uit dat het gaat lukken om te komen. (En ik wil heel erg graag, zoals de organisatrices al weten)
Sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb helemaal niet afgezegd! Ik hield een slag om de arm.
Het ziet er naar uit dat het gaat lukken om te komen. (En ik wil heel erg graag, zoals de organisatrices al weten)
Van iemand die brood met nutella en chocovlokken samen eet had ik niet anders verwachtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Sorry!
en alles met chocola is goed!
ok, thnxquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:29 schreef oeke het volgende:
Het is vlakbij Artis, om de hoek zeg maar, en er is wel parkeerplek in de buurt, zeker op een doordeweekse dag alleen je moet wel rekenen op 4 euro per uur.![]()
Het is ook makkelijk met de trein en tram te bereiken. Je kan even op de Artissite kijken, dat is dezelfde halte. Je zou het zelfs kunnen lopen, het is wel een mooie wandeling maar wel een half uurtje ofzo.
De specifieke dingen stuur ik nog even door per PM.
misschien samen reizen? als in, ik heb maar 1 tas op mn rug hangen, kan best nog een tas voor je dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef texelonia het volgende:
Ik had eigenlijk bedacht om de auto bij mijn ouders in de garage te zetten, en dan lopend naar oeke. Maar dat is misschien niet zo handig met spullen meeslepen.... Vanaf mijn ouders is het weer niet zo handig met OV, e hannah mag nog niet mee op de fiets. Dilemma! Minder spullen meeslepen misschien...
oooh sorry ik zie dit nu pas. Ik weet het nog niet!quote:
Is goed, ALS ik ga. Tess is behoorlijk snel geprikkeld als ze niet in haar eigen ritme zit. Ik zit dus nog steeds in dubio. Vind het wel heel gezellig maar weet niet of het voor Tess wel zo prettig is. Vandaag was ze ook wat uit haar ritme en vanavond mocht ik daar de prijs weer voor betalen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky als jij wel gaat en Huup niet..misschien kunnen wij dan wel carpoolen ofzo? Kunnen we parkeergeld delen enzulks
Ik wil ook wel parkeergeld delen als jullie me op komen halenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky als jij wel gaat en Huup niet..misschien kunnen wij dan wel carpoolen ofzo? Kunnen we parkeergeld delen enzulks
Appelsap is altijd welkomquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef Ynske het volgende:
zal ik nog iets van pakjes appelsap/sinasappelsap meenemen?
hele grote auto met 7 stoelen heeftquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat me ineens ook te bedenken dat 3 autostoeltjes op een achterbank wellicht wat krapjes is om nog bij te gaan zitten. (herinnert zich nog een foto van swets van een tijdje geleden)
heb je geen kortingskaart?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik keek net naar de prijs van het treinkaartje: ¤ 19,10..
Dat is echt zoveel duurder dan dat het vroeger was
als ik ga (als als als....) dan kun je met mij mee op mn ov-kaart met 40% kortingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik keek net naar de prijs van het treinkaartje: ¤ 19,10..
Dat is echt zoveel duurder dan dat het vroeger was
Dat is fijn!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als ik ga (als als als....) dan kun je met mij mee op mn ov-kaart met 40% kortingik mag 4 mensen met korting meeslepen. Vanaf rijswijk wordt dat dan.
Maar ik hou dus nog even een kleine slag om de arm over of ik kom enzo.
dat heeft hij niet aangeboden, dat heb ik bedachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Stiemie het volgende:
Davinia is zonder Eli komen voor jou dan niet ook het handigst? En het aanbod om hem met je schoonvader te laten zwemmen klinkt ook heel niet verkeerd toch?
Waarom gaan er nu weer ineens allemaal mensen misschienen? Ik vond het juist zo leuk om iedereen eens te zien![]()
Ik kom voor Zara wel ff bij jou langs joh, kan ik meteen de gogo`s meenemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Wij komen definitief toch niet jammer genoeg. Het is voor mij heel slecht getimed helaas, teveel dingen ervoor en erna enzo. Ik vind het echt heel erg jammer, vooral omdat ik dan ook Zara hier te logeren heb, daar had ik wel flink wat tips en dergelijke over willen hebben!
Als er een volgende meet is in Utrecht/ZH/NH dan ben ik er zeker wel bij hoor!
TF misschien moeten we weer een high tea doen![]()
oehhh ik HighTea graag meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kom voor Zara wel ff bij jou langs joh, kan ik meteen de gogo`s meenemen
high teahou op
Als ik beter ben gaan we die eerst weer eens plannen
Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of ik kom of niet...hangt ook van de oppas van de jongens af..want die willen echt echt echt niet mee
oh ja leuk is goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kom voor Zara wel ff bij jou langs joh, kan ik meteen de gogo`s meenemen
high teahou op
Als ik beter ben gaan we die eerst weer eens plannen
Ik hoop ook dat er niet al te veel misschienen alsnog afhakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Stiemie het volgende:
Davinia is zonder Eli komen voor jou dan niet ook het handigst? En het aanbod om hem met je schoonvader te laten zwemmen klinkt ook heel niet verkeerd toch?
Waarom gaan er nu weer ineens allemaal mensen misschienen? Ik vond het juist zo leuk om iedereen eens te zien![]()
En daar moet je tegenwoordig ook echt mee oppassen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef oeke het volgende:
Ik ken iemand die ook niet zo vaak reist en niet zoveel geld heeft en dan zegt dat hij zijn kortingskaart is vergeten! Werkt gewoon altijd.![]()
Maar ik durf dat ook niet hoor.Terwijl je misschien best leuke gesprekken kan hebben zo.
Ik heb iedereen, behalve Huup, een PM gestuurd waar het is. Davinia, jouw inbox is vol denk ik...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:37 schreef Ynske het volgende:
Oeke
Pvoesss
Cattie
tessie
VIcky onder voorbehoud
texelonia
Davinia
Tinuviel
Kersjes
Fruppel (wel toch?)
Chan
Yns
Macka66
Jelief ?
De_Taartjesfee ?
Webkim (Had gezegd dat ze wel zou komen)
huuphuup ?
Zweefvliegje ?
Stiemie
Miss_Sly
k_i_m?
I agree!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vooruit dan maar
Als je maar ass gaat kicken bij het solliciteren en die baan in de wacht sleept
mag ik ko dan ook niet bijten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oeke dat hoeft toch niet? Niemand zal je bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |