abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73012751
Eigenlijk vind ik het meeten belangrijker dan Artis! Dus ik stel voor dat dat niet het doel is van de meet, maar dat dat het ontmoeten van andere dragers en draagkindjes is.

Mochten er mensen nog zin hebben om naar Artis te gaan is dat prima, maar het lijkt me niet leuk om de meet te haasten omdat we nog naar Artis moeten of dat er mensen niet komen vanwege Artis.

Ik heb heel veel zin om iedereen te zien, ook degenen die het nog niet zeker weten!

En ik geloof dat Miss Sly en ik allebei zin hebben om lekker te kokkerellen dus het lijkt me onzin om je een breuk te sjouwen als je met het ov komt!

Er is alleen geen speelgoed of ander kindervermaak aanwezig, Of dat heb ik nog niet geregeld dus als je iets mee wil nemen, graag.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:57:32 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73012904
Eens!

En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73012932
helemaal eens met de post van oeke, vanaf Artis tot het kokkerellen en het speelgoed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:34:23 #129
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73014572
Helemaal mee eens!
Ik ga het alleen niet redden om er om 11uur te zijn, wij moeten om half 10 voor controle met Danique naar de Vu toe, daarna moet ze echt heel even slapen anders is ze niet gezellig op de meet
Is het een idee dat ik iemand van jullie sms ofzo waar jullie zijn op het moment dat wij er klaar voor zijn want ik wil zo graag meeten!!!
Denk dat wij een uurtje of 12, half 1 zeker moeten redden!

Ik wil ook graag wat meenemen maar zelf bakken gaat niet lukken hoor, dus wat zal het worden?
pi_73021875
Het ziet ernaar uit, dat ik wel kan komen. Ik wil in ieder geval de dag vrij nemen. Zal nog heel even de toestemming moeten afwachten, maar dat is zeker geen probleem. Ik zal voor mijn zoontje wat speelgoed meenemen. Hij is nog niet aan Duplo toe.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73033958
Ik zou wel graag een storchenwiege willen zien/voelen. Heb er goede dingen over gelezen en ik vind dat zo'n mooie naam

Verder maakt het me nog niet zo veel uit. Ik lees hier over wol en zijde en dat klinkt ook wel interessant, maar ik weet er nog te weinig van om iets zinnigs te zeggen over wat ik wil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 september 2009 @ 12:15:14 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73034477
Helaas... ik zou heel graag willen komen, maar woensdag is net onhandig voor mij. Sasha zit dan de halve dag op de creche en ik moet hem om 12.30 gaan halen. Dat gaat niet lukken he?
Jammer!
Maar er komt vast nog wel een keer een draagmeet!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:27:45 #133
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73037879
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef texelonia het volgende:
Eens!

En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
Dat was idd het eerste wat ik dacht! Als jij duplo meeneemt, laat ik het verder thuis. heb jij ook de ambulance en de politiewagen? Anders neem ik die wel mee

Jammer BE!

En idd, ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar wol... Oef, mn hormonen, ik was stash happy, en nu... nu niet meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73038302
Jammer BE, ik ben nieuwsgierig naar je 2 mannen. Maar het klinkt te moeilijk om wel te komen.

Wol! Iedereen aan het wol voor de winter!
pi_73051850
Mai- tai zou ik ook wel eens willen proberen en een yamo. Vindt het vooral leuk als manlief dat ook zou kunnen proberen maar die komt helaas niet mee naar de meet.

Ik kan nu zeker komen. Vakantiedag is goedgekeurd . Nu alleen nog vervoer regelen. Oeke weet jij hoe je handig vanuit Amstelveen met ov bij je atelier komt. Wij zouden bijna met een busje hiervandaan kunnen komen met iedereen die hier uit de buurt komt en kindjes erbij.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73052873
Leuk dat je komt, ik ben benieuwd naar je zoon!

Heb even gekeken, maar vanuit amstelveen kan je de metro nemen en bij waterlooplein uitstappen, dan is het nog een kwartier lopen of op waterlooplein een tram nemen. 2 haltes.
Ik PM iedereen het adres wel tzt. Het is makkelijk uit te zoeken want het is vlakbij artis.
pi_73134535
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 21:13:52 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73134556
is t al bijna de 14e
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73134658
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
Waar draag jij in??
pi_73134695
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
pi_73134736
ik weet het nog steeds niet zeker.. hou nog steeds een slag om de arm.
Wat is nou precies de bedoeling? Isset in een zaaltje? Kan ik Amber evt. meenemen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73134851
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:19 schreef Joshua. het volgende:
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
pi_73134922
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
Laat maar.
pi_73134945
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73134996
Het is een draagmeeting dus ik vraag waar jij in komt dragen
Ik zeg nog niet eens dat je niet mag komen.
pi_73135011
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
Nee dan doe ik niet mee. Ik zou wel eens ergens anders mee naar toe willen dan zouden julie mij een keertje kunnen ontmoeten. En dan zullen julie zien dat ik een normale lieve vrouw ben.
pi_73135027
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
pi_73135039
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
Nee
pi_73135154
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanaf Maar ik ben de baas niet
pi_73135170
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanaf Maar ik ben de baas niet
Dat bergrijp ik daar heb je dan niks aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')