abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:51:34 #101
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72865301
Ik kom in ieder geval niet meer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:54:28 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72865327
Als je een abo hebt kun je wel altijd andere mensen met korting meenemen, zonder bonnetjes. Ik weet alleen niet hoeveel mensen je mee kunt nemen per keer per kaart zeg maar...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:24:54 #103
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72866603
Ik wil heel graag mee maar denk dat wij later aansluiten bij jullie, hebben eerst een ochtendje ziekenhuis met Danique.
pi_72867023
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:54 schreef texelonia het volgende:
Als je een abo hebt kun je wel altijd andere mensen met korting meenemen, zonder bonnetjes. Ik weet alleen niet hoeveel mensen je mee kunt nemen per keer per kaart zeg maar...
Oh dat wist ik niet. Hoeveel korting dan?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72867183
Ik heb ook een abo, dus dat zijn er al twee met abo en dus met mogelijkheid tot korting. De korting is volgens mij 5 euro, dus ipv 18,50 wordt het dan 13,50. Geen idee hoeveel mensen je mee kunt nemen per kaart. Ik kan er ook niets over terugvinden op de site.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:53:59 #106
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72867211
¤13,50 ipv ¤18,50, dus ¤5,- korting.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72870068
ooh 13,50 is niet veel..
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:42:04 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_72870099
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
grappig een draagdoekeninvasie in Artis
Je mag Ruben wel mee hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 september 2009 @ 11:42:21 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72870107
k heb nog 2 bonnetjes van het blijdorpabo, dus als nog iemand zo'n abo heeft en de kaartjes niet dan kan die gratis naar binnen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 september 2009 @ 11:44:30 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72870166
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Je mag Ruben wel mee hoor
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 21 september 2009 @ 16:55:36 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72971390
Oeke, kan je daar in de buurt parkeren?
(hoeveel kost het?)
en, wie neemt wat mee?
qua doeken, qua eten en drinken en zo? is dat nodig om eten en drinken mee te nemen?
spreken we om 11uur af?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72971935
Ik kan voor andere niet veel mee nemen aan eten of drinken
Ik moet lang met de trein en ik trek het met mijn schouder/rug niet om veel mee te nemen.

En als iemand een voorkeur heeft voor welke doek ik mee neem dan noem maar op.
Ik heb de nieuwe Gecko's, Ik heb Millie Kapok. Ik heb de VVVVVHTF ellipsen lind-turkis (zijn er 21 van ) Scilla en nog vele anderen
Ik heb doeken in de maten 2,4,5,6
pi_72973517
Jammer genoeg is het parkeren behoorlijk duur, er is volgens mij wel plek door de week. Ik heb zelf geen auto dus ben een beetje een n00b op dat gebied.

In de ruimte waar we zitten, is een barretje aanwezig met koffie- en theezetmogelijkheden en koelkast enzo. Miss Sly en ik willen iig lekkere dingen bakken om mee te nemen. En ik zorg voor thee en koffie en appelsap.

11.00 lijkt me een goede tijd trouwens. Kunnen we er een lunch in verweven.

Ik wil heel graag wol voelen/zien en ik zou eens willen kijken of een maat 5 ook kan met mijn postuur.

Zelf heb ik Pfau, Kapok, Ultramarijn en een boek uit Guatamala.

Oja en een mei tai ben ik ook benieuwd naar.

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72973856
Mijn Scilla is een maat 5 en mijn millie kapok is een 5..
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:17:09 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72996766
Ik weet nog niet wat ik allemaal meeneem. Als iemand een verzoek heeft... Ik heb inmiddels vanalles wat, wol, linnen, zijde, lange doeken, korte doeken, verschillende merken. Wol kan ik meenemen en maatje 5 ook.

Zelf ben ik benieuwd naar hennep, de Karma van cattie, lind-türkis van pvoesss, de linnen gecko's van Macka.

11 uur vind ik een prima tijd. En qua meenemen, wat is er allemaal nog nodig? Als iedereen wat meeneemt is er meestal voor een weeshuis aan eten, drinken en lekkers
Maar ik wil wel krentenbollen ofzow meenemen?
©Dumbo
pi_72996980
Tex als jij dan wol en maatje 5 mij neemt dan neem ik als jij hem niet toevallig eerder zal zien mijn ellipsen mee.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:42:09 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72997475
Neemt er iemand een indio mee?
Ik denk dat ik gewoon mijn stash meegraai. Tzijn er maar 4, dus das wel te overzien, toch?

Qua eten, ik kan niet teveel tillen, maar iets als rozijnen, rijstwafels of ander licht spul voor de kinders kan ik prima meenemen
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:46:20 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72997620
Is goed Pvoesss
En Davinia mijn wollen doek ís een indio dus dan 2 vliegen in één klap (helaas geen maatje 5 )

Maar ik kom met de auto dus ik kan zoveel meeslepen als nodig is.
©Dumbo
pi_72998237
En ik ben benieuwd naar je piselli dus als die er toevallig dan al is. Dan moet die mee hoor
pi_72998521
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik mee kan nemen.... Iemand nog wensen? Alleen niet te groot of zwaar, want ik kom met het ov
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 13:30:58 #121
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72999025
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:51 schreef aeque het volgende:
Ik kom in ieder geval niet meer.
Jammer joh!
Ik kom als het even kan wel. Maar ik hou ook een slagje om de arm want het is erg dicht voor mijn tweede draagconsulentencursus. Wandelen in Artis ga ik niet.
ik denk dat (mijn) kleine kindjes net zo blij zo niet blijer zijn met een kinderboerderij waar ze cavia's zelf kunnen aaien, en dat een meeting al vermoeiend genoeg is zonder dierentuin
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:32:02 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72999054
Ik zou wel willen komen maar m`n jongens moeten gewoon naar school dan..en ik vind wandelen in Artis ook wel vrij heftig..weet niet of ik dat wel trek.
Ik denk er nog even over na
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:48:35 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_72999569
Wat ik mee kan nemen is nogal afhankelijk van hoe ik kom (trein of auto). Ik zal in ieder geval mijn indio hennep en Karma meenemen! Als ik met de auto kom, kan ik ook nog wel wat andere doeken meenemen. Artis is leuk, maar alleen als ik alleen Fee bij me heb, want hoewel Ive de dierentuin geweldig vindt, wordt me dat net teveel.
pi_72999721
Oh nou! Ik zou het zó leuk vinden, maar ik heb 15 t/m 17 okt. de slotcursus draagconsulent. Dus misschien wordt het dan wat veel van het goede... Even aankijken hoe kwiek ik ben die week.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73000408
Ik kom me ook even melden.. mocht het zo zijn dat m'n vriend die datum toevallig op Schiphol landt, dan lijkt het me ook leuk om te komen! Zoals het nu staat komt hij namelijk ergens tussen de 10e en 20e oktober thuis. Kleine kans, maar Leeuwarden ligt niet direct naast de deur dus anders wordt het em niet.
pi_73012751
Eigenlijk vind ik het meeten belangrijker dan Artis! Dus ik stel voor dat dat niet het doel is van de meet, maar dat dat het ontmoeten van andere dragers en draagkindjes is.

Mochten er mensen nog zin hebben om naar Artis te gaan is dat prima, maar het lijkt me niet leuk om de meet te haasten omdat we nog naar Artis moeten of dat er mensen niet komen vanwege Artis.

Ik heb heel veel zin om iedereen te zien, ook degenen die het nog niet zeker weten!

En ik geloof dat Miss Sly en ik allebei zin hebben om lekker te kokkerellen dus het lijkt me onzin om je een breuk te sjouwen als je met het ov komt!

Er is alleen geen speelgoed of ander kindervermaak aanwezig, Of dat heb ik nog niet geregeld dus als je iets mee wil nemen, graag.
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:57:32 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73012904
Eens!

En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
©Dumbo
pi_73012932
helemaal eens met de post van oeke, vanaf Artis tot het kokkerellen en het speelgoed
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:34:23 #129
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73014572
Helemaal mee eens!
Ik ga het alleen niet redden om er om 11uur te zijn, wij moeten om half 10 voor controle met Danique naar de Vu toe, daarna moet ze echt heel even slapen anders is ze niet gezellig op de meet
Is het een idee dat ik iemand van jullie sms ofzo waar jullie zijn op het moment dat wij er klaar voor zijn want ik wil zo graag meeten!!!
Denk dat wij een uurtje of 12, half 1 zeker moeten redden!

Ik wil ook graag wat meenemen maar zelf bakken gaat niet lukken hoor, dus wat zal het worden?
pi_73021875
Het ziet ernaar uit, dat ik wel kan komen. Ik wil in ieder geval de dag vrij nemen. Zal nog heel even de toestemming moeten afwachten, maar dat is zeker geen probleem. Ik zal voor mijn zoontje wat speelgoed meenemen. Hij is nog niet aan Duplo toe.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73033958
Ik zou wel graag een storchenwiege willen zien/voelen. Heb er goede dingen over gelezen en ik vind dat zo'n mooie naam

Verder maakt het me nog niet zo veel uit. Ik lees hier over wol en zijde en dat klinkt ook wel interessant, maar ik weet er nog te weinig van om iets zinnigs te zeggen over wat ik wil.
  woensdag 23 september 2009 @ 12:15:14 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73034477
Helaas... ik zou heel graag willen komen, maar woensdag is net onhandig voor mij. Sasha zit dan de halve dag op de creche en ik moet hem om 12.30 gaan halen. Dat gaat niet lukken he?
Jammer!
Maar er komt vast nog wel een keer een draagmeet!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:27:45 #133
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73037879
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef texelonia het volgende:
Eens!

En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
Dat was idd het eerste wat ik dacht! Als jij duplo meeneemt, laat ik het verder thuis. heb jij ook de ambulance en de politiewagen? Anders neem ik die wel mee

Jammer BE!

En idd, ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar wol... Oef, mn hormonen, ik was stash happy, en nu... nu niet meer
pi_73038302
Jammer BE, ik ben nieuwsgierig naar je 2 mannen. Maar het klinkt te moeilijk om wel te komen.

Wol! Iedereen aan het wol voor de winter!
pi_73051850
Mai- tai zou ik ook wel eens willen proberen en een yamo. Vindt het vooral leuk als manlief dat ook zou kunnen proberen maar die komt helaas niet mee naar de meet.

Ik kan nu zeker komen. Vakantiedag is goedgekeurd . Nu alleen nog vervoer regelen. Oeke weet jij hoe je handig vanuit Amstelveen met ov bij je atelier komt. Wij zouden bijna met een busje hiervandaan kunnen komen met iedereen die hier uit de buurt komt en kindjes erbij.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73052873
Leuk dat je komt, ik ben benieuwd naar je zoon!

Heb even gekeken, maar vanuit amstelveen kan je de metro nemen en bij waterlooplein uitstappen, dan is het nog een kwartier lopen of op waterlooplein een tram nemen. 2 haltes.
Ik PM iedereen het adres wel tzt. Het is makkelijk uit te zoeken want het is vlakbij artis.
pi_73134535
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 21:13:52 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73134556
is t al bijna de 14e
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73134658
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
Waar draag jij in??
pi_73134695
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
pi_73134736
ik weet het nog steeds niet zeker.. hou nog steeds een slag om de arm.
Wat is nou precies de bedoeling? Isset in een zaaltje? Kan ik Amber evt. meenemen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73134851
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:19 schreef Joshua. het volgende:
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
pi_73134922
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Laat maar.
pi_73134945
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73134996
Het is een draagmeeting dus ik vraag waar jij in komt dragen
Ik zeg nog niet eens dat je niet mag komen.
pi_73135011
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
Nee dan doe ik niet mee. Ik zou wel eens ergens anders mee naar toe willen dan zouden julie mij een keertje kunnen ontmoeten. En dan zullen julie zien dat ik een normale lieve vrouw ben.
pi_73135027
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
pi_73135039
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
Nee
pi_73135154
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanaf Maar ik ben de baas niet
pi_73135170
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanaf Maar ik ben de baas niet
Dat bergrijp ik daar heb je dan niks aan.
pi_73135173
Als je wilt gaan dragen is het misschien wel leuk maar ik weet ook niet of dat bij je in de planning zit??
pi_73135243
Ik heb geen idee wat de bedoeling er van is allemaal.
Het ging mij er voornamelijk om om eens een paar mensen te ontmoeten.
Dan kunnen julie zelf zien dat ik gewoon een normale lieve vrouw ben.
pi_73135258
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:45 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb geen idee wat de bedoeling er van is allemaal.
Het ging mij er voornamelijk om om eens een paar mensen te ontmoeten.
Dan kunnen julie zelf zien dat ik gewoon een normale lieve vrouw ben.
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73135262
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.

en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 21:47:07 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73135277
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:

en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
jaaaaaaaaaaaaaa
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73135284
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:

misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik ga
mocht ik nou de auto hebben kan je evt. met mij meerijden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73135289
Nou ik denk dat je eerst maar eens uit moet zoeken wat dragen is. En of dat iets is wat je wil doen.
Anders is het niet erg leuk als iedereen 20 doeken aan het betasten is en jij denkt dat het een lapje stof is
pi_73135296
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
Dat is me te ver weg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 21:48:20 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73135311
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat is een goede tip Joshua! gezellig met zn allen in t park
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73135346
ik zei ook... bijvoorbeeld Utrecht. Misschien komt er volgen jaar ook wel weer wat in A'dam eo

Maar lieve meisjes, wat is precies de bedoeling? Zaaltje of rondwandelen buiten?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73135379
In het zaaltje toch. En eventueel als mensen dat willen erna wandelen of artis ofzo.

En kssssst naar je bank jij Vicky
pi_73135393
jaja ik ga
fokverslaafd he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73135400
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
pi_73135428
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:47 schreef Vicky het volgende:

[..]

misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik ga
mocht ik nou de auto hebben kan je evt. met mij meerijden.
deal
gaan we allebei nog even kijken en twijfelen of we gaan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73135462
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

deal
gaan we allebei nog even kijken en twijfelen of we gaan
Doen we
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73135496
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
Nee hij mag niet mee!!! Absoluut niet.. Wat moet een kind in de speeltuin!
Alleen voor moeders, sorry Ik denk dat je voor de NH meet even naar dat topic moet.
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:56:14 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_73135510
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
Het gaat er vaak juist om dat de kinderen meekomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73135518
Oh ik wil zo graag, ik denk dat ik er voorlopig maar even vanuit ga dat ik wel kom
pi_73135584
Wat leuk Chan. (ik vind Simon jullie zo leuk staan in het andere draadje trouwens )
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:41:12 #170
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73136366
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

En Ynske heeft een hele contraptie om haar camera's in te dragen.
mss kunnen we haar wel een mooie doek aansmeren
grapje, Yns!

Leuk als er meer mensen komen!
pi_73136704
SSC: soft spiegelreflex carrier.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73136721
Je bent op dreef WK
pi_73137500
Wat druk was het hier vandaag!

Ik verheug me erop!
Wol voelen, hopelijk Ko op de rug leren knopen en vooral leuke mensen en kindjes ontmoeten!

Het is een klein zaaltje met een verdieping eronder. Er zijn tafeltjes en stoeltjes en een barretje en het is wel een beetje rommelig. Het zit in een pand waar veel ateliers en werkplaatsen zijn.

Er zit ook iemand in het pand met een versgebakken kindje, misschien vindt zij het ook leuk om te komen, dat is toch wel okay, ook al post ze hier niet mee?
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:33:14 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73137599
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:55 schreef Webkim het volgende:

oeke, ik neem aan dat er ook een boel stoelen zijn?
(Anders ga ik gewoon op de grond liggen )
pi_73137769
Stoelen, check!

op de grond liggen
pi_73137825
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
ik zei ook... bijvoorbeeld Utrecht. Misschien komt er volgen jaar ook wel weer wat in A'dam eo

Maar lieve meisjes, wat is precies de bedoeling? Zaaltje of rondwandelen buiten?
In eerste instantie meeten, kletsen, doeken zien en voelen, knopen uitproberen en koffie drinken.
Als het lekker weer is en we hebben er zin in, kunnen we lekker wandelen en in geval van zin kan dat indien financieel interessant in Artis zijn, maar ook gewoon in de buurt

Tenmisnte, zo dacht ik dat de bedoeling ongeveer was
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:47:25 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73138023
Jeuj voor stoelen!

Is het trouwens nog een plan om vragen van mensen te inventariseren?

Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
pi_73138071
Ik weet niet of het dan al kan met Senna, maar ik zie dat heupdragen en rugdragen ook wel zitten. Maar ik denk dat ze dan nog wat klein is, dan is ze nog net geen 3 maanden.
  zondag 27 september 2009 @ 07:51:39 #179
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73141273
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef DaviniaHR het volgende:

Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
Ik wil inderdaad graag leren rugdragen en heupdragen!!
Wil het steeds proberen maar ben dan bang dat ik haar niet goed knoop enzo...dus tips zijn meer dan welkom!
pi_73142076
Oh mogen Esmee en ik ook komen? Ik heb alleen een tricot slen, maar ben wel benieuwd naar dragen met niet-rekbare doeken. Of is Esmee daar nog veeel te klein voor om te proberen? Linde is die dag naar de opvang dus het komt mij verder wel goed uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 10:17:13 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73142103
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:55 schreef Webkim het volgende:
he ja
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 10:35:26 #182
5428 crew  miss_sly
pi_73142361
Stiemie, ja gezellig Wil jou ook wel eens ontmoeten en uiteraard wil ik Esmee wel bewonderen
pi_73142404
Ah leuk! Ben ook erg benieuwd naar alle mede-ouders. En dan kan ik alle kindjes ook eens zien
pi_73142473
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik kan wel een MeiTai meenemen. Heb er 1 van Mister Mirko. Ook wel een Indio trouwens. Veel meer heb ik ook niet. Owja, en ik heb natuurlijk m'n Bebina nog, dus als iemand die nog wil voelen (UBERzacht!).
Maar hangt nog steeds even er vanaf wanneer VL op Schiphol landt en dat weet ik altijd pas op het laatste moment.
pi_73142610
Leuk Stiemie, krijgen we Esmee te zien! Volgens mij kun je haar gewoon in een geweven doek dragen vanaf dag 1. Ik ging Ko met 4 weken in een geweven doek dragen.

spannend Zweefvliegje. Het zou heel leuk zijn als je ook kan komen!
pi_73143118
Stiemie je kan Esmee prima in een geweven doek proberen te dragen, dat mag ook gewoon vanaf dag 1 hoor..
De reden dat ik net als Oeke pas na een maand ofzo ben begonnen met geweven doeken, was dat het "zo gemakkelijk" was, even snel de Tricot Slen te pakken. Deze doek hoefde namelijk helemaal niet secuur geknoopt te worden en zal altijd wel goed. Met geweven doeken moet je wel wat secuurder knopen.
Maar dat is mijn ervaring, wie weet vind jij een geweven doek wel net zo gemakkelijk!
pi_73143182
Weet je wat: als F. vrij is wil ik ook wel komen. Zonder Thomas en met een draagpop.
Vanavond kan ik zijn agenda checken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73143234
Leuk!
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 11:52:10 #189
5428 crew  miss_sly
pi_73143698
Leuk Webkim
pi_73143917
Leuk stiemie als jij komt en Esmee en Linde meebrengt. Ik ben geen van de experts. Maar dacht dat je vanaf het begin ook in een geweven doek kunt dragen.

Ik zou zeggen hoe meer mensen hoe gezelliger. En tegelijkertijd krijgen de nieuwkomers misschien ook zin in dragen als zij het zien.

Zweefvliegje ik vroeg naar een Mai-Tai en volgens mij iemand anders ook, maar weet niet meer wie,

Ik denk dat het voor mij heel goed is om heup- en rugknopen weer eens te oefenen. Draag veels te zelden zo. Helaas heb ik maar een girasol en een rekbare doek, die ik kan meebrengen. Is er een behoefte aan extra rekbare doeken? Heb wel een korte geweven doek ik te leen, die goed is voor de huepknopen. Die breng ik dan ook mee.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 27 september 2009 @ 12:05:17 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73143955
Tinu, linde is naar de opvang, die komt dus niet

Webkim, had jij niet een consulenten-cursus? of ben ik nu verkeerd aangesloten?
iig gezellig als je komt!
pi_73144153
Cursus is 15 tm 17 okt Davinia. Maar ach, een beetje drukke week moet kunnen.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 12:13:48 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73144191
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Jammer joh!
Ik kom als het even kan wel. Maar ik hou ook een slagje om de arm want het is erg dicht voor mijn tweede draagconsulentencursus. Wandelen in Artis ga ik niet.
ik denk dat (mijn) kleine kindjes net zo blij zo niet blijer zijn met een kinderboerderij waar ze cavia's zelf kunnen aaien, en dat een meeting al vermoeiend genoeg is zonder dierentuin
weet je al of je komt?
dan neem ik je lamp mee
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73145033
Ik heb er echt zin in! Het wordt gezellig druk zo te lezen. En mijn eerste OUD-meet, spannend! Ben wel een beetje zenuwachtig
Ik wil ook heel graag leren rugdragen, want ik durf het toch zelf nog niet te proberen zonder hulp van iemand die weet hoe het moet.
  zondag 27 september 2009 @ 13:08:47 #195
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73145446
Gezellig, heb er zin in!

Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
.... met gevoel voor drama....
pi_73147918
Oooooh ... t lijkt mij ook zooo fijn om te komen, zin om te meeten, zin om te leren.. maar oef, ik moet vanuit Drenthe komen... ik durf nu nog niet zo goed te zeggen of ik dat aandurf in mn eentje met Lena over 2wkn.. eerst 8 okt Huup en dr meisje meeten en als die reis goed verloopt hoop ik dat wij ons er last minute nog tussen mogen wurmen!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 27 september 2009 @ 17:19:17 #197
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73152733
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .

ik hou van dragen
.... met gevoel voor drama....
pi_73154448
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Kersjes het volgende:
Gezellig, heb er zin in!

Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
Oh heel fijn kersjes. Ik wilde de yamo graag proberen. Nog liever zou ik hebben dat mijn man hem ook kon proberen. Hij doet het niet zo makkelijk met de draagdoek knopen maar zou het wel leuk vinden om Jair te dragen. Dus ik dacht misschien is dat de oplossing voor hem.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73154539
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .

ik hou van dragen
Ooohhh Kers Nu wil ik helemaal! Ga er mn best voor doen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:54:46 #200
5428 crew  miss_sly
pi_73157544
Ja Poppedein, wat leuk als je ook komt! Snap dat het een lange reis is, maar het zou echt leuk zijn als het zou kunnen

tessie, is niet eng, hoor! Is alleen maar heel gezellig, vraag maar aan Chell
En ik wil graag Graeme live bewonderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')