Oh dat wist ik niet. Hoeveel korting dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:54 schreef texelonia het volgende:
Als je een abo hebt kun je wel altijd andere mensen met korting meenemen, zonder bonnetjes. Ik weet alleen niet hoeveel mensen je mee kunt nemen per keer per kaart zeg maar...
Je mag Ruben wel mee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
grappig een draagdoekeninvasie in Artis
quote:
Jammer joh!quote:
Dat was idd het eerste wat ik dacht!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef texelonia het volgende:
Eens!
En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
Waar draag jij in??quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:19 schreef Joshua. het volgende:
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
Laat maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
Nee dan doe ik niet mee. Ik zou wel eens ergens anders mee naar toe willen dan zouden julie mij een keertje kunnen ontmoeten. En dan zullen julie zien dat ik een normale lieve vrouw ben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
Dat bergrijp ik daar heb je dan niks aan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanafMaar ik ben de baas niet
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:45 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb geen idee wat de bedoeling er van is allemaal.
Het ging mij er voornamelijk om om eens een paar mensen te ontmoeten.
Dan kunnen julie zelf zien dat ik gewoon een normale lieve vrouw ben.
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen![]()
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.
en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik gaquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen![]()
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.
en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
Dat is me te ver weg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
dat is een goede tip Joshua! gezellig met zn allen in t parkquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
dealquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik ga
mocht ik nou de auto hebben kan je evt. met mij meerijden.
Doen wequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
deal
gaan we allebei nog even kijken en twijfelen of we gaan
Nee hij mag niet mee!!! Absoluut niet.. Wat moet een kind in de speeltuin!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
Het gaat er vaak juist om dat de kinderen meekomenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
En Ynske heeft een hele contraptie om haar camera's in te dragen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
quote:
In eerste instantie meeten, kletsen, doeken zien en voelen, knopen uitproberen en koffie drinken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
ik zei ook... bijvoorbeeld Utrecht. Misschien komt er volgen jaar ook wel weer wat in A'dam eo
Maar lieve meisjes, wat is precies de bedoeling? Zaaltje of rondwandelen buiten?
Ik wil inderdaad graag leren rugdragen en heupdragen!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
weet je al of je komt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jammer joh!
Ik kom als het even kan wel. Maar ik hou ook een slagje om de arm want het is erg dicht voor mijn tweede draagconsulentencursus. Wandelen in Artis ga ik niet.
ik denk dat (mijn) kleine kindjes net zo blij zo niet blijer zijn met een kinderboerderij waar ze cavia's zelf kunnen aaien, en dat een meeting al vermoeiend genoeg is zonder dierentuin
Oh heel fijn kersjes. Ik wilde de yamo graag proberen. Nog liever zou ik hebben dat mijn man hem ook kon proberen. Hij doet het niet zo makkelijk met de draagdoek knopen maar zou het wel leuk vinden om Jair te dragen. Dus ik dacht misschien is dat de oplossing voor hem.quote:Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Kersjes het volgende:
Gezellig, heb er zin in!
Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
Ooohhh Kersquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .
ik hou van dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |