abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73137825
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
ik zei ook... bijvoorbeeld Utrecht. Misschien komt er volgen jaar ook wel weer wat in A'dam eo

Maar lieve meisjes, wat is precies de bedoeling? Zaaltje of rondwandelen buiten?
In eerste instantie meeten, kletsen, doeken zien en voelen, knopen uitproberen en koffie drinken.
Als het lekker weer is en we hebben er zin in, kunnen we lekker wandelen en in geval van zin kan dat indien financieel interessant in Artis zijn, maar ook gewoon in de buurt

Tenmisnte, zo dacht ik dat de bedoeling ongeveer was
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:47:25 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73138023
Jeuj voor stoelen!

Is het trouwens nog een plan om vragen van mensen te inventariseren?

Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73138071
Ik weet niet of het dan al kan met Senna, maar ik zie dat heupdragen en rugdragen ook wel zitten. Maar ik denk dat ze dan nog wat klein is, dan is ze nog net geen 3 maanden.
  zondag 27 september 2009 @ 07:51:39 #179
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73141273
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef DaviniaHR het volgende:

Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
Ik wil inderdaad graag leren rugdragen en heupdragen!!
Wil het steeds proberen maar ben dan bang dat ik haar niet goed knoop enzo...dus tips zijn meer dan welkom!
pi_73142076
Oh mogen Esmee en ik ook komen? Ik heb alleen een tricot slen, maar ben wel benieuwd naar dragen met niet-rekbare doeken. Of is Esmee daar nog veeel te klein voor om te proberen? Linde is die dag naar de opvang dus het komt mij verder wel goed uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 10:17:13 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73142103
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:55 schreef Webkim het volgende:
SSC: soft spiegelreflex carrier.
he ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 10:35:26 #182
5428 crew  miss_sly
pi_73142361
Stiemie, ja gezellig Wil jou ook wel eens ontmoeten en uiteraard wil ik Esmee wel bewonderen
pi_73142404
Ah leuk! Ben ook erg benieuwd naar alle mede-ouders. En dan kan ik alle kindjes ook eens zien
pi_73142473
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik kan wel een MeiTai meenemen. Heb er 1 van Mister Mirko. Ook wel een Indio trouwens. Veel meer heb ik ook niet. Owja, en ik heb natuurlijk m'n Bebina nog, dus als iemand die nog wil voelen (UBERzacht!).
Maar hangt nog steeds even er vanaf wanneer VL op Schiphol landt en dat weet ik altijd pas op het laatste moment.
pi_73142610
Leuk Stiemie, krijgen we Esmee te zien! Volgens mij kun je haar gewoon in een geweven doek dragen vanaf dag 1. Ik ging Ko met 4 weken in een geweven doek dragen.

spannend Zweefvliegje. Het zou heel leuk zijn als je ook kan komen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73143118
Stiemie je kan Esmee prima in een geweven doek proberen te dragen, dat mag ook gewoon vanaf dag 1 hoor..
De reden dat ik net als Oeke pas na een maand ofzo ben begonnen met geweven doeken, was dat het "zo gemakkelijk" was, even snel de Tricot Slen te pakken. Deze doek hoefde namelijk helemaal niet secuur geknoopt te worden en zal altijd wel goed. Met geweven doeken moet je wel wat secuurder knopen.
Maar dat is mijn ervaring, wie weet vind jij een geweven doek wel net zo gemakkelijk!
pi_73143182
Weet je wat: als F. vrij is wil ik ook wel komen. Zonder Thomas en met een draagpop.
Vanavond kan ik zijn agenda checken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73143234
Leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 11:52:10 #189
5428 crew  miss_sly
pi_73143698
Leuk Webkim
pi_73143917
Leuk stiemie als jij komt en Esmee en Linde meebrengt. Ik ben geen van de experts. Maar dacht dat je vanaf het begin ook in een geweven doek kunt dragen.

Ik zou zeggen hoe meer mensen hoe gezelliger. En tegelijkertijd krijgen de nieuwkomers misschien ook zin in dragen als zij het zien.

Zweefvliegje ik vroeg naar een Mai-Tai en volgens mij iemand anders ook, maar weet niet meer wie,

Ik denk dat het voor mij heel goed is om heup- en rugknopen weer eens te oefenen. Draag veels te zelden zo. Helaas heb ik maar een girasol en een rekbare doek, die ik kan meebrengen. Is er een behoefte aan extra rekbare doeken? Heb wel een korte geweven doek ik te leen, die goed is voor de huepknopen. Die breng ik dan ook mee.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 27 september 2009 @ 12:05:17 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73143955
Tinu, linde is naar de opvang, die komt dus niet

Webkim, had jij niet een consulenten-cursus? of ben ik nu verkeerd aangesloten?
iig gezellig als je komt!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73144153
Cursus is 15 tm 17 okt Davinia. Maar ach, een beetje drukke week moet kunnen.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 12:13:48 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73144191
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Jammer joh!
Ik kom als het even kan wel. Maar ik hou ook een slagje om de arm want het is erg dicht voor mijn tweede draagconsulentencursus. Wandelen in Artis ga ik niet.
ik denk dat (mijn) kleine kindjes net zo blij zo niet blijer zijn met een kinderboerderij waar ze cavia's zelf kunnen aaien, en dat een meeting al vermoeiend genoeg is zonder dierentuin
weet je al of je komt?
dan neem ik je lamp mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73145033
Ik heb er echt zin in! Het wordt gezellig druk zo te lezen. En mijn eerste OUD-meet, spannend! Ben wel een beetje zenuwachtig
Ik wil ook heel graag leren rugdragen, want ik durf het toch zelf nog niet te proberen zonder hulp van iemand die weet hoe het moet.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 27 september 2009 @ 13:08:47 #195
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73145446
Gezellig, heb er zin in!

Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
.... met gevoel voor drama....
pi_73147918
Oooooh ... t lijkt mij ook zooo fijn om te komen, zin om te meeten, zin om te leren.. maar oef, ik moet vanuit Drenthe komen... ik durf nu nog niet zo goed te zeggen of ik dat aandurf in mn eentje met Lena over 2wkn.. eerst 8 okt Huup en dr meisje meeten en als die reis goed verloopt hoop ik dat wij ons er last minute nog tussen mogen wurmen!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 27 september 2009 @ 17:19:17 #197
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73152733
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .

ik hou van dragen
.... met gevoel voor drama....
pi_73154448
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Kersjes het volgende:
Gezellig, heb er zin in!

Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
Oh heel fijn kersjes. Ik wilde de yamo graag proberen. Nog liever zou ik hebben dat mijn man hem ook kon proberen. Hij doet het niet zo makkelijk met de draagdoek knopen maar zou het wel leuk vinden om Jair te dragen. Dus ik dacht misschien is dat de oplossing voor hem.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73154539
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .

ik hou van dragen
Ooohhh Kers Nu wil ik helemaal! Ga er mn best voor doen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:54:46 #200
5428 crew  miss_sly
pi_73157544
Ja Poppedein, wat leuk als je ook komt! Snap dat het een lange reis is, maar het zou echt leuk zijn als het zou kunnen

tessie, is niet eng, hoor! Is alleen maar heel gezellig, vraag maar aan Chell
En ik wil graag Graeme live bewonderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')