In eerste instantie meeten, kletsen, doeken zien en voelen, knopen uitproberen en koffie drinken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
ik zei ook... bijvoorbeeld Utrecht. Misschien komt er volgen jaar ook wel weer wat in A'dam eo
Maar lieve meisjes, wat is precies de bedoeling? Zaaltje of rondwandelen buiten?
Ik wil inderdaad graag leren rugdragen en heupdragen!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Uiteraard gaan we doeken voelen (wol!!), en er zijn mensen die willen leren rugdragen, zijn er ook mensen die willen leren heupdragen? of andere vragen?
weet je al of je komt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jammer joh!
Ik kom als het even kan wel. Maar ik hou ook een slagje om de arm want het is erg dicht voor mijn tweede draagconsulentencursus. Wandelen in Artis ga ik niet.
ik denk dat (mijn) kleine kindjes net zo blij zo niet blijer zijn met een kinderboerderij waar ze cavia's zelf kunnen aaien, en dat een meeting al vermoeiend genoeg is zonder dierentuin
Oh heel fijn kersjes. Ik wilde de yamo graag proberen. Nog liever zou ik hebben dat mijn man hem ook kon proberen. Hij doet het niet zo makkelijk met de draagdoek knopen maar zou het wel leuk vinden om Jair te dragen. Dus ik dacht misschien is dat de oplossing voor hem.quote:Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Kersjes het volgende:
Gezellig, heb er zin in!
Tinu, zal ik een Yamo voor je meenemen? Ik ben er erg enthousiast over.
Ooohhh Kersquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Poppedein, ik zou het heel leuk vinden als je komt!!
Ben b enieuwd naar je, we "kennen" elkaar al zeker een jaar ofzo, toch?
Toen hadden we beiden slechts een kinderwens, inmiddels hebben we kleine frummels in onze draagoeken hangen. Met van die kleine graaihandjes. Die tijdens het dragen dan ineens gaan dwalen. En je over je arm strijken Of zomaar in je oksels kriebelen. .
ik hou van dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |