Ik ga ook voor de week van 12 oktoberquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef cattie het volgende:
Leuk! Is er goede parkeerruimte in de buurt? Door de week kan ik alleen op maandag en vrijdag, de week van 12 oktober de hele week.
Ha, iig 1 voordeel van eigen baas zijn!quote:
quote:
Die mag je sowieso overnemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef miss_sly het volgende:
MIsschien ben ik er dan op uitgekeken en kun je hem overnemen...of lenen, ruilen tegen een andere, de gira ofzo?
kom je ook?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
grappig een draagdoekeninvasie in Artis
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:40 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
kom je ook?
jij hebt dan ook vanalles op je rug hangen, misstaat dus helemaal niet
als de rest dat ook wilquote:oh, ja, tijd en zo. ook wel handig, ja
Dat vraag ik me net ook af.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Kaarr het volgende:Waarom moet ik nou werken op die dag!
Oh dat wist ik niet. Hoeveel korting dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:54 schreef texelonia het volgende:
Als je een abo hebt kun je wel altijd andere mensen met korting meenemen, zonder bonnetjes. Ik weet alleen niet hoeveel mensen je mee kunt nemen per keer per kaart zeg maar...
Je mag Ruben wel mee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
grappig een draagdoekeninvasie in Artis
quote:
Jammer joh!quote:
Dat was idd het eerste wat ik dacht!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef texelonia het volgende:
Eens!
En ik kan wel een ton duplo ofzow meenemen, dat vinden bijna alle kindjes wel leuk, groot en klein
Waar draag jij in??quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:19 schreef Joshua. het volgende:
Mag iedereen komen of kennen julie elkaar al.
Ik hoor het wel als ik ook mag komen als ik kom moet ik mijn kindje wel mee nemen.
Laat maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
Nee dan doe ik niet mee. Ik zou wel eens ergens anders mee naar toe willen dan zouden julie mij een keertje kunnen ontmoeten. En dan zullen julie zien dat ik een normale lieve vrouw ben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
tis toch een normale vraag?? Pvoess vraagt of jij draagt en zo ja waarin.. geen rare vraag toch?!
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat hier niet eens over niet mee doen. Ik vroeg alleen of je draagt en daar heb je nu nog steeds geen reactie op gegeven..
Dat bergrijp ik daar heb je dan niks aan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dan zit je denk ik niet erg op je plek.. Als we het een uur hebben over Rucken en je het niet begrijpt is de lol er denk ik wel vanafMaar ik ben de baas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |