dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:45 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb geen idee wat de bedoeling er van is allemaal.
Het ging mij er voornamelijk om om eens een paar mensen te ontmoeten.
Dan kunnen julie zelf zien dat ik gewoon een normale lieve vrouw ben.
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen![]()
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.
en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik gaquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ga even twijfelen, misschien wil ik ook wel komen![]()
ik heb wel ontzettend veel zin om mensen te meeten enzo.
en ik heb toch een ov-jaarkaart dus ik kan gratis met t ov en eventueel kan iemand van en naar rijswijk met 40% korting met mij meereizen
Dat is me te ver weg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
dat is een goede tip Joshua! gezellig met zn allen in t parkquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je beter wachten tot een meet in bijvoorbeeld Utrecht, volgend jaar zomer.
dealquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien dat ik evt. met je meewil.. ALS ik ga
mocht ik nou de auto hebben kan je evt. met mij meerijden.
Doen wequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
deal
gaan we allebei nog even kijken en twijfelen of we gaan
Nee hij mag niet mee!!! Absoluut niet.. Wat moet een kind in de speeltuin!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
Het gaat er vaak juist om dat de kinderen meekomenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Joshua. het volgende:
zoals nu is er een meet in Noorholland.
Naar zoiets wil ik wel komen maar ik moet wel altijd de kleine mee nemen als dat geen probleem is.
En Ynske heeft een hele contraptie om haar camera's in te dragen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou iedere draag moeder + Ynske mag komen. (ynske hoort namelijk overal bij)
Zoals ik net al vroeg waar draag jij in??
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |