Ik fietste pas door de Oude Kijk in 't Jat straat (en dan het achterste deel, bijna bij de grachten) en daar zag ik dat ze een winkel hadden met kookgereiquote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ben ik hier al helemaal nog nergens tegen gekomen.

Ja, daar ben ik wel eens geweest. Geen marsepein of fondant iig, en alleen simpele uitstekertjes en zo. Misschien wel leuk om je eerste materialen vandaan te halen, maar online heb je echt een véél ruimere keus. Kamphuis heeft ook wel een paar dingetjes hoor, maar ook weer weinig keus en duurder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fietste pas door de Oude Kijk in 't Jat straat (en dan het achterste deel, bijna bij de grachten) en daar zag ik dat ze een winkel hadden met kookgereiin ieder geval al heel veel bakvormen etc, misschien hebben ze daar een ruimere keuze of kunnen ze dingen voor je bestellen!
![]()
Weet niet of jij daar ooit geweest bent maar ik ga binnenkort eens kijken.

Thanx voor alle complimentjesquote:Tessie; Hij is super! Hoe ben je op 't idee gekomen??

Hij is echt supermooi! Waar heb je al die snoepjes van gemaakt? Was dat niet een enorm werk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef tessie het volgende:
Mooi geworden KrnKje en fijn dat ze er ook zo blij mee waren
Mijn taart is eindelijk ook af. Niet super wit, meer een beetje gebroken wit, maar dat vond ik al lang best eigenlijk.
[ afbeelding ]
Gevuld met aardbeienkwark en mango passievruchten jam.

Hierbij krijg ik echt zo'n Sjakie en de chocoladefabriekgevoel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef tessie het volgende:
Mooi geworden KrnKje en fijn dat ze er ook zo blij mee waren
Mijn taart is eindelijk ook af. Niet super wit, meer een beetje gebroken wit, maar dat vond ik al lang best eigenlijk.
[ afbeelding ]
Gevuld met aardbeienkwark en mango passievruchten jam.

Mja, omdat ik dat soort dingen pas achteraf bedenkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef Taartje het volgende:
Innepin, waarom zet je je taart niet gewoon op de eettafel en ga je daar zitten priegelen? Scheelt een hoop rugpijn! *spreekt uit ervaring* Ben benieuwd naar het resultaat!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |