Ik wil ook wel parkeergeld delen als jullie me op komen halenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky als jij wel gaat en Huup niet..misschien kunnen wij dan wel carpoolen ofzo? Kunnen we parkeergeld delen enzulks
Appelsap is altijd welkomquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef Ynske het volgende:
zal ik nog iets van pakjes appelsap/sinasappelsap meenemen?
hele grote auto met 7 stoelen heeftquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat me ineens ook te bedenken dat 3 autostoeltjes op een achterbank wellicht wat krapjes is om nog bij te gaan zitten. (herinnert zich nog een foto van swets van een tijdje geleden)
heb je geen kortingskaart?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik keek net naar de prijs van het treinkaartje: ¤ 19,10..
Dat is echt zoveel duurder dan dat het vroeger was
als ik ga (als als als....) dan kun je met mij mee op mn ov-kaart met 40% kortingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik keek net naar de prijs van het treinkaartje: ¤ 19,10..
Dat is echt zoveel duurder dan dat het vroeger was
Dat is fijn!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als ik ga (als als als....) dan kun je met mij mee op mn ov-kaart met 40% kortingik mag 4 mensen met korting meeslepen. Vanaf rijswijk wordt dat dan.
Maar ik hou dus nog even een kleine slag om de arm over of ik kom enzo.
dat heeft hij niet aangeboden, dat heb ik bedachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Stiemie het volgende:
Davinia is zonder Eli komen voor jou dan niet ook het handigst? En het aanbod om hem met je schoonvader te laten zwemmen klinkt ook heel niet verkeerd toch?
Waarom gaan er nu weer ineens allemaal mensen misschienen? Ik vond het juist zo leuk om iedereen eens te zien![]()
Ik kom voor Zara wel ff bij jou langs joh, kan ik meteen de gogo`s meenemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Wij komen definitief toch niet jammer genoeg. Het is voor mij heel slecht getimed helaas, teveel dingen ervoor en erna enzo. Ik vind het echt heel erg jammer, vooral omdat ik dan ook Zara hier te logeren heb, daar had ik wel flink wat tips en dergelijke over willen hebben!
Als er een volgende meet is in Utrecht/ZH/NH dan ben ik er zeker wel bij hoor!
TF misschien moeten we weer een high tea doen![]()
oehhh ik HighTea graag meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kom voor Zara wel ff bij jou langs joh, kan ik meteen de gogo`s meenemen
high teahou op
Als ik beter ben gaan we die eerst weer eens plannen
Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of ik kom of niet...hangt ook van de oppas van de jongens af..want die willen echt echt echt niet mee
oh ja leuk is goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kom voor Zara wel ff bij jou langs joh, kan ik meteen de gogo`s meenemen
high teahou op
Als ik beter ben gaan we die eerst weer eens plannen
Ik hoop ook dat er niet al te veel misschienen alsnog afhakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Stiemie het volgende:
Davinia is zonder Eli komen voor jou dan niet ook het handigst? En het aanbod om hem met je schoonvader te laten zwemmen klinkt ook heel niet verkeerd toch?
Waarom gaan er nu weer ineens allemaal mensen misschienen? Ik vond het juist zo leuk om iedereen eens te zien![]()
En daar moet je tegenwoordig ook echt mee oppassen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef oeke het volgende:
Ik ken iemand die ook niet zo vaak reist en niet zoveel geld heeft en dan zegt dat hij zijn kortingskaart is vergeten! Werkt gewoon altijd.![]()
Maar ik durf dat ook niet hoor.Terwijl je misschien best leuke gesprekken kan hebben zo.
Ik heb iedereen, behalve Huup, een PM gestuurd waar het is. Davinia, jouw inbox is vol denk ik...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:37 schreef Ynske het volgende:
Oeke
Pvoesss
Cattie
tessie
VIcky onder voorbehoud
texelonia
Davinia
Tinuviel
Kersjes
Fruppel (wel toch?)
Chan
Yns
Macka66
Jelief ?
De_Taartjesfee ?
Webkim (Had gezegd dat ze wel zou komen)
huuphuup ?
Zweefvliegje ?
Stiemie
Miss_Sly
k_i_m?
I agree!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vooruit dan maar
Als je maar ass gaat kicken bij het solliciteren en die baan in de wacht sleept
mag ik ko dan ook niet bijten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oeke dat hoeft toch niet? Niemand zal je bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |