k heb je er weer bij gezetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb helemaal niet afgezegd! Ik hield een slag om de arm.
Het ziet er naar uit dat het gaat lukken om te komen. (En ik wil heel erg graag, zoals de organisatrices al weten)
Sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb helemaal niet afgezegd! Ik hield een slag om de arm.
Het ziet er naar uit dat het gaat lukken om te komen. (En ik wil heel erg graag, zoals de organisatrices al weten)
Van iemand die brood met nutella en chocovlokken samen eet had ik niet anders verwachtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Sorry!
en alles met chocola is goed!
ok, thnxquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:29 schreef oeke het volgende:
Het is vlakbij Artis, om de hoek zeg maar, en er is wel parkeerplek in de buurt, zeker op een doordeweekse dag alleen je moet wel rekenen op 4 euro per uur.![]()
Het is ook makkelijk met de trein en tram te bereiken. Je kan even op de Artissite kijken, dat is dezelfde halte. Je zou het zelfs kunnen lopen, het is wel een mooie wandeling maar wel een half uurtje ofzo.
De specifieke dingen stuur ik nog even door per PM.
misschien samen reizen? als in, ik heb maar 1 tas op mn rug hangen, kan best nog een tas voor je dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef texelonia het volgende:
Ik had eigenlijk bedacht om de auto bij mijn ouders in de garage te zetten, en dan lopend naar oeke. Maar dat is misschien niet zo handig met spullen meeslepen.... Vanaf mijn ouders is het weer niet zo handig met OV, e hannah mag nog niet mee op de fiets. Dilemma! Minder spullen meeslepen misschien...
oooh sorry ik zie dit nu pas. Ik weet het nog niet!quote:
Is goed, ALS ik ga. Tess is behoorlijk snel geprikkeld als ze niet in haar eigen ritme zit. Ik zit dus nog steeds in dubio. Vind het wel heel gezellig maar weet niet of het voor Tess wel zo prettig is. Vandaag was ze ook wat uit haar ritme en vanavond mocht ik daar de prijs weer voor betalen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky als jij wel gaat en Huup niet..misschien kunnen wij dan wel carpoolen ofzo? Kunnen we parkeergeld delen enzulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |