die zijn allemaal op de meetquote:
Neeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal proberen je te helpen marc
Ach, dan worden ze daar dronken ipv thuis, verschil is er dus nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn allemaal op de meet
daar kunnen ze minder fokkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, dan worden ze daar dronken ipv thuis, verschil is er dus niet
het is nou al goed drukquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hard aan het werk al? Of komt de drukte later pas?
Ze zijn nerd genoeg om allemaal een laptop mee te nemen toch? Of via de mobiel fokken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kunnen ze minder fokken
Druk is goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is nou al goed druk
ik zit nog steeds bij de ingang dat zegt eigenlijk genoeg
dat klopt welquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn nerd genoeg om allemaal een laptop mee te nemen toch? Of via de mobiel fokken?
dat het druk is normaal gesproken ben ik rond 10 uur al aan de barquote:
ze willen niet laten blijken dat ze normaal ook in de KSC postenquote:
ik probeer dat ze min mogelijk drinkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ah oke, je laat eerst iedereen erin voor je ze zat voert
Maar druk is goed voor jou en de omzet
zoietsquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Want dan geven ze toe enig niveau te hebben en worden ze meteen uit de crew gezet?
Ow, de keuken is dicht en de bar serveert alleen nog waterquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik probeer dat ze min mogelijk drinken
drank en eten is inbegrepen in de prijs![]()
maar druk is iig goed voor de omzet
whehehe dat is een goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, de keuken is dicht en de bar serveert alleen nog water
dat ging best op mijn mobielquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kunnen ze minder fokken
Hoe durft zequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk dat LL vandaag toch naar slagharen is gegaan
Jij nep modquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg mods die in de ksc posten.
Ik had trouwens thee in de Stairway, vanmiddag.
Alleen meetgerelateerd. En nu in de trein naar huis evenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat heb je dus zitten doen
quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen meetgerelateerd. En nu in de trein naar huis even.
Ja, alleen vond de batterij van mijn telefoon het na mijn vorige post wel zo ongeveer genoegquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tuurlijk
in de trein naar huis mag he
Ja... dus nu thuis nog maar even ingelogdquote:Op zondag 6 september 2009 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Mag je eindelijk echt, word je nog tegengewerkt
Van de 7up, Sprite, Fanta en het flesje vruchtensap dat ik op Amsterdam Centraal heb gekocht, zekerquote:
Dat je nog recht kan lopenquote:Op zondag 6 september 2009 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de 7up, Sprite, Fanta en het flesje vruchtensap dat ik op Amsterdam Centraal heb gekocht, zeker.
En van de trein naar je fiets ging je op een skippybal?quote:Op zondag 6 september 2009 00:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik liep ook niet, ik zat in de trein en daarna op de fiets.
Nee, rennend!quote:Op zondag 6 september 2009 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En van de trein naar je fiets ging je op een skippybal?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 goldfinger1963
02. 024 marcb1974
03. 005 Sjowhan
04. 005 OA
05. 004 DaMart
06. 002 likkebaard
07. 002 Papierversnipperaar
08. 002 Pien85
09. 001 Powerkiwi
Reeks-statistieken!
Ik ook nietquote:
Te laat waarvoor?quote:Op zondag 6 september 2009 11:03 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Iets te laat uit bed gestapt, maargoed. Ik ben weer onder de levenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 6 september 2009 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te laat waarvoor?Nergens voor, maar normaal gesproken stap ik altijd wel rond een uurtje of 10 eruit, nu bijna een uur later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaaaaap kindje slaaaaap. Daar buuuuiten loopt een aaaaaapquote:
ik heb zo mijn momentenquote:
Ik heb dinsdag ook weekend.quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
troost je ik ben vandaag nog aan het werken![]()
mijn weekend begint dinsdag
ben jij een kloon van mijquote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuis![]()
[..]
Ik heb dinsdag ook weekend.
Nee, ik heb geen clubquote:
het is middagquote:
wees maar blijquote:
/carequote:
Is die club eigenlijk van jou, of ben je alleen bedrijfsleider?quote:
is van ons (vrouwtje en ik)quote:Op zondag 6 september 2009 17:06 schreef OA het volgende:
[..]
/care![]()
[..]
Is die club eigenlijk van jou, of ben je alleen bedrijfsleider?
En je bent vast niet de enige die zuigt in die club.quote:Op zondag 6 september 2009 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik kom nog veertjes tegen van die verenboa van vorige week![]()
en dan veeg, stofzuig en dweil ik iedere dag de club
wel met een stofzuigerquote:Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je bent vast niet de enige die zuigt in die club.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nooit mensen die om hulpstukken vragen?
Wel handig dat ze hun eigen stofzuiger meenemen! Kun je ze 25% korting geven als ze meteen een kamer schoonmaken!quote:Op zondag 6 september 2009 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]gelukkig niet
die hebben ze dan zelf wel bij zich
5 euro kortingquote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel handig dat ze hun eigen stofzuiger meenemen! Kun je ze 25% korting geven als ze meteen een kamer schoonmaken!
het is ook damesvoetbalquote:
is een merk kampeerwagensquote:
Dames ja, maar met voetbal heeft het weinig te maken.quote:
Wordt je ook niet blij van gok ik zomaar, dit zijn amper dames meer ook nog eens.quote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niemand die een shirtje heeft uitgetrokken dus?
shirtjes wisselen doen ze toch na de wedstrijd ?quote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niemand die een shirtje heeft uitgetrokken dus?
Als ze gescoord hebben, dan doen ze dat soms ook nog wel... al kunnen ze daar geel voor krijgen, tegenwoordig.quote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shirtjes wisselen doen ze toch na de wedstrijd ?
Soms helpen ze elkaar wel met het uittrekken tijdens de wedstrijd. Al valt dat hier tegen, echt watjes ditquote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shirtjes wisselen doen ze toch na de wedstrijd ?
Bij de dames pas 1 keer gezien, een amerikaanse.quote:Op zondag 6 september 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze gescoord hebben, dan doen ze dat soms ook nog wel... al kunnen ze daar geel voor krijgen, tegenwoordig.
Moet jij niet werken?quote:Op zondag 6 september 2009 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
begint hier weer gezellig druk te worden
ik ben aan het werkenquote:
Mag je meedoen met je klanten dan?quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik heb ook nog tijd om te fokken
die hebben geen pc bij zichquote:
Er is een taalkundig verschil tussen fokken en FOK!ken!quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen pc bij zich![]()
en mobieltjes zijn hier niet toegestaan
sorryquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een taalkundig verschil tussen fokken en FOK!ken!
en er wordt ook nog gebatsquote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
het is vast een top-avond in die batstent
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef MPG het volgende:
tvp.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 goldfinger1963
02. 022 marcb1974
03. 016 DaMart
04. 007 Papierversnipperaar
05. 004 Sjowhan
06. 002 OA
07. 001 Dr_Flash
08. 001 JortK
Reeks-statistieken!
ik was al bang dat iedereen nog een stairway kater had.quote:Op maandag 7 september 2009 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
jep, gewoon geen zin om te werken
Maar ja, toch maar wat doen dan he...
Och, het geeft me wat te doen zodat de tijd lekker snel gaatquote:Op maandag 7 september 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
Mogge LL![]()
rustig beginnen he, we hebben nog een hele week.
MOgguh LLquote:Op maandag 7 september 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, het geeft me wat te doen zodat de tijd lekker snel gaat
Officieel nog 3,5 week voordat mn contract afloopt, ben benieuwd wat ik hierna krijg.
Jullie mogen duimen voor een vast contract aub![]()
Maar eerlijk gezegd ben ik al blij met een jaarcontract
Als ie nou maar niet begint met: door de crisis moet ik je helaas mededelen...quote:Op maandag 7 september 2009 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
MOgguh LL
Inderdaad hopen op een vast contract!
bij deze dan.quote:Op maandag 7 september 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, het geeft me wat te doen zodat de tijd lekker snel gaat
Officieel nog 3,5 week voordat mn contract afloopt, ben benieuwd wat ik hierna krijg.
Jullie mogen duimen voor een vast contract aub![]()
Maar eerlijk gezegd ben ik al blij met een jaarcontract
Weer een donkerblauwe erbijquote:Op maandag 7 september 2009 09:04 schreef iteejer het volgende:
De leiding op de Frontpage had dringend behoefte aan versterking. Deze hebben we gevonden in MPG. Als top-poster heeft hij zijn sporen al verdiend, daarnaast heeft hij blijk gegeven verder te kijken dan zijn eigen taakgebied.
Welkom en succes!
quote:Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een donkerblauwe erbij.
Gefeliciteerd MPG.
Wat een verrassing!quote:Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een donkerblauwe erbij.
Gefeliciteerd MPG.
Ja, jij zag dit niet aankomen, natuurlijkquote:
nijnsquote:
Ik sta inderdaad te klapperen met m'n orenquote:Op maandag 7 september 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij zag dit niet aankomen, natuurlijk.
IK sta trouwens in het lijstje dat je nog gaat posten.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik de enige die geen zin heeft om te werken?
Welnee. Hoewel, ik hoef alleen maar vandaag en morgen en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik de enige die geen zin heeft om te werken?
Ik moet woensdag t/m vrijdag ook nog.quote:Op maandag 7 september 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Hoewel, ik hoef alleen maar vandaag en morgen en dan heb ik vakantie
ik nog maar 350 dagen.quote:Op maandag 7 september 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 7 september 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet woensdag t/m vrijdag ook nog.
gedaan, lotgenootquote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
check mn eerste post van de dag maar eens...
lekkerquote:Op maandag 7 september 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nou tijd voor een lotgenootsknuffelquote:Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gedaan, lotgenoot
[..]
lekker
die heb ik dus net gehad
even kijken hoeveel dagen ik nog heb, dan kan ik nog een weekje opnemen voor de kerst geloof ik
Jeej, knuffen is lekkahquote:Op maandag 7 september 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou tijd voor een lotgenootsknuffel
* MaleDuck geniet van de knuf en knuft lievv terugquote:Op maandag 7 september 2009 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jeej, knuffen is lekkah
* LL gaat op Duckie zn schoot zitten en knuft
Knuffen is heerlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck geniet van de knuf en knuft lievv terug
voel me meteen beter...
Nijntjequote:
Wie heeft er in de gang gepoept dan?quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik zou graag mee knuffen maar helaas moet ik nu naar een brainstormsessie en daarna bijspringen om shit op te ruimen.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie heeft er in de gang gepoept dan?
whehehe sorriequote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
blij dat ik geen slok thee in mn mond had, anders was het mn neus uit gekomen denk ik...
geen sorry nodig... ging net goedquote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe sorrie
Ik ga koffie halen
Ik ook thee graagquote:Op maandag 7 september 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen sorry nodig... ging net goed
doe mij maar een thee
gewone is ook goedquote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
2 thee..
heb alleen geen smaakjes hier
denk aan morgen... dan kan het alleen maar beter gaanquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Vanochtend verslapen, toen bus genomen die vertraging had, maar toch nog de trein gemist. Volgende trein zat stampvol, kom ik op kantoor, wordt ik aan alle kanten belaagd.
Tief op
En dat op de maandag..quote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Vanochtend verslapen, toen bus genomen die vertraging had, maar toch nog de trein gemist. Volgende trein zat stampvol, kom ik op kantoor, wordt ik aan alle kanten belaagd.
Tief op
Ahw, zieligquote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik had peperkoek en krentebroodjes
allebei vergeten mee te nemen
Komt goed, het wordt vanzelf het einde van je werkdagquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Tief op
BIj mij is alles al weer op... beetje jammer... ben iets te hongerig vandaagquote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik had peperkoek en krentebroodjes
allebei vergeten mee te nemen
Ook leuk toch? (of is de kleine er niet?)quote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Ik heb net besloten dat ik in mn pauze ff thuis die broodjes ga oppikken
dan eet ik ze maar ff thuis
mmm, broodjesquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
handig dat je ff naar huis kanquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Goed werkquote:Op maandag 7 september 2009 11:33 schreef Muck het volgende:
damn, ik heb vanochtend al een hele pot thee leeg gedronken
Zo is het maar netquote:Op maandag 7 september 2009 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
denk aan morgen... dan kan het alleen maar beter gaan
Toch wel vreemd dat men het altijd op die dag kan plannenquote:
Ze gaan naar oma, maar dikke kans dat ie er nog is jaquote:Op maandag 7 september 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ook leuk toch? (of is de kleine er niet?)
Krentenbroodjesquote:
7 min met de brommer, dus ik heb een kwartier om de broodjes te etenquote:
ja, ik drink echt veel te weinig normaal gesproken...quote:
met een beetje boterquote:
brommerquote:Op maandag 7 september 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
7 min met de brommer, dus ik heb een kwartier om de broodjes te eten
klinkt bijzonder, maar dat het zwarte thee is, is wel superquote:Op maandag 7 september 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik drink echt veel te weinig normaal gesproken...
euh, het was een theebloem...
lavender dream, zwarte thee met lavendel en daglelie uitFujian, China
En suikerquote:
ja, het is ook verrassend lekker!quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bijzonder, maar dat het zwarte thee is, is wel super
[..]
quote:En suiker
Heb je die thee zelf uit China gehaald of niet?quote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, het is ook verrassend lekker!
[ afbeelding ]
[..]
quote:
welnee, gewoon via een Nederlandse website besteldquote:Op maandag 7 september 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je die thee zelf uit China gehaald of niet?
Hehehequote:Krentebollen met boter zitten ook eigenlijk altijd hier bij de zakelunchjes, maar doe er dan altijd nog suiker op, soms zitten mensen me wel vreemd aan te kijken, maar het is wel lekker
ze wil je vergiftigenquote:
quote:
ja, kweenie... ik ben elke keer zo misselijk, dus dan wil ik geen koffiequote:
ik heb nog steeds meer knopjesquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
Ik werd net gebeld door de garage. Mijn auto staat daar voor APK en een beurt. De radiateur van de airco is kapot, en moet worden vervangen. Daardoor komt er amper koele lucht de auto in... dat verklaart dus waarom het van de zomer zo heet bleef.
hmmquote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, kweenie... ik ben elke keer zo misselijk, dus dan wil ik geen koffie
[..]
hmmm, vrouw.... knopjes.quote:ik heb nog steeds meer knopjes
[..]
en dan maar hopen dat van de winter je termostaat niet stuk gaat, dan wordt het niet meer warm.quote:Op maandag 7 september 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
Ik werd net gebeld door de garage. Mijn auto staat daar voor APK en een beurt. De radiateur van de airco is kapot, en moet worden vervangen. Daardoor komt er amper koele lucht de auto in... dat verklaart dus waarom het van de zomer zo heet bleef.
spannend hequote:Op maandag 7 september 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm
vrouw, ochtend, misselijk.
[..]
hmmm, vrouw.... knopjes.
wat een onthullingen allemaal.
quote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nu ook nog foliumzuur slikt.....
nope, ik slik niets, dat mag niet van mijn internistquote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nu ook nog foliumzuur slikt.....
idd, de radiator heeft zelfs invloed op aircoquote:Op maandag 7 september 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
als de zwangere vrouw slim is, slikt ze dat tegen open ruggetje van het kindquote:
dat kabeltje zijn de kosten niet, het zijn de bevestigings klipjes aan het uiteinde.quote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd, de radiator heeft zelfs invloed op airco
pas geleerd, toen de airco van mn schoonouders kapot was
Maar zal dus wel "leuk" kostenplaatje worden.
Mn oude buuf heeft dr alfa kapoet, 1 kabeltje om te schakelen: kosten: 110 euro
er zitten er 2... plus de uren die in het vervangen gaan zitten...
Gelukkig voor haar is het behalve ex-buuf ook een vriendin en doet mn ventje de arbeidsuren bijna voor niets
Maar jezus.. wat een prijs voor een stom kabeltje (vergelijkbaar met een rem/gaskabel van een brommer)
dat is jammer voor mpg.quote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, ik slik niets, dat mag niet van mijn internist
dan heeft ze mzzlquote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar is het behalve ex-buuf ook een vriendin en doet mn ventje de arbeidsuren bijna voor niets
Maar jezus.. wat een prijs voor een stom kabeltje (vergelijkbaar met een rem/gaskabel van een brommer)
Nee, niet de radiator, maar de radiateur... dat is zo'n dinge dat ronddraait voor frisse lucht als ik het goed zegquote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een vrouw waar we veel aan hebben gehad. Die staat altijd voor ons klaarquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet de radiator, maar de radiateur... dat is zo'n dinge dat ronddraait voor frisse lucht als ik het goed zeg.
radiator, radiateur is hetzelfde.quote:Op maandag 7 september 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet de radiator, maar de radiateur... dat is zo'n dinge dat ronddraait voor frisse lucht als ik het goed zeg.
quote:Op maandag 7 september 2009 11:33 schreef Muck het volgende:
damn, ik heb vanochtend al een hele pot thee leeg gedronken
Hey mijn manquote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaaaap ... ontwaakt ook langzaam...
quote:Op maandag 7 september 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
het was gewoon mierenneukerijquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
radiator, radiateur is hetzelfde.
ding dat ronddraait is een fan, ventilator koelvin.
licht aan het merk auto (frans, duits engels)
*edit: ll is vakvrouwkan het niet beter uitleggen
ik slik geen pillenquote:Op maandag 7 september 2009 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is jammer voor mpg.![]()
* oh behave wel.o.k*
het is prachtig weerquote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
het wordt weer een lekker weertje vandaag![]()
maar nou eerst koffie
I knowquote:
Man is automonteur, kijk en kooi nu 14 jaar mee, dan leer je wel eens watquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Bij radiator denk ik meteen aan een verwarming die hier tegen de muur hangtquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het blijft de hele week goed weerquote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Muck het volgende:
het is prachtig weer
jammer dat ik zo moet werken![]()
[..]
I
heb stiekum ook 7 jaar in een garage gewerkt.quote:Op maandag 7 september 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man is automonteur, kijk en kooi nu 14 jaar mee, dan leer je wel eens wat
Mwah...quote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
I know
maakt deze multiquote het weer een beetje goed?
dat gaat niet goedkoop zijnquote:Op maandag 7 september 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij radiator denk ik meteen aan een verwarming die hier tegen de muur hangt.
Maar goed, er zijn wat lamellen van de radiateur van de airco (er zit er ook nog eentje voor de motor) doorgezakt, dus hele ding moet vervangen worden.
quote:
mijn vader is ook monteurquote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb stiekum ook 7 jaar in een garage gewerkt.
maar die vieze handen altijd, dus ben wat anders gaan doen.
Je bent nu tuinman?quote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Die vieze handen zijn leuk op een wit strak shirtjequote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
alleen vieze handen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vieze handen zijn leuk op een wit strak shirtje
en op mijn witte blanke huid
er is meer leuk op mijn huidquote:
nee, schilderquote:
als ik weer aan moterblok knuffelen doe zal ik er aan denken.quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vieze handen zijn leuk op een wit strak shirtje
en op mijn witte blanke huid
Ik heb samen met mn vent en een vriend mijn 205 voorzien van een nieuwe motor. Heb echt een super leuke tijd gehadquote:Op maandag 7 september 2009 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik weer aan moterblok knuffelen doe zal ik er aan denken.(en dat doe ik nu nog weleens)
make-up?quote:
ik heb hier nog een projectje staan voor jequote:Op maandag 7 september 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb samen met mn vent en een vriend mijn 205 voorzien van een nieuwe motor. Heb echt een super leuke tijd gehad
Binnenkort toch maar weer eens een projectje regelen
quote:
quote:
ik heb anders wel een paar ideetjesquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
doe nou niet alsof je niets daarover wil vertellen...
das geen motor projectjequote:Op maandag 7 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een projectje staan voor je
het staat niet in de wegquote:Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das geen motor projectje
Maar idd, daar moet ook nodig aan gewerkt worden
wat dan?quote:Op maandag 7 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een projectje staan voor je
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
al iets gehoord van je sollicitatie gesprek?
een sloopauto waarvan ze de goede onderdelen nog van af gaan halenquote:
dag mijn vrouwquote:
oh, das geen leuke klus.quote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een sloopauto waarvan ze de goede onderdelen nog van af gaan halen
dat is klotequote:Op maandag 7 september 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ze hebben iemand anders aangenomen die al ervaring had in de branche. prima, maar bel dan even, nu moest ik (alweer) zelf bellen..
Mn eigen autoquote:
Prrrrrrrquote:
Hmm das minder, sterkte met verder zoeken dan maarquote:Op maandag 7 september 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
ja, ze hebben iemand anders aangenomen die al ervaring had in de branche. prima, maar bel dan even, nu moest ik (alweer) zelf bellen..
niet echt iets denderends nee, een paar open sollicitaties. als ik straks verhuisd ben (en dus dichterbij waar ik zoek woon) kan ik er meer/makkelijker mee aan de gangquote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is klote![]()
heb je nog meer sollicitatie's lopen?
ze konden kiezen tussen senseo mokken met tekst of een beker met dubbele wand waar gekleurde vloeistof in zatquote:Op maandag 7 september 2009 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, das geen leuke klus.
wat heb je zaterdag kado gedaan ter ere van je jubileum?
waar ga je naar toe verhuizenquote:Op maandag 7 september 2009 14:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet echt iets denderends nee, een paar open sollicitaties. als ik straks verhuisd ben (en dus dichterbij waar ik zoek woon) kan ik er meer/makkelijker mee aan de gang
ha, koffie kado'squote:Op maandag 7 september 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze konden kiezen tussen senseo mokken met tekst of een beker met dubbele wand waar gekleurde vloeistof in zat
whehehehequote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha, koffie kado's![]()
geheel in ksc style
omg. Den Boschquote:Op maandag 7 september 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe verhuizen
zijn daar genoeg bedrijven die in je vakgebied zitten?quote:
Ik wil LL weleens in zoeen vlekken-overall zienquote:Op maandag 7 september 2009 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader is ook monteur
ziet er altijd leuk uit als ie zijn pak aanheeft
Damn, dan toch maar een functie bij GF?quote:Op maandag 7 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
Weer een afwijzingik ken het riedeltje nu wel, u bent/hebt: te jong, te dom, te slim, verkeerd opgeleid, te hoog opgeleid, te weinig ervaring, te weinig ervaring in de richting, verslagen door mensen die wèl konden jongleren en koorddansen
![]()
![]()
je vind vanzelf wel een geschikt bedrijfquote:Op maandag 7 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
Weer een afwijzingik ken het riedeltje nu wel, u bent/hebt: te jong, te dom, te slim, verkeerd opgeleid, te hoog opgeleid, te weinig ervaring, te weinig ervaring in de richting, verslagen door mensen die wèl konden jongleren en koorddansen
![]()
![]()
In principe wel maar ik zoek in een driehoekje: Den Bosch, Nijmegen, Venlo: groot zat lijkt me zo.. Ik heb een HBO opleiding (maar ben niet echt in die richting op zoek) en heb 2 jaar werkervaring op een ander gebied dan mijn opleiding. Maja, ik 'ben nog zo jong hè?' sinds wanneer kan iemand van 30 per definitie beter werken/ enthousiaster zijn dan iemand van 22?quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten daar genoeg bedrijven die in je vakgebied zitten?
Alleen zien dan, niet ruiken, want het stinktquote:Op maandag 7 september 2009 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil LL weleens in zoeen vlekken-overall zien![]()
wij hebben een personeelsstopquote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, dan toch maar een functie bij GF?
het moet maar..quote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, dan toch maar een functie bij GF?
ik hoop het maar. hoe kan ik me nou bewijzen als ik nergens op gesprek mag komen?quote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vind vanzelf wel een geschikt bedrijf
die hebben over het algemeen meer werk ervaringquote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
In principe wel maar ik zoek in een driehoekje: Den Bosch, Nijmegen, Venlo: groot zat lijkt me zo.. Ik heb een HBO opleiding (maar ben niet echt in die richting op zoek) en heb 2 jaar werkervaring op een ander gebied dan mijn opleiding. Maja, ik 'ben nog zo jong hè?' sinds wanneer kan iemand van 30 per definitie beter werken/ enthousiaster zijn dan iemand van 22?![]()
Het ergste is versnellingsbakoliequote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen zien dan, niet ruiken, want het stinkt.
Mijn vader is, net als Muck d'r vader, ook monteur.
dat klinkt nou ook niet bepaald enthousiastquote:
ja, maar zijn dus niet per definitie beter. er zijn tal van dingen die ik (zeker weten) beter kan dan sommigen die 5-7 jaar ouder zijn..quote:Op maandag 7 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben over het algemeen meer werk ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |